quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
Negers die kaassoufles eten
Ga toch naar de kfc man
Ja doe dat, ik kom ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar kom jij nou, of niet? Want dat zou mij wel kunnen motiveren om wel te komen, wil dolgraag nog even lekker discussieren met jou onder het genot van een jointje
Negers die naar de kfc gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
Negers die kaassoufles eten
Ga toch naar de kfc man
Stuur maar een DM zoals reeds in de OP is vermeld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zet mij ff in de OP bij aanwezig.
Alsof jij gaatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zet mij ff in de OP bij aanwezig.
Worden als 'joint' gebruikenquote:
Waarom sta je op misschien dan?quote:
Hij wil zijn paarsgepunte frikandel graag in een flamoesje hangen zegmaarquote:
Witte battieboys die denken als een neger te klinken als ze straattaal gebruikenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Worden als 'joint' gebruiken
Zeg gewoon jonko of assie ofso
Ik had vernomen dat jij ook kwam... Dus vandaarquote:
Jij komt trouwens gewoon, die lekkere kont moet erbij zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Witte battieboys die denken als een neger te klinken als ze straattaal gebruiken
Wow..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hij wil zijn paarsgepunte frikandel graag in een flamoesje hangen zegmaar
Niet aanpassen aan de taal van de straat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Witte battieboys die denken als een neger te klinken als ze straattaal gebruiken
quote:
Hoe lang duurt die afspraak dan? Kan toch nog daarna?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom sta je op misschien dan?Ik ken veel minder mensen deze keer en heb ook nog eens een afspraak die ik vrij moeilijk nog kan verzetten...
Skirre tijden voor de voormalige bewoonsters van het zandpad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die afspraak dan? Kan toch nog daarna?
Ik letterlijk ja , k heb niet veel uit mijn glas gekregen lolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Zo herinner ik het mij ook, wist wel dat het niet aan mij lag.
[..]
Jawel, je staat nog op de foto met hem.Weer te diep in het glaasje gekeken?
[..]
Kaassoufles bestellen zichzelf niet.
Heb jij al een hosseldoel voor deze meet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij komt trouwens gewoon, die lekkere kont moet erbij zijn
Mja moet werken, weet niet hoe laat ik klaar ben.. Maar is ook afhankelijk van de mensen die komen. Als jij, Piye, Haan en MAHL gaan, wordt het al een heel ander verhaal. Dan ga ik wel m'n best doen om eerder klaar te zijn enzo. Maar van de huidige groep ken ik er zo weinig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die afspraak dan? Kan toch nog daarna?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Skirre tijden voor de voormalige bewoonsters van het zandpad.
Ik heb zelfs nog voor je betaald.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik letterlijk ja , k heb niet veel uit mijn glas gekregen lol
Assie roken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Worden als 'joint' gebruiken
Zeg gewoon jonko of assie ofso
Ik heb mezelf als misschien opgegeven omdat er inderdaad niet zo gek veel namen tussen staan die ik per se wil meeten. Maar heb vandaag besloten gewoon te gaan. Alleen wicked heeft het gemist denk ik, maar ach het boeit weinig of ik onder misschien of aanwezig sta.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom sta je op misschien dan?Ik ken veel minder mensen deze keer en heb ook nog eens een afspraak die ik vrij moeilijk nog kan verzetten...
Kom jij deze keer eigenlijk?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik letterlijk ja , k heb niet veel uit mijn glas gekregen lol
Als ik kom zal ik je het een en ander leren haantje..quote:
Vertel, ben benieuwdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als ik kom zal ik je het een en ander leren haantje..
Hehe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |