Misschien aanwezigquote:Wickedmen
Haan33
-SuperGirl-
MadJackThePirate
Piye
Maxburger
titta1992
Dima
Spatieloos
Rodawa
dWc_ruffryder
Hugh_Myron
SPOILER: Pics van vorige meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op: Fok moedigt het versprijden van je telefoon nummer aan onbekenden niet aan, wees je er van bewust dat je whatsapp eenmaal online overal naartoe kan gaan.
[ Bericht 2% gewijzigd door wickedmen op 22-08-2013 22:24:58 ]
Ik zit nu al zo'n meer dan 3 weken in de WhatsApp groepschat en moet zeggen dat ik mezelf bijna elke avond de tranen uit mijn ogen lach om de drama en humor. Om niet te vergeten hoe vaak ik metquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:11 schreef meneerman het volgende:
hoe vermakelijk is dit op een schaal van 1 tot 10
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zit nu al zo'n meer dan 3 weken in de WhatsApp groepschat en moet zeggen dat ik mezelf bijna elke avond de tranen uit mijn ogen lach om de drama en humor. Om niet te vergeten hoe vaak ik mettegen mijn bureau heb geslagen.
één grote kneuzenkermis dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zit nu al zo'n meer dan 3 weken in de WhatsApp groepschat en moet zeggen dat ik mezelf bijna elke avond de tranen uit mijn ogen lach om de drama en humor. Om niet te vergeten hoe vaak ik mettegen mijn bureau heb geslagen.
quote:
Dit vind ik dan weer schrijnende reacties van mensen die nooit naar meets zijn geweest. Zijn doorgaans gewoon erg tof en is gewoon bier drinken met semi-bekenden. Niets meer en niets minder.quote:
Ik had het over de beschrijving van de whatsapp chat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik dan weer schrijnende reacties van mensen die nooit naar meets zijn geweest. Zijn doorgaans gewoon erg tof en is gewoon bier drinken met semi-bekenden. Niets meer en niets minder.
misschien kom ik binnenkort, als ik wat meer ingeburgerd ben hierquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik dan weer schrijnende reacties van mensen die nooit naar meets zijn geweest. Zijn doorgaans gewoon erg tof en is gewoon bier drinken met semi-bekenden. Niets meer en niets minder.
Dit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ah zo, ja dat is gewoon kansloosquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had het over de beschrijving van de whatsapp chat.
Mooi, zou tof zijn, ookal ben je nog vrij nieuw: meets zijn altijd tof.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef meneerman het volgende:
[..]
misschien kom ik binnenkort, als ik wat meer ingeburgerd ben hier
Hehe, raar dat ik jou ook nooit gemeet heb eigenlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit.
Deze man weet.
Alhoewel er best wel genoeg kneuzen zijn op FOK!
Geen ervaring mee, ik zit als getrouwde man op FOK!, dus ik zit onder de plak.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Dus geen kans op seks na afloop?
Dat ben je al, je zou het klapstuk van de avond vormen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef meneerman het volgende:
[..]
misschien kom ik binnenkort, als ik wat meer ingeburgerd ben hier
Gewoon Utrecht, is voor mij ook ver en duur, maar met zo'n grote groep de beste optie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:21 schreef deadprez het volgende:
Maar doe die meet gewoon in Eindhoven, ik kan geen treinkaartjes betalen. Ik regel pep en pillen voor iedereen.
Volgens mij is die er nog wel, helemaal aan het einde bij dat bruggetje bedoel je?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon Utrecht, is voor mij ook ver en duur, maar met zo'n grote groep de beste optie.
Eindhoven zijn tevens geen leuke kroegen voor meets, of zit die bikertent er nog op Stratum?
Waarom niet, past je stoel niet door de deur?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij het merendeel van de cafés en clubs op Stratumseind mag ik toch niet naar binnen.
Thunder Roadhouse was dat, toen ik er woonde in ieder geval. Bij dat bruggetje ja, denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij is die er nog wel, helemaal aan het einde bij dat bruggetje bedoel je?
maar sowieso fuck kroegen, gewoon buiten chillen. het merendeel van de cafés en clubs op Stratumseind mag ik toch niet naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |