Ja moet een nacht doorhalen en daarna gaan ze me onderzoeken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gewoon zuipen, de oplossing voor alles
Leonardo en Micson hebben al 2 topics geleden afgezegd. CY kan niet, Panzer was op de lijst gezet door CY. Hakuna heeft geen zin. 2nutz en dWc trollen, lees maar 3 topics terug. Spatieloos heeft geen vervoer. VMS is dan op vakantie, Ronnie ook. Broder heeft afgezegd en fakag trollt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze niet komen?
Ik heb het lijstje gewoon overgenomen van het vorige topic en niemand van dat lijstje zien zeggen dat hij niet kwam anders had ik het wel gewijzigd.
Wut, is het ernstig?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja moet een nacht doorhalen en daarna gaan ze me onderzoeken.
Bedenk wel dat het yolo-element zwaar meeweegt in deze.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja moet een nacht doorhalen en daarna gaan ze me onderzoeken.
huh sinds wanneer kom jij wel?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef Rodawa het volgende:
Leonardofibonacci
Micson
Hakunamatafaka
CristinaYang
Panzermaus
2nutZ
dWc_ruffryder
Spatieloos
VMSDKR
jemappellefrikandelle
Broder.
fakag
Zij komen niet. Jody566 moet op misschien, ik moet op aanwezig. Scherp blijven wicked, als je de TS bent moet je er ook voor werken.
Wie is die kutkop die 'm vasthoudt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:48 schreef haan33 het volgende:
hallo dit is de kat van haan
gr gr
[ afbeelding ]
yoloboyswekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Wie is die kutkop die 'm vasthoudt?
Dat ding gooien we zo de gracht in.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Rodawa het volgende:
Trouwens, VMS rijdt in een lelijke eend, zelfs als hij zou willen kan hij de afstand niet overbruggen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef wickedmen het volgende:
Zo done.
Ik eis een gratis drankje op de meet.
Jij laat na 2 bier al je tieten zien, neenee jongeman, geen shotjes voor jouquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef Piye het volgende:
[..]
TS'en trakteren op gratis shotjes juist.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij laat na 2 bier al je tieten zien, neenee jongeman, geen shotjes voor jou
quote:
Chai begint.quote:
Dat zou geen straf zijn voor de FOK!dames.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij laat na 2 bier al je tieten zien, neenee jongeman, geen shotjes voor jou
Vorige keer werd er ook een pion op je hoofd gezet toen je in de club in slaap viel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zou geen straf zijn voor de FOK!dames.
Vorige keer wilden die chimeids zelfs aan me zitten toen ik geen enkele poging ondernam. Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
Vorige keer werd er ook een pion op je hoofd gezet toen je in de club in slaap viel.
Nee, dat is helemaal niet waar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Vorige keer wilden die chimeids zelfs aan me zitten toen ik geen enkele poging ondernam. Ik bedoel maar.
Nee, ze wilden me niet betasten en geile foto's met mij maken zodat ze op FB konden showen welke hete baas ze nu weer hebben ontmoet in da club.quote:
Iedere keer weer sloeg hij de dames van zich af. "Kom op schoonheden, ik wil gewoon even het Israel vs Palestina conflict bediscussierenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Vorige keer wilden die chimeids zelfs aan me zitten toen ik geen enkele poging ondernam. Ik bedoel maar.
Durr was er toch helemaal niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ze wilden me niet betasten en geile foto's met mij maken zodat ze op FB konden showen welke hete baas ze nu weer hebben ontmoet in da club.
Die neger ging ook echt bij die mannen staan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Iedere keer weer sloeg hij de dames van zich af. "Kom op schoonheden, ik wil gewoon even het Israel vs Palestina conflict bediscussieren"
Ik zag volgens mij fanta-stick in het tikibad gisteravond.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mooie verhalen boys.
[ afbeelding ]
Bedankt voor het hebben van mijn rugquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hater, CY was er de vorige x ook, maar kan nu gewoon echt niet meer.
Vertel me dat je op z'n minst hallo gezegd hebquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij fanta-stick in het tikibad gisteravond.
die bil
Je gaat de grote Wickedmen meeten en jij wilt geen drank voor hem regelen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef Piye het volgende:
[..]
TS'en trakteren op gratis shotjes juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |