Vooral jij hebben we onlangs gelezen jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:32 schreef -supergirl- het volgende:
even dit topic omhoog, zodat iedereen het ziet,
HOI ALLEMAAL. nog nieuwe aanmeldingen? iemand nog interesse? we zijn heel gezellig hoor. vooral na een drankje. of twee.. of 3. of 3 flessen..........
ja! ik kan heeeel gezellig zijn met een drankje op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:44 schreef Furbo het volgende:
[..]
Vooral jij hebben we onlangs gelezen ja
Kap eens met die slowchat Zeeland.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja! ik kan heeeel gezellig zijn met een drankje op.
Oh nou okee hoor Frikandelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kap eens met die slowchat Zeeland.
Relatieve afstand zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan zoiets nooit in Zeeland of Noord Brabant georganiseerd worden?
Zodat capuchon_jongen even de grens over kan
Zegt al een hoop over de rest van de meetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef hoink581 het volgende:
Het grote bord in Utrecht CS is weggehaald, oetlul.
Serieus? Ik ben toch onderweg dus ga zo effe kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef hoink581 het volgende:
JATOCH. Een TS die zelf niet eens komtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:34 schreef Rodawa het volgende:
En Spatieloos en dWc komen ook niet meer, hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen. Misschien wordt het tijd voor een TS met een duidelijke visie, een TS die kan zorgen voor stabiliteit en richting kan geven aan de planning.
Ik stem chroestjov.
Nee, ik word de TS godverdomme.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
JATOCH. Een TS die zelf niet eens komtgoed plan
Dit slaat gewoon nergens op. Ik ben de originele TS en dat moet ik opnieuw worden
haterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
JATOCH. Een TS die zelf niet eens komtgoed plan
Dit slaat gewoon nergens op. Ik ben de originele TS en dat moet ik opnieuw worden
Nee man. Gewoon 15 of 16 augustus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
pas 1 september gaat gratis reizen in
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef hoink581 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |