Ik heb trouwens 3 slaapplaatsen als het nodig is. 1 bij mij in bed, 1 op mijn luchtbed, 1 op de bank.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo 1 heb je niet meer genoeg aan
Ja ik kan er niks aan veranderen. Haan moet dat doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ok, puntje voor de OP. dWc gaat echt niet komen
waar slaat dit nou weer op. ik ben gewoon een goede gastvrouwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Supergirl heeft dus haar eerste trio na een FOK!meet, wat een verhaal weer.
Ja, maar je bent 'gezellig' als je dronken bent, dan weet ik wel wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op. ik ben gewoon een goede gastvrouw
Gezellig ja. Maar ik kan nog wel helder denken dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar je bent 'gezellig' als je dronken bent, dan weet ik wel wat er gaat gebeuren.
aangezien je niet in Utrecht woont zullen mannen die na afloop met je mee gaan sowieso meer dan een alleen een slaapplek verwachtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op. ik ben gewoon een goede gastvrouw
Die SC is echt saai.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Komen jullie naar de SC?
KLB / [KLB SC] Limited version
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Komen jullie naar de SC?
wathij zegtquote:
daar accepteren ze toch alleen maar hun eigen kliekje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Komen jullie naar de SC?
oh maar die slaapplekken zijn ook voor vrouwen hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
aangezien je niet in Utrecht woont zullen mannen die na afloop met je mee gaan sowieso meer dan een alleen een slaapplek verwachten
dingen die niet mogen zijn altijd leukerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom juist. Kan je toch net zo goed daar chatten ipv hier waar het niet mag
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dingen die niet mogen zijn altijd leuker
Ja, maar daar is het saai dus niet leuk. En in het topic komt het vanzelf, tenzij Aberkullie zich ermee bemoeid, maar die is gebanned.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom juist. Kan je toch net zo goed daar chatten ipv hier waar het niet mag
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Komen jullie naar de SC?
we mogen hier niet meer posten van de blauwquote:
Oh ja, dan zet ik heel vlug een slotje op dat systeem.quote:
joh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik ben niet op zoek naar seksueel contact die nacht.
Kom jij nog?quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:00 schreef Chai het volgende:
Haan doet niks meer met die OP, luie flikker dat het er is.
Wat een lieve en begripvolle reactie. Ben ik niet van je gewendquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:23 schreef Jv1994 het volgende:
Marie30 waarom mag er niet een apart sc topic hier voor komen, je begrijpt toch wel dat deze fokkers helemaal excited zijn om is een keer elkaar te ontmoeten en daarom veel praten
Daarvoor is het SC topic alquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:23 schreef Jv1994 het volgende:
Marie30 waarom mag er niet een apart sc topic hier voor komen, je begrijpt toch wel dat deze fokkers helemaal excited zijn om is een keer elkaar te ontmoeten en daarom veel praten
Haan is weg, intro.quote:Op maandag 26 augustus 2013 01:00 schreef Chai het volgende:
Haan doet niks meer met die OP, luie flikker dat het er is.
De mensen die daar zitten hebben het over hele andere dingenquote:
Hier gaat het ook continu over andere dingen. En de SC is voor alle onderwerpen dus al het offtopic gepraat van hier past daar mooiquote:Op maandag 26 augustus 2013 07:24 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
De mensen die daar zitten hebben het over hele andere dingen
t kletsen in de SC gaat echter zo snel dat als een klber daar eens in gaat kijken hij zich een ongeluk moet zoeken naar berichten over de meet, dat werkt erg rommelig .quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier gaat het ook continu over andere dingen. En de SC is voor alle onderwerpen dus al het offtopic gepraat van hier past daar mooi
Yes!quote:
Jawel, met dwc ruffryderquote:
Dat klopt, maar hij is nog steeds wel een luie flikkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |