Ik heb trouwens 3 slaapplaatsen als het nodig is. 1 bij mij in bed, 1 op mijn luchtbed, 1 op de bank.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo 1 heb je niet meer genoeg aan
Ja ik kan er niks aan veranderen. Haan moet dat doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ok, puntje voor de OP. dWc gaat echt niet komen
waar slaat dit nou weer op. ik ben gewoon een goede gastvrouwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Supergirl heeft dus haar eerste trio na een FOK!meet, wat een verhaal weer.
Ja, maar je bent 'gezellig' als je dronken bent, dan weet ik wel wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op. ik ben gewoon een goede gastvrouw
Gezellig ja. Maar ik kan nog wel helder denken dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar je bent 'gezellig' als je dronken bent, dan weet ik wel wat er gaat gebeuren.
aangezien je niet in Utrecht woont zullen mannen die na afloop met je mee gaan sowieso meer dan een alleen een slaapplek verwachtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waar slaat dit nou weer op. ik ben gewoon een goede gastvrouw
Die SC is echt saai.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Komen jullie naar de SC?
KLB / [KLB SC] Limited version
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Komen jullie naar de SC?
wathij zegtquote:
daar accepteren ze toch alleen maar hun eigen kliekje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Komen jullie naar de SC?
oh maar die slaapplekken zijn ook voor vrouwen hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
aangezien je niet in Utrecht woont zullen mannen die na afloop met je mee gaan sowieso meer dan een alleen een slaapplek verwachten
dingen die niet mogen zijn altijd leukerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom juist. Kan je toch net zo goed daar chatten ipv hier waar het niet mag
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
dingen die niet mogen zijn altijd leuker
Ja, maar daar is het saai dus niet leuk. En in het topic komt het vanzelf, tenzij Aberkullie zich ermee bemoeid, maar die is gebanned.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom juist. Kan je toch net zo goed daar chatten ipv hier waar het niet mag
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Komen jullie naar de SC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |