Haan is bevrijd, je UI kan weer normaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef gargamelnl het volgende:
Ah mooi, de emo SC is weer begonnen.
Ik kan mijn UI wel aanpassen, maar Haan heeft vaker een nieuwe ban dan ik schoon ondergoed aantrek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haan is bevrijd, je UI kan weer normaal.
Verschoon je onderbroek eens vaker dan om de 10 seconden, gadverdamme manquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:21 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik kan mijn UI wel aanpassen, maar Haan heeft vaker een nieuwe ban dan ik schoon ondergoed aantrek.
Ik wacht altijd 2 weken tot er korsten op groeien, daarna een kwestie van binnenstebuiten dragen. Na ongeveer 4 weken in de biotex op 90 graden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verschoon je onderbroek eens vaker dan om de 10 seconden, gadverdamme man
ja hoor ik heb plaats voor 2quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:33 schreef Ambicioso het volgende:
Zijn er ook slaapplaatsen beschikbaar of niet?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:13 schreef gargamelnl het volgende:
Nieuwe UI actie!!! Free Aberkullie!!! Neem mijn ui over en steun de FOK! bitch om haar ban op te heffen.
Moet nog even bedenkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
neh Den Bosch. half uurtje trein
Nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is haan trouwens weer geband of zo?
Nee natuurlijk niet.quote:
waarom 'natuurlijk'? voel je je daar te goed voor?quote:
awww nouuuquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je staat nog steeds op mn lijstje maar ik kan het niet meer editten
Ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom 'natuurlijk'? voel je je daar te goed voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |