Muiterij natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja dat hoort niet. waar ben jij mee bezig niggahh
Je weet dat ze je daar niet echt leren om xtc te vervaardigen?quote:
Ik kan mijn eigen drank maken daar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
Je weet dat ze je daar niet echt leren om xtc te vervaardigen?
Denken dat je Walter White kan evenaren.quote:
Hij hoopt een W. W. te vinden zodat hij Jesse kan worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denken dat je Walter White kan evenaren.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
pas 1 september gaat gratis reizen in
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij hoopt een W. W. te vinden zodat hij Jesse kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Niet als het je eerste jaar is.quote:
Niet je eigen drank ik de wc-pot kunnen maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen drank maken daar.
In bio-ethanol zit geen methanol verwerkt, kun je dus prima drinken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet je eigen drank ik de wc-pot kunnen maken.
Vraag CY.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef -supergirl- het volgende:
nu ben ik helemaal de draad kwijt van wie er wel en niet komen
Praat niet zo intelligent, dat past niet bij jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
In bio-ethanol zit geen methanol verwerkt, kun je dus prima drinken.
Van brood wat nog moet rijzen kun je ook aardig bezopen raken
De OP klopt, Vleermuisspin komt alleen nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef -supergirl- het volgende:
CY, ik ben helemaal de draad kwijt! wie komen er?
22quote:
Jij, ik, cupido.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef -supergirl- het volgende:
nu ben ik helemaal de draad kwijt van wie er wel en niet komen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef Chai het volgende:
Jezus, Piye wat heb jij vanavond? Normaal ben je veel beschaafder. Tijd om te fappen misschien?
Te hoge lat word ik zenuwachtig van.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]![]()
![]()
Van jou had ik beter verwacht
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef Chai het volgende:
Jezus, Piye wat heb jij vanavond? Normaal ben je veel beschaafder. Tijd om te fappen misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |