Muiterij natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja dat hoort niet. waar ben jij mee bezig niggahh
Je weet dat ze je daar niet echt leren om xtc te vervaardigen?quote:
Ik kan mijn eigen drank maken daar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
Je weet dat ze je daar niet echt leren om xtc te vervaardigen?
Denken dat je Walter White kan evenaren.quote:
Hij hoopt een W. W. te vinden zodat hij Jesse kan worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denken dat je Walter White kan evenaren.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
pas 1 september gaat gratis reizen in
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij hoopt een W. W. te vinden zodat hij Jesse kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Niet als het je eerste jaar is.quote:
Niet je eigen drank ik de wc-pot kunnen maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen drank maken daar.
In bio-ethanol zit geen methanol verwerkt, kun je dus prima drinken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet je eigen drank ik de wc-pot kunnen maken.
Vraag CY.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef -supergirl- het volgende:
nu ben ik helemaal de draad kwijt van wie er wel en niet komen
Praat niet zo intelligent, dat past niet bij jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
In bio-ethanol zit geen methanol verwerkt, kun je dus prima drinken.
Van brood wat nog moet rijzen kun je ook aardig bezopen raken
De OP klopt, Vleermuisspin komt alleen nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef -supergirl- het volgende:
CY, ik ben helemaal de draad kwijt! wie komen er?
22quote:
Jij, ik, cupido.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:18 schreef -supergirl- het volgende:
nu ben ik helemaal de draad kwijt van wie er wel en niet komen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef Chai het volgende:
Jezus, Piye wat heb jij vanavond? Normaal ben je veel beschaafder. Tijd om te fappen misschien?
Te hoge lat word ik zenuwachtig van.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]![]()
![]()
Van jou had ik beter verwacht
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef Chai het volgende:
Jezus, Piye wat heb jij vanavond? Normaal ben je veel beschaafder. Tijd om te fappen misschien?
Hehe, zou wel geld betalen om Haan te zien met een luier en pijl en boog.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
cupido = haan?????????????????/
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:30 schreef haan33 het volgende:
Aanwezigen tot nu toe:
Wickedmen
Haan33
-SuperGirl-
MadJackThePirate
Piye
Maxburger
titta1992
Dima
Spatieloos
Rodawa
dWc_ruffryder
Hugh_Myron
misschien doet hij dat voor 50 cent?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe, zou wel geld betalen om Haan te zien met een luier en pijl en boog.
Verhoog hem dan ook effe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef Marie30 het volgende:
Ja hoi! De SC is (jullie wel bekend) elders. Dit is enkel bedoeld als aan- en afmeldtopic. Als dit zo doorgaat dan gaat hij weer op slot.
Verhogen naar welke nummer? Hij is niet gelinkt aan een reeks.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Verhoog hem dan ook effe.
En hoezo mogen we eindelijk na weken wachten tot hij open mocht weer eens niet praten in een KLB meet topic?![]()
Het is niet zo dat de FOK! servers crashen en offline gaan.
Over 1 week is het weer voorbij met een paar zolderkamerautisten die eindelijk weer eens hun jaarlijkse sociaal contact hebben gemaakt.
Klopt maar je begrijpt dat toch ook dat de KLB SC voor het gewone praat is en dit voor de meet praat van vorige keer en de volgende keer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Verhogen naar welke nummer? Hij is niet gelinkt aan een reeks.
Tevens mogen jullie erg blij zijn dat dit aanmeldtopic mag bestaan want FOK! heeft niets met de meet te maken.
Bovendien heeft KLB één SC en dat is voldoende. Wil je praten ga je daar naar toe. Zo moeilijk is het niet.
Het is wel tegen de regels, want alle SC dient in het daar toe horende topic. Anders kan je over alles een SC maken. Niet te moderen voor ons, dat snap je toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Klopt maar je begrijpt dat toch ook dat de KLB SC voor het gewone praat is en dit voor de meet praat van vorige keer en de volgende keer.
Daarnaast mogen we blij zijn dat dit topic bestaat omdat FOK! er niks mee te maken heeft? Het is toch niet tegen de regels?
Voor jou wil ik wel eens uitvogelen hoe dat moet. Maar dat gaat voor morgen zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:42 schreef Piye het volgende:
Marie zou je het dan heel misschien wel willen reeksen?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef Marie30 het volgende:
En neen ik begrijp niet dat het één voor gewone praat is en het andere voor meet-praat. Ik zat daarnet met mijn vrienden op terras en er is ook meer dan één onderwerp voorbij gekomen.
Goede vergelijking.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef Marie30 het volgende:
En neen ik begrijp niet dat het één voor gewone praat is en het andere voor meet-praat. Ik zat daarnet met mijn vrienden op terras en er is ook meer dan één onderwerp voorbij gekomen.
Ik kan het allemaal niet zo direct terugvinden. De delen kloppen niet. Maar nu hangen toch 4+5+6 aan elkaar en is het toch al een klein reeksje. Ik kijk morgen nog wel eens.quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:56 schreef CristinaYang het volgende:
Best gezellig in de KLB SC hoor
Aait, thanks voor de moeite, delen kloppen inderdaad niet. Dit zijn de eerdere delen:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet zo direct terugvinden. De delen kloppen niet. Maar nu hangen toch 4+5+6 aan elkaar en is het toch al een klein reeksje. Ik kijk morgen nog wel eens.
Supergrote hulpquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Aait, thanks voor de moeite, delen kloppen inderdaad niet. Dit zijn de eerdere delen:
KLB / Super KLB-meet
KLB / Super KLB-meet deel 2
KLB / Super KLB-meet deel 3
KLB / Super KLB-meet deel 4
KLB / Super KLB-meet deel 5
Aait, afgesproken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Supergrote hulpNu zou het dan in orde moeten zijn. Wel een werkje, dus als beloning voor mij... niet meer verzanden in SC
Okéééthxxxxbyyyeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |