quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Mooie petunia's. Tevens goedemorgen e.d.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef Paladijn het volgende:
HTC One is een mooi ding .Neovo., nu nog een hoesje regelen
EnZe hadden een straat hier groen geverfd (doorgaande weg langs centrum) waarbij ze op een zaterdag die weg compleet afsloten. Dat heeft 30.000 euro gekost...
En dit fraaie bordje is ter waarschuwing voor fietsers geplaatst omdat de stroken niet meer zichtbaar zijn:
[ afbeelding ]
Dat.dus.
hoesje heb ik ook alquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef Paladijn het volgende:
HTC One is een mooi ding .Neovo., nu nog een hoesje regelen
EnZe hadden een straat hier groen geverfd (doorgaande weg langs centrum) waarbij ze op een zaterdag die weg compleet afsloten. Dat heeft 30.000 euro gekost...
En dit fraaie bordje is ter waarschuwing voor fietsers geplaatst omdat de stroken niet meer zichtbaar zijn:
[ afbeelding ]
Dat.dus.
De huidige stand:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:40 schreef Anne het volgende:
Volgens mij wordt het klote weer aankomend weekend!!
een week lang zware regen graag, vooral op de 31equote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:51 schreef Anne het volgende:
[..]
De huidige stand:
[ afbeelding ]..
We zijn 6 uur verder, en ik zie helemaal geen foto'squote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:01 schreef densmee het volgende:
Op 100 meter afstand van het werk een vrachtwagen in de sloot met verschillende andere auto's
arbeider hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We zijn 6 uur verder, en ik zie helemaal geen foto's.
Als het een van hun Ginaf G space cabs was geweest ahd ik het erger gevonden iddquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:04 schreef Barcaconia het volgende:
Gelukkig is het maar een DAF. Wel zonde van die kooiaap.
Hallum?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een week lang zware regen graag, vooral op de 31e
Ook een nieuwe S-klasse is er niet op berekend om frontaal de greppel in te worden geprakt door een vrachtwagen. Idd een mirakel als je daar levend uit komtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef Paladijn het volgende:
Ondanks een nieuwe leaseslet ziet die citroen er bijzonder ongezond uit trouwens... eigenlijk een wonder dat je zoiets overleefd
[ afbeelding ]
die hebben we in Friesland ook nog.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:40 schreef Paladijn het volgende:
huh. Een N-weg van betonplaatjes? Dat is toch iets van 30 jaar geleden?
Yeah, dat zeiden ze al in het F1-topicquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hallum?
En Anne, regen op Spa = spektakel, gewoon poncho/paraplu meenemen en genieten
Boerenweggetjes waar anderhalve auto op past en 2x per week iemand over rijdtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:28 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
die hebben we in Friesland ook nog.
Maakt mijn vriendin ook regelmatig klaar, heerlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:30 schreef Anne het volgende:
Voor de mensen die ook nog nooit Cola-kip hebben gehad. Proberen!
http://anne101doelen.blog(...)chicken-tonight.html
Jep.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef blup het volgende:
Ik had vanmiddag een simpele discussie op het werk waar we het gewoon niet over eens werden.
Je zet 2 12v lampen in serie aan een 24v accu. Dit zal toch gewoon werken alsin 1 lamp op 1 12v accu.
Kwam erop omdat ik een bak met mini claxons op het werk had gevonden waarmee ik een prank wil uithalen maar die zijn dus 6volt. 2 in serie is 12v of niet?..
Jep.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef blup het volgende:
Ik had vanmiddag een simpele discussie op het werk waar we het gewoon niet over eens werden.
Je zet 2 12v lampen in serie aan een 24v accu. Dit zal toch gewoon werken alsin 1 lamp op 1 12v accu.
Kwam erop omdat ik een bak met mini claxons op het werk had gevonden waarmee ik een prank wil uithalen maar die zijn dus 6volt. 2 in serie is 12v of niet?..
Maja, enkele jaren terug dan. De weg tussen Drachten en Harkema heet niet voor niets betonwei :pquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Boerenweggetjes waar anderhalve auto op past en 2x per week iemand over rijdtGeen N-wegen
ja, 50e editie. maar ik kan dan nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hallum?
En Anne, regen op Spa = spektakel, gewoon poncho/paraplu meenemen en genieten
11 jaar terug is de betonwei al vervangen, was via een stage betrokken bij de reconstructiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Maja, enkele jaren terug dan. De weg tussen Drachten en Harkema heet niet voor niets betonwei :p
En tussen Harkema en Drogeham is nog een betonweg te vinden.
ik weet nog toen dat gebeurde. Toen was ik 10. Hoezo enkele jarenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
11 jaar terug is de betonwei al vervangen, was via een stage betrokken bij de reconstructie
Die is stuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef Paladijn het volgende:
Ondanks een nieuwe leaseslet ziet die citroen er bijzonder ongezond uit trouwens... eigenlijk een wonder dat je zoiets overleefd
[ afbeelding ]
Tussen Drachten en Harkema is toch geen betonweg meer? Al een paar jaar niet. (Had een vriendin in Harkema wonen en kwam er regelmatig..)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Maja, enkele jaren terug dan. De weg tussen Drachten en Harkema heet niet voor niets betonwei :p
En tussen Harkema en Drogeham is nog een betonweg te vinden.
Nope, das al 11 jaar asfalt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tussen Drachten en Harkema is toch geen betonweg meer? Al een paar jaar niet. (Had een vriendin in Harkema wonen en kwam er regelmatig..)
Edit: Spuit 11.
geniet er vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:50 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Wij gaan zo meteen op naar België, voor een weekendje Formule 1!!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef Dingest het volgende:
Mercedes "reclame"
![]()
Wel erg netjes gemaakt verder![]()
Mwah... Ze liepen eigenlijk redelijk de boot mis. Hitler liet zich graag in Mercedessen rondrijden, maar de legertrucks die MB bouwde waren Opel Blitz omdat ze zelf niet konden/wilden leveren...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:23 schreef Paladijn het volgende:
*uche uche* ken je historie. Daimler-Benz heeft behoorlijk geprofiteerd van Adolf en consorten.
noop, is op TV ook leuker en beter te volgen, maar dat geluid krijg je niet uit je 5.1 set zonder dat de ramen eruit gaan en de hele buurt over de zeik isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef blup het volgende:
F1 vind ik doorgaans geen zak aan.. Rijden ze inmiddels al met 6 cilinders?
meteen na de finish opgekrast toen we tot de ontdekking kwamen dat ze op Spa geen ererondje doen, is trouwens bijna net zo'n drama als wegkomen bij CPZ, alleen kun je hier dan wel redelijk rollen, maar sturen ze je eerst binnendoor 25km de verkeerde kant op om later via de snelweg weer langs Spa te rijdenquote:
Gezellig, de toeristische route. Loopt de doorgaande weg nog via het circuit, normaal gesproken? Al sinds 2000 niet meer, jammergenoeg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
meteen na de finish opgekrast toen we tot de ontdekking kwamen dat ze op Spa geen ererondje doen, is trouwens bijna net zo'n drama als wegkomen bij CPZ, alleen kun je hier dan wel redelijk rollen, maar sturen ze je eerst binnendoor 25km de verkeerde kant op om later via de snelweg weer langs Spa te rijden
ow toch, ik had het idee dat allemaal wel leuk was maar niet echt voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor, hoezo?
Ik wil nog wel een keertje naar Duitsland ofzo.
Welnee joh, is hardstikke tof, maar zoals ik al eerder zei, is de wedstrijd gewoon beter te volgen op TV, maar de live-ervaring is op geen andere manier te fiksen, dat moet je gewoon horen, zien, voelen en ruiken, dat heeft je TV nietquote:
Hoe laat was die race afgelopen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Óf je rent na de finish meteen het park uit, óf je wacht een uurtje of 2, 3 na de race op je gemakkie tot het gros is opgehoepeld, al is dat natuurlijk niet echt geweldig als je daar al voor dag en dauw bent, dan wordt het al rap een heeeeel lang dagje.
Kwart over 3, half 4 ofzoquote:
Geen flauw idee, ik denk dat het gewoon bijna onmogelijk is om zo'n hoos mensen vlotjes te verwerken. Infrastructuur is daar natuurlijk niet op berekend voor die anderhalve keer per jaar dat er een groot evenement is.. is op CPZ toch ook, en Assen idem dito, dat is ook altijd file en gezeik. Kijk maar naar concerten in de Kuip of Ahoy.. of in die kaasstolp in 020, die is er zelfs speciaal voor gebouwd, en toch staat er file als er daar iets te beleven is. Je kunt er moeilijk een 15 strooks snelweg naartoe laten lopen voor 4 keer per jaar ofzo.. is gewoon niet rendabel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef Duvel het volgende:
Dat schiet niet op nee, ik zat alleen af te wegen of een paar uur wachten de moeite waard zou zijn. Zou dat in DLD, bijv bij Hockenheim, beter geregeld zijn?
Het was gevoelsmatig gewoon kut. En die eerste afslag ging 80% van de mensen in, dus dat komt ook vast te staanquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef Anne het volgende:
We hebben amper in de file of daadwerkelijk stil gestaan en 'maar' zo'n 20 minuten 'omgereden' (en als je de eerste afslag had genomen, hadden we trouwens direct op de E40 (?) gezeten). Ik snap 't gezeik niet zo.
Ik had gewoon een kei goeie parkeerplaats uitgekozen.
Naar zulke dingen moet je gewoon op de motor gaan; dan heb je al dat gelazer nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:18 schreef Anne het volgende:
Dit was in ieder geval niks vergeleken met een ritje Scheveningen voor 't vuurwerkfestival bijvoorbeeld. Toentertijd heb ik 2 en half uur > stil gestaan < waardoor ik uiteindelijk welgeteld een uurtje van 't vuurwerk heb kunnen genieten.
Nu weet je meteen waarom ik vorig weekend geen zin had om te gaan.
Jawel, want het was echt wel de moeite waardquote:
Op de Nürburgring had ik na de truckraces (die worden daar beter bezocht dan de F1) geen enkel probleem weg te komen. Maar goed, ik moest na de laatste race nog ff blijven. Toen nog wel mn auto van de parking bij Dorint naar het paddock gereden, mn slaapspulletjes weer inladenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef Duvel het volgende:
Dat schiet niet op nee, ik zat alleen af te wegen of een paar uur wachten de moeite waard zou zijn. Zou dat in DLD, bijv bij Hockenheim, beter geregeld zijn?
Had je dat niet beter vorige week in zn gezicht kunnen zeggen ipv een week later via n forum?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:18 schreef Anne het volgende:
Nu weet je meteen waarom ik vorig weekend geen zin had om te gaan.
Je moet vanaf Ahoy dan ook niet proberen om samen met de rest de Zuiderparkweg op te gaan...quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik denk dat het gewoon bijna onmogelijk is om zo'n hoos mensen vlotjes te verwerken. Infrastructuur is daar natuurlijk niet op berekend voor die anderhalve keer per jaar dat er een groot evenement is.. is op CPZ toch ook, en Assen idem dito, dat is ook altijd file en gezeik. Kijk maar naar concerten in de Kuip of Ahoy.. of in die kaasstolp in 020, die is er zelfs speciaal voor gebouwd, en toch staat er file als er daar iets te beleven is. Je kunt er moeilijk een 15 strooks snelweg naartoe laten lopen voor 4 keer per jaar ofzo.. is gewoon niet rendabel.
Moet je altijd overal een reden voor opgeven danquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had je dat niet beter vorige week in zn gezicht kunnen zeggen ipv een week later via n forum?
bij mij wel, ik ben erg nieuwsgierig aangelegdquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet je altijd overal een reden voor opgeven dan? Een "neh" is vaak ook gewoon genoeg/goed heur.
Misdaad tegen de menselijkheid!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
Godverredomme.. Alle koffieautomaten hier zijn stuk of staan uit
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:15 schreef Anne het volgende:
Maar mochten jullie niks te doen hebben, hierbij mijn 'verslag'.
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/08/la-formule-1.html
quote:je waant je gewoon in de Ardennen
Je gaat door voor de koelkast.quote:Spa (Waals: Spå/Spâ) is een stad en gemeente in de Ardennen
Binnen een straal van een km gewoon geen werkende koffieautomaat te vinden, alleen in de meetkamer, maar dan moet je als een klein kind gaan vragen of de elektronische deur open mag, en dan doen ze standaard moeilijk. En omdat de kraan al de halve dag voor Jean L. stond te wachten op een auto met ijzer, hebben we hem gewoon ingepakt en zijn ermee naar de werf gereden om koffie te zuipen; bel maar als die kutvrachtwagen er eindelijk isquote:
Ja groot gelijk, alsof je met een droge bek lekker werkt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Binnen een straal van een km gewoon geen werkende koffieautomaat te vinden, alleen in de meetkamer, maar dan moet je als een klein kind gaan vragen of de elektronische deur open mag, en dan doen ze standaard moeilijk. En omdat de kraan al de halve dag voor Jean L. stond te wachten op een auto met ijzer, hebben we hem gewoon ingepakt en zijn ermee naar de werf gereden om koffie te zuipen; bel maar als die kutvrachtwagen er eindelijk is
Volgende keer?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Binnen een straal van een km gewoon geen werkende koffieautomaat te vinden, alleen in de meetkamer, maar dan moet je als een klein kind gaan vragen of de elektronische deur open mag, en dan doen ze standaard moeilijk. En omdat de kraan al de halve dag voor Jean L. stond te wachten op een auto met ijzer, hebben we hem gewoon ingepakt en zijn ermee naar de werf gereden om koffie te zuipen; bel maar als die kutvrachtwagen er eindelijk is
en, ben je nog gebeld?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi hè, zo'n Nikkonquote:
Tof, leuk verslagquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:15 schreef Anne het volgende:
Maar mochten jullie niks te doen hebben, hierbij mijn 'verslag'.
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/08/la-formule-1.html
Fixedquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja groot gelijk, alsof je met een droge bek lekker 'werkt'.
Nee, ze regelen maar koffie gewoon..quote:
Neuh, ze krijgen mijn nummer niet; daar is de planning voorquote:
Moet ik 'm echt inkoppen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:17 schreef 2cv het volgende:
Wat een gezeik om koffie. Als het er is drink ik het, als het er niet is drink ik het niet.
* 2cv schenkt nog een glaasje kraanwater in.
doe al bijna 4 dagen met een pakkie weduwe, zal wel loslopen.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:15 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh trouwens, lekker zuinig gereden vanmorgen; had vanaf Venlooow een jodenkar aan mijn kont hangen die me bleef volgen. Moest ik de hele tijd Vmax+10 blijven rijden![]()
![]()
Je mag je schoenen wel eens poetsen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:43 schreef Sounddragon het volgende:
De dag rustig beginnen is altijd OK 14.gif
[ afbeelding ]
laat jij jezelf eens nakijken johquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je mag je schoenen wel eens poetsen.
Wat moet er gebeuren dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:11 schreef Anne het volgende:
Maandag gaat de Kanarie onder 't mes. Ben benieuwd. Naar de rekening uiteindelijk ook vooral.
olieverbruik-reductie; hij maakt op bepaalde momenten hele dikke blauwe rookwolken. Turbo checken op speling, en klepsteelrubbers checken.quote:
olie ook niet, en mocht het de slurbo zijn, is het stukken goedkoper als wachten tot hij aan barrels loopt, want dan zijn de rapen pas écht gaar.quote:
16 Klepsteelrubbers vervangen is ook wel veel werkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
olie ook niet, en mocht het de slurbo zijn, is het stukken goedkoper als wachten tot hij aan barrels loopt, want dan zijn de rapen pas écht gaar.
Ik hoop dat het de rubbers zijn, da's nokkenassen eruit en vervangen die zut. Kost je de rubbers, klepdekselpakking en een distributieset. Slurbo is alleen al een schijtberg werk om uit te bouwen, zit tussen het blok en het schutbord in, en dan een beetje onderaan het blok; dat vinden ze makkelijk bij Seat
1 nokkenas er uit laten, 8 klepper loopt ook prima.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
16 Klepsteelrubbers vervangen is ook wel veel werk
Koffie drinken is goed voor de Jouster economie.quote:
Sowieso wordt het dan (wéér) mijn eigen turbo die gereviseerd wordtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:05 schreef Dingest het volgende:
Hopelijk zijn het dan 'slechts' de rubbers. Andere turbo eronder schroeven is idd helemaal geen leuk geintje meer
Hij rookt als hij effe stationair draait als hij warm is. Koud is het wel OK (olie nog dikker), verder als je schakelt, en als je op de snelweg effe het gas loslaat en weer intrapt heel licht, maar als je effe een dot gas geeft en je doet dan hetzelfde beginnen ze achter je te hoesten en mistlampen aan te doen enzo..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:03 schreef daNpy het volgende:
Dan trekt hij wel het meeste vacuum idd
Wordt sowieso door een revisieboer gedaan, dus die zal dat spul wel hebben neem ik aanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:18 schreef Dingest het volgende:
Volgens mij wel, dacht dat daar wel trucjes/tooltjes voor zijn om de kleppen vast te zetten via het bougiegat.
Ik heb ze bij de 96 destijds laten vervangen toen de kop eraf was en dat ging best snel eigenlijk
Hij gebruikt hetzelfde trucje als mijn vader. Daar heb je niet veel speciale spullen voor nodig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wordt sowieso door een revisieboer gedaan, dus die zal dat spul wel hebben neem ik aan
Doe maar want ik zie niet wat er in te koppen valtquote:
En de Utrechtsequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Koffie drinken is goed voor de Jouster economie.
Mijn diesel rookt ook als de motor draait. Zou dat ook de turbo zijn ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij rookt als hij effe stationair draait als hij warm is. Koud is het wel OK (olie nog dikker), verder als je schakelt, en als je op de snelweg effe het gas loslaat en weer intrapt heel licht, maar als je effe een dot gas geeft en je doet dan hetzelfde beginnen ze achter je te hoesten en mistlampen aan te doen enzo..
Ik hoop ook dat het de klepsteelrubbers zijn; deze turbo zit er pas 100K op, en is door de vorige eigenaar vervangen nadat ze hem hebben laten ploffen, want er zaten dikke bonnen van revisiewerkzaamheden bij; stond toen op 150k+ zo effe uit mijn hoofd. Wel vaag dat ze dan die zut niet vervangen als de kop toch uit elkaar ligt, zijn toen ook een flinke zak nieuwe kleppen in gegaan.
Is dat echt zoveel werk dan? nog nooit gezien hoe en wat, maar ik neem aan dat alleen de nokkenassen eruit hoeven, dus dat je erbij kunt zonder de kop te trekken?
Hoe gaat dat truucje dan ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij gebruikt hetzelfde trucje als mijn vader. Daar heb je niet veel speciale spullen voor nodig.
SPOILER: kleine uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
zit er een op dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn diesel rookt ook als de motor draait. Zou dat ook de turbo zijn ?
naais.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:34 schreef Anne het volgende:
Mogguh..
Reorganisatie... En ik mag met de enige persoon in heel het bedrijf waar ik een hekel aan heb gaan 'samenwerken' (want dat is hetgeen waar zij erg goed in is *kuch*). Dat kon er ook nog wel bij.
effe goed rondkijken, desnoods maar wat verder reizen, want dit gaat niet goedkomen zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:56 schreef Anne het volgende:
Ik denk 't ook.
Zat gisteren al door vacatures heen te bladeren, maar er is niet veel helaas. Veel vacatures in de transport en dat wil ik dus absoluut niet meer.
Wat een gedoe allemaal... Ik heb net Noverox op een Peus 306 gesmeerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef Dingest het volgende:
Ik heb het toen niet zelf gedaan, maar achteraf had dat wel gekund als ik een paar tientjes voor zo'n klepveertang had uitgegeven. Met de kop eraf is het dan niet zo lastig meer
Ik weet niet hoe het exact werkt met de kop erop, van wat ik gehoord heb is het bij ene auto een stukje makkelijker dan bij de andere. Cilinders op hun onderste dode punt zetten, compressor met passend ventiel of anders een soort klem in het bougiegat om de kleppen vast te zetten en dan met een ander tooltje de veren indrukken als ik het goed onthouden heb. Goede toko zal dat in ieder geval vast wel vaker gedaan hebben ja
RC is baggervoer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Royal Canin? Zo ja waar schaf je dat voordelig aan?
Na een .com van mn naam heb ik nu ook de .nl van mn naam#internetheld
Bastet raakt aan de schijt van Cat lovers helaasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
RC is baggervoer.
Cat lovers gold is dé shit.
Kan niet anders concluderen dat hij na 't aanbellen plots stront aan zijn klauwen had of mijn pakket terug in zijn auto heeft gegooid heeft..quote:Zending kon niet bezorgd worden. Zending is beschadigd. Zending is retour afzender.
Nop.quote:
Waarom niet ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:56 schreef Anne het volgende:
Ik denk 't ook.
Zat gisteren al door vacatures heen te bladeren, maar er is niet veel helaas. Veel vacatures in de transport en dat wil ik dus absoluut niet meer.
Bekijk het van de positieve kant: je bent er vroeg bij nu. Of verging je al van de pijn ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:16 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, ik ben weer thuis van de tandarts. Foute boel. Met het oog was er niks te zien, maar de röntgenfotos lieten heel wat anders zien. Blijkt dus dat ik enkele gaatjes in alle kiezen heb, terwijl er aan de buitenkant niks te zien is.
Kut.
*kuch*quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef Anne het volgende:
DE al eens gecheckt? Kattenvoer is daar een stuk goedkoper.
Scheelde bij het vorige kattenvoer bij mij 0,30 cent per blikkie.
Nee, had nergens last van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant: je bent er vroeg bij nu. Of verging je al van de pijn ?
Die van ons lustten geen RC. Ze eten nu al jaren Hill's voor binnenmonsters.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
RC is baggervoer.
Cat lovers gold is dé shit.
Omdat ik daar nu werk en dat bevalt mij niet.quote:
Vervang cent voor euro of denk de komma wegquote:
Ik kotste een beetje toen ik die foto zag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
anus zal wel een excalibur gezienhebben gok ik
[ afbeelding ]
*zoomt uit*quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kotste een beetje toen ik die foto zag.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik koop mijn kattenvoer altijd hier:
http://tinyurl.com/phnf2rr
Maar dat is voor de kat van de buren, die voer ik altijd graag.
doorrijden en hopen dat het blok vastkaait, dan ben je er in 1 keer vanafquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef Dingest het volgende:
Toen bij mijn broertje dat stop-lampje ging branden in zijn Xsara, belde hij mij op met de vraag 'wat moet ik doen?'![]()
![]()
Wat is trouwens een fatsoenlijke stuurkogeltrekker? Loopt nogal uiteen in prijzen en verschillende types.
hamerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef Dingest het volgende:
Toen bij mijn broertje dat stop-lampje ging branden in zijn Xsara, belde hij mij op met de vraag 'wat moet ik doen?'![]()
![]()
Wat is trouwens een fatsoenlijke stuurkogeltrekker? Loopt nogal uiteen in prijzen en verschillende types.
Da's ook troep.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die van ons lustten geen RC. Ze eten nu al jaren Hill's voor binnenmonsters.
Heb ik nu gedaan, maat was een beetje inschatten maar hopelijk past dat welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef densmee het volgende:
dan een goedkope uit de toolspecial uitkiezen en dan lukt het wel
Nou, dan vul je het koelwater even bij. Niet zo moeilijk toch ?quote:
die staat op niveauquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou, dan vul je het koelwater even bij. Niet zo moeilijk toch ?
Geen internet is rustgevendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:49 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben weer naar school.
En het internet ligt eraf. Nu kan ik alsnog niks. tablet en 3g komen dan wel van pas
Wel internet is ook niet echt rustgevendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Geen internet is rustgevend
Kijk op Marktplaats ff naar een fuseetrekker. Mijne kost 12,50 ofzo en het ding is ideaal. Zo sla je fusee's enzo tenminste niet kapot.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef Dingest het volgende:
Ik moet er 4-6 loshalen in de 126. Hamers werken niet altijd (of kan er niet goed bij) en dat begin ik ook wel een beetje beu te worden...
Ja! inderdaad en precies in de kleuren zoals in het voorbeeld hierboven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
anus zal wel een excalibur gezienhebben gok ik
niet als je schoolopdrachten over datzelfde Internet gaatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Geen internet is rustgevend
Je stalen neus roest. Ik heb nog wel wat Noverox voor je?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
pijpuh?
[ afbeelding ]
En nee, ze zijn nog steeds niet gepoetst Duffel![]()
Nee, die Peus heeft in een later stadium vast nog meer nodigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je stalen neus roest. Ik heb nog wel wat Noverox voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Sounddragon op 30-08-2013 21:15:42 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zal best, maar voor 17 jaar ziet ie er nog verbazingwekkend goed uit!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, die Peus heeft in een later stadium vast nog meer nodig![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zal best, maar voor 17 jaar ziet ie er nog verbazingwekkend goed uit!
Wordt dat niet elk pilsje beter?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef densmee het volgende:
goed ik ga maar eens kijken of ik na 17 pilsjes ook nog er goed uit zie
17 heb ik niet gehaald maar het valt niet tegen inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wordt dat niet elk pilsje beter?
flessen maar het waren er maar een twaalf ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:09 schreef Iwanius het volgende:
17 pilsjes als in fluitjes,of formaat zoals hieronder?
[ afbeelding ]
Whehe, die laatste hebben wij ook gehad!quote:
Schrecklich!!!quote:
Neen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:50 schreef Paladijn het volgende:
Jullie zijn nu allemaal Duitse hitjes aan het beluisteren?
nee vanavond ben ik bob met mijn mini cooper countryman diesel van de Hertzquote:Op zondag 1 september 2013 09:58 schreef Duvel het volgende:
Veel plezier, en niet te veel bier drinken hè!
Hadden ze geen Berlingo Multispace voor je klaarstaan?quote:Op zondag 1 september 2013 18:53 schreef densmee het volgende:
[..]
nee vanavond ben ik bob met mijn mini cooper countryman diesel van de Hertz
Haha, wat een leed!quote:Op zondag 1 september 2013 18:53 schreef densmee het volgende:
[..]
nee vanavond ben ik bob met mijn mini cooper countryman diesel van de Hertz
goh 2 andere van de club hebben die wel inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 19:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hadden ze geen Berlingo Multispace voor je klaarstaan?Ik had ze nog gebeld...........
Sensor schoonmaken. Is idd een constructie die het imago van Citroën bevestigt.quote:
Ja, maar dan gewoon in de klote-betekenis van het woordquote:
En het hem weer laten verknallen? Nee. Nu wordt 't goed gemaaktquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En je kan niet terug naar die oetlul die het de vorige keer verneukt heeft?
mja, en als je die rekeningen ziet, hadden ze hem dik kunnen tunen voor dat geldquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:10 schreef Anne het volgende:
Vandaag naar Tweety kijken en overleggen.. Het is waarschijnlijk toch de turbo.
Die is de laatste keer (70.000 km/4-5 jaar geleden) waarschijnlijk niet zo netjes gereviseerd/in elkaar gezet (lees; vloeibare pakking enzo).
Kaa Uu Tee-zooi. Daar gaan mijn spaarcentjes. Wéér.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |