Ja groot gelijk, alsof je met een droge bek lekker werkt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Binnen een straal van een km gewoon geen werkende koffieautomaat te vinden, alleen in de meetkamer, maar dan moet je als een klein kind gaan vragen of de elektronische deur open mag, en dan doen ze standaard moeilijk. En omdat de kraan al de halve dag voor Jean L. stond te wachten op een auto met ijzer, hebben we hem gewoon ingepakt en zijn ermee naar de werf gereden om koffie te zuipen; bel maar als die kutvrachtwagen er eindelijk is
Volgende keer?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Binnen een straal van een km gewoon geen werkende koffieautomaat te vinden, alleen in de meetkamer, maar dan moet je als een klein kind gaan vragen of de elektronische deur open mag, en dan doen ze standaard moeilijk. En omdat de kraan al de halve dag voor Jean L. stond te wachten op een auto met ijzer, hebben we hem gewoon ingepakt en zijn ermee naar de werf gereden om koffie te zuipen; bel maar als die kutvrachtwagen er eindelijk is
en, ben je nog gebeld?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi hè, zo'n Nikkonquote:
Tof, leuk verslagquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:15 schreef Anne het volgende:
Maar mochten jullie niks te doen hebben, hierbij mijn 'verslag'.
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/08/la-formule-1.html
Fixedquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja groot gelijk, alsof je met een droge bek lekker 'werkt'.
Nee, ze regelen maar koffie gewoon..quote:
Neuh, ze krijgen mijn nummer niet; daar is de planning voorquote:
Moet ik 'm echt inkoppen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:17 schreef 2cv het volgende:
Wat een gezeik om koffie. Als het er is drink ik het, als het er niet is drink ik het niet.
* 2cv schenkt nog een glaasje kraanwater in.
doe al bijna 4 dagen met een pakkie weduwe, zal wel loslopen.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:15 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh trouwens, lekker zuinig gereden vanmorgen; had vanaf Venlooow een jodenkar aan mijn kont hangen die me bleef volgen. Moest ik de hele tijd Vmax+10 blijven rijden![]()
![]()
Je mag je schoenen wel eens poetsen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:43 schreef Sounddragon het volgende:
De dag rustig beginnen is altijd OK 14.gif
[ afbeelding ]
laat jij jezelf eens nakijken johquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je mag je schoenen wel eens poetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |