Het was gevoelsmatig gewoon kut. En die eerste afslag ging 80% van de mensen in, dus dat komt ook vast te staanquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef Anne het volgende:
We hebben amper in de file of daadwerkelijk stil gestaan en 'maar' zo'n 20 minuten 'omgereden' (en als je de eerste afslag had genomen, hadden we trouwens direct op de E40 (?) gezeten). Ik snap 't gezeik niet zo.
Ik had gewoon een kei goeie parkeerplaats uitgekozen.
Naar zulke dingen moet je gewoon op de motor gaan; dan heb je al dat gelazer nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:18 schreef Anne het volgende:
Dit was in ieder geval niks vergeleken met een ritje Scheveningen voor 't vuurwerkfestival bijvoorbeeld. Toentertijd heb ik 2 en half uur > stil gestaan < waardoor ik uiteindelijk welgeteld een uurtje van 't vuurwerk heb kunnen genieten.
Nu weet je meteen waarom ik vorig weekend geen zin had om te gaan.
Jawel, want het was echt wel de moeite waardquote:
Op de Nürburgring had ik na de truckraces (die worden daar beter bezocht dan de F1) geen enkel probleem weg te komen. Maar goed, ik moest na de laatste race nog ff blijven. Toen nog wel mn auto van de parking bij Dorint naar het paddock gereden, mn slaapspulletjes weer inladenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef Duvel het volgende:
Dat schiet niet op nee, ik zat alleen af te wegen of een paar uur wachten de moeite waard zou zijn. Zou dat in DLD, bijv bij Hockenheim, beter geregeld zijn?
Had je dat niet beter vorige week in zn gezicht kunnen zeggen ipv een week later via n forum?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:18 schreef Anne het volgende:
Nu weet je meteen waarom ik vorig weekend geen zin had om te gaan.
Je moet vanaf Ahoy dan ook niet proberen om samen met de rest de Zuiderparkweg op te gaan...quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik denk dat het gewoon bijna onmogelijk is om zo'n hoos mensen vlotjes te verwerken. Infrastructuur is daar natuurlijk niet op berekend voor die anderhalve keer per jaar dat er een groot evenement is.. is op CPZ toch ook, en Assen idem dito, dat is ook altijd file en gezeik. Kijk maar naar concerten in de Kuip of Ahoy.. of in die kaasstolp in 020, die is er zelfs speciaal voor gebouwd, en toch staat er file als er daar iets te beleven is. Je kunt er moeilijk een 15 strooks snelweg naartoe laten lopen voor 4 keer per jaar ofzo.. is gewoon niet rendabel.
Moet je altijd overal een reden voor opgeven danquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had je dat niet beter vorige week in zn gezicht kunnen zeggen ipv een week later via n forum?
bij mij wel, ik ben erg nieuwsgierig aangelegdquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet je altijd overal een reden voor opgeven dan? Een "neh" is vaak ook gewoon genoeg/goed heur.
Misdaad tegen de menselijkheid!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
Godverredomme.. Alle koffieautomaten hier zijn stuk of staan uit
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:15 schreef Anne het volgende:
Maar mochten jullie niks te doen hebben, hierbij mijn 'verslag'.
http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/08/la-formule-1.html
quote:je waant je gewoon in de Ardennen
Je gaat door voor de koelkast.quote:Spa (Waals: Spå/Spâ) is een stad en gemeente in de Ardennen
Binnen een straal van een km gewoon geen werkende koffieautomaat te vinden, alleen in de meetkamer, maar dan moet je als een klein kind gaan vragen of de elektronische deur open mag, en dan doen ze standaard moeilijk. En omdat de kraan al de halve dag voor Jean L. stond te wachten op een auto met ijzer, hebben we hem gewoon ingepakt en zijn ermee naar de werf gereden om koffie te zuipen; bel maar als die kutvrachtwagen er eindelijk isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |