noop, is op TV ook leuker en beter te volgen, maar dat geluid krijg je niet uit je 5.1 set zonder dat de ramen eruit gaan en de hele buurt over de zeik isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef blup het volgende:
F1 vind ik doorgaans geen zak aan.. Rijden ze inmiddels al met 6 cilinders?
meteen na de finish opgekrast toen we tot de ontdekking kwamen dat ze op Spa geen ererondje doen, is trouwens bijna net zo'n drama als wegkomen bij CPZ, alleen kun je hier dan wel redelijk rollen, maar sturen ze je eerst binnendoor 25km de verkeerde kant op om later via de snelweg weer langs Spa te rijdenquote:
Gezellig, de toeristische route. Loopt de doorgaande weg nog via het circuit, normaal gesproken? Al sinds 2000 niet meer, jammergenoeg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
meteen na de finish opgekrast toen we tot de ontdekking kwamen dat ze op Spa geen ererondje doen, is trouwens bijna net zo'n drama als wegkomen bij CPZ, alleen kun je hier dan wel redelijk rollen, maar sturen ze je eerst binnendoor 25km de verkeerde kant op om later via de snelweg weer langs Spa te rijden
ow toch, ik had het idee dat allemaal wel leuk was maar niet echt voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor, hoezo?
Ik wil nog wel een keertje naar Duitsland ofzo.
Welnee joh, is hardstikke tof, maar zoals ik al eerder zei, is de wedstrijd gewoon beter te volgen op TV, maar de live-ervaring is op geen andere manier te fiksen, dat moet je gewoon horen, zien, voelen en ruiken, dat heeft je TV nietquote:
Hoe laat was die race afgelopen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Óf je rent na de finish meteen het park uit, óf je wacht een uurtje of 2, 3 na de race op je gemakkie tot het gros is opgehoepeld, al is dat natuurlijk niet echt geweldig als je daar al voor dag en dauw bent, dan wordt het al rap een heeeeel lang dagje.
Kwart over 3, half 4 ofzoquote:
Geen flauw idee, ik denk dat het gewoon bijna onmogelijk is om zo'n hoos mensen vlotjes te verwerken. Infrastructuur is daar natuurlijk niet op berekend voor die anderhalve keer per jaar dat er een groot evenement is.. is op CPZ toch ook, en Assen idem dito, dat is ook altijd file en gezeik. Kijk maar naar concerten in de Kuip of Ahoy.. of in die kaasstolp in 020, die is er zelfs speciaal voor gebouwd, en toch staat er file als er daar iets te beleven is. Je kunt er moeilijk een 15 strooks snelweg naartoe laten lopen voor 4 keer per jaar ofzo.. is gewoon niet rendabel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef Duvel het volgende:
Dat schiet niet op nee, ik zat alleen af te wegen of een paar uur wachten de moeite waard zou zijn. Zou dat in DLD, bijv bij Hockenheim, beter geregeld zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |