*kuch*quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef Anne het volgende:
DE al eens gecheckt? Kattenvoer is daar een stuk goedkoper.
Scheelde bij het vorige kattenvoer bij mij 0,30 cent per blikkie.
Nee, had nergens last van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant: je bent er vroeg bij nu. Of verging je al van de pijn ?
Die van ons lustten geen RC. Ze eten nu al jaren Hill's voor binnenmonsters.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
RC is baggervoer.
Cat lovers gold is dé shit.
Omdat ik daar nu werk en dat bevalt mij niet.quote:
Vervang cent voor euro of denk de komma wegquote:
Ik kotste een beetje toen ik die foto zag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
anus zal wel een excalibur gezienhebben gok ik
[ afbeelding ]
*zoomt uit*quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kotste een beetje toen ik die foto zag.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik koop mijn kattenvoer altijd hier:
http://tinyurl.com/phnf2rr
Maar dat is voor de kat van de buren, die voer ik altijd graag.
doorrijden en hopen dat het blok vastkaait, dan ben je er in 1 keer vanafquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef Dingest het volgende:
Toen bij mijn broertje dat stop-lampje ging branden in zijn Xsara, belde hij mij op met de vraag 'wat moet ik doen?'![]()
![]()
Wat is trouwens een fatsoenlijke stuurkogeltrekker? Loopt nogal uiteen in prijzen en verschillende types.
hamerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef Dingest het volgende:
Toen bij mijn broertje dat stop-lampje ging branden in zijn Xsara, belde hij mij op met de vraag 'wat moet ik doen?'![]()
![]()
Wat is trouwens een fatsoenlijke stuurkogeltrekker? Loopt nogal uiteen in prijzen en verschillende types.
Da's ook troep.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die van ons lustten geen RC. Ze eten nu al jaren Hill's voor binnenmonsters.
Heb ik nu gedaan, maat was een beetje inschatten maar hopelijk past dat welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef densmee het volgende:
dan een goedkope uit de toolspecial uitkiezen en dan lukt het wel
Nou, dan vul je het koelwater even bij. Niet zo moeilijk toch ?quote:
die staat op niveauquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou, dan vul je het koelwater even bij. Niet zo moeilijk toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |