RC is baggervoer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Royal Canin? Zo ja waar schaf je dat voordelig aan?
Na een .com van mn naam heb ik nu ook de .nl van mn naam#internetheld
Bastet raakt aan de schijt van Cat lovers helaasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
RC is baggervoer.
Cat lovers gold is dé shit.
Kan niet anders concluderen dat hij na 't aanbellen plots stront aan zijn klauwen had of mijn pakket terug in zijn auto heeft gegooid heeft..quote:Zending kon niet bezorgd worden. Zending is beschadigd. Zending is retour afzender.
Nop.quote:
Waarom niet ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:56 schreef Anne het volgende:
Ik denk 't ook.
Zat gisteren al door vacatures heen te bladeren, maar er is niet veel helaas. Veel vacatures in de transport en dat wil ik dus absoluut niet meer.
Bekijk het van de positieve kant: je bent er vroeg bij nu. Of verging je al van de pijn ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:16 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, ik ben weer thuis van de tandarts. Foute boel. Met het oog was er niks te zien, maar de röntgenfotos lieten heel wat anders zien. Blijkt dus dat ik enkele gaatjes in alle kiezen heb, terwijl er aan de buitenkant niks te zien is.
Kut.
*kuch*quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef Anne het volgende:
DE al eens gecheckt? Kattenvoer is daar een stuk goedkoper.
Scheelde bij het vorige kattenvoer bij mij 0,30 cent per blikkie.
Nee, had nergens last van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant: je bent er vroeg bij nu. Of verging je al van de pijn ?
Die van ons lustten geen RC. Ze eten nu al jaren Hill's voor binnenmonsters.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
RC is baggervoer.
Cat lovers gold is dé shit.
Omdat ik daar nu werk en dat bevalt mij niet.quote:
Vervang cent voor euro of denk de komma wegquote:
Ik kotste een beetje toen ik die foto zag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
anus zal wel een excalibur gezienhebben gok ik
[ afbeelding ]
*zoomt uit*quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kotste een beetje toen ik die foto zag.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik koop mijn kattenvoer altijd hier:
http://tinyurl.com/phnf2rr
Maar dat is voor de kat van de buren, die voer ik altijd graag.
doorrijden en hopen dat het blok vastkaait, dan ben je er in 1 keer vanafquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef Dingest het volgende:
Toen bij mijn broertje dat stop-lampje ging branden in zijn Xsara, belde hij mij op met de vraag 'wat moet ik doen?'![]()
![]()
Wat is trouwens een fatsoenlijke stuurkogeltrekker? Loopt nogal uiteen in prijzen en verschillende types.
hamerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef Dingest het volgende:
Toen bij mijn broertje dat stop-lampje ging branden in zijn Xsara, belde hij mij op met de vraag 'wat moet ik doen?'![]()
![]()
Wat is trouwens een fatsoenlijke stuurkogeltrekker? Loopt nogal uiteen in prijzen en verschillende types.
Da's ook troep.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die van ons lustten geen RC. Ze eten nu al jaren Hill's voor binnenmonsters.
Heb ik nu gedaan, maat was een beetje inschatten maar hopelijk past dat welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef densmee het volgende:
dan een goedkope uit de toolspecial uitkiezen en dan lukt het wel
Nou, dan vul je het koelwater even bij. Niet zo moeilijk toch ?quote:
die staat op niveauquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou, dan vul je het koelwater even bij. Niet zo moeilijk toch ?
Geen internet is rustgevendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:49 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben weer naar school.
En het internet ligt eraf. Nu kan ik alsnog niks. tablet en 3g komen dan wel van pas
Wel internet is ook niet echt rustgevendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Geen internet is rustgevend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |