doorrijden en hopen dat het blok vastkaait, dan ben je er in 1 keer vanafquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef Dingest het volgende:
Toen bij mijn broertje dat stop-lampje ging branden in zijn Xsara, belde hij mij op met de vraag 'wat moet ik doen?'![]()
![]()
Wat is trouwens een fatsoenlijke stuurkogeltrekker? Loopt nogal uiteen in prijzen en verschillende types.
hamerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef Dingest het volgende:
Toen bij mijn broertje dat stop-lampje ging branden in zijn Xsara, belde hij mij op met de vraag 'wat moet ik doen?'![]()
![]()
Wat is trouwens een fatsoenlijke stuurkogeltrekker? Loopt nogal uiteen in prijzen en verschillende types.
Da's ook troep.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die van ons lustten geen RC. Ze eten nu al jaren Hill's voor binnenmonsters.
Heb ik nu gedaan, maat was een beetje inschatten maar hopelijk past dat welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef densmee het volgende:
dan een goedkope uit de toolspecial uitkiezen en dan lukt het wel
Nou, dan vul je het koelwater even bij. Niet zo moeilijk toch ?quote:
die staat op niveauquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou, dan vul je het koelwater even bij. Niet zo moeilijk toch ?
Geen internet is rustgevendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:49 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben weer naar school.
En het internet ligt eraf. Nu kan ik alsnog niks. tablet en 3g komen dan wel van pas
Wel internet is ook niet echt rustgevendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Geen internet is rustgevend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |