Kijk op Marktplaats ff naar een fuseetrekker. Mijne kost 12,50 ofzo en het ding is ideaal. Zo sla je fusee's enzo tenminste niet kapot.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef Dingest het volgende:
Ik moet er 4-6 loshalen in de 126. Hamers werken niet altijd (of kan er niet goed bij) en dat begin ik ook wel een beetje beu te worden...
Ja! inderdaad en precies in de kleuren zoals in het voorbeeld hierboven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
anus zal wel een excalibur gezienhebben gok ik
niet als je schoolopdrachten over datzelfde Internet gaatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Geen internet is rustgevend
Je stalen neus roest. Ik heb nog wel wat Noverox voor je?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
pijpuh?
[ afbeelding ]
En nee, ze zijn nog steeds niet gepoetst Duffel![]()
Nee, die Peus heeft in een later stadium vast nog meer nodigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je stalen neus roest. Ik heb nog wel wat Noverox voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Sounddragon op 30-08-2013 21:15:42 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zal best, maar voor 17 jaar ziet ie er nog verbazingwekkend goed uit!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, die Peus heeft in een later stadium vast nog meer nodig![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zal best, maar voor 17 jaar ziet ie er nog verbazingwekkend goed uit!
Wordt dat niet elk pilsje beter?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef densmee het volgende:
goed ik ga maar eens kijken of ik na 17 pilsjes ook nog er goed uit zie
17 heb ik niet gehaald maar het valt niet tegen inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wordt dat niet elk pilsje beter?
flessen maar het waren er maar een twaalf ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:09 schreef Iwanius het volgende:
17 pilsjes als in fluitjes,of formaat zoals hieronder?
[ afbeelding ]
Whehe, die laatste hebben wij ook gehad!quote:
Schrecklich!!!quote:
Neen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:50 schreef Paladijn het volgende:
Jullie zijn nu allemaal Duitse hitjes aan het beluisteren?
nee vanavond ben ik bob met mijn mini cooper countryman diesel van de Hertzquote:Op zondag 1 september 2013 09:58 schreef Duvel het volgende:
Veel plezier, en niet te veel bier drinken hè!
Hadden ze geen Berlingo Multispace voor je klaarstaan?quote:Op zondag 1 september 2013 18:53 schreef densmee het volgende:
[..]
nee vanavond ben ik bob met mijn mini cooper countryman diesel van de Hertz
Haha, wat een leed!quote:Op zondag 1 september 2013 18:53 schreef densmee het volgende:
[..]
nee vanavond ben ik bob met mijn mini cooper countryman diesel van de Hertz
goh 2 andere van de club hebben die wel inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 19:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hadden ze geen Berlingo Multispace voor je klaarstaan?Ik had ze nog gebeld...........
Sensor schoonmaken. Is idd een constructie die het imago van Citroën bevestigt.quote:
Ja, maar dan gewoon in de klote-betekenis van het woordquote:
En het hem weer laten verknallen? Nee. Nu wordt 't goed gemaaktquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En je kan niet terug naar die oetlul die het de vorige keer verneukt heeft?
mja, en als je die rekeningen ziet, hadden ze hem dik kunnen tunen voor dat geldquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:10 schreef Anne het volgende:
Vandaag naar Tweety kijken en overleggen.. Het is waarschijnlijk toch de turbo.
Die is de laatste keer (70.000 km/4-5 jaar geleden) waarschijnlijk niet zo netjes gereviseerd/in elkaar gezet (lees; vloeibare pakking enzo).
Kaa Uu Tee-zooi. Daar gaan mijn spaarcentjes. Wéér.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |