Ook een nieuwe S-klasse is er niet op berekend om frontaal de greppel in te worden geprakt door een vrachtwagen. Idd een mirakel als je daar levend uit komtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef Paladijn het volgende:
Ondanks een nieuwe leaseslet ziet die citroen er bijzonder ongezond uit trouwens... eigenlijk een wonder dat je zoiets overleefd
[ afbeelding ]
die hebben we in Friesland ook nog.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:40 schreef Paladijn het volgende:
huh. Een N-weg van betonplaatjes? Dat is toch iets van 30 jaar geleden?
Yeah, dat zeiden ze al in het F1-topicquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hallum?
En Anne, regen op Spa = spektakel, gewoon poncho/paraplu meenemen en genieten
Boerenweggetjes waar anderhalve auto op past en 2x per week iemand over rijdtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:28 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
die hebben we in Friesland ook nog.
Maakt mijn vriendin ook regelmatig klaar, heerlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:30 schreef Anne het volgende:
Voor de mensen die ook nog nooit Cola-kip hebben gehad. Proberen!
http://anne101doelen.blog(...)chicken-tonight.html
Jep.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef blup het volgende:
Ik had vanmiddag een simpele discussie op het werk waar we het gewoon niet over eens werden.
Je zet 2 12v lampen in serie aan een 24v accu. Dit zal toch gewoon werken alsin 1 lamp op 1 12v accu.
Kwam erop omdat ik een bak met mini claxons op het werk had gevonden waarmee ik een prank wil uithalen maar die zijn dus 6volt. 2 in serie is 12v of niet?..
Jep.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef blup het volgende:
Ik had vanmiddag een simpele discussie op het werk waar we het gewoon niet over eens werden.
Je zet 2 12v lampen in serie aan een 24v accu. Dit zal toch gewoon werken alsin 1 lamp op 1 12v accu.
Kwam erop omdat ik een bak met mini claxons op het werk had gevonden waarmee ik een prank wil uithalen maar die zijn dus 6volt. 2 in serie is 12v of niet?..
Maja, enkele jaren terug dan. De weg tussen Drachten en Harkema heet niet voor niets betonwei :pquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Boerenweggetjes waar anderhalve auto op past en 2x per week iemand over rijdtGeen N-wegen
ja, 50e editie. maar ik kan dan nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hallum?
En Anne, regen op Spa = spektakel, gewoon poncho/paraplu meenemen en genieten
11 jaar terug is de betonwei al vervangen, was via een stage betrokken bij de reconstructiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Maja, enkele jaren terug dan. De weg tussen Drachten en Harkema heet niet voor niets betonwei :p
En tussen Harkema en Drogeham is nog een betonweg te vinden.
ik weet nog toen dat gebeurde. Toen was ik 10. Hoezo enkele jarenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
11 jaar terug is de betonwei al vervangen, was via een stage betrokken bij de reconstructie
Die is stuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef Paladijn het volgende:
Ondanks een nieuwe leaseslet ziet die citroen er bijzonder ongezond uit trouwens... eigenlijk een wonder dat je zoiets overleefd
[ afbeelding ]
Tussen Drachten en Harkema is toch geen betonweg meer? Al een paar jaar niet. (Had een vriendin in Harkema wonen en kwam er regelmatig..)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Maja, enkele jaren terug dan. De weg tussen Drachten en Harkema heet niet voor niets betonwei :p
En tussen Harkema en Drogeham is nog een betonweg te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |