Nu Maldonado bij Lotus genoemd wordt zie ik bij Williams wel mogelijkheden. Zou een mooi team zijn om bij te beginnenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik denk niet dat Frijns volgend jaar naar Sauber gaat ze kiezen daar iemand met veel geld om de team te kunnen redden.
ik geef zondag de Benzen weer de beste kansquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:32 schreef Geralt het volgende:
Overigens zie ik Kimi wel winnen zondag
quote:Friday 23rd August
Formula One Paddock Club Pit Lane Walk 08:45 - 09:45
Formula One Practice 1 10:00 - 11:30
GP2 Practice Session 12:00 - 12:30
Formula One Paddock Club Pit Lane Walk 12:35 - 13:45
Formula One Practice 2 14:00 - 15:30
GP2 Qualifying Session 15:55 - 16:25
Formula One Press Conference - Press Room 16:00 - 17:00
Porsche Mobil 1 Supercup Practice Session 16:45 - 17:30
GP3 Practice Session 17:50 - 18:35
Saturday 24th August
Formula One Team Pit Stop Practice 08:30 - 09:15
Formula One Paddock Club Pit Lane Walk 08:30 - 09:35
GP3 Qualifying Session 09:45 - 10:15
Formula One Practice 3 11:00 - 12:00
Porsche Mobil 1 Supercup Qualifying Session 12:25 - 12:55
Formula One Paddock Club Pit Lane Walk 13:00 - 13:45
Formula One Qualifying 14:00
GP2 First Race (25 Laps or 60 Mins) 15:40 - 16:45
GP3 First Race (13 Laps or 30 Mins) 17:20 - 17:55
Sunday 25th August
GP3 Second Race (13 Laps or 30 Mins) 09:25 - 10:00
GP2 Second Race (18 Laps or 45 Mins) 10:35 - 11:25
Porsche Mobil 1 Supercup Race (11 Laps or 30 Mins) 11:45 - 12:20
Formula One Paddock Club Pit Lane Walk 12:25 - 13:15
Formula One Drivers Track Parade 12:30
Formula One Starting Grid Presentation 12:45 - 13:15
Formula One National Anthem 13:46
Formula One Race 14:00
Als er al een ander bij Williams gaat rijden denk ik eerder dat dat Juncadella zal zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu Maldonado bij Lotus genoemd wordt zie ik bij Williams wel mogelijkheden. Zou een mooi team zijn om bij te beginnen
mja, die gaat voor derde rijder.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als er al een ander bij Williams gaat rijden denk ik eerder dat dat Juncadella zal zijn.
Williams zit ook diep in de financiële problemen, die gaan gewoon voor een coureur met veel geld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu Maldonado bij Lotus genoemd wordt zie ik bij Williams wel mogelijkheden. Zou een mooi team zijn om bij te beginnen
Top, dank je!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:45 schreef Geralt het volgende:
Voor de mensen die te lui zijn om het op te zoeken en dit weekend naar Spa gaan:
[..]
Toch het beste wat er kan gebeurenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:50 schreef Geralt het volgende:
Randstad moet Frijns sponsoren godverdomme. Niet voor zichzelf maar voor de nederlandse fans
Ik mag hopen dat tegen de tijd dat Max een beetje in de kijker komt dat die lul van een Kotsengatter al onder de grond ligt. Verstappen moet dat zelf toch ook wel gezien hebben dat die klootviool hem niet verder bracht en toch bleef ie erbij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
hij weet van zijn pa hoe het wel en vooral ook hoe het niet moet
Verstappen heeft zelf ook fuck ups gemaakt op momenten dat hij dat niet had moeten doen. Grootste voorbeeld is Brazilie 2003. Als al meerdere auto´s met toppers van de baan zijn gevlogen in een bepaalde bocht, prent dan in je hoofd dat no matter what, jij NIET de baan afvliegt op die plek. Maar nee...quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat tegen de tijd dat Max een beetje in de kijker komt dat die lul van een Kotsengatter al onder de grond ligt. Verstappen moet dat zelf toch ook wel gezien hebben dat die klootviool hem niet verder bracht en toch bleef ie erbij.
Nouja die toppers die er allemaal af vlogen zullen zichzelf dat toch ook wel voorgenomen hebben destijds.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:34 schreef Marks het volgende:
[..]
Verstappen heeft zelf ook fuck ups gemaakt op momenten dat hij dat niet had moeten doen. Grootste voorbeeld is Brazilie 2003. Als al meerdere auto´s met toppers van de baan zijn gevlogen in een bepaalde bocht, prent dan in je hoofd dat no matter what, jij NIET de baan afvliegt op die plek. Maar nee...
En sterker: Jos reed toen hij spinde en uitviel zelfs voor de man die de race zou winnen.![]()
Voor mij is dat het keerpunt in zijn carriere en het begin van het eind in de F1. Hij had daar, gewoon door te finishen, wellicht een podium kunnen pakken met de Minardi.
Ik blijf het idee hebben dat Schumacher, Button en de rest van de toppers op zulke momenten minder belang hebben bij het moment. Zij krijgen nog wel nieuwe kansen, ze rijden immers in de beste auto's. Een achterhoederijder krijgt echter zelden zo'n kans en als je hem krijgt MOET je hem bijna pakken. Daarom bijvoorbeeld kudo's voor vd Garde in Monaco kwalificatie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja die toppers die er allemaal af vlogen zullen zichzelf dat toch ook wel voorgenomen hebben destijds.
Ik zat vloekend en tierend voor de TV toen; zeker toen ik zag wie er later won.
Zo jammer was dat, maar om hem dat nou aan te rekenen weet ik niet. Kijk eens welke namen er allemaal óók af vlogen toen. Niet de minste.
Of Kimi wilde gewoon teveel centjes...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:35 schreef Marks het volgende:
En nog een hersenspinsel:
Waarom zijn de gesprekken met Kimi en Red Bull gestopt en op niets uitgelopen... Is dat omdat ze bij Red Bull een 2e rijder willen naast Vettel en Kimi dat niet wil zijn?
Z'n hand een beetje overspeeld, tja dat wordt inleveren bij Lotusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Of Kimi wilde gewoon teveel centjes...
Nee en Ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:45 schreef Marks het volgende:
[..]
Ik blijf het idee hebben dat Schumacher, Button en de rest van de toppers op zulke momenten minder belang hebben bij het moment. Zij krijgen nog wel nieuwe kansen, ze rijden immers in de beste auto's. Een achterhoederijder krijgt echter zelden zo'n kans en als je hem krijgt MOET je hem bijna pakken. Daarom bijvoorbeeld kudo's voor vd Garde in Monaco kwalificatie.
Hij schijnt nog steeds meerdere opties te hebben. Lotus wil hem niet kwijt en Ferrari blijft een hardnekkig gerucht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n hand een beetje overspeeld, tja dat wordt inleveren bij Lotus
Geruchten komen ergens vandaan meestal. Zal me niets verbazen al hij Alonso gaat vervangen bij Ferrari.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij schijnt nog steeds meerdere opties te hebben. Lotus wil hem niet kwijt en Ferrari blijft een hardnekkig gerucht.
Maldonado is een hele matige rijder. Grosjean is beter maar nog steeds geen top rijder. Ik verwacht dat hij een beetje in de categorie Button/Webber zit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Als mensen zeiken op Grosjean, dan zouden ze dat net zo hard op Maldonado moeten doen.
Beide zijn best goede maar roekeloze rijders. Zelf mag ik dat wel en ben ik wel fan van Grosjean, maarja de meesten zien dat anders.
Ik heb hem anders weinig bijzondere dingen zien doen. Het enige hoogtepuntje van Williams dit jaar was de kwalificatie van Bottas in Canada.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:28 schreef JohnB52 het volgende:
Er is nu weinig mis meer met Maldonado mi...
Ik vind Maldonado een betere racer, Grosjean is waarschijnlijk de snellere rijder maar dat is wat anders dan racen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Maldonado is een hele matige rijder. Grosjean is beter maar nog steeds geen top rijder. Ik verwacht dat hij een beetje in de categorie Button/Webber zit.
Als Maldonado zijn emoties in bedwang houdt wel. Maar hij heeft er nogal een handje van om zijn kop te verliezen als hij onder druk komt te staan en dan maakt hij nogal wat fouten, zoals vorig jaar een aantal keer te zien was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Maldonado een betere racer, Grosjean is waarschijnlijk de snellere rijder maar dat is wat anders dan racen.
Grove beledinging voor Webber en Button en andere net-niet top coureurs. Goed ik kan mij indenken dat Button en Webber niet zoveel fans hebben, maar het zijn sympathieke kerels op en naast de baan. Grosjean is veel eerder de categorie Takuma Sato, Kobayashi , Maldonado en Perez. Dit plaatje vat goed samen welke categorie coureurs deze behoren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Maldonado is een hele matige rijder. Grosjean is beter maar nog steeds geen top rijder. Ik verwacht dat hij een beetje in de categorie Button/Webber zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat het persé slecht is, ik houd van de rijstijl van Maldonado. Kobayahsi is ook ene heerlijk leuke coureur om naar te kijken als hij zijn dag heeft. Perez nog niet veel van gezien dit jaar behalve Bahrein bij nota bene Button zelf.
Grosjean staat bovenaan en imo ook het minst sympathiek op de baan.
Inderdaad, een van de meest ondergewaardeerde coureurs net als Heidfeld en Glock dat waren. En Massa, Webber en Button rijden maar jaar na jaar bij de topteams...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:28 schreef JohnB52 het volgende:
Er is nu weinig mis meer met Maldonado mi...
Het hoeft geen welles nietes discussie te worden, maar de crash tussen Montoya en Verstappen kwam door Montoya. Er was duidelijk geworden dat Montoya om wat voor vreemde reden dan ook opeens 30 meter dacht ik eerder remde dan normaal. Hij was zelf dan ook niet eens boos toen hij uitstapte, wetende dat het zijn eigen fout was en natuurlijk de gedachte dat hij in een van zijn eerste races al schumacher verslagen had in en gevecht en zich al met de besten kon meten. In deze serie interviews met verstappen uit 2001 komt het nog bij langs, leuk om te zien trouwensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee en Ja.
Toppers hebben ook belang bij zo'n moment. Het kan ze de titel kosten. Zeker in dat seizoen waar het verschil tussen de nummer 1 en 2 erg klein was.
Maar je hebt wel gelijk dat je eigenlijk in dit soort races je kans moet pakken. Alhoewel ik het geen fuck-up van Jos vond, gezien de omstandigheden. Een echte fuck-up maakte hij 2 jaar daarvoor op hetzelfde circuit toen hij achterop Montoya reed met de Arrows toen hij werd gelapt.
En het begin van het einde? Ik denk dat dat de ondergang van Arrows was waardoor hij weer zonder stoeltje zat. Minardi was een noodgreep en in de besprekingen met Jordan het jaar erop overspeelde Rothengatter zijn hand en was het over en uit.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Grove beledinging voor Webber en Button en andere net-niet top coureurs. Goed ik kan mij indenken dat Button en Webber niet zoveel fans hebben, maar het zijn sympathieke kerels op en naast de baan. Grosjean is veel eerder de categorie Takuma Sato, Kobayashi , Maldonado en Perez. Dit plaatje vat goed samen welke categorie coureurs deze behoren.Webber is echt geen "net-niet" top coureur maar een goede 2de rijder (al dat zijn gedrag daar ook weer te wensen overlaat). De resultaten die hij heeft behaald zijn echt niet goed voor de auto waar hij in reed. Webber heft 200+ races gereden en 9? (zeg het nu even uit me hoofd) overwinningen behaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat het persé slecht is, ik houd van de rijstijl van Maldonado. Kobayahsi is ook ene heerlijk leuke coureur om naar te kijken als hij zijn dag heeft. Perez nog niet veel van gezien dit jaar behalve Bahrein bij nota bene Button zelf.
Grosjean staat bovenaan en imo ook het minst sympathiek op de baan.
Nou is Button een ander verhaal dus daar kan ik me je kritiek wel voorstellen. Was misschien niet zo handig om die te noemen
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
Zijn mensen vergeten dat Maldonado vorig jaar gewoon een race wist te winnen? Grosjean is dat in een veel betere auto nog niet gelukt. Maldonado is een hele snelle coureur, alleen heeft met zijn gooi en smijt werk wel een auto nodig die veel downforce aan de achterzijde heeft en daar schort het aan bij de huidige Williams.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Maldonado is een hele matige rijder. Grosjean is beter maar nog steeds geen top rijder. Ik verwacht dat hij een beetje in de categorie Button/Webber zit.
Hij wint 1 race en behoort dan gelijk bij de "net-niet" top coureurs, nee toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zijn mensen vergeten dat Maldonado vorig jaar gewoon een race wist te winnen? Grosjean is dat in een veel betere auto nog niet gelukt. Maldonado is een hele snelle coureur, alleen heeft met zijn gooi en smijt werk wel een auto nodig die veel downforce aan de achterzijde heeft en daar schort het aan bij de huidige Williams.
Je hebt het net over middelmatig, dan zou hij echt geen race winnen in de Williams. Het is geen topcoureur maar absoluut wel iemand in de F1 hoor. Waarom Grosjean beter zou zijn vraag ik me ook af, die weet in een top auto niet verder te komen dan een paar podiumplaatsen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Hij wint 1 race en behoort dan gelijk bij de "net-niet" top coureurs, nee toch?
De resultaten van de rest van seizoen 2012 waren nou ook niet om over naar huis te schrijven!
Wat je zegt zit absoluut wat in. Al dat ik Grosjean persoonlijk meer vin hebben. Ik vin hem completer dan Maldonado. En zoals ik al zei: ik denk dat het een goede complete 2de rijder kan worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Je hebt het net over middelmatig, dan zou hij echt geen race winnen in de Williams. Het is geen topcoureur maar absoluut wel iemand in de F1 hoor. Waarom Grosjean beter zou zijn vraag ik me ook af, die weet in een top auto niet verder te komen dan een paar podiumplaatsen.
Ach ja, als je nie wee of je d of een t moe gebruiken, laa je ze gewoon helemaal weg. Da vin ik wel slim!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:54 schreef Rembrand21 het volgende:
Al dat ik Grosjean persoonlijk meer vin hebben. Ik vin hem completer dan Maldonado. En zoals ik al zei: ik denk dat het een goede complete 2de rijder kan worden.
Dat is echt absurdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Kaartjes voor vrijdag ook maar even besteld nog![]()
Bleken toch wat duurder te zijn aan de poort dan bij de webshop. ¤50 ter plaatse itt ¤20 via digitale kanalen
Dank u! ben niet te lui, maar toch altijd handiger als iemand het voor je doetquote:Voor de mensen die te lui zijn om het op te zoeken en dit weekend naar Spa gaan:
[..]
GEWOON TE LUI DUSquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dank u! ben niet te lui, maar toch altijd handiger als iemand het voor je doet
dat haalt ie niet denk ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef Geralt het volgende:
Vanaf de camping gewoon over het circuit vliegen man.
FullHD camera erop en ju
Je kan sowieso redelijk in de buurt parkeren. Iedereen met een grasveldje of braak stuk land achter zn huis veranderd tijdens een F1 weekend in een Q parkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Is het trouwens nog mogelijk om ter plekke parkeerkaarten te kopen?
Zo is dat, ik heb het er net met Brennie over dat de paraplu mee moet zaterdagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Een weekend spa zonder regen is niet compleet
Coulthard ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:53 schreef Peterselieman het volgende:
ene Michael Schumacher weet wel hoe regen op Spa eruit kan zien
Racen met de andere helft.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Coulthard ook
Wat zouden ze anno 2013 eigenlijk doen bij zo een startcrash? Nu hebben ze geen T cars meer.
Wat nou als de helft eruit ligt?
Dat water hebben ze toch vernoemd naar dat riviertje?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:55 schreef Schunckelstar het volgende:
Dat dorpje hebben ze niet voor niks vernoemd naar water
Wel eerst goed oefenen hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef Schunckelstar het volgende:
weet iemand of er regels zijn voor het gebruiken van zo'n ding:
http://www.quadrocoptershop.nl/parrot-ardrone-20
ik wil volgend jaar zo'n ding aanschaffen en dan beelden maken van boven de tribune
als ik bij de toiletten ga staan moet dat makkelijk te doen zijn.
ik ben uiteraard niet van plan ook maar enigszins in de buurt te komen van het circuit.
ik neem hem iig sowieso mee naar de camping
Waarschijnlijk wel jaquote:
Paraplu en regenjas mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb staanplaatsenVolgens mij ben je dan niet blij als het regent, wel?
denk niet meer dat het voor zal komen. In tegenstelling tot vroeger zullen ze nu achter de safety car starten en dan zo het veld op gang brengenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Coulthard ook
Wat zouden ze anno 2013 eigenlijk doen bij zo een startcrash? Nu hebben ze geen T cars meer.
Wat nou als de helft eruit ligt?
Nee, Spa is een lange baan. 20 is wel wat overdreven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:11 schreef Geralt het volgende:
Owja inderdaad. Eerst 20 rondjes achter de SC natuurlijk.
Meestal zijn het maar buitjes. Half uur later vaak weer een lekker zonnetje en dan is het gras ook weer zo droogquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb staanplaatsenVolgens mij ben je dan niet blij als het regent, wel?
Als je de F3000 mee telt dan wel...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:20 schreef Geralt het volgende:
Ik lees net dat Alonso nog nooit gewonnen heeft op Spa. Zou je ook niet zeggen als je er niet over nadenkt.
Jamaar dit is het F1 topic natuurlijk hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als je de F3000 mee telt dan wel...
Ja. Hier wat fotootjes. Zoals gewoonlijk waren de toeschouweraantallen weer eens sterk overdreven. Had tribunekaarten die ik gelukkig gratis had gekregen, want die waren geen zeventig euro waard. Gebeurde zo goed als niets daar. Op de hoek van Coolsingel en Blaak wel en daar kon je ook 's middags nog makkelijk aansluiten en wat zien.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Is er eigenlijk iemand uit 't topic naar Rotterdam geweest vandaag?
Per stuk kosten ze 45 euro, dus het is wel een goede deal.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:14 schreef soepp het volgende:
Ik kan aan 2 kaarten komen voor zaterdag kwalificatie bronze voor 35e , is dat een goede deal ? Heb er totaal geen verstand van.
iig een betere deal als dat je ze daar aan de poort zou moeten kopen, dan kosten ze meer als het dubbelequote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:14 schreef soepp het volgende:
Ik kan aan 2 kaarten komen voor zaterdag kwalificatie bronze voor 35e , is dat een goede deal ? Heb er totaal geen verstand van.
Wel als je daardoor een super race krijgt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb staanplaatsenVolgens mij ben je dan niet blij als het regent, wel?
Kosten op internet 40 euro voor de zaterdag. Aan de poort zal wel 45 of 50 zijn gok ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:14 schreef soepp het volgende:
Ik kan aan 2 kaarten komen voor zaterdag kwalificatie bronze voor 35e , is dat een goede deal ? Heb er totaal geen verstand van.
Dat had ik ook gedacht over de vrijdags kaartjes die ¤20 in webshops kosten, dat die 'n ¤5 duurder zouden zijn. Toch maar een mailtje gestuurd gisteren wat de kaarten aan de poort kosten: ¤50quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kosten op internet 40 euro voor de zaterdag. Aan de poort zal wel 45 of 50 zijn gok ik.
Dan kan Kimi ook een keer de weg vindenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef Bluurgh het volgende:
Doe dan gewoon weer een stuk ouwe layout erbij
Wat is er aan de lay out veranderd dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja leuk zo'n modern pitcomplex, maar waarom moet er dan weer direct aan de layout geprutst worden
Bocht 4 op dit plaatje/het gele gedeelte op het eerste geposte plaatje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef Marks het volgende:
[..]
Wat is er aan de lay out veranderd dan?
Dat maakt toch niets uit, anders duurt het uitrijden heel langquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Veranderen ze ook van rijrichting? Anders duiken ze wel heel vroeg de pits in.
Ok... Als er maar geen uitloopstrook bij ´´Subida dos boxes´´ komt zoals ze van plan waren. Anders is er weer een baan verkloot.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bocht 4 op dit plaatje/het gele gedeelte op het eerste geposte plaatje.
[ afbeelding ]
Idd, nogal zoietsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Moesten ze nou de start/finish verplaatsen? :|
Geniet er dit jaar nog maar extra goed vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Idd, nogal zoietsDie aanloop naar bocht 1 is altijd
nee. Ze gaan in de toekomst in de Senna S de pits induiken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Veranderen ze ook van rijrichting? Anders duiken ze wel heel vroeg de pits in.
jup. Bij een nieuw pitcomplex hoort een nieuwe start/finishlijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Moesten ze nou de start/finish verplaatsen?
Weinig andere keus natuurlijk. Terwijl ze bouwen racen ze natuurlijk gewoon door, en dan blijft het oude gedeelte uiteraard in gebruik. Dan krijg je dus automatisch dat S/F uiteindelijk verplaatst naar het nieuwe complex.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Bij een nieuw pitcomplex hoort een nieuwe start/finishlijn.
Zie ook Silverstone waar dat gebeurd is
daar komt het wel op neer ja en het is de enige logische plek waar het complex kan komen. De rest van het circuit is er niet geschikt voorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weinig andere keus natuurlijk. Terwijl ze bouwen racen ze natuurlijk gewoon door, en dan blijft het oude gedeelte uiteraard in gebruik. Dan krijg je dus automatisch dat S/F uiteindelijk verplaatst naar het nieuwe complex.
Er zullen daar toch ook wel maanden zijn dat ze weinig van het circuit gebruik maken. Dus in principe moet het gewoon op de oude plek kunnen. Maar dan moeten ze wel een beetje snel doorwerken. Oh wacht, het is in Brazilië he...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weinig andere keus natuurlijk. Terwijl ze bouwen racen ze natuurlijk gewoon door, en dan blijft het oude gedeelte uiteraard in gebruik. Dan krijg je dus automatisch dat S/F uiteindelijk verplaatst naar het nieuwe complex.
Dat is met bijna alle circuits zo. Alles moet maar hypermodern worden. Terwijl juist de oude circuits meer charme hebben. Daar ruik je de geschiedenis. Plekken van glorie en drama. Maar daar heeft Circus Bernie geen oog voor. Money money money.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Als ze t4 niet veranderd hadden was het nog niet zo erg, nu is het net als op al die nieuwe banen.
Toch gaat er veel nostalgie verloren zo.
Ik vind het nog meevallen, als de muur maar blijft bij de ´´laatste bocht´´quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Als ze t4 niet veranderd hadden was het nog niet zo erg, nu is het net als op al die nieuwe banen.
Toch gaat er veel nostalgie verloren zo.
Hangt er maar net vanaf hoe je je inzet. In Azie bouwen ze twee wolkenkrabbers in die tijd. In Nederland ben je al snel 3 jaar bezig met zo'n project, waarbij de deadline met 2 jaar wordt overschreden en het budget uiteindelijk met 300% van gepland wordt overschreden. In Duitsland bouwen ze ergens een vliegveld naar dit modelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
je mag voor de bouw gerust een maand of 8 rekenen. Ook in Europa ben je zo een half jaar kwijt met zo'n project
Proost. Neem er nog eentje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:46 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe je je inzet. In Azie bouwen ze twee wolkenkrabbers in die tijd. In Nederland ben je al snel 3 jaar bezig met zo'n project, waarbij de deadline met 2 jaar wordt overschreden en het budget uiteindelijk met 300% van gepland wordt overschreden. In Duitsland bouwen ze ergens een vliegveld naar dit model
Proost ik doe meequote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:38 schreef IkWilbert het volgende:
Olav Mol@Olav_Mol1m
Goed nieuws voor ned.autosportfans: Robin Frijns terug in GP2. Zal poberen Spa n extra ned tintje te geven. TOP
Zojuist ook door Frijns zelf bevestigd op twitterquote:
En ook bij zijn oude team Hillmer. Yeaaaah. Die zagen dus in hoe belangrijk hij was, vooraan meestrijden met hem en zonder zijn feedback waren ze vorig GP2 weekend nergens..yes!!! Is het al zaterdag:)?quote:
Het wordt steeds ergerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wel als je daardoor een super race krijgt.
Het was al gezegd dat regen er gewoon bij hoort in Spa Anne.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger.
[ afbeelding ]
quote:Heikki Kovalainen neemt tijdens de eerste vrije training in België toch weer de plaats in van Giedo van der Garde over. De Nederlander was er zelf van overtuigd dat hij zijn auto niet meer hoefde af te staan.
Kovalainen moet net als in Bahrein en Spanje feedback geven over de auto ter aanvulling op het commentaar van de vaste coureurs van Caterham. Ook in Italië zal de Fin de vrijdagtraining rijden, dan waarschijnlijk in de auto van Charles Pic.
De optredens van Kovalainen eerder dit seizoen zorgden voor veel speculaties over de toekomst van Van der Garde. Daar dacht hij deze zomer van te zijn verlost, nadat bleek dat de Fin eigenlijk weinig toe te voegen had aan de bevindingen van de racecoureurs. "Hij moest kijken wat het probleem was en gaf hetzelfde commentaar dat ik al had gegeven", aldus Van der Garde in Hongarije.
Volgens Van der Garde vormt Kovalainen geen bedreiging voor zijn positie. "Hij heeft zelf ook gezegd daar helemaal niet op uit te zijn", vervolgt Van der Garde. "Hij richt zich erop volgend jaar terug te keren in de Formule 1. Het team is juist heel tevreden met wat ik doe en ik heb een waterdicht contract."
Waterdichte contracten bestaan niet in de Formule 1. Dat zou Guido toch ook wel moeten weten; daar is hij oud genoeg voor lijkt me.quote:en ik heb een waterdicht contract."
Verstappen dacht ook dat hij een waterdicht contract had bij Benetton destijdsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:41 schreef sasquatsch het volgende:
Kovalainen rijdt de vrijdagtraining voor Caterham ipv Giedo.
[..]
quote:Robin Frijns keert weer terug in de GP2. Komend weekend rijdt de Limburger op Spa-Francorchamps voor het team van Hilmer, nadat een korte sessie met de Britten Adrian Quaife-Hobbs en Jon Lancaster niet beviel.
Quaife-Hobbs werd in Hongarije achttiende, nog voor teamgenoot Lancaster. "Ze hebben Quaife-Hobbs in de auto gezet, maar daar waren ze niet heel blij mee", zei Frijns tegenover GPUpdate.net. "Ze hebben me eigenlijk wel gemist en ze hadden me nodig om weer vooraan te kunnen rijden."
Frijns werd eerder opzij gezet bij Hilmer, toen Quaife-Hobbs met een zak met geld aan kwam zetten. Tellen resultaten nu boven inkomsten? "Zoiets, ja", aldus een lachende Frijns.
Volgens mij was het Arrows waar hij een waterdicht contract had (ook erkend door de CRB) en toch aan de kant gezet werd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:43 schreef Marks het volgende:
[..]
Verstappen dacht ook dat hij een waterdicht contract had bij Benetton destijds![]()
Maargoed, ik geloof inderdaad niet dat Giedo vervangen gaat worden. Daar is geen enkele reden toe. Het is gewoon logisch dat er nu een 3e coureur zijn feedback kan geven over de auto, hoe meer
advies hoe beter.
Jij denkt dat t door LG komt, zo vaak gele vlag in beeld?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef Marks het volgende:
[..]
mag SIEMENS weer terug aub ipv LG...
Tenminste leesbaar en ook alleen een melding van een gele vlag als er echt iets is gebeurd
En vaak zijn dat alleen maar de sponsors van het systeem en niet de makers.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij denkt dat t door LG komt, zo vaak gele vlag in beeld?
Als er een auto van de baan raakt, dan registreert het "systeem" dat...
En inmiddels zijn de technieken ook iets verder dan 2006.
Toen wist je : geel = problemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij denkt dat t door LG komt, zo vaak gele vlag in beeld?
Als er een auto van de baan raakt, dan registreert het "systeem" dat...
En inmiddels zijn de technieken ook iets verder dan 2006.
Hear hear!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef Marks het volgende:
En, maar dat ligt ook aan mij, stoor me aan het wisselen tussen interval en verschil t.o.v. leider wat zo onopvallend gaat op de een of andere manier.
In ieder geval vond ik de Siemens lay out tig keren duidelijker, om maar niet te beginnen over good old Tag Heuer.
Ook maar weer terug naar SD uitzendingen dan?quote:
Jawel; een Fin in die auto is beterquote:
Maar die zijn middelmatig, en rijden dan niet op P1quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jawel; een Fin in die auto is beter
Hoi Weltschmerz; log even in op je eigen account, wel zo duidelijk voor iedereen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Maar die zijn middelmatig, en rijden dan niet op P1
Moet jij nodig zeggen Vosss ;-)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoi Weltschmerz; log even in op je eigen account, wel zo duidelijk voor iedereen!
No shit!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:04 schreef JohnB52 het volgende:
Ff voor de duidelijkheid ik ben geen wereldsmertz he!
klopt. Ik had het dan ook niet over Azië waar ze nadat de fundering gelegd is in 15 dagen tijd een groot gebouw uit de grond stampenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:46 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe je je inzet. In Azie bouwen ze twee wolkenkrabbers in die tijd. In Nederland ben je al snel 3 jaar bezig met zo'n project, waarbij de deadline met 2 jaar wordt overschreden en het budget uiteindelijk met 300% van gepland wordt overschreden. In Duitsland bouwen ze ergens een vliegveld naar dit model
En dan hebben ze nog 9 dagen weekend ook:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Ik had het dan ook niet over Azië waar ze nadat de fundering gelegd is in 15 dagen tijd een groot gebouw uit de grond stampen
Heb je ook de naam van de uploader gezien?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
No shit!
Overigens over dat filmpje hierboven: wat een mooie auto's he
De jaren daarna zijn ze (imo dan) alleen maar lelijker geworden
vosquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heb je ook de naam van de uploader gezien?
oh ja, dat was hetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog 9 dagen weekend ook:
Ho Ho, de Marussia en Mclaren van dit jaar zijn echt MOOI.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
No shit!
Overigens over dat filmpje hierboven: wat een mooie auto's he
De jaren daarna zijn ze (imo dan) alleen maar lelijker geworden
Doe maar een Nederlander. (Frijns bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jawel; een Fin in die auto is beter
Niks bijvoorbeeld, gewoon Frijnsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Doe maar een Nederlander. (Frijns bijvoorbeeld).
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:44 schreef sasquatsch het volgende:
Maar even het volledige bericht ipv alleen de mededeling.
Frijns rijdt in Spa-Francorchamps weer voor Hilmer
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:23 schreef Marks het volgende:
[..]
Ho Ho, de Marussia en Mclaren van dit jaar zijn echt MOOI.
In 2007 tot 2010 waren het gedrochten, vooral met de wieldoppen
Een echte racer, van het kaliber Hamilton. Daar hebben ze er in de F1 meer van nodig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:39 schreef staticdata het volgende:
Hopelijk kan Frijns iets moois laten zien en zich niet laten misleiden door Do and Die acties.
Op Nurburgring was het wel mooi om te zien maar verstandig was anders
Dat ben ik absoluut met je eens, maar als hij dit vaker doet zal het een negatieve impact kunnen hebben. Ik denk vooraan rijden en ipv 2e dan bijvoorbeeld 3e worden maar wel punten pakken en zeker niet uitvallen beter is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een echte racer, van het kaliber Hamilton. Daar hebben ze er in de F1 meer van nodig.
Dat weet je niet. Kan zomaar zijn dat dalijk een keer een partij denkt die kerel moeten we hebben of sponsoren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:45 schreef staticdata het volgende:
Hij moet het toch zonder geld zien te redden naar de F1.
Die actie van Hilmer nu geeft ook wel wat hoop, het draait toch niet helemaal om geld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Kan zomaar zijn dat dalijk een keer een partij denkt die kerel moeten we hebben of sponsoren.
Wie weet
Op de Nurburgring was helemaal geen Do or Die actie. Hij had gewoon de pech dat Bird net op dat moment Ericson wilde inhalen. Als Bird dat niet gedaan had, had Frijns gewoon Bird ingehaald.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:39 schreef staticdata het volgende:
Hopelijk kan Frijns iets moois laten zien en zich niet laten misleiden door Do and Die acties.
Op Nurburgring was het wel mooi om te zien maar verstandig was anders
Wie weet...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die actie van Hilmer nu geeft ook wel wat hoop, het draait toch niet helemaal om geld.
Las net dat die paydriver blijft, Frijns vervangt zijn oude teamgenoot.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Wie weet...
Of die ander heeft niet betaald, of nu geen geld meer...
Het geeft wel een betere uitremmogelijkheid dan bij de huidige bocht (4).quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bocht 4 op dit plaatje/het gele gedeelte op het eerste geposte plaatje.
[ afbeelding ]
Die dingen met livetiming enzo erop? Zijn die er serieus niet meer dit jaar?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:59 schreef gpvin het volgende:
Ik huurde de afgelopen jaren altijd een Fan Vision kastje maar helaas zijn die er vanaf dit jaar niet meer.
Dekking van 3G van Vodafone is perfect langs de baan. 2 maanden geleden in ieder geval wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef Geralt het volgende:
Er is wel een app die het allemaal netjes bij houdt in realtime, maar ik heb geen enkel idee hoe de internet dekking daar is.
Op mijn tablet thuis doet ie het in elk geval prima, maarja, dat is een thuisverbinding en geen verbinding in Spa.
Klopt, zie: http://www.autosport.com/news/report.php/id/105060quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die dingen met livetiming enzo erop? Zijn die er serieus niet meer dit jaar?
Het gaat me eigenlijk vooral om het commentaar ipv de posities enzo. Ik vermoed dat het ook nogal wat MB's verbruikt, die F1 app.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dekking van 3G van Vodafone is perfect langs de baan. 2 maanden geleden in ieder geval wel.
BBC 5 live zit ergens op de korte golf. Ben even de frequentie kwijt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:59 schreef gpvin het volgende:
Hallo,
Ik ga aankomend weekend richting Spa om het allemaal live mee te maken. Ik huurde de afgelopen jaren altijd een Fan Vision kastje maar helaas zijn die er vanaf dit jaar niet meer.
Nu is mijn vraag:
Weten jullie of het ook mogelijk is om via FM/AM/SW/MW/LW ergens Engels commentaar te horen? Dat Franse geblaat wat uit de circuit speakers komt is niet om aan te horen namelijk.
Iemand enig idee?
Iemand die hem kan vinden? Zit al een poosje te zoeken.. 5Live heeft altijd goed commentaar!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
BBC 5 live zit ergens op de korte golf. Ben even de frequentie kwijt.
Geen idee wat sports extra precies is.quote:You can also access 5 live on AM. Sports extra is not available on AM; it only broadcasts on the digital platforms outlined above. However, Test Match Special is usually available on Radio 4 LW.
Rest van het weekend geen uitzending zo te zien.quote:Sunday 25 August
13:00
Belgian Grand Prix
Live commentary of the Belgian Grand Prix, with the 5 live Formula 1 team.
Ja wat was dat handig! Je kunt echt alles letterlijk volgen met beeld en al...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:26 schreef Geralt het volgende:
Kut zo een ding zou wel handig zijn.
Ik doelde op die wereldradioquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:29 schreef gpvin het volgende:
[..]
Ja wat was dat handig! Je kunt echt alles letterlijk volgen met beeld en al...
Bernie wou teveel geld hebben voor de rechten, en wie zijn de dupe;
Juist..... De Fans!
2 jaar geleden was de 3G dekking perfect tijdens de race.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef Geralt het volgende:
Er is wel een app die het allemaal netjes bij houdt in realtime, maar ik heb geen enkel idee hoe de internet dekking daar is.
Op mijn tablet thuis doet ie het in elk geval prima, maarja, dat is een thuisverbinding en geen verbinding in Spa.
Oke, dan denk ik dat de Liveupdate pagina van GPupdate wel voldoet. Die is ook niet zo zwaar denk ik qua MB's.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:38 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
2 jaar geleden was de 3G dekking perfect tijdens de race.
Of twitter!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:39 schreef gpvin het volgende:
[..]
Oke, dan denk ik dat de Liveupdate pagina van GPupdate wel voldoet. Die is ook niet zo zwaar denk ik qua MB's.
Aan het haar te zien gaat hij dit weekend niet winnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:33 schreef Funzel het volgende:
Zo lijkt die wel heel erg blond zeg.
Jawel, dit is gewoon een vriendelijke gebaar richting alle Finnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Aan het haar te zien gaat hij dit weekend niet winnen
die bouw is stilgelegd omdat het nooit veilig kan in die tijdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:46 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe je je inzet. In Azie bouwen ze twee wolkenkrabbers in die tijd.
Mijn punt was dat hoe snel een verbouwing klaar is vooral een functie is van hoeveel mensen je er tegenaan gooit (en dus geld). Op enkele zaken na, die gewoon even duren, hoeft bouwen echt niet lang te duren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die bouw is stilgelegd omdat het nooit veilig kan in die tijd
Zelfde plek als Verstappen indertijd?quote:
klopt, Blanchimontquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zelfde plek als Verstappen indertijd?
Crash VdG was in Stavelot, niet Blanchimont.quote:
Kimi is paar jaar geleden door Ferrari aan de kant geweest toen had hij nog een contract voor een jaar. Ik denk niet dat hij zo maar zal instappen bij Ferrari.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:04 schreef Rossdale het volgende:
http://www.f1-fansite.com(...)ri-at-finnish-party/
Kimi + drank = mooie combinatie
Zou hij echt zijn mond voorbij gepraat hebben?
Ik had al het idee dat het nog niet over was, dit bevestigt het.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:38 schreef alwaysonhold het volgende:
Eerst zien, lijkt me wat te voorbarig. Maar toch:
"3 jarig racecontract ligt klaar voor Frijns bij Sauber''
Robin Frijns is een serieuze gegadigde voor een racestoeltje bij Sauber voor 2014. Dat onthulde oud-coureur Robert Doornbos als co-commentator bij Sport1 tijdens de derde vrije training voor de Belgische Grand Prix. Hij sprak gisteren met de manager van Frijns op Spa-Francorchamps.
Werner Heinz behartigt de belangen van Frijns en deelde aan Doornbos mede dat een driejarig contract bij Sauber klaar ligt voor de regerend World Series by Renault-kampioen. Het zou een optie in zijn huidige verbintenis betreffen, met een deadline van 15 september om die te lichten.
Doornbos wist te melden: "Ik heb gisteren met de manager van Robin gesproken, Werner Heinz. Hij vertelde mij dat het huidige contract van Robin Frijns een optie heeft. Als Sauber deze optie voor 15 september licht dan heeft hij een nieuw contract voor drie jaar bij het Zwitserse team. Dan zou je de combinatie Sirotkin en Frijns krijgen volgend jaar. Licht Sauber de optie niet, dan is Robin vrij om te gaan en staan waar hij wil voor volgend seizoen."
Mocht Sauber dat doen, dan kiest de Zwitserse renstal voor een uitermate jonge line-up voor volgend seizoen, met Frijns naast Sergey Sirotkin. De Russische tiener maakt onderdeel uit van een kapitaalinjectie om de toekomst van het team te waarborgen.
Bron: F1today
vanaf 10 overquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:00 schreef THEFXR het volgende:
begint nu de voorbeschouwing op de BBC?
Eerst zien, dan geloven. Dit soort uitlatingen met een bron erbij (zijn manager) kan ook nog wel eens nadelig werken omdat de concurrerende partijen kunnen over bieden. Weg kans !quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:38 schreef alwaysonhold het volgende:
Eerst zien, lijkt me wat te voorbarig. Maar toch:
"3 jarig racecontract ligt klaar voor Frijns bij Sauber''
Robin Frijns is een serieuze gegadigde voor een racestoeltje bij Sauber voor 2014. Dat onthulde oud-coureur Robert Doornbos als co-commentator bij Sport1 tijdens de derde vrije training voor de Belgische Grand Prix. Hij sprak gisteren met de manager van Frijns op Spa-Francorchamps.
Werner Heinz behartigt de belangen van Frijns en deelde aan Doornbos mede dat een driejarig contract bij Sauber klaar ligt voor de regerend World Series by Renault-kampioen. Het zou een optie in zijn huidige verbintenis betreffen, met een deadline van 15 september om die te lichten.
Doornbos wist te melden: "Ik heb gisteren met de manager van Robin gesproken, Werner Heinz. Hij vertelde mij dat het huidige contract van Robin Frijns een optie heeft. Als Sauber deze optie voor 15 september licht dan heeft hij een nieuw contract voor drie jaar bij het Zwitserse team. Dan zou je de combinatie Sirotkin en Frijns krijgen volgend jaar. Licht Sauber de optie niet, dan is Robin vrij om te gaan en staan waar hij wil voor volgend seizoen."
Mocht Sauber dat doen, dan kiest de Zwitserse renstal voor een uitermate jonge line-up voor volgend seizoen, met Frijns naast Sergey Sirotkin. De Russische tiener maakt onderdeel uit van een kapitaalinjectie om de toekomst van het team te waarborgen.
Bron: F1today
Ik denk dat dit soort contracten bij F1 coureurs wel vaker zijn aangeboden, ik zie het nog niet zo positief in. 2 rookies aan de start in 1 team? Nog nooit gebeurd bij Sauber. De druk wordt dan heel hoog bij Frijns om te presteren....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:09 schreef Schunckelstar het volgende:
sowieso raar dat doornbos daar iets over zegt, terwijl de betrokkenen allemaal moeite doen om niks te zeggen
maar ik hoop dat het klopt![]()
Het klopt dus niet:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:09 schreef Schunckelstar het volgende:
sowieso raar dat doornbos daar iets over zegt, terwijl de betrokkenen allemaal moeite doen om niks te zeggen
maar ik hoop dat het klopt![]()
of wel, maar ontkennen ze het vanwege de reden die meike noemt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Het klopt dus niet:
Kamp Robin Frijns baalt van geruchten over racedeal: "Absoluut niets van waar"
SPA-FRANCORCHAMPS – Hevige geruchten in de paddock van Spa-Francorchamps: er zou een driejarig racecontract bij het Sauber F1 Team klaarliggen voor Robin Frijns. Althans, als we Robert Doornbos mogen geloven. De oud-Formule 1-coureur zou in de paddock met Werner Heinz, de manager van Frijns, gesproken hebben. Hij zou dat nieuws door hebben gespeeld aan de Rotterdammer. Het zou gaan om een optie in het huidige contract, die door Sauber voor 15 september gelicht kan worden. Gebeurt dat niet, dan is Frijns vrij om te gaan en staan waar hij wil. Gebeurt dat wel, dan is hij de komende drie jaar de tweede rijder, aldus Doornbos.
RaceXpress.nl zocht direct contact met Pieter Belmans, de begeleider van de Nederlander. Hij was zeer helder over de berichtgeving: “Het is dikke bullshit en absoluut niets van waar. Ik ben helemaal niet blij met dergelijke berichten, er is totaal geen sprake van.” RaceExpress.nl
Sukkeltje, die Doornbos
Nogmaals, ik zie Sauber echt niet met 2 rookies verschijnen op de gridquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
of wel, maar ontkennen ze het vanwege de reden die meike noemt.
daarom snap ik ook niet dat doornbos dit soort uitlatingen doet
wel een gok, maar wel een die goed uit kan pakkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zie Sauber echt niet met 2 rookies verschijnen op de grid
Ik denk dat het wel waar is, maar de optie is nog niet gelicht, dan wil je dat ook niet in de media hebben, maar pas als de deal rond is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Het klopt dus niet:
Kamp Robin Frijns baalt van geruchten over racedeal: "Absoluut niets van waar"
SPA-FRANCORCHAMPS – Hevige geruchten in de paddock van Spa-Francorchamps: er zou een driejarig racecontract bij het Sauber F1 Team klaarliggen voor Robin Frijns. Althans, als we Robert Doornbos mogen geloven. De oud-Formule 1-coureur zou in de paddock met Werner Heinz, de manager van Frijns, gesproken hebben. Hij zou dat nieuws door hebben gespeeld aan de Rotterdammer. Het zou gaan om een optie in het huidige contract, die door Sauber voor 15 september gelicht kan worden. Gebeurt dat niet, dan is Frijns vrij om te gaan en staan waar hij wil. Gebeurt dat wel, dan is hij de komende drie jaar de tweede rijder, aldus Doornbos.
RaceXpress.nl zocht direct contact met Pieter Belmans, de begeleider van de Nederlander. Hij was zeer helder over de berichtgeving: “Het is dikke bullshit en absoluut niets van waar. Ik ben helemaal niet blij met dergelijke berichten, er is totaal geen sprake van.” RaceExpress.nl
Sukkeltje, die Doornbos
Mag Doornbos wel als co-commentator, weet nog wel interessante dingen te vertellen. Hij liet alleen weten dat er een optie in het contract zit, meer niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Het klopt dus niet:
Kamp Robin Frijns baalt van geruchten over racedeal: "Absoluut niets van waar"
SPA-FRANCORCHAMPS – Hevige geruchten in de paddock van Spa-Francorchamps: er zou een driejarig racecontract bij het Sauber F1 Team klaarliggen voor Robin Frijns. Althans, als we Robert Doornbos mogen geloven. De oud-Formule 1-coureur zou in de paddock met Werner Heinz, de manager van Frijns, gesproken hebben. Hij zou dat nieuws door hebben gespeeld aan de Rotterdammer. Het zou gaan om een optie in het huidige contract, die door Sauber voor 15 september gelicht kan worden. Gebeurt dat niet, dan is Frijns vrij om te gaan en staan waar hij wil. Gebeurt dat wel, dan is hij de komende drie jaar de tweede rijder, aldus Doornbos.
RaceXpress.nl zocht direct contact met Pieter Belmans, de begeleider van de Nederlander. Hij was zeer helder over de berichtgeving: “Het is dikke bullshit en absoluut niets van waar. Ik ben helemaal niet blij met dergelijke berichten, er is totaal geen sprake van.” RaceExpress.nl
Sukkeltje, die Doornbos
Gaat puur om de kijkcijfers. Elke scheet over Frijns levert je gelijk tienduizenden views op aangezien hele kuddes nederlanders met een stijve rondlopen voor Frijns. F1 kijkers zouden toch als geen ander moeten weten dat je pas zeker bent dat Frijns rijdt als hij in Australie op de start grid staat te wachten tot de rode lichten uit gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
of wel, maar ontkennen ze het vanwege de reden die meike noemt.
daarom snap ik ook niet dat doornbos dit soort uitlatingen doet
Zo spectaculair is het ook niet wat Doornbos zei, er is een optie in het contract opgenomen welke Sauber kan lichten. Of ze dat doen is een tweede.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:53 schreef twiFight het volgende:
[..]
Gaat puur om de kijkcijfers. Elke scheet over Frijns levert je gelijk tienduizenden views op aangezien hele kuddes nederlanders met een stijve rondlopen voor Frijns. F1 kijkers zouden toch als geen ander moeten weten dat je pas zeker bent dat Frijns rijdt als hij in Australie op de start grid staat te wachten tot de rode lichten uit gaan.
Daarnaast staat er iets verder in de tekst dat het gaat om een contract voor 3 jaar, maar niet specifiek als racecoureur.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zo spectaculair is het ook niet wat Doornbos zei, er is een optie in het contract opgenomen welke Sauber kan lichten. Of ze dat doen is een tweede.
Dat komt omdat hij nooit gekart heeft en pas op latere leeftijd is gaan racen. Vergelijkbaar met Bruno Senna en imho knap van ze dat ze ondanks die achterstand zo ver gekomen zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:34 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]Die had maar het helft van het talent wat een Frijns heeft
Als die Rus een grote som mee brengt dan kan Frijns natuurlijk prima er naast rijden....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij nooit gekart heeft en pas op latere leeftijd is gaan racen. Vergelijkbaar met Bruno Senna en imho knap van ze dat ze ondanks die achterstand zo ver gekomen zijn.
Wat Frijns betreft, denk ik dat dat contract al voor dit seizoen is opgesteld om Frijns aan zich te binden met de bedoeling om hem mogelijk in 2014 te laten racen. Ze willen niet in hem investeren en dan zo maar laten gaan. Vandaar de optie. Frijns kan niets anders dan wachten tot 15 september. Pas daarna zou hij maar een ander team kunnen gaan.
De situatie met Sirotkin en het Russische geld heeft echter alles doen veranderen waardoor de kans dat de optie gelicht wordt erg klein is geworden.
Streep New Jersey maar door, die rijden ze volgend jaar niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste versie voor de 2014-kalender zal op 24 september naar buiten worden gebracht.
Rijkelijk laat, maar het komt doordat er te veel races ingepland zijn en er maar 20 plekken zijn. Hierdoor moeten nogal wat plooien gladgestreken worden, zeker omdat ze veelal ook in dezelfde maanden willen zitten.
Voorbeeldje is Monaco eind mei en dan in juni/juli Canada, New Jersey, Groot-Brittannië, Oostenrijk, Duitsland en Hongarije.
Twee rookies in een team als Sauber? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als die Rus een grote som mee brengt dan kan Frijns natuurlijk prima er naast rijden....
Deden ze eerder met Raikkonen ook toen met Heidfeld ernaast...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Twee rookies in een team als Sauber? Lijkt me niet.
Denk eerder dat ze een 'ervaren' rijder ernaast zetten. Als het al geen Hulkenberg of Gutierrez is dan een Bianchi of Massa die hier worden genoemd.
Vorig jaar nog 2 bijna rookies...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Twee rookies in een team als Sauber? Lijkt me niet.
Denk eerder dat ze een 'ervaren' rijder ernaast zetten. Als het al geen Hulkenberg of Gutierrez is dan een Bianchi of Massa die hier worden genoemd.
Vandaar de ' '.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Deden ze eerder met Raikkonen ook toen met Heidfeld ernaast...
Iemand met 1 seizoen achter de rug wil ik nou niet echt ervaren noemen.
dat zeg je wel, maar ze werken nog steeds aan het circuit daar en officieel is er nog niets geschrapt, behalve India dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Streep New Jersey maar door, die rijden ze volgend jaar niet.
Meende vorige week ergens gelezen hebben dqt ie niet doorging vanwege financiele problemen. Op fok! Volgens mij zelfsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zeg je wel, maar ze werken nog steeds aan het circuit daar en officieel is er nog niets geschrapt, behalve India dan.
dat kan kloppen, maar dat was niet meer dan een verwachting. De organisatie zelf zegt dat ze er nog steeds aan werken, alleen ik heb er zelf een hard hoofd inquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Meende vorige week ergens gelezen hebben dqt ie niet doorging vanwege financiele problemen. Op fok! Volgens mij zelfs
Maar ik kan me vergissen
Ecclestone: 'New Jersey kan nog doorgaan'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Meende vorige week ergens gelezen hebben dqt ie niet doorging vanwege financiele problemen. Op fok! Volgens mij zelfs
Maar ik kan me vergissen
er is één datum heilig en dat is Monaco: eind mei, op dezelfde dag als de Indy 500.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Zolang Duitsland maar op een goede datum valt boeit het me niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Tussen (week) 40/45 doen ze dat toch altijd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Zolang Duitsland maar op een goede datum valt boeit het me niks.
ah okquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ecclestone: 'New Jersey kan nog doorgaan'
Clasht voor een deel met de IndyCar race van Baltimore om 20.30 die ik de voorrang geef boven deze race. Misschien dat ik de eerste uren mee pak.quote:Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef Geralt het volgende:
Geen F1, maar wellicht interessant:
http://www.dailymotion.com/video/xpg7wv_fia-wec-live_auto
Live vanaf 17:00 tot 23:00, de vierde race van het FIA World Endurance Championship in Sao Paulo met onder andere Fisico, Koba en Bruno Senna die mee doen.
Volgens mij een HD (720p) stream, dus prima te kijken zometeen
Dat kun je op TV kijken. De Indycar race en de WEC race via een livesteam (heb geen Motors TV). Dus twee dingen tegelijk kan.quote:Op zondag 1 september 2013 16:33 schreef Geralt het volgende:
En dat clashed dan weer volgens mij met dus je denkt dat je kan dansen wat Brennie wil kijken
Misschien vandaag, maar anders binnen enkele dagen zou er nieuws komen over de carriere van Alonso.quote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef nils7 het volgende:
Op MotorsTV hadden ze t er net over dat ze net hebben binnen gekregen over groot nieuws over Fernando Alonso...
Link plaatsen en op vogeltje klikken.quote:Op zondag 1 september 2013 21:55 schreef Geralt het volgende:
[offtopic]
Hoe moet ik twitter berichten eigenlijk quoten zegmaar op FOK?
Ik gebruik geen twitter en snap er niets van namelijk
Stoppen, Kimi terug op nr 1 bij Ferrari, Helkunberg ernaast als 2de man, Massa terug naar Brazilie en dan nog ergens een plekje voor Frijnsquote:Op zondag 1 september 2013 21:48 schreef Ferry_76 het volgende:
Misschien vandaag, maar anders binnen enkele dagen zou er nieuws komen over de carriere van Alonso.
twitter:GvanderGarde twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 15:23:16Good to have my name on the monument of circuit park Zandvoort.. Very proud!! tomcoronelracing #f1… http://t.co/PZGq2eR1sw reageer retweet
Dan zet ie zo een leeg bericht neer?!quote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
elk twitterbericht heeft een uniek link, die kopieer je. Op het forum hier klik je op het vogeltje en daar plak je link van de tweet in.
Lijkt me niet dat het gaat over een nieuwe teammaat, want dan zou hij het niet hebben over "ik". Ik kan me eigenlijk maar 1 "belangrijk nieuws" voorstellen: hij gaat naar een ander team. En ik kan me maar 1 team voorstellen waarvoor hij Ferrari zou verlaten: Red Bull.twitter:alo_oficial twitterde op zondag 01-09-2013 om 21:29:33I have important news coming these days ... Stay tuned here on Twitter and on the Web.. !!! reageer retweet
En ze vertellen niet wat??quote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef nils7 het volgende:
Op MotorsTV hadden ze t er net over dat ze net hebben binnen gekregen over groot nieuws over Fernando Alonso...
twitter:Lotus_F1Team twitterde op donderdag 29-08-2013 om 18:22:42WORLD EXCLUSIVE - The first shot of our much talked about 'looong wheelbase E21' - Hairpin turns should be fun... #F1 http://t.co/72KTYDQex6 reageer retweet
Nou gelukt. Wat een onhandig gedoe heel dat twitter. En waarom staan de foto;'s er nu niet bij?!twitter:Lotus_F1Team twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 14:00:02In other news, we thought we had the long wheelbase E21 sorted until we remembered the drivers' legs.. #ProblemSolved http://t.co/3T43I01OrK reageer retweet
De bovenste staat al in het GP topic.quote:Op zondag 1 september 2013 22:06 schreef Geralt het volgende:
Nou het lukt me niet hoor om bovenstaande 2 foto's van Lotus met de tweet erbij te zetten
De foto's staan in de link.quote:Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef Geralt het volgende:
twitter:Lotus_F1Team twitterde op donderdag 29-08-2013 om 18:22:42WORLD EXCLUSIVE - The first shot of our much talked about 'looong wheelbase E21' - Hairpin turns should be fun... #F1 http://t.co/72KTYDQex6 reageer retweet
Nou gelukt. Wat een onhandig gedoe heel dat twitter. En waarom staan de foto;'s er nu niet bij?!twitter:Lotus_F1Team twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 14:00:02In other news, we thought we had the long wheelbase E21 sorted until we remembered the drivers' legs.. #ProblemSolved http://t.co/3T43I01OrK reageer retweet
![]()
Misschien heeft-ie zijn vriendin wel zwanger gemaakt of hij gaat trouwen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lijkt me niet dat het gaat over een nieuwe teammaat, want dan zou hij het niet hebben over "ik". Ik kan me eigenlijk maar 1 "belangrijk nieuws" voorstellen: hij gaat naar een ander team. En ik kan me maar 1 team voorstellen waarvoor hij Ferrari zou verlaten: Red Bull.twitter:alo_oficial twitterde op zondag 01-09-2013 om 21:29:33I have important news coming these days ... Stay tuned here on Twitter and on the Web.. !!! reageer retweet
Of hij stopt.quote:Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Misschien heeft-ie zijn vriendin wel zwanger gemaakt of hij gaat trouwen.
Naar RBR zie ik ook niet zo snel gebeuren. Zie hem dan eerder richting Lotus gaan.quote:Op zondag 1 september 2013 22:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of hij stopt.
Want ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat 'ie naar Red Bull gaat.
Da's dan nog waarschijnlijker. Maar kunnen die 'm betalen dan? Die hebben al moeite om het salaris van Kimi bij elkaar te sprokkelen en ik neem aan dat Alonso niet goedkoper is.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Naar RBR zie ik ook niet zo snel gebeuren. Zie hem dan eerder richting Lotus gaan.
Lotus schijnt ook bezig te zijn om meer steun te krijgen van Renault, dus wie weet wat dat voor gevolgen heeft. Maar om eerlijk te zijn lijkt het me sterk dat hij op deze manier een wissel van teams aankondigt, maar we gaan het zien.quote:Op zondag 1 september 2013 22:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat kan Lotus Alonso in godsnaam bieden dat hij bij Ferrari niet heeft? Red Bull heeft (voorlopig) het enige dat hij niet kan krijgen: een snellere wagen.
Santander zou dan mee gaan naar Lotus.quote:Op zondag 1 september 2013 22:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's dan nog waarschijnlijker. Maar kunnen die 'm betalen dan? Die hebben al moeite om het salaris van Kimi bij elkaar te sprokkelen en ik neem aan dat Alonso niet goedkoper is.
Zou heel goed kunnen, maar het is wel een beetje vreemd om daar een aankondiging van een aankondiging voor te doen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:23 schreef kepler het volgende:
Zou zijn vriendin niet gewoon zwanger zijn of iets anders wat totaal niet met F1 te maken heeft?
ik denk het en dat ie Santander meeneemt. Verder denk ik dat Renault er ook wel blij mee is en dat dit bedrijf meer steun aan Lotus toegezegd heeft, onder de voorwaarde dat Alonso komt.quote:
Die daar behoorlijk lastig in paste!!quote:Op zondag 1 september 2013 22:23 schreef sasquatsch het volgende:
Ricciardo schijnt daar al een stoeltje gepast te hebben
Staat nergens dat het over de F1 gaatquote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, maar het is wel een beetje vreemd om daar een aankondiging van een aankondiging voor te doen.
Hoe dat zo? Hij is 6 cm korter dan Webber.quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die daar behoorlijk lastig in paste!!
quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Hij is 6 cm korter dan Webber.
'Ricciardo past stoeltje bij RBR'quote:Formule 1-ontwerper Adrian Newey is in de paddock bekend om zijn nauwe cockpits, iets wat nog extra in de verf komt in 2014 door de nieuwe turbo V6-motor en het gebruik van ERS. Alhoewel Ricciardo iets kleiner is dan zijn landgenoot Mark Webber, zouden de omvang van zijn heupen iets groter zijn, wat voor problemen zorgt in de cockpit
Dank je! Was een erg leuk dagje, met voor mij zowel de eerste keer Zandvoort en de eerste keer dat ik F1 auto's heb zien rijden!quote:
Ik ben niet gebeukt... de banden waren wel aan flarden want de marbles vlogen er vanafquote:Op maandag 2 september 2013 14:15 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben op de indoorkartbaan hier ook een x vol gebeukt met 70, leek wel een wijnvlek, die blauwe plek vanaf mijn oksel tot mn heup...
Mannetje die mij beukte mocht ook niet meer rijden, en mijn kart reed ook niet meer helemaal recht...
Alonso en Euskaltel. Topshowquote:Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
dit lijkt het nieuws te zijn waarmee Alonso zal komen:
'Alonso houdt Euskaltel in wielerpeloton'
lolquote:Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
dit lijkt het nieuws te zijn waarmee Alonso zal komen:
'Alonso houdt Euskaltel in wielerpeloton'
De teringquote:Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
dit lijkt het nieuws te zijn waarmee Alonso zal komen:
'Alonso houdt Euskaltel in wielerpeloton'
Bron:gpupdatequote:Daniel Ricciardo is volgend seizoen de teamgenoot van Sebastian Vettel bij Red Bull. Zo is maandagavond bekendgemaakt op de Oostenrijkse televisie. De 24-jarige coureur uit het Australische Perth volgt zijn landgenoot Mark Webber op, die bezig is aan zijn laatste jaar in de hoogste autosportklasse.
Met het nieuws dat Ricciardo vanaf volgend seizoen voor Red Bull rijdt, komt een einde aan maanden van speculatie over het tweede stoeltje bij Milton Keynes. Sinds Webber zijn vertrek uit de Formule 1 heeft aangekondigd, werden naast Ricciardo ook Kimi Raikkonen en Jean-Eric Vergne als kandidaten voor het zitje aangemerkt en sinds de Hongaarse Grand Prix gingen er zelfs geruchten dat Fernando Alonso wel eens de overstap zou kunnen maken naar de drievoudig wereldkampioenen. De keuze is uiteindelijk dus gevallen op Ricciardo, die in 2011 zijn Formule 1-debuut maakte bij HRT en sinds vorig jaar voor het zusterteam van Red Bull, Toro Rosso, racet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |