Dan kan Kimi ook een keer de weg vindenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef Bluurgh het volgende:
Doe dan gewoon weer een stuk ouwe layout erbij
Wat is er aan de lay out veranderd dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja leuk zo'n modern pitcomplex, maar waarom moet er dan weer direct aan de layout geprutst worden
Bocht 4 op dit plaatje/het gele gedeelte op het eerste geposte plaatje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef Marks het volgende:
[..]
Wat is er aan de lay out veranderd dan?
Dat maakt toch niets uit, anders duurt het uitrijden heel langquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Veranderen ze ook van rijrichting? Anders duiken ze wel heel vroeg de pits in.
Ok... Als er maar geen uitloopstrook bij ´´Subida dos boxes´´ komt zoals ze van plan waren. Anders is er weer een baan verkloot.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bocht 4 op dit plaatje/het gele gedeelte op het eerste geposte plaatje.
[ afbeelding ]
Idd, nogal zoietsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Moesten ze nou de start/finish verplaatsen? :|
Geniet er dit jaar nog maar extra goed vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Idd, nogal zoietsDie aanloop naar bocht 1 is altijd
nee. Ze gaan in de toekomst in de Senna S de pits induiken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Veranderen ze ook van rijrichting? Anders duiken ze wel heel vroeg de pits in.
jup. Bij een nieuw pitcomplex hoort een nieuwe start/finishlijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Moesten ze nou de start/finish verplaatsen?
Weinig andere keus natuurlijk. Terwijl ze bouwen racen ze natuurlijk gewoon door, en dan blijft het oude gedeelte uiteraard in gebruik. Dan krijg je dus automatisch dat S/F uiteindelijk verplaatst naar het nieuwe complex.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Bij een nieuw pitcomplex hoort een nieuwe start/finishlijn.
Zie ook Silverstone waar dat gebeurd is
daar komt het wel op neer ja en het is de enige logische plek waar het complex kan komen. De rest van het circuit is er niet geschikt voorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weinig andere keus natuurlijk. Terwijl ze bouwen racen ze natuurlijk gewoon door, en dan blijft het oude gedeelte uiteraard in gebruik. Dan krijg je dus automatisch dat S/F uiteindelijk verplaatst naar het nieuwe complex.
Er zullen daar toch ook wel maanden zijn dat ze weinig van het circuit gebruik maken. Dus in principe moet het gewoon op de oude plek kunnen. Maar dan moeten ze wel een beetje snel doorwerken. Oh wacht, het is in Brazilië he...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weinig andere keus natuurlijk. Terwijl ze bouwen racen ze natuurlijk gewoon door, en dan blijft het oude gedeelte uiteraard in gebruik. Dan krijg je dus automatisch dat S/F uiteindelijk verplaatst naar het nieuwe complex.
Dat is met bijna alle circuits zo. Alles moet maar hypermodern worden. Terwijl juist de oude circuits meer charme hebben. Daar ruik je de geschiedenis. Plekken van glorie en drama. Maar daar heeft Circus Bernie geen oog voor. Money money money.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Als ze t4 niet veranderd hadden was het nog niet zo erg, nu is het net als op al die nieuwe banen.
Toch gaat er veel nostalgie verloren zo.
Ik vind het nog meevallen, als de muur maar blijft bij de ´´laatste bocht´´quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Als ze t4 niet veranderd hadden was het nog niet zo erg, nu is het net als op al die nieuwe banen.
Toch gaat er veel nostalgie verloren zo.
Hangt er maar net vanaf hoe je je inzet. In Azie bouwen ze twee wolkenkrabbers in die tijd. In Nederland ben je al snel 3 jaar bezig met zo'n project, waarbij de deadline met 2 jaar wordt overschreden en het budget uiteindelijk met 300% van gepland wordt overschreden. In Duitsland bouwen ze ergens een vliegveld naar dit modelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
je mag voor de bouw gerust een maand of 8 rekenen. Ook in Europa ben je zo een half jaar kwijt met zo'n project
Proost. Neem er nog eentje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:46 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe je je inzet. In Azie bouwen ze twee wolkenkrabbers in die tijd. In Nederland ben je al snel 3 jaar bezig met zo'n project, waarbij de deadline met 2 jaar wordt overschreden en het budget uiteindelijk met 300% van gepland wordt overschreden. In Duitsland bouwen ze ergens een vliegveld naar dit model
Proost ik doe meequote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:38 schreef IkWilbert het volgende:
Olav Mol@Olav_Mol1m
Goed nieuws voor ned.autosportfans: Robin Frijns terug in GP2. Zal poberen Spa n extra ned tintje te geven. TOP
Zojuist ook door Frijns zelf bevestigd op twitterquote:
En ook bij zijn oude team Hillmer. Yeaaaah. Die zagen dus in hoe belangrijk hij was, vooraan meestrijden met hem en zonder zijn feedback waren ze vorig GP2 weekend nergens..yes!!! Is het al zaterdag:)?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |