Idd, nogal zoietsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Moesten ze nou de start/finish verplaatsen? :|
Geniet er dit jaar nog maar extra goed vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Idd, nogal zoietsDie aanloop naar bocht 1 is altijd
nee. Ze gaan in de toekomst in de Senna S de pits induiken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Veranderen ze ook van rijrichting? Anders duiken ze wel heel vroeg de pits in.
jup. Bij een nieuw pitcomplex hoort een nieuwe start/finishlijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Moesten ze nou de start/finish verplaatsen?
Weinig andere keus natuurlijk. Terwijl ze bouwen racen ze natuurlijk gewoon door, en dan blijft het oude gedeelte uiteraard in gebruik. Dan krijg je dus automatisch dat S/F uiteindelijk verplaatst naar het nieuwe complex.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Bij een nieuw pitcomplex hoort een nieuwe start/finishlijn.
Zie ook Silverstone waar dat gebeurd is
daar komt het wel op neer ja en het is de enige logische plek waar het complex kan komen. De rest van het circuit is er niet geschikt voorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weinig andere keus natuurlijk. Terwijl ze bouwen racen ze natuurlijk gewoon door, en dan blijft het oude gedeelte uiteraard in gebruik. Dan krijg je dus automatisch dat S/F uiteindelijk verplaatst naar het nieuwe complex.
Er zullen daar toch ook wel maanden zijn dat ze weinig van het circuit gebruik maken. Dus in principe moet het gewoon op de oude plek kunnen. Maar dan moeten ze wel een beetje snel doorwerken. Oh wacht, het is in Brazilië he...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weinig andere keus natuurlijk. Terwijl ze bouwen racen ze natuurlijk gewoon door, en dan blijft het oude gedeelte uiteraard in gebruik. Dan krijg je dus automatisch dat S/F uiteindelijk verplaatst naar het nieuwe complex.
Dat is met bijna alle circuits zo. Alles moet maar hypermodern worden. Terwijl juist de oude circuits meer charme hebben. Daar ruik je de geschiedenis. Plekken van glorie en drama. Maar daar heeft Circus Bernie geen oog voor. Money money money.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Als ze t4 niet veranderd hadden was het nog niet zo erg, nu is het net als op al die nieuwe banen.
Toch gaat er veel nostalgie verloren zo.
Ik vind het nog meevallen, als de muur maar blijft bij de ´´laatste bocht´´quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Als ze t4 niet veranderd hadden was het nog niet zo erg, nu is het net als op al die nieuwe banen.
Toch gaat er veel nostalgie verloren zo.
Hangt er maar net vanaf hoe je je inzet. In Azie bouwen ze twee wolkenkrabbers in die tijd. In Nederland ben je al snel 3 jaar bezig met zo'n project, waarbij de deadline met 2 jaar wordt overschreden en het budget uiteindelijk met 300% van gepland wordt overschreden. In Duitsland bouwen ze ergens een vliegveld naar dit modelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
je mag voor de bouw gerust een maand of 8 rekenen. Ook in Europa ben je zo een half jaar kwijt met zo'n project
Proost. Neem er nog eentje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:46 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe je je inzet. In Azie bouwen ze twee wolkenkrabbers in die tijd. In Nederland ben je al snel 3 jaar bezig met zo'n project, waarbij de deadline met 2 jaar wordt overschreden en het budget uiteindelijk met 300% van gepland wordt overschreden. In Duitsland bouwen ze ergens een vliegveld naar dit model
Proost ik doe meequote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:38 schreef IkWilbert het volgende:
Olav Mol@Olav_Mol1m
Goed nieuws voor ned.autosportfans: Robin Frijns terug in GP2. Zal poberen Spa n extra ned tintje te geven. TOP
Zojuist ook door Frijns zelf bevestigd op twitterquote:
En ook bij zijn oude team Hillmer. Yeaaaah. Die zagen dus in hoe belangrijk hij was, vooraan meestrijden met hem en zonder zijn feedback waren ze vorig GP2 weekend nergens..yes!!! Is het al zaterdag:)?quote:
Het wordt steeds ergerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wel als je daardoor een super race krijgt.
Het was al gezegd dat regen er gewoon bij hoort in Spa Anne.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger.
[ afbeelding ]
quote:Heikki Kovalainen neemt tijdens de eerste vrije training in België toch weer de plaats in van Giedo van der Garde over. De Nederlander was er zelf van overtuigd dat hij zijn auto niet meer hoefde af te staan.
Kovalainen moet net als in Bahrein en Spanje feedback geven over de auto ter aanvulling op het commentaar van de vaste coureurs van Caterham. Ook in Italië zal de Fin de vrijdagtraining rijden, dan waarschijnlijk in de auto van Charles Pic.
De optredens van Kovalainen eerder dit seizoen zorgden voor veel speculaties over de toekomst van Van der Garde. Daar dacht hij deze zomer van te zijn verlost, nadat bleek dat de Fin eigenlijk weinig toe te voegen had aan de bevindingen van de racecoureurs. "Hij moest kijken wat het probleem was en gaf hetzelfde commentaar dat ik al had gegeven", aldus Van der Garde in Hongarije.
Volgens Van der Garde vormt Kovalainen geen bedreiging voor zijn positie. "Hij heeft zelf ook gezegd daar helemaal niet op uit te zijn", vervolgt Van der Garde. "Hij richt zich erop volgend jaar terug te keren in de Formule 1. Het team is juist heel tevreden met wat ik doe en ik heb een waterdicht contract."
Waterdichte contracten bestaan niet in de Formule 1. Dat zou Guido toch ook wel moeten weten; daar is hij oud genoeg voor lijkt me.quote:en ik heb een waterdicht contract."
Verstappen dacht ook dat hij een waterdicht contract had bij Benetton destijdsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:41 schreef sasquatsch het volgende:
Kovalainen rijdt de vrijdagtraining voor Caterham ipv Giedo.
[..]
quote:Robin Frijns keert weer terug in de GP2. Komend weekend rijdt de Limburger op Spa-Francorchamps voor het team van Hilmer, nadat een korte sessie met de Britten Adrian Quaife-Hobbs en Jon Lancaster niet beviel.
Quaife-Hobbs werd in Hongarije achttiende, nog voor teamgenoot Lancaster. "Ze hebben Quaife-Hobbs in de auto gezet, maar daar waren ze niet heel blij mee", zei Frijns tegenover GPUpdate.net. "Ze hebben me eigenlijk wel gemist en ze hadden me nodig om weer vooraan te kunnen rijden."
Frijns werd eerder opzij gezet bij Hilmer, toen Quaife-Hobbs met een zak met geld aan kwam zetten. Tellen resultaten nu boven inkomsten? "Zoiets, ja", aldus een lachende Frijns.
Volgens mij was het Arrows waar hij een waterdicht contract had (ook erkend door de CRB) en toch aan de kant gezet werd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:43 schreef Marks het volgende:
[..]
Verstappen dacht ook dat hij een waterdicht contract had bij Benetton destijds![]()
Maargoed, ik geloof inderdaad niet dat Giedo vervangen gaat worden. Daar is geen enkele reden toe. Het is gewoon logisch dat er nu een 3e coureur zijn feedback kan geven over de auto, hoe meer
advies hoe beter.
Jij denkt dat t door LG komt, zo vaak gele vlag in beeld?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef Marks het volgende:
[..]
mag SIEMENS weer terug aub ipv LG...
Tenminste leesbaar en ook alleen een melding van een gele vlag als er echt iets is gebeurd
En vaak zijn dat alleen maar de sponsors van het systeem en niet de makers.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij denkt dat t door LG komt, zo vaak gele vlag in beeld?
Als er een auto van de baan raakt, dan registreert het "systeem" dat...
En inmiddels zijn de technieken ook iets verder dan 2006.
Toen wist je : geel = problemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij denkt dat t door LG komt, zo vaak gele vlag in beeld?
Als er een auto van de baan raakt, dan registreert het "systeem" dat...
En inmiddels zijn de technieken ook iets verder dan 2006.
Hear hear!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef Marks het volgende:
En, maar dat ligt ook aan mij, stoor me aan het wisselen tussen interval en verschil t.o.v. leider wat zo onopvallend gaat op de een of andere manier.
In ieder geval vond ik de Siemens lay out tig keren duidelijker, om maar niet te beginnen over good old Tag Heuer.
Ook maar weer terug naar SD uitzendingen dan?quote:
Jawel; een Fin in die auto is beterquote:
Maar die zijn middelmatig, en rijden dan niet op P1quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jawel; een Fin in die auto is beter
Hoi Weltschmerz; log even in op je eigen account, wel zo duidelijk voor iedereen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Maar die zijn middelmatig, en rijden dan niet op P1
Moet jij nodig zeggen Vosss ;-)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoi Weltschmerz; log even in op je eigen account, wel zo duidelijk voor iedereen!
No shit!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:04 schreef JohnB52 het volgende:
Ff voor de duidelijkheid ik ben geen wereldsmertz he!
klopt. Ik had het dan ook niet over Azië waar ze nadat de fundering gelegd is in 15 dagen tijd een groot gebouw uit de grond stampenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:46 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe je je inzet. In Azie bouwen ze twee wolkenkrabbers in die tijd. In Nederland ben je al snel 3 jaar bezig met zo'n project, waarbij de deadline met 2 jaar wordt overschreden en het budget uiteindelijk met 300% van gepland wordt overschreden. In Duitsland bouwen ze ergens een vliegveld naar dit model
En dan hebben ze nog 9 dagen weekend ook:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Ik had het dan ook niet over Azië waar ze nadat de fundering gelegd is in 15 dagen tijd een groot gebouw uit de grond stampen
Heb je ook de naam van de uploader gezien?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
No shit!
Overigens over dat filmpje hierboven: wat een mooie auto's he
De jaren daarna zijn ze (imo dan) alleen maar lelijker geworden
vosquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heb je ook de naam van de uploader gezien?
oh ja, dat was hetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog 9 dagen weekend ook:
Ho Ho, de Marussia en Mclaren van dit jaar zijn echt MOOI.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
No shit!
Overigens over dat filmpje hierboven: wat een mooie auto's he
De jaren daarna zijn ze (imo dan) alleen maar lelijker geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |