Waterdichte contracten bestaan niet in de Formule 1. Dat zou Guido toch ook wel moeten weten; daar is hij oud genoeg voor lijkt me.quote:en ik heb een waterdicht contract."
Verstappen dacht ook dat hij een waterdicht contract had bij Benetton destijdsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:41 schreef sasquatsch het volgende:
Kovalainen rijdt de vrijdagtraining voor Caterham ipv Giedo.
[..]
quote:Robin Frijns keert weer terug in de GP2. Komend weekend rijdt de Limburger op Spa-Francorchamps voor het team van Hilmer, nadat een korte sessie met de Britten Adrian Quaife-Hobbs en Jon Lancaster niet beviel.
Quaife-Hobbs werd in Hongarije achttiende, nog voor teamgenoot Lancaster. "Ze hebben Quaife-Hobbs in de auto gezet, maar daar waren ze niet heel blij mee", zei Frijns tegenover GPUpdate.net. "Ze hebben me eigenlijk wel gemist en ze hadden me nodig om weer vooraan te kunnen rijden."
Frijns werd eerder opzij gezet bij Hilmer, toen Quaife-Hobbs met een zak met geld aan kwam zetten. Tellen resultaten nu boven inkomsten? "Zoiets, ja", aldus een lachende Frijns.
Volgens mij was het Arrows waar hij een waterdicht contract had (ook erkend door de CRB) en toch aan de kant gezet werd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:43 schreef Marks het volgende:
[..]
Verstappen dacht ook dat hij een waterdicht contract had bij Benetton destijds![]()
Maargoed, ik geloof inderdaad niet dat Giedo vervangen gaat worden. Daar is geen enkele reden toe. Het is gewoon logisch dat er nu een 3e coureur zijn feedback kan geven over de auto, hoe meer
advies hoe beter.
Jij denkt dat t door LG komt, zo vaak gele vlag in beeld?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef Marks het volgende:
[..]
mag SIEMENS weer terug aub ipv LG...
Tenminste leesbaar en ook alleen een melding van een gele vlag als er echt iets is gebeurd
En vaak zijn dat alleen maar de sponsors van het systeem en niet de makers.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij denkt dat t door LG komt, zo vaak gele vlag in beeld?
Als er een auto van de baan raakt, dan registreert het "systeem" dat...
En inmiddels zijn de technieken ook iets verder dan 2006.
Toen wist je : geel = problemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij denkt dat t door LG komt, zo vaak gele vlag in beeld?
Als er een auto van de baan raakt, dan registreert het "systeem" dat...
En inmiddels zijn de technieken ook iets verder dan 2006.
Hear hear!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:48 schreef Marks het volgende:
En, maar dat ligt ook aan mij, stoor me aan het wisselen tussen interval en verschil t.o.v. leider wat zo onopvallend gaat op de een of andere manier.
In ieder geval vond ik de Siemens lay out tig keren duidelijker, om maar niet te beginnen over good old Tag Heuer.
Ook maar weer terug naar SD uitzendingen dan?quote:
Jawel; een Fin in die auto is beterquote:
Maar die zijn middelmatig, en rijden dan niet op P1quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jawel; een Fin in die auto is beter
Hoi Weltschmerz; log even in op je eigen account, wel zo duidelijk voor iedereen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Maar die zijn middelmatig, en rijden dan niet op P1
Moet jij nodig zeggen Vosss ;-)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoi Weltschmerz; log even in op je eigen account, wel zo duidelijk voor iedereen!
No shit!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:04 schreef JohnB52 het volgende:
Ff voor de duidelijkheid ik ben geen wereldsmertz he!
klopt. Ik had het dan ook niet over Azië waar ze nadat de fundering gelegd is in 15 dagen tijd een groot gebouw uit de grond stampenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:46 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe je je inzet. In Azie bouwen ze twee wolkenkrabbers in die tijd. In Nederland ben je al snel 3 jaar bezig met zo'n project, waarbij de deadline met 2 jaar wordt overschreden en het budget uiteindelijk met 300% van gepland wordt overschreden. In Duitsland bouwen ze ergens een vliegveld naar dit model
En dan hebben ze nog 9 dagen weekend ook:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Ik had het dan ook niet over Azië waar ze nadat de fundering gelegd is in 15 dagen tijd een groot gebouw uit de grond stampen
Heb je ook de naam van de uploader gezien?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
No shit!
Overigens over dat filmpje hierboven: wat een mooie auto's he
De jaren daarna zijn ze (imo dan) alleen maar lelijker geworden
vosquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Heb je ook de naam van de uploader gezien?
oh ja, dat was hetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog 9 dagen weekend ook:
Ho Ho, de Marussia en Mclaren van dit jaar zijn echt MOOI.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
No shit!
Overigens over dat filmpje hierboven: wat een mooie auto's he
De jaren daarna zijn ze (imo dan) alleen maar lelijker geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |