Het gaat me eigenlijk vooral om het commentaar ipv de posities enzo. Ik vermoed dat het ook nogal wat MB's verbruikt, die F1 app.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dekking van 3G van Vodafone is perfect langs de baan. 2 maanden geleden in ieder geval wel.
BBC 5 live zit ergens op de korte golf. Ben even de frequentie kwijt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:59 schreef gpvin het volgende:
Hallo,
Ik ga aankomend weekend richting Spa om het allemaal live mee te maken. Ik huurde de afgelopen jaren altijd een Fan Vision kastje maar helaas zijn die er vanaf dit jaar niet meer.
Nu is mijn vraag:
Weten jullie of het ook mogelijk is om via FM/AM/SW/MW/LW ergens Engels commentaar te horen? Dat Franse geblaat wat uit de circuit speakers komt is niet om aan te horen namelijk.
Iemand enig idee?
Iemand die hem kan vinden? Zit al een poosje te zoeken.. 5Live heeft altijd goed commentaar!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
BBC 5 live zit ergens op de korte golf. Ben even de frequentie kwijt.
Geen idee wat sports extra precies is.quote:You can also access 5 live on AM. Sports extra is not available on AM; it only broadcasts on the digital platforms outlined above. However, Test Match Special is usually available on Radio 4 LW.
Rest van het weekend geen uitzending zo te zien.quote:Sunday 25 August
13:00
Belgian Grand Prix
Live commentary of the Belgian Grand Prix, with the 5 live Formula 1 team.
Ja wat was dat handig! Je kunt echt alles letterlijk volgen met beeld en al...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:26 schreef Geralt het volgende:
Kut zo een ding zou wel handig zijn.
Ik doelde op die wereldradioquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:29 schreef gpvin het volgende:
[..]
Ja wat was dat handig! Je kunt echt alles letterlijk volgen met beeld en al...
Bernie wou teveel geld hebben voor de rechten, en wie zijn de dupe;
Juist..... De Fans!
2 jaar geleden was de 3G dekking perfect tijdens de race.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef Geralt het volgende:
Er is wel een app die het allemaal netjes bij houdt in realtime, maar ik heb geen enkel idee hoe de internet dekking daar is.
Op mijn tablet thuis doet ie het in elk geval prima, maarja, dat is een thuisverbinding en geen verbinding in Spa.
Oke, dan denk ik dat de Liveupdate pagina van GPupdate wel voldoet. Die is ook niet zo zwaar denk ik qua MB's.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:38 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
2 jaar geleden was de 3G dekking perfect tijdens de race.
Of twitter!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:39 schreef gpvin het volgende:
[..]
Oke, dan denk ik dat de Liveupdate pagina van GPupdate wel voldoet. Die is ook niet zo zwaar denk ik qua MB's.
Aan het haar te zien gaat hij dit weekend niet winnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:33 schreef Funzel het volgende:
Zo lijkt die wel heel erg blond zeg.
Jawel, dit is gewoon een vriendelijke gebaar richting alle Finnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Aan het haar te zien gaat hij dit weekend niet winnen
die bouw is stilgelegd omdat het nooit veilig kan in die tijdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:46 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe je je inzet. In Azie bouwen ze twee wolkenkrabbers in die tijd.
Mijn punt was dat hoe snel een verbouwing klaar is vooral een functie is van hoeveel mensen je er tegenaan gooit (en dus geld). Op enkele zaken na, die gewoon even duren, hoeft bouwen echt niet lang te duren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die bouw is stilgelegd omdat het nooit veilig kan in die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |