abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130415859
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:53 schreef twiFight het volgende:

[..]

Gaat puur om de kijkcijfers. Elke scheet over Frijns levert je gelijk tienduizenden views op aangezien hele kuddes nederlanders met een stijve rondlopen voor Frijns. F1 kijkers zouden toch als geen ander moeten weten dat je pas zeker bent dat Frijns rijdt als hij in Australie op de start grid staat te wachten tot de rode lichten uit gaan.
Zo spectaculair is het ook niet wat Doornbos zei, er is een optie in het contract opgenomen welke Sauber kan lichten. Of ze dat doen is een tweede.
pi_130424641
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:51 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Zo spectaculair is het ook niet wat Doornbos zei, er is een optie in het contract opgenomen welke Sauber kan lichten. Of ze dat doen is een tweede.
Daarnaast staat er iets verder in de tekst dat het gaat om een contract voor 3 jaar, maar niet specifiek als racecoureur.
pi_130427811
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:34 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

:') Die had maar het helft van het talent wat een Frijns heeft :')
Dat komt omdat hij nooit gekart heeft en pas op latere leeftijd is gaan racen. Vergelijkbaar met Bruno Senna en imho knap van ze dat ze ondanks die achterstand zo ver gekomen zijn.

Wat Frijns betreft, denk ik dat dat contract al voor dit seizoen is opgesteld om Frijns aan zich te binden met de bedoeling om hem mogelijk in 2014 te laten racen. Ze willen niet in hem investeren en dan zo maar laten gaan. Vandaar de optie. Frijns kan niets anders dan wachten tot 15 september. Pas daarna zou hij maar een ander team kunnen gaan.
De situatie met Sirotkin en het Russische geld heeft echter alles doen veranderen waardoor de kans dat de optie gelicht wordt erg klein is geworden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 augustus 2013 @ 13:06:32 #229
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130550176
De eerste versie voor de 2014-kalender zal op 24 september naar buiten worden gebracht.

Rijkelijk laat, maar het komt doordat er te veel races ingepland zijn en er maar 20 plekken zijn. Hierdoor moeten nogal wat plooien gladgestreken worden, zeker omdat ze veelal ook in dezelfde maanden willen zitten.

Voorbeeldje is Monaco eind mei en dan in juni/juli Canada, New Jersey, Groot-Brittannië, Oostenrijk, Duitsland en Hongarije.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:13:33 #230
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_130552946
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 22:29 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat komt omdat hij nooit gekart heeft en pas op latere leeftijd is gaan racen. Vergelijkbaar met Bruno Senna en imho knap van ze dat ze ondanks die achterstand zo ver gekomen zijn.

Wat Frijns betreft, denk ik dat dat contract al voor dit seizoen is opgesteld om Frijns aan zich te binden met de bedoeling om hem mogelijk in 2014 te laten racen. Ze willen niet in hem investeren en dan zo maar laten gaan. Vandaar de optie. Frijns kan niets anders dan wachten tot 15 september. Pas daarna zou hij maar een ander team kunnen gaan.
De situatie met Sirotkin en het Russische geld heeft echter alles doen veranderen waardoor de kans dat de optie gelicht wordt erg klein is geworden.
Als die Rus een grote som mee brengt dan kan Frijns natuurlijk prima er naast rijden....
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_130553012
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste versie voor de 2014-kalender zal op 24 september naar buiten worden gebracht.

Rijkelijk laat, maar het komt doordat er te veel races ingepland zijn en er maar 20 plekken zijn. Hierdoor moeten nogal wat plooien gladgestreken worden, zeker omdat ze veelal ook in dezelfde maanden willen zitten.

Voorbeeldje is Monaco eind mei en dan in juni/juli Canada, New Jersey, Groot-Brittannië, Oostenrijk, Duitsland en Hongarije.
Streep New Jersey maar door, die rijden ze volgend jaar niet.
pi_130553021
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef nils7 het volgende:

[..]

Als die Rus een grote som mee brengt dan kan Frijns natuurlijk prima er naast rijden....
Twee rookies in een team als Sauber? Lijkt me niet.

Denk eerder dat ze een 'ervaren' rijder ernaast zetten. Als het al geen Hulkenberg of Gutierrez is dan een Bianchi of Massa die hier worden genoemd.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:17:07 #233
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_130553113
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Denk eerder dat ze een 'ervaren' rijder ernaast zetten. Als het al geen Hulkenberg of Gutierrez is dan een Bianchi of Massa die hier worden genoemd.
Deden ze eerder met Raikkonen ook toen met Heidfeld ernaast...
Iemand met 1 seizoen achter de rug wil ik nou niet echt ervaren noemen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_130553137
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Vorig jaar nog 2 bijna rookies...

Edit: kobayshi reed als n rookie
pi_130553323
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef nils7 het volgende:

[..]

Deden ze eerder met Raikkonen ook toen met Heidfeld ernaast...
Iemand met 1 seizoen achter de rug wil ik nou niet echt ervaren noemen.
Vandaar de ' '.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 augustus 2013 @ 14:27:30 #236
Maffe Fries
pi_130553559
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Streep New Jersey maar door, die rijden ze volgend jaar niet.
dat zeg je wel, maar ze werken nog steeds aan het circuit daar en officieel is er nog niets geschrapt, behalve India dan.
pi_130622797
En Schumacher kan tot 2020 weer 20 miljoen bijschrijven op zn rekening.

In ruil daarvoor 6x een avond aan elkaar lullen over zn leven voor die sponsor.

Absurde bedragen voor zoiets :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 02:41:37 #238
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_130623401
Op zich wel, maar als het die sponsor meer dan 20 miljoen oplevert dan is het natuurlijk een hele normale deal.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:06:17 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_130624347
Tegen die tijd heeft Vettel wel meer wereldtitels dan hij
pi_130625072
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dat zeg je wel, maar ze werken nog steeds aan het circuit daar en officieel is er nog niets geschrapt, behalve India dan.
Meende vorige week ergens gelezen hebben dqt ie niet doorging vanwege financiele problemen. Op fok! Volgens mij zelfs :P
Maar ik kan me vergissen :@
blablablablablablablablablablablablablabla
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:47:20 #241
Maffe Fries
pi_130625814
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:06 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Meende vorige week ergens gelezen hebben dqt ie niet doorging vanwege financiele problemen. Op fok! Volgens mij zelfs :P
dat kan kloppen, maar dat was niet meer dan een verwachting. De organisatie zelf zegt dat ze er nog steeds aan werken, alleen ik heb er zelf een hard hoofd in
pi_130627057
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:06 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Ecclestone: 'New Jersey kan nog doorgaan'
pi_130628106
Als ik dat bericht zomag geloven krijgen we dus een uniek iets op de kalender.

- Eerst de race in New Jersey en daarna gelijk door naar Austin, Texas?

- Of het moet een om en om GP worden met Austin zoals Hockenheim en Nurburgring.

- Of ze gaan heel onlogisch van Amerika naar Azië en terug naar Amerika, ja de F1 moet goedkoper worden... :|W
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:09:16 #244
Maffe Fries
pi_130628255
New Jersey moet aan Canada gekoppeld worden, terwijl Austin dat aan Brazilië is
pi_130630446
Zolang Melbourne maar gewoon de opener blijft en Brazilië de afsluiter zal het me eerlijk gezegd jeuken hoe vaak ze op en neer moeten vliegen :@
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:13:02 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_130630574
Zolang Duitsland maar op een goede datum valt boeit het me niks.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:14:26 #247
Maffe Fries
pi_130630627
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:13 schreef Nattekat het volgende:
er is één datum heilig en dat is Monaco: eind mei, op dezelfde dag als de Indy 500.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130641755
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Tussen (week) 40/45 doen ze dat toch altijd?
pi_130642158
quote:
ah ok :)
ik hoop het, het zag er op zich best leuk uit :Y
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_130708022
Geen F1, maar wellicht interessant:

http://www.dailymotion.com/video/xpg7wv_fia-wec-live_auto

Live vanaf 17:00 tot 23:00, de vierde race van het FIA World Endurance Championship in Sao Paulo met onder andere Fisico, Koba en Bruno Senna die mee doen.

Volgens mij een HD (720p) stream, dus prima te kijken zometeen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')