Zo spectaculair is het ook niet wat Doornbos zei, er is een optie in het contract opgenomen welke Sauber kan lichten. Of ze dat doen is een tweede.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:53 schreef twiFight het volgende:
[..]
Gaat puur om de kijkcijfers. Elke scheet over Frijns levert je gelijk tienduizenden views op aangezien hele kuddes nederlanders met een stijve rondlopen voor Frijns. F1 kijkers zouden toch als geen ander moeten weten dat je pas zeker bent dat Frijns rijdt als hij in Australie op de start grid staat te wachten tot de rode lichten uit gaan.
Daarnaast staat er iets verder in de tekst dat het gaat om een contract voor 3 jaar, maar niet specifiek als racecoureur.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zo spectaculair is het ook niet wat Doornbos zei, er is een optie in het contract opgenomen welke Sauber kan lichten. Of ze dat doen is een tweede.
Dat komt omdat hij nooit gekart heeft en pas op latere leeftijd is gaan racen. Vergelijkbaar met Bruno Senna en imho knap van ze dat ze ondanks die achterstand zo ver gekomen zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:34 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]Die had maar het helft van het talent wat een Frijns heeft
Als die Rus een grote som mee brengt dan kan Frijns natuurlijk prima er naast rijden....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij nooit gekart heeft en pas op latere leeftijd is gaan racen. Vergelijkbaar met Bruno Senna en imho knap van ze dat ze ondanks die achterstand zo ver gekomen zijn.
Wat Frijns betreft, denk ik dat dat contract al voor dit seizoen is opgesteld om Frijns aan zich te binden met de bedoeling om hem mogelijk in 2014 te laten racen. Ze willen niet in hem investeren en dan zo maar laten gaan. Vandaar de optie. Frijns kan niets anders dan wachten tot 15 september. Pas daarna zou hij maar een ander team kunnen gaan.
De situatie met Sirotkin en het Russische geld heeft echter alles doen veranderen waardoor de kans dat de optie gelicht wordt erg klein is geworden.
Streep New Jersey maar door, die rijden ze volgend jaar niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste versie voor de 2014-kalender zal op 24 september naar buiten worden gebracht.
Rijkelijk laat, maar het komt doordat er te veel races ingepland zijn en er maar 20 plekken zijn. Hierdoor moeten nogal wat plooien gladgestreken worden, zeker omdat ze veelal ook in dezelfde maanden willen zitten.
Voorbeeldje is Monaco eind mei en dan in juni/juli Canada, New Jersey, Groot-Brittannië, Oostenrijk, Duitsland en Hongarije.
Twee rookies in een team als Sauber? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als die Rus een grote som mee brengt dan kan Frijns natuurlijk prima er naast rijden....
Deden ze eerder met Raikkonen ook toen met Heidfeld ernaast...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Twee rookies in een team als Sauber? Lijkt me niet.
Denk eerder dat ze een 'ervaren' rijder ernaast zetten. Als het al geen Hulkenberg of Gutierrez is dan een Bianchi of Massa die hier worden genoemd.
Vorig jaar nog 2 bijna rookies...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Twee rookies in een team als Sauber? Lijkt me niet.
Denk eerder dat ze een 'ervaren' rijder ernaast zetten. Als het al geen Hulkenberg of Gutierrez is dan een Bianchi of Massa die hier worden genoemd.
Vandaar de ' '.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Deden ze eerder met Raikkonen ook toen met Heidfeld ernaast...
Iemand met 1 seizoen achter de rug wil ik nou niet echt ervaren noemen.
dat zeg je wel, maar ze werken nog steeds aan het circuit daar en officieel is er nog niets geschrapt, behalve India dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Streep New Jersey maar door, die rijden ze volgend jaar niet.
Meende vorige week ergens gelezen hebben dqt ie niet doorging vanwege financiele problemen. Op fok! Volgens mij zelfsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zeg je wel, maar ze werken nog steeds aan het circuit daar en officieel is er nog niets geschrapt, behalve India dan.
dat kan kloppen, maar dat was niet meer dan een verwachting. De organisatie zelf zegt dat ze er nog steeds aan werken, alleen ik heb er zelf een hard hoofd inquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Meende vorige week ergens gelezen hebben dqt ie niet doorging vanwege financiele problemen. Op fok! Volgens mij zelfs
Maar ik kan me vergissen
Ecclestone: 'New Jersey kan nog doorgaan'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Meende vorige week ergens gelezen hebben dqt ie niet doorging vanwege financiele problemen. Op fok! Volgens mij zelfs
Maar ik kan me vergissen
er is één datum heilig en dat is Monaco: eind mei, op dezelfde dag als de Indy 500.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Zolang Duitsland maar op een goede datum valt boeit het me niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Tussen (week) 40/45 doen ze dat toch altijd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Zolang Duitsland maar op een goede datum valt boeit het me niks.
ah okquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ecclestone: 'New Jersey kan nog doorgaan'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |