abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:48:34 #201
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_130387911
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:12 schreef StevenQ het volgende:
Crash van Giedo Van der Garde in VT2

Zelfde plek als Verstappen indertijd?
Wie dit leest is gek
pi_130388004
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Zelfde plek als Verstappen indertijd?
klopt, Blanchimont

pi_130388205
quote:
Crash VdG was in Stavelot, niet Blanchimont.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_130391283
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:04 schreef Rossdale het volgende:
http://www.f1-fansite.com(...)ri-at-finnish-party/

Kimi + drank = mooie combinatie :P

Zou hij echt zijn mond voorbij gepraat hebben?
Kimi is paar jaar geleden door Ferrari aan de kant geweest toen had hij nog een contract voor een jaar. Ik denk niet dat hij zo maar zal instappen bij Ferrari.
pi_130411819
Eerst zien, lijkt me wat te voorbarig. Maar toch:

"3 jarig racecontract ligt klaar voor Frijns bij Sauber''

Robin Frijns is een serieuze gegadigde voor een racestoeltje bij Sauber voor 2014. Dat onthulde oud-coureur Robert Doornbos als co-commentator bij Sport1 tijdens de derde vrije training voor de Belgische Grand Prix. Hij sprak gisteren met de manager van Frijns op Spa-Francorchamps.

Werner Heinz behartigt de belangen van Frijns en deelde aan Doornbos mede dat een driejarig contract bij Sauber klaar ligt voor de regerend World Series by Renault-kampioen. Het zou een optie in zijn huidige verbintenis betreffen, met een deadline van 15 september om die te lichten.

Doornbos wist te melden: "Ik heb gisteren met de manager van Robin gesproken, Werner Heinz. Hij vertelde mij dat het huidige contract van Robin Frijns een optie heeft. Als Sauber deze optie voor 15 september licht dan heeft hij een nieuw contract voor drie jaar bij het Zwitserse team. Dan zou je de combinatie Sirotkin en Frijns krijgen volgend jaar. Licht Sauber de optie niet, dan is Robin vrij om te gaan en staan waar hij wil voor volgend seizoen."

Mocht Sauber dat doen, dan kiest de Zwitserse renstal voor een uitermate jonge line-up voor volgend seizoen, met Frijns naast Sergey Sirotkin. De Russische tiener maakt onderdeel uit van een kapitaalinjectie om de toekomst van het team te waarborgen.

Bron: F1today

[ Bericht 2% gewijzigd door alwaysonhold op 24-08-2013 12:44:58 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:53:37 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_130412101
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:38 schreef alwaysonhold het volgende:

Robin Frijns is een serieuze gegadigde voor een racestoeltje bij Sauber voor 2014. Dat onthulde oud-coureur Robert Doornbos als co-commentator bij Sport1 tijdens de derde vrije training voor de Belgische Grand Prix. Hij sprak gisteren met de manager van Frijns op Spa-Francorchamps.

Werner Heinz behartigt de belangen van Frijns en deelde aan Doornbos mede dat een driejarig contract bij Sauber klaar ligt voor de regerend World Series by Renault-kampioen. Het zou een optie in zijn huidige verbintenis betreffen, met een deadline van 15 september om die te lichten.

Doornbos wist te melden: "Ik heb gisteren met de manager van Robin gesproken, Werner Heinz. Hij vertelde mij dat het huidige contract van Robin Frijns een optie heeft. Als Sauber deze optie voor 15 september licht dan heeft hij een nieuw contract voor drie jaar bij het Zwitserse team. Dan zou je de combinatie Sirotkin en Frijns krijgen volgend jaar. Licht Sauber de optie niet, dan is Robin vrij om te gaan en staan waar hij wil voor volgend seizoen."

Mocht Sauber dat doen, dan kiest de Zwitserse renstal voor een uitermate jonge line-up voor volgend seizoen, met Frijns naast Sergey Sirotkin. De Russische tiener maakt onderdeel uit van een kapitaalinjectie om de toekomst van het team te waarborgen.

Ik had al het idee dat het nog niet over was, dit bevestigt het. ^O^

Nu maar duimen....
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_130412232
begint nu de voorbeschouwing op de BBC?
pi_130412302
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:00 schreef THEFXR het volgende:
begint nu de voorbeschouwing op de BBC?
vanaf 10 over ^O^
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_130412402
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:38 schreef alwaysonhold het volgende:

Eerst zien, dan geloven. Dit soort uitlatingen met een bron erbij (zijn manager) kan ook nog wel eens nadelig werken omdat de concurrerende partijen kunnen over bieden. Weg kans !
pi_130412432
sowieso raar dat doornbos daar iets over zegt, terwijl de betrokkenen allemaal moeite doen om niks te zeggen :P
maar ik hoop dat het klopt *O*
pi_130412460
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:09 schreef Schunckelstar het volgende:
sowieso raar dat doornbos daar iets over zegt, terwijl de betrokkenen allemaal moeite doen om niks te zeggen :P
Ik denk dat dit soort contracten bij F1 coureurs wel vaker zijn aangeboden, ik zie het nog niet zo positief in. 2 rookies aan de start in 1 team? Nog nooit gebeurd bij Sauber. De druk wordt dan heel hoog bij Frijns om te presteren....
pi_130412496
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:09 schreef Schunckelstar het volgende:
Het klopt dus niet:

Kamp Robin Frijns baalt van geruchten over racedeal: "Absoluut niets van waar"

SPA-FRANCORCHAMPS – Hevige geruchten in de paddock van Spa-Francorchamps: er zou een driejarig racecontract bij het Sauber F1 Team klaarliggen voor Robin Frijns. Althans, als we Robert Doornbos mogen geloven. De oud-Formule 1-coureur zou in de paddock met Werner Heinz, de manager van Frijns, gesproken hebben. Hij zou dat nieuws door hebben gespeeld aan de Rotterdammer. Het zou gaan om een optie in het huidige contract, die door Sauber voor 15 september gelicht kan worden. Gebeurt dat niet, dan is Frijns vrij om te gaan en staan waar hij wil. Gebeurt dat wel, dan is hij de komende drie jaar de tweede rijder, aldus Doornbos.

RaceXpress.nl zocht direct contact met Pieter Belmans, de begeleider van de Nederlander. Hij was zeer helder over de berichtgeving: “Het is dikke bullshit en absoluut niets van waar. Ik ben helemaal niet blij met dergelijke berichten, er is totaal geen sprake van.” RaceExpress.nl

Sukkeltje, die Doornbos :')
pi_130412515
lange chick, die vrouw
pi_130412530
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:13 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Het klopt dus niet:

SPA-FRANCORCHAMPS – Hevige geruchten in de paddock van Spa-Francorchamps: er zou een driejarig racecontract bij het Sauber F1 Team klaarliggen voor Robin Frijns. Althans, als we Robert Doornbos mogen geloven. De oud-Formule 1-coureur zou in de paddock met Werner Heinz, de manager van Frijns, gesproken hebben. Hij zou dat nieuws door hebben gespeeld aan de Rotterdammer. Het zou gaan om een optie in het huidige contract, die door Sauber voor 15 september gelicht kan worden. Gebeurt dat niet, dan is Frijns vrij om te gaan en staan waar hij wil. Gebeurt dat wel, dan is hij de komende drie jaar de tweede rijder, aldus Doornbos.

RaceXpress.nl zocht direct contact met Pieter Belmans, de begeleider van de Nederlander. Hij was zeer helder over de berichtgeving: “Het is dikke bullshit en absoluut niets van waar. Ik ben helemaal niet blij met dergelijke berichten, er is totaal geen sprake van.” RaceExpress.nl

of wel, maar ontkennen ze het vanwege de reden die meike noemt.
daarom snap ik ook niet dat doornbos dit soort uitlatingen doet :P
pi_130412548
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:14 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zie Sauber echt niet met 2 rookies verschijnen op de grid ;)Alhoewel, alles kan in de F1.
pi_130412616
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zie Sauber echt niet met 2 rookies verschijnen op de grid ;)
wel een gok, maar wel een die goed uit kan pakken :)
dat zie ik eigenlijk niet als reden om het af te laten ketsen, mischien dat ze een soort van heikki constructie kunnen doen :P

of mischien hoop ik wel te hard :')
pi_130412651
quote:

[..]

Het klopt dus niet:

Ik denk dat het wel waar is, maar de optie is nog niet gelicht, dan wil je dat ook niet in de media hebben, maar pas als de deal rond is.
Verder denk ik dat dit verteld is aan de bar, dus prive info en had doornbos niet de journalisten pet op.
pi_130412899
quote:

[..]

Het klopt dus niet:

Mag Doornbos wel als co-commentator, weet nog wel interessante dingen te vertellen. Hij liet alleen weten dat er een optie in het contract zit, meer niet.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:34:13 #219
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130412954
RD :')
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_130412971
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:34 schreef Toekito het volgende:
RD :')
:') Die had maar het helft van het talent wat een Frijns heeft :')
pi_130413006
wel een symphatieke kerel verder ^O^
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:42:02 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_130413130
De enige co-commentator commentator die iets zinnigs zegt :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_130413307
rain, rain })
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:51:27 #224
131800 Tarado
capô de fusca
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:53:13 #225
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_130413403
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:14 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Gaat puur om de kijkcijfers. Elke scheet over Frijns levert je gelijk tienduizenden views op aangezien hele kuddes nederlanders met een stijve rondlopen voor Frijns. F1 kijkers zouden toch als geen ander moeten weten dat je pas zeker bent dat Frijns rijdt als hij in Australie op de start grid staat te wachten tot de rode lichten uit gaan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')