Je kan sowieso redelijk in de buurt parkeren. Iedereen met een grasveldje of braak stuk land achter zn huis veranderd tijdens een F1 weekend in een Q parkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Is het trouwens nog mogelijk om ter plekke parkeerkaarten te kopen?
Zo is dat, ik heb het er net met Brennie over dat de paraplu mee moet zaterdagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Een weekend spa zonder regen is niet compleet
Coulthard ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:53 schreef Peterselieman het volgende:
ene Michael Schumacher weet wel hoe regen op Spa eruit kan zien
Racen met de andere helft.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Coulthard ook
Wat zouden ze anno 2013 eigenlijk doen bij zo een startcrash? Nu hebben ze geen T cars meer.
Wat nou als de helft eruit ligt?
Dat water hebben ze toch vernoemd naar dat riviertje?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:55 schreef Schunckelstar het volgende:
Dat dorpje hebben ze niet voor niks vernoemd naar water
Wel eerst goed oefenen hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:39 schreef Schunckelstar het volgende:
weet iemand of er regels zijn voor het gebruiken van zo'n ding:
http://www.quadrocoptershop.nl/parrot-ardrone-20
ik wil volgend jaar zo'n ding aanschaffen en dan beelden maken van boven de tribune
als ik bij de toiletten ga staan moet dat makkelijk te doen zijn.
ik ben uiteraard niet van plan ook maar enigszins in de buurt te komen van het circuit.
ik neem hem iig sowieso mee naar de camping
Waarschijnlijk wel jaquote:
Paraplu en regenjas mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb staanplaatsenVolgens mij ben je dan niet blij als het regent, wel?
denk niet meer dat het voor zal komen. In tegenstelling tot vroeger zullen ze nu achter de safety car starten en dan zo het veld op gang brengenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Coulthard ook
Wat zouden ze anno 2013 eigenlijk doen bij zo een startcrash? Nu hebben ze geen T cars meer.
Wat nou als de helft eruit ligt?
Nee, Spa is een lange baan. 20 is wel wat overdreven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:11 schreef Geralt het volgende:
Owja inderdaad. Eerst 20 rondjes achter de SC natuurlijk.
Meestal zijn het maar buitjes. Half uur later vaak weer een lekker zonnetje en dan is het gras ook weer zo droogquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb staanplaatsenVolgens mij ben je dan niet blij als het regent, wel?
Als je de F3000 mee telt dan wel...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:20 schreef Geralt het volgende:
Ik lees net dat Alonso nog nooit gewonnen heeft op Spa. Zou je ook niet zeggen als je er niet over nadenkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |