Da's dan nog waarschijnlijker. Maar kunnen die 'm betalen dan? Die hebben al moeite om het salaris van Kimi bij elkaar te sprokkelen en ik neem aan dat Alonso niet goedkoper is.quote:Op zondag 1 september 2013 22:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Naar RBR zie ik ook niet zo snel gebeuren. Zie hem dan eerder richting Lotus gaan.
Lotus schijnt ook bezig te zijn om meer steun te krijgen van Renault, dus wie weet wat dat voor gevolgen heeft. Maar om eerlijk te zijn lijkt het me sterk dat hij op deze manier een wissel van teams aankondigt, maar we gaan het zien.quote:Op zondag 1 september 2013 22:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat kan Lotus Alonso in godsnaam bieden dat hij bij Ferrari niet heeft? Red Bull heeft (voorlopig) het enige dat hij niet kan krijgen: een snellere wagen.
Santander zou dan mee gaan naar Lotus.quote:Op zondag 1 september 2013 22:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's dan nog waarschijnlijker. Maar kunnen die 'm betalen dan? Die hebben al moeite om het salaris van Kimi bij elkaar te sprokkelen en ik neem aan dat Alonso niet goedkoper is.
Zou heel goed kunnen, maar het is wel een beetje vreemd om daar een aankondiging van een aankondiging voor te doen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:23 schreef kepler het volgende:
Zou zijn vriendin niet gewoon zwanger zijn of iets anders wat totaal niet met F1 te maken heeft?
ik denk het en dat ie Santander meeneemt. Verder denk ik dat Renault er ook wel blij mee is en dat dit bedrijf meer steun aan Lotus toegezegd heeft, onder de voorwaarde dat Alonso komt.quote:
Die daar behoorlijk lastig in paste!!quote:Op zondag 1 september 2013 22:23 schreef sasquatsch het volgende:
Ricciardo schijnt daar al een stoeltje gepast te hebben
Staat nergens dat het over de F1 gaatquote:Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, maar het is wel een beetje vreemd om daar een aankondiging van een aankondiging voor te doen.
Hoe dat zo? Hij is 6 cm korter dan Webber.quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die daar behoorlijk lastig in paste!!
quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Hij is 6 cm korter dan Webber.
'Ricciardo past stoeltje bij RBR'quote:Formule 1-ontwerper Adrian Newey is in de paddock bekend om zijn nauwe cockpits, iets wat nog extra in de verf komt in 2014 door de nieuwe turbo V6-motor en het gebruik van ERS. Alhoewel Ricciardo iets kleiner is dan zijn landgenoot Mark Webber, zouden de omvang van zijn heupen iets groter zijn, wat voor problemen zorgt in de cockpit
Dank je! Was een erg leuk dagje, met voor mij zowel de eerste keer Zandvoort en de eerste keer dat ik F1 auto's heb zien rijden!quote:
Ik ben niet gebeukt... de banden waren wel aan flarden want de marbles vlogen er vanafquote:Op maandag 2 september 2013 14:15 schreef JohnB52 het volgende:
Ik ben op de indoorkartbaan hier ook een x vol gebeukt met 70, leek wel een wijnvlek, die blauwe plek vanaf mijn oksel tot mn heup...
Mannetje die mij beukte mocht ook niet meer rijden, en mijn kart reed ook niet meer helemaal recht...
Alonso en Euskaltel. Topshowquote:Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
dit lijkt het nieuws te zijn waarmee Alonso zal komen:
'Alonso houdt Euskaltel in wielerpeloton'
lolquote:Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
De teringquote:Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
Bron:gpupdatequote:Daniel Ricciardo is volgend seizoen de teamgenoot van Sebastian Vettel bij Red Bull. Zo is maandagavond bekendgemaakt op de Oostenrijkse televisie. De 24-jarige coureur uit het Australische Perth volgt zijn landgenoot Mark Webber op, die bezig is aan zijn laatste jaar in de hoogste autosportklasse.
Met het nieuws dat Ricciardo vanaf volgend seizoen voor Red Bull rijdt, komt een einde aan maanden van speculatie over het tweede stoeltje bij Milton Keynes. Sinds Webber zijn vertrek uit de Formule 1 heeft aangekondigd, werden naast Ricciardo ook Kimi Raikkonen en Jean-Eric Vergne als kandidaten voor het zitje aangemerkt en sinds de Hongaarse Grand Prix gingen er zelfs geruchten dat Fernando Alonso wel eens de overstap zou kunnen maken naar de drievoudig wereldkampioenen. De keuze is uiteindelijk dus gevallen op Ricciardo, die in 2011 zijn Formule 1-debuut maakte bij HRT en sinds vorig jaar voor het zusterteam van Red Bull, Toro Rosso, racet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |