SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:pippellens twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 16:15:49Vandaag interviewtje RTL Boulevard gehad, vanavond kieken dus http://t.co/KtLtY6tMee reageer retweet
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Dat hoopt bijna iedereen hier in het topicquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik hoop dat prinses stampvoetje de pijp uit gaat![]()
![]()
![]()
Als dat samen met Pip is, kiek ik welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:40 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:pippellens twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 16:15:49Vandaag interviewtje RTL Boulevard gehad, vanavond kieken dus http://t.co/KtLtY6tMee reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop ik ook, al weet ik bijna zeker dat die a.s.zondag de grond veilig haalt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik hoop dat prinses stampvoetje de pijp uit gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe bedoel je? Pip is degene die dat heeft getweetquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als dat samen met Pip is, kiek ik wel![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik samen met Pip wil kijkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Pip is degene die dat heeft getweet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoop ik ook, al weet ik bijna zeker dat die a.s. de grond veilig haalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Oh, zoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat ik samen met Pip wil kijken
[ afbeelding ]![]()
![]()
Op twitter reageert iemand op deze tweet:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:40 schreef ZaZoe het volgende:
Ergens klopt het wel. Kind of.twitter:johnnyvangestel twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 17:39:38@pippellens @gtstredactie wiet is de hedwig van vroeger.Zo gek als een deur, maar ook weer leuk en grappig.en Pip speelt haar erg goed :->> reageer retweet
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ook al weg
[ Bericht 64% gewijzigd door Frey op 16-08-2013 18:30:29 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En daarvoor had je Myriam (Isa Hoes)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Op twitter reageert iemand op deze tweet:Ergens klopt het wel. Kind of.twitter:johnnyvangestel twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 17:39:38@pippellens @gtstredactie wiet is de hedwig van vroeger.Zo gek als een deur, maar ook weer leuk en grappig.en Pip speelt haar erg goed :->> reageer retweet
Ook wel zo'n vergelijkbaar typjeEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Waarom blijven ze die maar verwijderen? Meteen gezeik met RTL ofzo?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Geen flauw idee, maar irritant is het welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:30 schreef Frey het volgende:
Waarom blijven ze die maar verwijderen? Meteen gezeik met RTL ofzo?![]()
![]()
Hier heb je een voorbeeld:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit dus, krijg het niet voor elkaar
En als ik niet alle badges heb kan ik de afl niet zien zeker 25 augustus?![]()
Bij mij stonden de de meeste puzzelstukjes al op de goede plaats.
Had hem binnen 1 minuut op kunnen lossen.
Helaas kunnen we niet de juiste stappen geven die je moet doen, elke keer liggen die puzzelstukjes weer anders![]()
![]()
Oh tnx had yes en no iig heel de tijd verkeerd staanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:13 schreef PG18 het volgende:
[..]
Hier heb je een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Helaas kunnen we niet de juiste stappen geven die je moet doen, elke keer liggen die puzzelstukjes weer anders![]()
![]()
Tis geluktquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:13 schreef PG18 het volgende:
[..]
Hier heb je een voorbeeld:
[ afbeelding ]
![]()
Van wie is die stem uit die promo, die zegt: "Waarom hoorde ik dat niet meteen?!?"
En ALS Nina dood is. Hoe gaat Ludo dan reageren?![]()
![]()
Tim dacht ik?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef GSMboy het volgende:
Van wie is die stem uit die promo, die zegt: "Waarom hoorde ik dat niet meteen?!?"Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Van Menno volgens mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef GSMboy het volgende:
Van wie is die stem uit die promo, die zegt: "Waarom hoorde ik dat niet meteen?!?"![]()
Ligt het aan mij of is Anton net een vampier in de Huidige Cast in de OP?
Tenminste, zo'n Twilight-''vampier''
Helemaal super.![]()
Bij hem zie ik niets opmerkelijks. Maxime ziet er pas vreemd uit op haar fotoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:07 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik vond sowieso die gekleurde achtergronden van vorig jaar een stuk flatterenderquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:07 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij hem zie ik niets opmerkelijks. Maxime ziet er pas vreemd uit op haar foto![]()
Mike ookInderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond sowieso die gekleurde achtergronden van vorig jaar een stuk flatterender
Sjors heeft wel een mooi kapsel gekregen. Is ze al bevallen?
Nuran kijkt me aan alsof ze me heel vreemd vindt.Helemaal super.![]()
En Rikki ziet er uit als een paspopquote:Al een tijdje geleden, ze is immers weer slank te zien op de castfotoquote:[..]
Inderdaad.
Sjors heeft wel een mooi kapsel gekregen. Is ze al bevallen?Inderdaad jaquote:Nuran kijkt me aan alsof ze me heel vreemd vindt.![]()
![]()
![]()
voor volgende week
video gevonden voorwerp noud is iets vergeten
vaderliefde ludo lost het op
het noodlot
als zondag nina of mike veilig land weten we eigenlijk al wie er valt. volgende week gaat over nina en mike en niet over aysen. ik zou het raar vinden als aysen aanstaande zondag niet land dan geven ze automatisch door wie valt![]()
Mennoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef GSMboy het volgende:
Van wie is die stem uit die promo, die zegt: "Waarom hoorde ik dat niet meteen?!?"![]()
![]()
Hoofdletters?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:16 schreef flanken het volgende:
voor volgende week
het noodlot
als zondag nina of mike veilig land weten we eigenlijk al wie er valt. volgende week gaat over nina en mike en niet over aysen. ik zou het raar vinden als aysen aanstaande zondag niet land dan geven ze automatisch door wie valt(en het is landt )
Rikki ziet er altijd uit als een paspop.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En Rikki ziet er uit als een paspop![]()
![]()
Tevens kijkt Jef alsof hij een beetje klaar is met GTST![]()
![]()
Er zit inderdaad geen enkele emotie meer in haar uitstralingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:36 schreef PG18 het volgende:
[..]
Rikki ziet er altijd uit als een paspop.![]()
En het enige wat ze kan doen is zeuren
Dat is Bartho's welbekende foto-issue: als hij vrolijk kijkt op de gezamenlijke foto, kijkt hij nors op zijn individuele foto en vice versa.quote:Tevens kijkt Jef alsof hij een beetje klaar is met GTST![]()
Sorry ik zou voortaan met hoofdletters typen. Ik vindt land een leuke woordspelling. maar ik zou voortaan landt typen. Nogmaals mijn diepe excuus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:36 schreef PG18 het volgende:
[..]
Hoofdletters?(en het is landt )
[..]
Rikki ziet er altijd uit als een paspop.![]()
![]()
Tevens kijkt Jef alsof hij een beetje klaar is met GTST![]()
Kijk, nu weten we waar onze Rohan zijn inspiratie vandaan haaltquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:39 schreef Roter het volgende:
Whaha, moet je dit lezen!
http://www.nu.nl/binnenla(...)dood-in-weiland.html![]()
![]()
Je hoeft voor mij je excuses niet aan te biedenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:45 schreef flanken het volgende:
[..]
Sorry ik zou voortaan met hoofdletters typen. Ik vindt land een leuke woordspelling. maar ik zou voortaan landt typen. Nogmaals mijn diepe excuus.Ik ben tenslotte geen moderator hier.
![]()
Maar het leest gewoon niet zo fijn.![]()
Jef verteld het allemaal nog best rustigquote:
Your beauty never ever scared me.![]()
Godver, mag hopen dat we dan die maandag meteen weten wie er dood is....
Niet dat we weer nog een halve week moeten wachten.![]()
Misschien dat hij dan nog niet weet om wie het gaat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jef verteld het allemaal nog best rustig![]()
Ik denk dat ze het pas aan het einde van de eerste aflevering zullen onthullen. Eerst zullen we alle emotionele taferelen nog wel te zien krijgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:55 schreef GSMboy het volgende:
Godver, mag hopen dat we dan die maandag meteen weten wie er dood is....
Niet dat we weer nog een halve week moeten wachten.![]()
![]()
Ik denk datquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het pas aan het einde van de eerste aflevering zullen onthullen. Eerst zullen we alle emotionele taferelen nog wel te zien krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eerst huilt en hijgt enzo, Rik erbij,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die de politie belt, naar het ziekenhuis, en voordat ze in de ambulance stappen, of als Anton hem/haar behandelt, dan de helm afgaat. Hooguit voor het reclameblok begint.
Wacht, waarom denk ik hier over na...Helemaal super.![]()
En als Nina dood is, een pissige Ludo....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het pas aan het einde van de eerste aflevering zullen onthullen. Eerst zullen we alle emotionele taferelen nog wel te zien krijgen![]()
In dat geval wordt GTST bloedstollend spannend.
En het is de Stig niet
Bij een ongeluk doen ze die helm echt wel meteen af hoor, niet achteraf in het ziekenhuis![]()
![]()
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:58 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En als Nina dood is, een pissige Ludo....![]()
In dat geval wordt GTST bloedstollend spannend.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik denk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eerst huilt en hijgt enzo, Rik erbij,En ondertussen hebben we in de eerst helft alweer twee mensen gezien die rondlopen met een Subway milkshake en broodje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die de politie belt, naar het ziekenhuis, en voordat ze in de ambulance stappen, of als Anton hem/haar behandelt, dan de helm afgaat. Hooguit voor het reclameblok begint.
Wacht, waarom denk ik hier over na...![]()
![]()
In het volgende filmpje in de app krijgen we te zien hoe Aysen een tosti à la Jef bestelt, en vergeet te betalen. Jef kijkt haar hierop woest aan...
Helemaal super.![]()
Ik gok het wel. En dan in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:00 schreef PG18 het volgende:
[..]
En ondertussen hebben we in de eerst helft alweer twee mensen gezien die rondlopen met een Subway milkshake en broodje.Helemaal super.![]()
Heel de cast staan om de afzetlinten van de politie te wachten totdat ze weten wie het is. Uiteraard met een broodje en milkshake in hun hand..... van de Subwayquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:00 schreef PG18 het volgende:
[..]
En ondertussen hebben we in de eerst helft alweer twee mensen gezien die rondlopen met een Subway milkshake en broodje.![]()
![]()
Komt Menno van het PD lopen met een Subway-milkshake in de handquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:03 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heel de cast staan om de afzetlinten van de politie te wachten totdat ze weten wie het is. Uiteraard met een broodje en milkshake in hun hand..... van de Subway![]()
![]()
Whaha, dat zou een mooi ommezwaai zijn, dat Jef wraak neemt op Aysen door haar parachute te saboteren, en dat omdat ze Jef's broodje niet betaalt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:01 schreef Kyubey het volgende:
In het volgende filmpje in de app krijgen we te zien hoe Aysen een tosti à la Jef bestelt, en vergeet te betalen. Jef kijkt haar hierop woest aan...![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me![]()
![]()
![]()
Maxime: Er is iemand dood neergevallen....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Komt Menno van het PD lopen met een Subway-milkshake in de hand![]()
![]()
Kom snel....
Menno: Eerst even mijn broodje opeten...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:05 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Maxime: Er is iemand dood neergevallen....![]()
![]()
Kom snel....
![]()
Komend seizoen wordt de serie gesponsord door de McDonalds. Gevolg: sublieme scènes waarin Menno bij de McDrive zit te wachten op zijn bestelling en intussen op zijn Samsung-smartphone een bestelling plaatst bij Thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:05 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Maxime: Er is iemand dood neergevallen....![]()
![]()
Kom snel....
![]()
En Ronald McDonald die op elke plek opduikt...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Komend seizoen wordt de serie gesponsord door de McDonalds. Gevolg: sublieme scènes waarin Menno bij de McDrive zit te wachten op zijn bestelling en intussen op zijn Samsung-smartphone een bestelling plaatst bij Thuisbezorgd.nl![]()
![]()
Die bezorger van Thuisbezorgd.nl weer opzichtig door het beeld, terwijl op de achtergrond het lijk ligt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
In aflevering 5000 blijkt dit vervolgens weer een andere Ronald te zijn:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En Ronald McDonald die op elke plek opduikt...![]()
![]()
"Hè verdomme, dat dopje wil niet meewerken!" *Flats* (Dopje schiet eraf, de inhoud van het Breaker-zakje belandt op het lijk)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:10 schreef PG18 het volgende:
Menno die het lijk inspecteert terwijl hij bezig is met z'n Breaker.
Menno kijkt naar het lijk. "Nou bedankt, eerst verpest jij mijn Subway-lunch en vervolgens pik je mijn verantwoorde tussendoortje ook nog eens in!"![]()
Ik vind het nog steeds jammer dat Nick in de strijd met slapzak Jack altijd als een sukkeltje werd neergezet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In aflevering 5000 blijkt dit vervolgens weer een andere Ronald te zijn:
[ afbeelding ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En daarvoor hebben we al een nieuw cast-lid die Ronald Mc Donald wil spelen:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En Ronald McDonald die op elke plek opduikt...
Rohan McDonald![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:14 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En daarvoor hebben we al een nieuw cast-lid die Ronald Mc Donald wil spelen:
[ afbeelding ]
Rohan McDonald![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:04 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Whaha, dat zou een mooi ommezwaai zijn, dat Jef wraak neemt op Aysen door haar parachute te saboteren, en dat omdat ze Jef's broodje niet betaalt.![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me![]()
"Tja, Bartho moest zo nodig een verhaallijn hebben, en ja, ik moet wel zeggen dat deze plotwending ons heel wat hoofdbrekens heeft gekost."![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:14 schreef GSMboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rohan McDonald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniaal!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:14 schreef GSMboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rohan McDonald![]()
![]()
![]()
Maar toch stoor ik mij nooit echt aan die sluikreclames eigenlijk.
Het is natuurlijk niet iets wat pas sinds een paar seizoenen is!![]()
Wie weet!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Tja, Bartho moest zo nodig een verhaallijn hebben, en ja, ik moet wel zeggen dat deze plotwending ons heel wat hoofdbrekens heeft gekost."![]()
De bruiloft zal wel worden uitgesteld. Dus heb je kans dat ze over een paar maanden misschien weer gaan springen.![]()
Haha, precies...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In vergelijk met de Coca-Cola merchandise-set die Hotel Dendermonde genoemd werd niet nee
Deze cast moet nog heel wat Breakers en Subway wegslaan als ze quitte willen spelen met de dertig duizend zakken Doritos chips anno 1997/8![]()
Wat te denken van de tienduizend bussen Pringles?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:00 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Haha, precies...
Deze cast moet nog heel wat Breakers en Subway wegslaan als ze quitte willen spelen met de dertig duizend zakken Doritos chips anno 1997/8Of alle producten van Super Supermarkten in seizoen 1 en 2
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat Nick in de strijd met slapzak Jack altijd als een sukkeltje werd neergezet.
Maar ik vond Jack in die periode ook nog niet zo'n saai personage als hij later bij de politie werd.
Toen werd het wel erg ''Mister Goodguy''. Terwijl hij niet lang daarvoor Nick nog wilde doen geloven dat Valentijn omkwam bij dat auto ongeluk.
Toen ik hier net op het forum kwam. Hoopten er nog een heleboel users hier op een clash tussen Ludo en Jack, maar dat werd hem helaas niet!![]()
![]()
Zou ook niet geloofwaardig geweest zijn. Ludo en Jack, dat is bijna als Wassenaar en Frits/Ludo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:10 schreef Koosnaam het volgende:
Toen ik hier net op het forum kwam. Hoopten er nog een heleboel users hier op een clash tussen Ludo en Jack, maar dat werd hem helaas niet!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:16 schreef flanken het volgende:
voor volgende week
het noodlot
als zondag nina of mike veilig land weten we eigenlijk al wie er valt. volgende week gaat over nina en mike en niet over aysen. ik zou het raar vinden als aysen aanstaande zondag niet land dan geven ze automatisch door wie valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha inderdaad!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Zou ook niet geloofwaardig geweest zijn. Ludo en Jack, dat is bijna als Wassenaar en Frits/Ludo.
Onno P. Wassenaar.![]()
![]()
![]()
Ik heb nog niet veel van hem gezien in seizoen 4. Maar zelfs de meedogenloze Martine Hafkamp lijkt er tegen op te kijken.![]()
![]()
Die Subway sponsoring zou de andere kant op moeten werken.
Dst je een broodje van Jef kan bestellen. Kunnen ze er gelijk een mooie verhaalijn ombouwen met Jef die de rechten van zijn broodje aan Subway verkoopt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kijk, dat zou nog eens een goed idee zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dst je een broodje van Jef kan bestellen. Kunnen ze er gelijk een mooie verhaalijn ombouwen met Jef die de rechten van zijn broodje aan Subway verkoopt.Heeft Jef ook meteen zijn verhaallijn
![]()
![]()
Maar dan blijken er schadelijke stoffen in de broodjes te zitten waardoor er mensen in Meerdijk ziek worden en uiteindelijk zelfs sterven.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat zou de verkoop van de echte versie goedoen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:26 schreef Frey het volgende:
Maar dan blijken er schadelijke stoffen in de broodjes te zitten waardoor er mensen in Meerdijk ziek worden en uiteindelijk zelfs sterven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarbij Anton een medicijn maakt die de inwoners van Meerdijk weer zal laten herstellen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:26 schreef Frey het volgende:
Maar dan blijken er schadelijke stoffen in de broodjes te zitten waardoor er mensen in Meerdijk ziek worden en uiteindelijk zelfs sterven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laten we ook beseffen dat het ook een ongeluk kan zijn die niet persee met de dood hoeft af te lopen maar ook b.v. een half jaar afwezigheid.GGGG![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Waarbij Anton een medicijn maakt die de inwoners van Meerdijk weer zal laten herstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een parachutesprong zonder werkende parachute overleef je echt niet. Dat zullen de schrijvers van GTST ook echt wel snappen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef einszweiachtung het volgende:
Laten we ook beseffen dat het ook een ongeluk kan zijn die niet persee met de dood hoeft af te lopen maar ook b.v. een half jaar afwezigheid.![]()
Vast wel, maar dat ze dat snappen zegt niets. Zij laten iedereen op wonderbaarlijke wijze de gekste dingen overleven. Verder verwacht ik het niet, de reclame's voor die app maken duidelijk dat er een personage is overleden en dat je er daarmee achter kan komen wie dat is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Een parachutesprong zonder werkende parachute overleef je echt niet. Dat zullen de schrijvers van GTST ook echt wel snappen.![]()
En nu moet je juist géén dt gebruikenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:45 schreef flanken het volgende:
[..]
Sorry ik zou voortaan met hoofdletters typen. Ik vindt land een leuke woordspelling. maar ik zou voortaan landt typen. Nogmaals mijn diepe excuus.[/sarcasm]
Ahum, de Amerikaanse cactusquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In vergelijk met de Coca-Cola merchandise-set die Hotel Dendermonde genoemd werd niet neeIk hoor Frits het nóg zeggen "Doe mij een coke, dat houdt je fris."
Wäsa knäckebröd, met gratis Skylar!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat te denken van de tienduizend bussen Pringles?Of alle producten van Super Supermarkten in seizoen 1 en 2
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dst je een broodje van Jef kan bestellen. Kunnen ze er gelijk een mooie verhaalijn ombouwen met Jef die de rechten van zijn broodje aan Subway verkoopt.
In de radiofragmenten uit de app is zeker dat er iemand daadwerkelijk het loodje heeft gelegd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:55 schreef DeManDieAllesKan het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat ze dat snappen zegt niets. Zij laten iedereen op wonderbaarlijke wijze de gekste dingen overleven. Verder verwacht ik het niet, de reclame's voor die app maken duidelijk dat er een personage is overleden en dat je er daarmee achter kan komen wie dat is.
Gestorven zal er worden.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik denk niet dat ze hier na nog gaan parachutespringenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Wie weet!![]()
De bruiloft zal wel worden uitgesteld. Dus heb je kans dat ze over een paar maanden misschien weer gaan springen.
Helemaal super.![]()
Om eerlijk te zijn denk ik dat eigenlijk ook niet hoor!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hier na nog gaan parachutespringen![]()
![]()
Hierna gaan ze namelijk duiken!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat eigenlijk ook niet hoor!Helemaal super.![]()
De cliffhanger van Goudkust met dat bootongeluk heeft me altijd gegrepen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Wie o wie komt er uiteindelijk niet boven water!
Is volgens mij ook een van de betere cliffhangers ooit van de Nederlandse soaps geweest.![]()
Verwacht je hem vandaag dan?quote:
Ik bestelde hem bij bol.com maar heb nog geen mailtje ofzo gehad dat iets verzonden is.![]()
Ontdek het met de nieuwe app "Boven Water":quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Wie o wie komt er uiteindelijk niet boven water!
Wie komt er Boven Water...?![]()
Hij ligt meestal al het weekend ervoor in de winkel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:44 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Verwacht je hem vandaag dan?
Ik bestelde hem bij bol.com maar heb nog geen mailtje ofzo gehad dat iets verzonden is.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ontdek het met de nieuwe app "Boven Water":
[ afbeelding ]
Wie komt er Boven Water...?![]()
![]()
De eerste overlever van de "Boven Water" app is helaas al uitgelekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:52 schreef Frey het volgende:
De eerste overlever van de "Boven Water" app is helaas al uitgelekt.Ik zat er al op te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Moet toch de tijd door zien te komen zonder box.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Moet toch de tijd door zien te komen zonder box.Welk personage zal het duikdrama niet overleven denk jij?
![]()
![]()
Ik denk Frons Servies.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
HahaWelk personage zal het duikdrama niet overleven denk jij?
Je zou denken Ronald Schilperoort, maar ik gok toch op Charlotte Besijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is dat een personage dan?
En wie heeft zijn duikuitrusting gesaboteerd dan?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Je zou denken Ronald Schilperoort, maar ik gok toch op Charlotte Besijn.
Motief: Frons wilde geen nieuwe muziekjes "componeren"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Motief: Frons wilde geen nieuwe muziekjes "componeren"![]()
![]()
![]()
Die anti-Barbara plaatjes toen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:33 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Bing ondervindt complicaties van het duik-uitje.![]()
![]()
De oefeningen zijn al aan de gang.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:49 schreef Devil010 het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:33 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Bing ondervindt complicaties van het duik-uitje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:49 schreef Devil010 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Er was al ooit zon soort cliff! Arnie die onder water ging en Linda als reddende engel erachteraan!
De hele zomer in spanning of Arnie Bovenwater kwam hoor, jaja!![]()
Arnie Bovenwater kwam toch gewoon via de voordeur?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:22 schreef Roter het volgende:
Er was al ooit zon soort cliff! Arnie die onder water ging en Linda als reddende engel erachteraan!
De hele zomer in spanning of Arnie Bovenwater kwam hoor, jaja!![]()
![]()
Nou ja, Linda als reddende engel...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:22 schreef Roter het volgende:
De hele zomer in spanning of Arnie Bovenwater kwam hoor, jaja!
Maar goed, toen hadden ze nog geen app etc. Wél goede muziek, dat is tegenwoordig een groot gemis![]()
![]()
Toen hadden we nog Jos Bergenhenegouwen die meesterlijk de voice-over tijdens de aftiteling deed om de andere RTL-programma's te promoten. Ik herinner me nog het einde van de kerstaflevering van 1996 toen ik die op een tape tegenkwam: Alice de Boer die woest tegen Harmsen zegt "Ik ga alleen naar huis, je KAN NIET MÉÉ!", deur dichtklapt, wegrijdt -> Aftiteling.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar goed, toen hadden ze nog geen app etc. Wél goede muziek, dat is tegenwoordig een groot gemis
Voice-over van Jos Bergenhenegouwen: "Ze moest zeker naar huis om op tijd te zijn voor Henny Huisman, met de surprise show."![]()
![]()
Die kan ik me nog herinneren, van jouw upload toenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Toen hadden we nog Jos Bergenhenegouwen die meesterlijk de voice-over tijdens de aftiteling deed om de andere RTL-programma's te promoten. Ik herinner me nog het einde van de kerstaflevering van 1996 toen ik die op een tape tegenkwam: Alice de Boer die woest tegen Harmsen zegt "Ik ga alleen naar huis, je KAN NIET MÉÉ!", deur dichtklapt, wegrijdt -> Aftiteling.
Voice-over van Jos Bergenhenegouwen: "Ze moest zeker naar huis om op tijd te zijn voor Henny Huisman, met de surprise show."![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was trouwens de eerste "Ludo tune".
Dit was de tweede "Ludo tune", bij 19:21.
En vanaf de eerste aflevering van seizoen 9 is er dan de Ludo tune die we het beste kennen.
Allemaal meesterlijke muziekjes.![]()
![]()
Ronaldquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:58 schreef Frey het volgende:
Dit was trouwens de eerste "Ludo tune".
Dit was de tweede "Ludo tune", bij 19:21.
En vanaf de eerste aflevering van seizoen 9 is er dan de Ludo tune die we het beste kennen.
Allemaal meesterlijke muziekjes.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heb je aangeklikt via die tunes, want die zat ik ook te bekijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik gooi deze er ook maar gewoon weer even tussendoor
Yesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Die heb je aangeklikt via die tunes, want die zat ik ook te bekijken.
Op verzoek van de brandweer zal de ceremonie kort worden gehouden.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:55 schreef Frey het volgende:
Die verhaallijn was wel nog spannend toen.
Het vervolg werd aan het begin van die week uitgezonden![]()
![]()
Zelfs het uitzendschema lag in handen van Gottschalk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het vervolg werd aan het begin van die week uitgezonden
Zouden we alles dan weten volgende week zondag?
Haha! Ik wist dat er grappen zouden gaan komen over het duiken!![]()
Heb ik niet gezien. Misschien dat ik nog wel eens de eerste seizoenen van goudkust terug ga kijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
De cliffhanger van Goudkust met dat bootongeluk heeft me altijd gegrepen.
Is volgens mij ook een van de betere cliffhangers ooit van de Nederlandse soaps geweest.
PeterKelder heeft het mij in ieder geval weleens aangeraden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:56 schreef Koosnaam het volgende:
Haha! Ik wist dat er grappen zouden gaan komen over het duiken!![]()
[..]
Heb ik niet gezien. Misschien dat ik nog wel eens de eerste seizoenen van goudkust terug ga kijken.
PeterKelder heeft het mij in ieder geval weleens aangeraden.
De ontploffing zelf staat niet op YT, het vervolg wel![]()
![]()
Kijk
http://www.doenwenu.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=110 en http://doenwenu.nl/ludo-lost-het-op-springlevend/ dat
Wat gaat Ludo doen?
Op het forum staan links naar alle filmpjesook van week 8
Kijk dit http://pg.us.rtl.nl/stati(...)fe0-528b1ef24219.mp4 dies nog niet in de app te zien toch?![]()
Dat filmpje is begin deze week al vrijgekomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:43 schreef fotostarter het volgende:
Kijk dit http://pg.us.rtl.nl/stati(...)fe0-528b1ef24219.mp4 dies nog niet in de app te zien toch?![]()
![]()
Die is van deze week.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:43 schreef fotostarter het volgende:
Ok thnx. Bij veel van die linkjes, krijg ik een error.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat filmpje is begin deze week al vrijgekomen![]()
![]()
Een van die filmpjes is dus misschien de aflevering zelf.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Jep, zag hetquote:
Die andere linkjes zijn van aankomende weken, maar krijg ik een error dat het te druk is![]()
![]()
Wil je niet uitslapen dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:50 schreef roos85 het volgende:
Ik hoop dat de filmpjes morgenochtend beetje vroeg worden vrij gegeven
Door die klote puzzel kan ik straks die episode niet zien.
Of staat er ergens een handleiding online?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vast wel. Maar de linkjes naar de filmpjes zijn ook al bekend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of staat er ergens een handleiding online?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nu maar hopen dat één van de linkjes ons leidt naar de eerste aflevering van het seizoenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Vast wel. Maar de linkjes naar de filmpjes zijn ook al bekend.![]()
![]()
Heb je misschien wat aan een voorbeeld van die puzzel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of staat er ergens een handleiding online?
Toen ik een voorbeeld erbij had bleek dat bij mij de meeste puzzelstukjes al op de juiste plaats stonden.![]()
Op facebook wordt gezegd dat Marly (nina) op haar twitter had gezegd dat zij morgen de overlevende is.![]()
Dat lijkt me niet de waarheid, of Marly moet het per ongeluk al op haar Twitter hebben gezet en nu alweer hebben verwijderd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
Op facebook wordt gezegd dat Marly (nina) op haar twitter had gezegd dat zij morgen de overlevende is.
Ik blijf in elk geval de hoop koesteren dat Nina het slachtoffer is![]()
![]()
Haha geweldig acteer werk tussen Robert en Jeff.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:35 schreef PeterKelder het volgende:
"Nou, als ik daar binnenkom en ik struikel bijna over de condooms..."
"Condooms?"![]()
![]()
Kim en Julian hadden later wel sex toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In dat geval zal er over een aantal maanden wel een verhaal bedacht worden waarin zij eruit wordt geschreven. Aangezien ze niets mogen uitlekken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
Op facebook wordt gezegd dat Marly (nina) op haar twitter had gezegd dat zij morgen de overlevende is.
Dus ik geloof er bar weinig van.![]()
Wat er volgende week komt van de app springleven. Kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat nina morgen veilig landt. Dan verraad de app al wie er valt![]()
Dan zou er een printscreen van moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de waarheid, of Marly moet het per ongeluk al op haar Twitter hebben gezet en nu alweer hebben verwijderd.
Ik blijf in elk geval de hoop koesteren dat Nina het slachtoffer is
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Lijkt mij ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:03 schreef Messina het volgende:
[..]
Dan zou er een printscreen van moeten zijn.Maar ik heb niets gezien, dus vooralsnog neem ik dat hele Twitter-verhaaltje met een emmer zout
![]()
![]()
Dankjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:06 schreef PG18 het volgende:
[..]
Heb je misschien wat aan een voorbeeld van die puzzel?
[ afbeelding ]
Toen ik een voorbeeld erbij had bleek dat bij mij de meeste puzzelstukjes al op de juiste plaats stonden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan het ook niet vinden op haar twitter, maar op de gtst-fb staan allemaal rare reacties, dat iemand die werkt bij GTST heeft verraden dat Nina dood gaat, weer een andere zogenaamde medewerker zegt dat Aysun doodgaat. We zullen moeten wachten tot volgende week, ik ga zaterdag naar gtst-live.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de waarheid, of Marly moet het per ongeluk al op haar Twitter hebben gezet en nu alweer hebben verwijderd.
Ik blijf in elk geval de hoop koesteren dat Nina het slachtoffer is![]()
Al die gasten op die Facebook-pagina zijn zichzelf én elkaar helemaal gek aan het maken met al die beweringen, theorieën en wat al dan niet meerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden op haar twitter, maar op de gtst-fb staan allemaal rare reacties, dat iemand die werkt bij GTST heeft verraden dat Nina dood gaat, weer een andere zogenaamde medewerker zegt dat Aysun doodgaat. We zullen moeten wachten tot volgende week, ik ga zaterdag naar gtst-live.![]()
En inderdaad, we zullen toch moeten wachten tot volgende week voor we meer weten![]()
![]()
Een oude bekende ook op het eindquote:
Inderdaad jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Robert ook tegen Dian.![]()
Daniël kon ook heerlijk tegen Dian tekeer gaan. Bijvoorbeeld toen Ludo haar computer had laten wissen. Daniël weet het aan Dians domheid.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:54 schreef Frey het volgende:
Robert ook tegen Dian.![]()
Daniël kon ook heerlijk tegen Dian tekeer gaan. Bijvoorbeeld toen Ludo haar computer had laten wissen. Daniël weet het aan Dians domheid.![]()
![]()
![]()
Lachen daarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden op haar twitter, maar op de gtst-fb staan allemaal rare reacties, dat iemand die werkt bij GTST heeft verraden dat Nina dood gaat, weer een andere zogenaamde medewerker zegt dat Aysun doodgaat. We zullen moeten wachten tot volgende week, ik ga zaterdag naar gtst-live.![]()
![]()
Handig dat de acteur/actrice dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt deze afgelopen week op vakantie ging voor een maand lang. Alsof er nu geen opnames zijn..La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:25 schreef BVO het volgende:
Handig dat de acteur/actrice dieDe acteurs hebben momenteel vakantie, dus kan zij makkelijk op vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt deze afgelopen week op vakantie ging voor een maand lang. Alsof er nu geen opnames zijn..![]()
![]()
Ze komt pas eind september weer terug in NL. Dan zijn die opnames toch allang weer begonnen? Zo niet dan is t vals alarm
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Volgens mij beginnen de opnames eind augustus weer: de acteurs hebben normaal gesproken vijf weken zomervakantie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:31 schreef BVO het volgende:
Ze komt pas eind september weer terug in NL. Dan zijn die opnames toch allang weer begonnen? Zo niet dan is t vals alarm
Maar goed, het hoeft alsnog geen betekenis te hebben, al hoop ik het wel![]()
![]()
Geloof dat de terugvlucht 2x (26?) september ging, vriendin van me checkte haar in op Schiphol donderdagLa buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Ik hoop het ook.
Maar anders zou Marly sowieso met de flexwet moeten nu toch?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dacht het wel, voorgaande keren had ze in dezelfde periode een tijdelijke exit als Bing, en die moet er ook tijdelijk uit nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:35 schreef Frey het volgende:
Ik hoop het ook.
Maar anders zou Marly sowieso met de flexwet moeten nu toch?![]()
![]()
Morgen zijn we in ieder geval weer een stuk wijzer.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Waarom zou ze vluchten als mike neerstort. Als mike dood is hoeft ze weinig voor bang te zijn. Tenzijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:50 schreef Hicham. het volgende:
Ze kan ook op de vlucht zijn met Nola als het Mike is die neerstort.
ze de parachute van mike heeft gerommeld.![]()
Of het was Nola die vlak voor de sprong 15 jaar ouder is geworden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:01 schreef flanken het volgende:
[..]
Waarom zou ze vluchten als mike neerstort. Als mike dood is hoeft ze weinig voor bang te zijn. Tenzij
ze de parachute van mike heeft gerommeld.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Met behulp van bram natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Of het was Nola die vlak voor de sprong 15 jaar ouder is geworden.![]()
Als ik de aanwijzingen van deze week bekijk wijst er veel naar een levende Nina. Dat was met Wiet vorige week ook. Dus ik vrees het ergste.![]()
Hee Peter, plaats dat plaatje nog eens een keerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Al die gasten op die Facebook-pagina zijn zichzelf én elkaar helemaal gek aan het maken met al die beweringen, theorieën en wat al dan niet meer![]()
En inderdaad, we zullen toch moeten wachten tot volgende week voor we meer weten
Bullshit. Zij is niet degene die valt en zelfs als ze dat is weet je dat heul nog niet eensquote:
En ÁLS, en dan zeg ik ÁLS, zij al degene is die valt: dan is Nina ook echt hartstikke deaud.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Mwah, om een impressie te geven:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De ontploffing zelf staat niet op YT, het vervolg wel
(Krijg nou, zelfs met een wel héél bekende als opnameleider!Maar dat niet alleen, want wie heeft er nou het brilletje van Rohan gejat...? Oh nee toch...
)
Kende de cliff via Soapvision, dát was verdomme nog eens een toffe siteÁl die afleveringen (ik geloof ook GTST) echt netjes in korte synopsissen uitgeschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damned, Hoe krijg je die poppetjes erin?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:18 schreef roos85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:27 schreef majahoi het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zou er eigenlijk van uit moeten kunnen gaan, dat Mike, als hij een brevet heeft, het controleren van zijn springbenodigheden, als een automatisme zou doen.![]()
Ze zeiden toch ook het is iemand die je niet verwacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2013 09:56:56 ]![]()
Dan komt ze ook niet in gtst live.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:31 schreef BVO het volgende:
Ze komt pas eind september weer terug in NL. Dan zijn die opnames toch allang weer begonnen? Zo niet dan is t vals alarm![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ze zeiden toch ook het is iemand die je niet verwacht?Ik weet het niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mike gaat vanzelf uit de serie, dus je verwacht Nina.
Maar aan de ene kant zie ik ze Nina niet uitschrijven.
Volgens mij is het iemand die we niet hebben gezien tijdens de cliff. GTST kan alles en zit vol verassingen.
Zo miste er in de app een pagina 6, misschien heeft dat er iets mee te maken![]()
![]()
Jep, zie ook hierquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:41 schreef flanken het volgende:
Volgende week
krijg je noud is iets vergeten
ludo vader lost het op
dan de eerste aflevering![]()
![]()
Misschien heeft ze aangegeven dat ze zelf wilt stoppen met GTST? Dan kunnen de schrijvers dat wel gewoonquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.
Mike gaat vanzelf uit de serie, dus je verwacht Nina.
Maar aan de ene kant zie ik ze Nina niet uitschrijven.
Volgens mij is het iemand die we niet hebben gezien tijdens de cliff. GTST kan alles en zit vol verassingen.
Zo miste er in de app een pagina 6, misschien heeft dat er iets mee te maken![]()
![]()
Zoals verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Maar aan de andere kant...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grrrr ik wil het nu gewoon weten![]()
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Maar aan de andere kant...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grrrr ik wil het nu gewoon wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog iets,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Maar aan de andere kant...Heb precies hetzelfde, ook met wat er in de spoiler staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grrrr ik wil het nu gewoon weten![]()
Wanneer Mike dood gaat zou Sjoerd terug moeten komen ivm begrafenis van zijn oom. maar die is 3 maanden weg.
Zou ook veel zijn wat Bianca dan allemaal over zich heen krijgt en dan gaat ze Ludo de oorlog verklaren, want hij is verdachte nummer 1.
Maar van 1 kant: Hij is zo weer vergeten![]()
![]()
Ik denk dat Lorena wel als eerste wordt aangehouden, aangezien haar vingerafdrukken op de tang staan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In GTST komen ze niet terug voor begrafenissen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer Mike dood gaat zou Sjoerd terug moeten komen ivm begrafenis van zijn oom. maar die is 3 maanden weg.
Zou ook veel zijn wat Bianca dan allemaal over zich heen krijgt en dan gaat ze Ludo de oorlog verklaren, want hij is verdachte nummer 1.
Maar van 1 kant: Hij is zo weer vergeten![]()
![]()
Ik hoop Nina dood dus zou wel Mike zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:17 schreef roos85 het volgende:
Ik denk dat Lorena wel als eerste wordt aangehouden, aangezien haar vingerafdrukken op de tang staan..iedereen verdachte verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel slechtquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
In GTST komen ze niet terug voor begrafenissen.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:56 schreef Frey het volgende:
Zoals verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ook niet voor bruiloftenquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]hopelijk slecht acteer werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die stuntman uit de cliffhanger lijkt ook op Mike.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan is het niet geheel toevallig dat er net voor de cliff wordt verteld dat Mike tijdelijk uit GTST gaat, vanwege de flexwet. Gewoon een lul-smoesje...
Gezien hij de Rozenboom over wil nemen zal er totaal geen ruime in een script zijn voor een dergelijke vakantie. Hij is gewoon exit....![]()
Als het goed is wel...quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:41 schreef loezzzje het volgende:
de nieuwe aflevering is eerst via de app te zien toch he? is dat dan volgende week zondag?![]()
Ik blijf mijn hoop koesteren dat Nina het slachtoffer is, maar ik begin toch ook te twijfelen aan Mike. Het zou zomaar kunnen dat hij de serie verlaat; Louis krijgt het de komende maanden erg druk en om Mike nu op een zijspoor qua verhaal te zetten...
En daarnaast biedt zijn exit ook de mogelijkheid voor een tijdelijke exit van Bianca. Zij raakt helemaal de weg kwijt na de dood van haar broer en belandt voor drie maanden in het gesticht. Cynthia moet er immers uit voor de flexwet, tenzij ze haar eigen bedrijf heeft, dan hoeft dat niet.
Maar goed, ik blijf hopen op de exit van Nina, ook omdat we dan misschien weer eens de échte meedogenloze Ludo te zien krijgen![]()
![]()
Dit plaatje bedoel je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hee Peter, plaats dat plaatje nog eens een keer![]()
![]()
Er zijn nog steeds mensen die deze foto erbij halen als argument.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit plaatje bedoel je?
[ afbeelding ]
En dat het vliegtuig dan neerstort, en dan Rick het dodelijk slachtoffer is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:22 schreef fotostarter het volgende:
Straks landen ze gewoon alle 2.
En is het de pilootDie zag het niet meer zitten
![]()
Dat zal vast. Er zijn ook nog steeds mensen die denken dat de acteurs zelf gesprongen zijn en het slachtoffer aan het postuur te herkennen is. "Degene die valt heeft een mannelijk postuur, dus het is Mike!!!11!!EINZ!!1!!"quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die deze foto erbij halen als argument.![]()
![]()
Als nina het overleefd gaat ze 3 maanden eruit. Dat wordt nog een klus om haar uit te schrijven zeker omdat ze als hoofdverdachte wordt gezien![]()
Ik ook niet, op zowel seizoen 9 als het slachtoffer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik kan nu echt niet meer wachten
Toen ik die 2e foto zag in de app dacht ik dat ze alle 3 aan de grond gekomen waren.
Maar die foto van Nina en Mike zal wel van vooraf zijn, en dat het dus nog om hen gaat.
Helaas vrees ik voor Mike. Als Nina eruit zou gaan, zou ze wel een verhaal gekregen hebben dat ze naar het buitenland verhuist of iets dergelijks. Op die manier kan ze later altijd nog weer terugkeren, omdat ze altijd een best wel belangrijk personage was.
Mike zit er relatief nog maar kort in vergeleken met Nina. Ik denk dat hij gewoon een soort van langdurige gastrol gekregen heeft. Als je kijkt waarin Louis Talpe allemaal al gespeeld heeft (Louis Talpe - IMDb) en waarin waarin Marly van der Velden gespeeld heeft (Marly van der Velden - IMDb), dan heeft Louis (aka Mike) aanzienlijk meer gedaan. Hij zal nu wel weer iets anders willen gaan doen, en GTST kan hij nu weer op z'n cv bijschrijven.![]()
Het zou alleen erg zonde zijn. Een jaar lang hebben ze wat lopen aanmodderen met het personage. En net nou het personage de laatste maanden eindelijk steeds boeiender wordt, zou hij wel eens kunnen vertrekken.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Zo te zien heeft Marly het geld hard nodig, want veel andere rollen heeft ze dus nog niet gespeeld. Dus de Nina rol is sowieso nodig om haar huis te betalen. Plus de shopdagen en vele etentjes met vrienden die ik op haar twitter zag. Ze zal dus niet zelfstandig opstappen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:37 schreef PG18 het volgende:
Toen ik die 2e foto zag in de app dacht ik dat ze alle 3 aan de grond gekomen waren.
Maar die foto van Nina en Mike zal wel van vooraf zijn, en dat het dus nog om hen gaat.
Helaas vrees ik voor Mike. Als Nina eruit zou gaan, zou ze wel een verhaal gekregen hebben dat ze naar het buitenland verhuist of iets dergelijks. Op die manier kan ze later altijd nog weer terugkeren, omdat ze altijd een best wel belangrijk personage was.
Mike zit er relatief nog maar kort in vergeleken met Nina. Ik denk dat hij gewoon een soort van langdurige gastrol gekregen heeft. Als je kijkt waarin Louis Talpe allemaal al gespeeld heeft (Louis Talpe - IMDb) en waarin waarin Marly van der Velden gespeeld heeft (Marly van der Velden - IMDb), dan heeft Louis (aka Mike) aanzienlijk meer gedaan. Hij zal nu wel weer iets anders willen gaan doen, en GTST kan hij nu weer op z'n cv bijschrijven.
Eigenlijk jammer dat Mike het slachtoffer dan is. Totaal niet verrassend met al die mensen om hem heen die hem haten. De spanning zal dan meer moeten zitten bij wie de dader is.![]()
Denk dat ze wel wat centen achter de hand heeft. Wilde zeggen wallen, maar dat mag niet meer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:06 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Marly het geld hard nodig, want veel andere rollen heeft ze dus nog niet gespeeld. Dus de Nina rol is sowieso nodig om haar huis te betalen. Plus de shopdagen en vele etentjes met vrienden die ik op haar twitter zag. Ze zal dus niet zelfstandig opstappen.
Eigenlijk jammer dat Mike het slachtoffer dan is. Totaal niet verrassend met al die mensen om hem heen die hem haten. De spanning zal dan meer moeten zitten bij wie de dader is.
Pas een rol in die film op Ibiza gehad.
Samen met Gigi een sieradenlijn of zoiets.
Nee, denk niet dat dat de rede zal zijn.![]()
Raynor wou ook niet uit gtst. Misschien denken de schrijvers dat de dood van nina gtst hogere niveau kan brengen.![]()
Dat denk ik sowieso.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef flanken het volgende:
Misschien denken de schrijvers dat de dood van nina gtst hogere niveau kan brengen.
Wat doet die 'K' op Aysens bril?
We hebben al een M, een I en nu een K... zou het dan toch Mike zijn?
Misschien is het wel ''Kim''quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:33 schreef Devil010 het volgende:
Wat doet die 'K' op Aysens bril?
We hebben al een M, een I en nu een K... zou het dan toch Mike zijn?
[ afbeelding ]
Helemaal super.![]()
Check: http://louistalpe.be/filmografie-van-louis-talpe
- Goede tijden , slechte tijden RTL NL Mike Brandt 2012 - 2013Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
Als Nina het overleeft, dan gaan we met een groep naar de studio en eisen dat ze er alsnog uit wordt geschreven.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Danny's moeder die niet eens naar de begrafenis van haar zoon komt. Zelfs als je in Canada woont is dat dieptriestquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
![]()
Lucas spreekt woedende menigte toe:quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:46 schreef Frey het volgende:
Als Nina het overleeft, dan gaan we met een groep naar de studio en eisen dat ze er alsnog uit wordt geschreven.
"Mensen mensen rustig, ik ben de nieuwe Nina met een pruikje op!'
Ach joh, over 2 jaar is Nola 21 en waarschijnlijk minstens zo irritant als Nina. Laten ze Marley weer terugkomen voor deze rol en is er niks veranderd. Behalve dat ze nu blond haar heeft.
Hopelijk breng ik nu geen schrijver op ideeën![]()
![]()
Vooral dat laatste, dan denken de schrijvers heet ze nu Nina, Nola, of was het Nila of toch Nona??quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ach joh, over 2 jaar is Nola 21 en waarschijnlijk minstens zo irritant als Nina. Laten ze Marley weer terugkomen voor deze rol en is er niks veranderd. Behalve dat ze nu blond haar heeft.
Hopelijk breng ik nu geen schrijver op ideeën
Sowieso lelijke namen. Nina en Nolaquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:10 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, dan denken de schrijvers heet ze nu Nina, Nola, of was het Nila of toch Nona??![]()
![]()
Dan komt er weer een twist dat Nola eigenlijk Nina is, en dat Nina slechts een collectieve hersenschim is van Lucas, Ludo, Maxime en Noud.
![]()
Helemaal super.![]()
Dit gaat voor veel mensen een lange week worden.
Hopelijk komt maandag of dinsdag seizoen 9, dan duurt de week voor mij al wat korter.
Paar weken geleden vertelde leo op facebook dat de politie hem vertelde dat de parachute is verwisseld. Ik ga vanuit dat als mike valt dat de parachute niet verwisseld is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:35 schreef Frey het volgende:
Dit gaat voor veel mensen een lange week worden.
Hopelijk komt maandag of dinsdag seizoen 9, dan duurt de week voor mij al wat korter.![]()
Volgens mij was de stunter die de val deed overduidelijk een mannelijk figuur kwa lichaam.
Zouden ze als het Nina was niet eerder een vrouwelijk stunter nemen? Of kijkt gtst niet na verschil tussen m/v kwa lichaam.![]()
Ik blijf dat wel de beste twist vinden, als Nina doodgaat doordat ze per ongeluk de gesaboteerde parachute had. Of verwisseld, of toch de verkeerde kapot gemaakt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:39 schreef flanken het volgende:
[..]
Paar weken geleden vertelde leo op facebook dat de politie hem vertelde dat de parachute is verwisseld. Ik ga vanuit dat als mike valt dat de parachute niet verwisseld is.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat is dan ook vreemd. Hij draagt de parachute van Lucas. Wie zou Lucas willen doden?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:39 schreef flanken het volgende:
[..]
Paar weken geleden vertelde leo op facebook dat de politie hem vertelde dat de parachute is verwisseld. Ik ga vanuit dat als mike valt dat de parachute niet verwisseld is.
Dan zou iemand eerder de nummers hebben verwisseld.![]()
is het in gtst gezegd dat mike lucas parachute ging dragen. Toch apart stel dat lucas s heeft en mike maat m bijvoorbeeldquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:45 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Dat is dan ook vreemd. Hij draagt de parachute van Lucas. Wie zou Lucas willen doden?
Dan zou iemand eerder de nummers hebben verwisseld.![]()
Ik weet alleen dat op het moment dat Mike gevraagd werd door Rik Bing nog steeds zou springen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:54 schreef flanken het volgende:
[..]
is het in gtst gezegd dat mike lucas parachute ging dragen. Toch apart stel dat lucas s heeft en mike maat m bijvoorbeeld
Bing werd op het laatste moment opgepakt toen men net met ze allen naar het vliegveld gingen.
Ik denk dat ze toen nog wel rekening zouden gehouden met Bing.![]()
Terwijl bij 'Mega Mindy' staat: Toby sedert 2006 - ............quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:43 schreef Devil010 het volgende:
Check: http://louistalpe.be/filmografie-van-louis-talpe
- Goede tijden , slechte tijden RTL NL Mike Brandt 2012 - 2013
Dus het heden wordt op die website aangegeven door puntjes.
Wat zou betekenen dat 2013 dan echt het laatste jaar is (in plaats van dat 2013 als 'heden' bedoeld wordt).
Het gaat toch Mike worden lijkt het.![]()
In het radiofragment hoorde je ook duidelijk dat het over een persoon ging die een brevet had. En een man. Dus tsja![]()
Vertel maar eens waar in het fragment jij eruit haalt dat het om een man gaat:quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:27 schreef DeniseAlyssa het volgende:
In het radiofragment hoorde je ook duidelijk dat het over een persoon ging die een brevet had. En een man. Dus tsja
Welkom bij het Meerdijk FM nieuws van maandag 2 september 2013. Mijn naam is Eo Karutsi en ik breng u op de hoogte van de laatste lokale nieuws van vandaag.
De gemeenteraad heeft plannen voor een nieuwe winkelstraat afgekeurd. En de oudste boom van Meerdijk is ernstig ziek. Maar eerst...
Een formatiesprong boven het paracentrum is fataal afgelopen. Een gemeleerde groep van negen gediplomeerde springers maakten vandaag hun eerste formatiesprong. De Meerdijkers hebben de afgelopen weken veel getraind, maar voor het slachtoffer [...] is de sprong desondanks desastreus afgelopen. [...] was in het bezit van een springbrevet en was volledig op de hoogte van het veiligheidsprotocol. Toch gingen zowel de parachute als de reserveparachute niet open en kwam [...] in een vrije val terecht vanaf 300 meter hoogte. Eén van de getuigen op het vliegveld omschreef de sfeer als hectisch. Men rende veelal door elkaar en er was veel onduidelijkheid. De politie Meerdijk is een onderzoek gestart naar de toedracht van dit dodelijk ongeval en kan niet uitsluiten dat er opzet in het spel is. We gaan hier de komende dagen ongetwijfeld meer over horen.
En dan... Nog meer winkels in Meerdijk. Het leek zo mooi plan, maar de gemeenteraad heeft besloten [.....]
Week 5. Het Verraad
Pagina 4, bovenste item![]()
Dit zijn dus voorbeelden van al die fanclub argumenten.
Hier is het filmpjequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef PG18 het volgende:
[..]
Vertel maar eens waar in het fragment jij eruit haalt dat het om een man gaat:
Welkom bij het Meerdijk FM nieuws van maandag 2 september 2013. Mijn naam is Eo Karutsi en ik breng u op de hoogte van de laatste lokale nieuws van vandaag.
De gemeenteraad heeft plannen voor een nieuwe winkelstraat afgekeurd. En de oudste boom van Meerdijk is ernstig ziek. Maar eerst...
Een formatiesprong boven het paracentrum is fataal afgelopen. Een gemeleerde groep van negen gediplomeerde springers maakten vandaag hun eerste formatiesprong. De Meerdijkers hebben de afgelopen weken veel getraind, maar voor het slachtoffer [...] is de sprong desondanks desastreus afgelopen. [...] was in het bezit van een springbrevet en was volledig op de hoogte van het veiligheidsprotocol. Toch gingen zowel de parachute als de reserveparachute niet open en kwam [...] in een vrije val terecht vanaf 300 meter hoogte. Eén van de getuigen op het vliegveld omschreef de sfeer als hectisch. Men rende veelal door elkaar en er was veel onduidelijkheid. De politie Meerdijk is een onderzoek gestart naar de toedracht van dit dodelijk ongeval en kan niet uitsluiten dat er opzet in het spel is. We gaan hier de komende dagen ongetwijfeld meer over horen.
En dan... Nog meer winkels in Meerdijk. Het leek zo mooi plan, maar de gemeenteraad heeft besloten [.....]
Week 5. Het Verraad
Pagina 4, bovenste item
![]()
Precies.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Hicham. het volgende:
Je mag pas springen als je je brevet gehaald hebt. Dus ze hebben allemaal een brevet.
Mike had een aantal jaar eerder al trainingen gehad, zodat hij toen al een brevet gehaald heeft.
Daarom hoefde hij nu niet meer te trainen met de rest, evenals Lorena.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb t ff in een spoiler gezet maar waars weet iedereen al wel wie er van daag veilig is geland..![]()
Haha ziet er goed uit voor iemand die van kilometers hoog is neergestortquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit plaatje bedoel je?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou lachen zijn als Nina de door Ludo gesaboteerde parachute heeft gepakt. Heeft die zijn eigen prinsesje vermoordquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik blijf dat wel de beste twist vinden, als Nina doodgaat doordat ze per ongeluk de gesaboteerde parachute had. Of verwisseld, of toch de verkeerde kapot gemaakt.![]()
Dat zou ik juist niet lachen vinden, want het is juist de bedoeling dat het personage Ludo weer opbloeit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als Nina de door Ludo gesaboteerde parachute heeft gepakt. Heeft die zijn eigen prinsesje vermoord
Zou pas lachen zijn als Nina de parachute van Mike of Wiet heeft gesaboteerd en dan uiteindelijk zelf die parachute krijgt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als Nina de door Ludo gesaboteerde parachute heeft gepakt. Heeft die zijn eigen prinsesje vermoord
Hoewel Nina liever het vuile werk door anderen laat opknappen.![]()
Ferry Somogyi twitterde dat hij morgen weer aan de bak moet met gtst. Maar Marly is toch nog op vakantie?![]()
Aldus hierquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:19 schreef majahoi het volgende:
Ferry Somogyi twitterde dat hij morgen weer aan de bak moet met gtst. Maar Marly is toch nog op vakantie?Voor het geval hij het zometeen weer verwijderdtwitter:ferrisomogyi twitterde op zondag 18-08-2013 om 19:48:06Scripts leren. Morgen weer aan de bak, zin in! reageer retweet
![]()
![]()
Maar wat is dit?Louis samen met Marly op vakantie?twitter:louistalpe twitterde op zondag 18-08-2013 om 13:45:57We're in heaven ... Much love @MarlyvdVelden http://t.co/pI7xB05ERV reageer retweet
Of hebben ze opnames in het buitenland?
![]()
De twist: ze zijn allebei dood neergevallenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef PG18 het volgende:
Maar wat is dit?Louis samen met Marly op vakantie?twitter:louistalpe twitterde op zondag 18-08-2013 om 13:45:57We're in heaven ... Much love @MarlyvdVelden http://t.co/pI7xB05ERV reageer retweet
Of hebben ze opnames in het buitenland?
Helemaal super.![]()
En Gigi die twittert:Wachten waarop? Om ook daarheen te gaan?twitter:giravelli twitterde op zondag 18-08-2013 om 16:26:56@louistalpe @MarlyvdVelden omg Guys wat heerlijk!!!!! Kan niet wachten!!!! Xxxx reageer retweet
![]()
![]()
Wat doen ze allemaal op Twitter in plaats van Kwebbel?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Haha misschien "moest" Marly wel zoiets op twitter zetten, om ons op een verkeerd spoor te zetten, net zoals dat die Belg ook met opzet heeft gezet pas in April weg te gaan.
Alhoewel, iemand van hier had Marly gezien op Schiphol. Ik weet t echt niet, ga maar voor de goede orde uit van een droom (omgekeerde van moord en de naam van de app is "Springlevend".![]()
Waarom zou Aysen het wel overleefd hebben?
Zolang er geen filmpje geplaatst wordt waar te zien is dat ze veilig beneden is gekomen, geloof ik nog steeds niet dat zij veilig is.
Een foto kan ook zijn van het oefenen.![]()
omdat gtst heeft bevestigd dat aysen nog leeftquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:15 schreef JamFlava het volgende:
Waarom zou Aysen het wel overleefd hebben?
Zolang er geen filmpje geplaatst wordt waar te zien is dat ze veilig beneden is gekomen, geloof ik nog steeds niet dat zij veilig is.
Een foto kan ook zijn van het oefenen.![]()
Met een foto erbij dat duidelijk niet in Nederland is? En dat op Twitter geplaatst is om 4:45 's morgens?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Haha misschien "moest" Marly wel zoiets op twitter zetten, om ons op een verkeerd spoor te zetten, net zoals dat die Belg ook met opzet heeft gezet pas in April weg te gaan.
Alhoewel, iemand van hier had Marly gezien op Schiphol. Ik weet t echt niet, ga maar voor de goede orde uit van een droom (omgekeerde van moord en de naam van de app is "Springlevend".
https://www.twitter.com/louistalpe/status/369062608847904770
Ik denk nu zelfs dat er niemand dood gaat en dat we over enkele weken of over enkele maanden een verhaallijn in het buitenland te zien krijgen waar Nina, Mike en Lorena bij betrokken zijn.
Waar is precies te lezen dat ze bij GTST officieel gezegd hebben dat er absoluut iemand dood gaat waar sommigen het over hebben? Ben daar eigenlijk wel benieuwd naar. Of zou dat ook maar verzonnen zijn?![]()
- Edit 1: Of het heeft hier mee te maken: http://www.mediacourant.nl/?p=154295
Maar wat doet Mike daar dan met z'n "drukke programma"?
- Edit 2: Of Marley is op vakantie omdat ze er even uit is vanwege de flexwet (3 jaar geleden ging ze er ook al uit), dus ze kan inmiddels alweer 3 jaarcontracten gehad hebben. Maar samen met Louis? (en eventueel Gigi die een jaar geleden pas vanwege de flexwet er even uitging)?
[ Bericht 5% gewijzigd door PG18 op 18-08-2013 23:30:38 ]![]()
Gisteren was hij nog in Nederland. hij was samen met nicolette van dam Sinterklaas film aan het opnemen.![]()
Weet niet of dat inmiddels al gezegd is maar iemand (ik dacht PeterKelder) had toch een theorie over die 0306 code bij Nina? Dat blijkt niet te kloppen want ik heb een foto van een poster met Nina erop met de code 0209!![]()
en dit: http://www.telegraaf.nl/p(...)t_sprong_GTST__.htmlquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:17 schreef flanken het volgende:
[..]
omdat gtst heeft bevestigd dat aysen nog leeft![]()
Frey, dat filmpje doet het niet bij mij?quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:28 schreef Frey het volgende:
https://gtst2.theprojectf(...)?device=androidlarge
Wat gebeurt hier dan?![]()
Bij mij wel, heb alleen geen geluid hier.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:30 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Frey, dat filmpje doet het niet bij mij?
Wat levert het op dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:19 schreef roos85 het volgende:
Puzzel opgelost, levert niks bijzonders op.![]()
Op het moment dat hij met Flexwet zou gaan, zit hij er 2 jaar in. Normaal gesproken is het pas na 3 jaar, maar omdat Louis komend voorjaar in een musical meespeelt gaat hij er dan alvast 3 maanden uit, en dan is de volgende keer dus pas in 2017. De flexwet zegt dat een werknemer na 3 jaar een vast contract moet krijgen, maar in theorie zou iemand ook na 2 weken al 3 maanden weg kunnen gaan om vervolgens 3 jaar lang te blijven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:39 schreef AudreyParker het volgende:
Ik snap dat flexwetverhaal bij Mike ook niet zo. Hij zit er toch pas een jaar in ofzo?![]()
Lorena, Ludo en Laura worden momenteel verdacht gemaakt, dus ik ben bang dat het toch Mike gaat worden. Tenzij ze dit laten zien om ons te doen geloven dat Mike gevallen is, terwijl het eigenlijk Nina is![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: