Paar weken geleden vertelde leo op facebook dat de politie hem vertelde dat de parachute is verwisseld. Ik ga vanuit dat als mike valt dat de parachute niet verwisseld is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:35 schreef Frey het volgende:
Dit gaat voor veel mensen een lange week worden.
Hopelijk komt maandag of dinsdag seizoen 9, dan duurt de week voor mij al wat korter.
Ik blijf dat wel de beste twist vinden, als Nina doodgaat doordat ze per ongeluk de gesaboteerde parachute had. Of verwisseld, of toch de verkeerde kapot gemaakt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:39 schreef flanken het volgende:
[..]
Paar weken geleden vertelde leo op facebook dat de politie hem vertelde dat de parachute is verwisseld. Ik ga vanuit dat als mike valt dat de parachute niet verwisseld is.
Dat is dan ook vreemd. Hij draagt de parachute van Lucas. Wie zou Lucas willen doden?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:39 schreef flanken het volgende:
[..]
Paar weken geleden vertelde leo op facebook dat de politie hem vertelde dat de parachute is verwisseld. Ik ga vanuit dat als mike valt dat de parachute niet verwisseld is.
is het in gtst gezegd dat mike lucas parachute ging dragen. Toch apart stel dat lucas s heeft en mike maat m bijvoorbeeldquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:45 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Dat is dan ook vreemd. Hij draagt de parachute van Lucas. Wie zou Lucas willen doden?
Dan zou iemand eerder de nummers hebben verwisseld.
Ik weet alleen dat op het moment dat Mike gevraagd werd door Rik Bing nog steeds zou springen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:54 schreef flanken het volgende:
[..]
is het in gtst gezegd dat mike lucas parachute ging dragen. Toch apart stel dat lucas s heeft en mike maat m bijvoorbeeld
Terwijl bij 'Mega Mindy' staat: Toby sedert 2006 - ............quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:43 schreef Devil010 het volgende:
Check: http://louistalpe.be/filmografie-van-louis-talpe
- Goede tijden , slechte tijden RTL NL Mike Brandt 2012 - 2013
Vertel maar eens waar in het fragment jij eruit haalt dat het om een man gaat:quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:27 schreef DeniseAlyssa het volgende:
In het radiofragment hoorde je ook duidelijk dat het over een persoon ging die een brevet had. En een man. Dus tsja
Hier is het filmpjequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef PG18 het volgende:
[..]
Vertel maar eens waar in het fragment jij eruit haalt dat het om een man gaat:
Welkom bij het Meerdijk FM nieuws van maandag 2 september 2013. Mijn naam is Eo Karutsi en ik breng u op de hoogte van de laatste lokale nieuws van vandaag.
De gemeenteraad heeft plannen voor een nieuwe winkelstraat afgekeurd. En de oudste boom van Meerdijk is ernstig ziek. Maar eerst...
Een formatiesprong boven het paracentrum is fataal afgelopen. Een gemeleerde groep van negen gediplomeerde springers maakten vandaag hun eerste formatiesprong. De Meerdijkers hebben de afgelopen weken veel getraind, maar voor het slachtoffer [...] is de sprong desondanks desastreus afgelopen. [...] was in het bezit van een springbrevet en was volledig op de hoogte van het veiligheidsprotocol. Toch gingen zowel de parachute als de reserveparachute niet open en kwam [...] in een vrije val terecht vanaf 300 meter hoogte. Eén van de getuigen op het vliegveld omschreef de sfeer als hectisch. Men rende veelal door elkaar en er was veel onduidelijkheid. De politie Meerdijk is een onderzoek gestart naar de toedracht van dit dodelijk ongeval en kan niet uitsluiten dat er opzet in het spel is. We gaan hier de komende dagen ongetwijfeld meer over horen.
En dan... Nog meer winkels in Meerdijk. Het leek zo mooi plan, maar de gemeenteraad heeft besloten [.....]
Week 5. Het Verraad
Pagina 4, bovenste item
Precies.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Hicham. het volgende:
Je mag pas springen als je je brevet gehaald hebt. Dus ze hebben allemaal een brevet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb t ff in een spoiler gezet maar waars weet iedereen al wel wie er van daag veilig is geland..
Haha ziet er goed uit voor iemand die van kilometers hoog is neergestortquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit plaatje bedoel je?
[ afbeelding ]
Zou lachen zijn als Nina de door Ludo gesaboteerde parachute heeft gepakt. Heeft die zijn eigen prinsesje vermoordquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik blijf dat wel de beste twist vinden, als Nina doodgaat doordat ze per ongeluk de gesaboteerde parachute had. Of verwisseld, of toch de verkeerde kapot gemaakt.
Dat zou ik juist niet lachen vinden, want het is juist de bedoeling dat het personage Ludo weer opbloeit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als Nina de door Ludo gesaboteerde parachute heeft gepakt. Heeft die zijn eigen prinsesje vermoord
Zou pas lachen zijn als Nina de parachute van Mike of Wiet heeft gesaboteerd en dan uiteindelijk zelf die parachute krijgt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als Nina de door Ludo gesaboteerde parachute heeft gepakt. Heeft die zijn eigen prinsesje vermoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |