In GTST komen ze niet terug voor begrafenissen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer Mike dood gaat zou Sjoerd terug moeten komen ivm begrafenis van zijn oom. maar die is 3 maanden weg.
Zou ook veel zijn wat Bianca dan allemaal over zich heen krijgt en dan gaat ze Ludo de oorlog verklaren, want hij is verdachte nummer 1.
Maar van 1 kant: Hij is zo weer vergeten
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:17 schreef roos85 het volgende:
Ik denk dat Lorena wel als eerste wordt aangehouden, aangezien haar vingerafdrukken op de tang staan..iedereen verdachte verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel slechtquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
In GTST komen ze niet terug voor begrafenissen.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:56 schreef Frey het volgende:
Zoals verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ook niet voor bruiloftenquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
In GTST komen ze niet terug voor begrafenissen.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]hopelijk slecht acteer werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het goed is wel...quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:41 schreef loezzzje het volgende:
de nieuwe aflevering is eerst via de app te zien toch he? is dat dan volgende week zondag?
Dit plaatje bedoel je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 03:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hee Peter, plaats dat plaatje nog eens een keer
Er zijn nog steeds mensen die deze foto erbij halen als argument.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit plaatje bedoel je?
[ afbeelding ]
En dat het vliegtuig dan neerstort, en dan Rick het dodelijk slachtoffer is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:22 schreef fotostarter het volgende:
Straks landen ze gewoon alle 2.
En is het de pilootDie zag het niet meer zitten
Dat zal vast. Er zijn ook nog steeds mensen die denken dat de acteurs zelf gesprongen zijn en het slachtoffer aan het postuur te herkennen is. "Degene die valt heeft een mannelijk postuur, dus het is Mike!!!11!!EINZ!!1!!"quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die deze foto erbij halen als argument.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, op zowel seizoen 9 als het slachtoffer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik kan nu echt niet meer wachten
Zo te zien heeft Marly het geld hard nodig, want veel andere rollen heeft ze dus nog niet gespeeld. Dus de Nina rol is sowieso nodig om haar huis te betalen. Plus de shopdagen en vele etentjes met vrienden die ik op haar twitter zag. Ze zal dus niet zelfstandig opstappen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:37 schreef PG18 het volgende:
Toen ik die 2e foto zag in de app dacht ik dat ze alle 3 aan de grond gekomen waren.
Maar die foto van Nina en Mike zal wel van vooraf zijn, en dat het dus nog om hen gaat.
Helaas vrees ik voor Mike. Als Nina eruit zou gaan, zou ze wel een verhaal gekregen hebben dat ze naar het buitenland verhuist of iets dergelijks. Op die manier kan ze later altijd nog weer terugkeren, omdat ze altijd een best wel belangrijk personage was.
Mike zit er relatief nog maar kort in vergeleken met Nina. Ik denk dat hij gewoon een soort van langdurige gastrol gekregen heeft. Als je kijkt waarin Louis Talpe allemaal al gespeeld heeft (Louis Talpe - IMDb) en waarin waarin Marly van der Velden gespeeld heeft (Marly van der Velden - IMDb), dan heeft Louis (aka Mike) aanzienlijk meer gedaan. Hij zal nu wel weer iets anders willen gaan doen, en GTST kan hij nu weer op z'n cv bijschrijven.
Denk dat ze wel wat centen achter de hand heeft. Wilde zeggen wallen, maar dat mag niet meer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:06 schreef Hicham. het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Marly het geld hard nodig, want veel andere rollen heeft ze dus nog niet gespeeld. Dus de Nina rol is sowieso nodig om haar huis te betalen. Plus de shopdagen en vele etentjes met vrienden die ik op haar twitter zag. Ze zal dus niet zelfstandig opstappen.
Eigenlijk jammer dat Mike het slachtoffer dan is. Totaal niet verrassend met al die mensen om hem heen die hem haten. De spanning zal dan meer moeten zitten bij wie de dader is.
Dat denk ik sowieso.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef flanken het volgende:
Misschien denken de schrijvers dat de dood van nina gtst hogere niveau kan brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |