Hee Peter, plaats dat plaatje nog eens een keerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Al die gasten op die Facebook-pagina zijn zichzelf én elkaar helemaal gek aan het maken met al die beweringen, theorieën en wat al dan niet meer![]()
En inderdaad, we zullen toch moeten wachten tot volgende week voor we meer weten
Bullshit. Zij is niet degene die valt en zelfs als ze dat is weet je dat heul nog niet eensquote:
Mwah, om een impressie te geven:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De ontploffing zelf staat niet op YT, het vervolg wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damned, Hoe krijg je die poppetjes erin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:18 schreef roos85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:27 schreef majahoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2013 09:56:56 ]
Dan komt ze ook niet in gtst live.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:31 schreef BVO het volgende:
Ze komt pas eind september weer terug in NL. Dan zijn die opnames toch allang weer begonnen? Zo niet dan is t vals alarm
quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ze zeiden toch ook het is iemand die je niet verwacht?Ik weet het niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mike gaat vanzelf uit de serie, dus je verwacht Nina.
Maar aan de ene kant zie ik ze Nina niet uitschrijven.
Volgens mij is het iemand die we niet hebben gezien tijdens de cliff. GTST kan alles en zit vol verassingen.
Zo miste er in de app een pagina 6, misschien heeft dat er iets mee te maken![]()
Jep, zie ook hierquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:41 schreef flanken het volgende:
Volgende week
krijg je noud is iets vergeten
ludo vader lost het op
dan de eerste aflevering
Misschien heeft ze aangegeven dat ze zelf wilt stoppen met GTST? Dan kunnen de schrijvers dat wel gewoonquote:Op zondag 18 augustus 2013 10:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer.
Mike gaat vanzelf uit de serie, dus je verwacht Nina.
Maar aan de ene kant zie ik ze Nina niet uitschrijven.
Volgens mij is het iemand die we niet hebben gezien tijdens de cliff. GTST kan alles en zit vol verassingen.
Zo miste er in de app een pagina 6, misschien heeft dat er iets mee te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grrrr ik wil het nu gewoon weten![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Maar aan de andere kant...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grrrr ik wil het nu gewoon wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog iets,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Maar aan de andere kant...Heb precies hetzelfde, ook met wat er in de spoiler staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grrrr ik wil het nu gewoon weten![]()
Wanneer Mike dood gaat zou Sjoerd terug moeten komen ivm begrafenis van zijn oom. maar die is 3 maanden weg.
Zou ook veel zijn wat Bianca dan allemaal over zich heen krijgt en dan gaat ze Ludo de oorlog verklaren, want hij is verdachte nummer 1.
Maar van 1 kant: Hij is zo weer vergeten![]()
![]()
Ik denk dat Lorena wel als eerste wordt aangehouden, aangezien haar vingerafdrukken op de tang staan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: