Dat lijkt me niet de waarheid, of Marly moet het per ongeluk al op haar Twitter hebben gezet en nu alweer hebben verwijderd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
Op facebook wordt gezegd dat Marly (nina) op haar twitter had gezegd dat zij morgen de overlevende is.
Haha geweldig acteer werk tussen Robert en Jeff.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:35 schreef PeterKelder het volgende:
"Nou, als ik daar binnenkom en ik struikel bijna over de condooms..."
"Condooms?"![]()
![]()
In dat geval zal er over een aantal maanden wel een verhaal bedacht worden waarin zij eruit wordt geschreven. Aangezien ze niets mogen uitlekken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:40 schreef Wazigwijfke het volgende:
Op facebook wordt gezegd dat Marly (nina) op haar twitter had gezegd dat zij morgen de overlevende is.
Dan zou er een printscreen van moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de waarheid, of Marly moet het per ongeluk al op haar Twitter hebben gezet en nu alweer hebben verwijderd.
Ik blijf in elk geval de hoop koesteren dat Nina het slachtoffer is
Lijkt mij ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:03 schreef Messina het volgende:
[..]
Dan zou er een printscreen van moeten zijn.
Dankjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:06 schreef PG18 het volgende:
[..]
Heb je misschien wat aan een voorbeeld van die puzzel?
[ afbeelding ]
Toen ik een voorbeeld erbij had bleek dat bij mij de meeste puzzelstukjes al op de juiste plaats stonden.
Ik kan het ook niet vinden op haar twitter, maar op de gtst-fb staan allemaal rare reacties, dat iemand die werkt bij GTST heeft verraden dat Nina dood gaat, weer een andere zogenaamde medewerker zegt dat Aysun doodgaat. We zullen moeten wachten tot volgende week, ik ga zaterdag naar gtst-live.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de waarheid, of Marly moet het per ongeluk al op haar Twitter hebben gezet en nu alweer hebben verwijderd.
Ik blijf in elk geval de hoop koesteren dat Nina het slachtoffer is
Al die gasten op die Facebook-pagina zijn zichzelf én elkaar helemaal gek aan het maken met al die beweringen, theorieën en wat al dan niet meerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden op haar twitter, maar op de gtst-fb staan allemaal rare reacties, dat iemand die werkt bij GTST heeft verraden dat Nina dood gaat, weer een andere zogenaamde medewerker zegt dat Aysun doodgaat. We zullen moeten wachten tot volgende week, ik ga zaterdag naar gtst-live.
Een oude bekende ook op het eindquote:
Inderdaad jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:54 schreef Frey het volgende:
Robert ook tegen Dian.![]()
Daniël kon ook heerlijk tegen Dian tekeer gaan. Bijvoorbeeld toen Ludo haar computer had laten wissen. Daniël weet het aan Dians domheid.
Lachen daarquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden op haar twitter, maar op de gtst-fb staan allemaal rare reacties, dat iemand die werkt bij GTST heeft verraden dat Nina dood gaat, weer een andere zogenaamde medewerker zegt dat Aysun doodgaat. We zullen moeten wachten tot volgende week, ik ga zaterdag naar gtst-live.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt deze afgelopen week op vakantie ging voor een maand lang. Alsof er nu geen opnames zijn..La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:25 schreef BVO het volgende:
Handig dat de acteur/actrice dieDe acteurs hebben momenteel vakantie, dus kan zij makkelijk op vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt deze afgelopen week op vakantie ging voor een maand lang. Alsof er nu geen opnames zijn..![]()
Volgens mij beginnen de opnames eind augustus weer: de acteurs hebben normaal gesproken vijf weken zomervakantie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:31 schreef BVO het volgende:
Ze komt pas eind september weer terug in NL. Dan zijn die opnames toch allang weer begonnen? Zo niet dan is t vals alarm
Dacht het wel, voorgaande keren had ze in dezelfde periode een tijdelijke exit als Bing, en die moet er ook tijdelijk uit nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:35 schreef Frey het volgende:
Ik hoop het ook.
Maar anders zou Marly sowieso met de flexwet moeten nu toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |