Toen hadden we nog Jos Bergenhenegouwen die meesterlijk de voice-over tijdens de aftiteling deed om de andere RTL-programma's te promoten. Ik herinner me nog het einde van de kerstaflevering van 1996 toen ik die op een tape tegenkwam: Alice de Boer die woest tegen Harmsen zegt "Ik ga alleen naar huis, je KAN NIET MÉÉ!", deur dichtklapt, wegrijdt -> Aftiteling.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar goed, toen hadden ze nog geen app etc. Wél goede muziek, dat is tegenwoordig een groot gemis
Die kan ik me nog herinneren, van jouw upload toenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Toen hadden we nog Jos Bergenhenegouwen die meesterlijk de voice-over tijdens de aftiteling deed om de andere RTL-programma's te promoten. Ik herinner me nog het einde van de kerstaflevering van 1996 toen ik die op een tape tegenkwam: Alice de Boer die woest tegen Harmsen zegt "Ik ga alleen naar huis, je KAN NIET MÉÉ!", deur dichtklapt, wegrijdt -> Aftiteling.
Voice-over van Jos Bergenhenegouwen: "Ze moest zeker naar huis om op tijd te zijn voor Henny Huisman, met de surprise show."![]()
![]()
Ronaldquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:58 schreef Frey het volgende:
Dit was trouwens de eerste "Ludo tune".
Dit was de tweede "Ludo tune", bij 19:21.
En vanaf de eerste aflevering van seizoen 9 is er dan de Ludo tune die we het beste kennen.
Allemaal meesterlijke muziekjes.![]()
![]()
Die heb je aangeklikt via die tunes, want die zat ik ook te bekijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik gooi deze er ook maar gewoon weer even tussendoor
Yesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Die heb je aangeklikt via die tunes, want die zat ik ook te bekijken.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:55 schreef Frey het volgende:
Die verhaallijn was wel nog spannend toen.
Zelfs het uitzendschema lag in handen van Gottschalk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het vervolg werd aan het begin van die week uitgezonden
Heb ik niet gezien. Misschien dat ik nog wel eens de eerste seizoenen van goudkust terug ga kijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
De cliffhanger van Goudkust met dat bootongeluk heeft me altijd gegrepen.
Is volgens mij ook een van de betere cliffhangers ooit van de Nederlandse soaps geweest.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:56 schreef Koosnaam het volgende:
Haha! Ik wist dat er grappen zouden gaan komen over het duiken!![]()
[..]
Heb ik niet gezien. Misschien dat ik nog wel eens de eerste seizoenen van goudkust terug ga kijken.
PeterKelder heeft het mij in ieder geval weleens aangeraden.
Dat filmpje is begin deze week al vrijgekomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:43 schreef fotostarter het volgende:
Kijk dit http://pg.us.rtl.nl/stati(...)fe0-528b1ef24219.mp4 dies nog niet in de app te zien toch?
Die is van deze week.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:43 schreef fotostarter het volgende:
Kijk dit http://pg.us.rtl.nl/stati(...)fe0-528b1ef24219.mp4 dies nog niet in de app te zien toch?
Ok thnx. Bij veel van die linkjes, krijg ik een error.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat filmpje is begin deze week al vrijgekomen
Jep, zag hetquote:
Wil je niet uitslapen dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:50 schreef roos85 het volgende:
Ik hoop dat de filmpjes morgenochtend beetje vroeg worden vrij gegeven
Vast wel. Maar de linkjes naar de filmpjes zijn ook al bekend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Door die klote puzzel kan ik straks die episode niet zien.
Of staat er ergens een handleiding online?
Nu maar hopen dat één van de linkjes ons leidt naar de eerste aflevering van het seizoenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Vast wel. Maar de linkjes naar de filmpjes zijn ook al bekend.
Heb je misschien wat aan een voorbeeld van die puzzel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Door die klote puzzel kan ik straks die episode niet zien.
Of staat er ergens een handleiding online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |