Wat te denken van de tienduizend bussen Pringles?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:00 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Haha, precies...
Deze cast moet nog heel wat Breakers en Subway wegslaan als ze quitte willen spelen met de dertig duizend zakken Doritos chips anno 1997/8
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat Nick in de strijd met slapzak Jack altijd als een sukkeltje werd neergezet.
Zou ook niet geloofwaardig geweest zijn. Ludo en Jack, dat is bijna als Wassenaar en Frits/Ludo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:10 schreef Koosnaam het volgende:
Toen ik hier net op het forum kwam. Hoopten er nog een heleboel users hier op een clash tussen Ludo en Jack, maar dat werd hem helaas niet!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:16 schreef flanken het volgende:
voor volgende week
video gevonden voorwerp noud is iets vergeten
vaderliefde ludo lost het op
het noodlot
als zondag nina of mike veilig land weten we eigenlijk al wie er valt. volgende week gaat over nina en mike en niet over aysen. ik zou het raar vinden als aysen aanstaande zondag niet land dan geven ze automatisch door wie valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha inderdaad!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Zou ook niet geloofwaardig geweest zijn. Ludo en Jack, dat is bijna als Wassenaar en Frits/Ludo.
Kijk, dat zou nog eens een goed idee zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Subway sponsoring zou de andere kant op moeten werken.
Dst je een broodje van Jef kan bestellen. Kunnen ze er gelijk een mooie verhaalijn ombouwen met Jef die de rechten van zijn broodje aan Subway verkoopt.
Dat zou de verkoop van de echte versie goedoen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:26 schreef Frey het volgende:
Maar dan blijken er schadelijke stoffen in de broodjes te zitten waardoor er mensen in Meerdijk ziek worden en uiteindelijk zelfs sterven.
Waarbij Anton een medicijn maakt die de inwoners van Meerdijk weer zal laten herstellen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:26 schreef Frey het volgende:
Maar dan blijken er schadelijke stoffen in de broodjes te zitten waardoor er mensen in Meerdijk ziek worden en uiteindelijk zelfs sterven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Waarbij Anton een medicijn maakt die de inwoners van Meerdijk weer zal laten herstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een parachutesprong zonder werkende parachute overleef je echt niet. Dat zullen de schrijvers van GTST ook echt wel snappen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:01 schreef einszweiachtung het volgende:
Laten we ook beseffen dat het ook een ongeluk kan zijn die niet persee met de dood hoeft af te lopen maar ook b.v. een half jaar afwezigheid.
Vast wel, maar dat ze dat snappen zegt niets. Zij laten iedereen op wonderbaarlijke wijze de gekste dingen overleven. Verder verwacht ik het niet, de reclame's voor die app maken duidelijk dat er een personage is overleden en dat je er daarmee achter kan komen wie dat is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:48 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Een parachutesprong zonder werkende parachute overleef je echt niet. Dat zullen de schrijvers van GTST ook echt wel snappen.
En nu moet je juist géén dt gebruikenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:45 schreef flanken het volgende:
[..]
Sorry ik zou voortaan met hoofdletters typen. Ik vindt land een leuke woordspelling. maar ik zou voortaan landt typen. Nogmaals mijn diepe excuus.
Ahum, de Amerikaanse cactusquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In vergelijk met de Coca-Cola merchandise-set die Hotel Dendermonde genoemd werd niet nee
Wäsa knäckebröd, met gratis Skylar!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat te denken van de tienduizend bussen Pringles?Of alle producten van Super Supermarkten in seizoen 1 en 2
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Subway sponsoring zou de andere kant op moeten werken.
Dst je een broodje van Jef kan bestellen. Kunnen ze er gelijk een mooie verhaalijn ombouwen met Jef die de rechten van zijn broodje aan Subway verkoopt.
In de radiofragmenten uit de app is zeker dat er iemand daadwerkelijk het loodje heeft gelegd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:55 schreef DeManDieAllesKan het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat ze dat snappen zegt niets. Zij laten iedereen op wonderbaarlijke wijze de gekste dingen overleven. Verder verwacht ik het niet, de reclame's voor die app maken duidelijk dat er een personage is overleden en dat je er daarmee achter kan komen wie dat is.
Ik denk niet dat ze hier na nog gaan parachutespringenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Wie weet!![]()
De bruiloft zal wel worden uitgesteld. Dus heb je kans dat ze over een paar maanden misschien weer gaan springen.
Om eerlijk te zijn denk ik dat eigenlijk ook niet hoor!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hier na nog gaan parachutespringen
Hierna gaan ze namelijk duiken!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat eigenlijk ook niet hoor!
De cliffhanger van Goudkust met dat bootongeluk heeft me altijd gegrepen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Wie o wie komt er uiteindelijk niet boven water!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |