Tim dacht ik?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef GSMboy het volgende:
Van wie is die stem uit die promo, die zegt: "Waarom hoorde ik dat niet meteen?!?"
Van Menno volgens mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef GSMboy het volgende:
Van wie is die stem uit die promo, die zegt: "Waarom hoorde ik dat niet meteen?!?"
Bij hem zie ik niets opmerkelijks. Maxime ziet er pas vreemd uit op haar fotoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:07 schreef Kyubey het volgende:
Ligt het aan mij of is Anton net een vampier in de Huidige Cast in de OP?
Tenminste, zo'n Twilight-''vampier''
[ afbeelding ]
Ik vond sowieso die gekleurde achtergronden van vorig jaar een stuk flatterenderquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:07 schreef Kyubey het volgende:
Ligt het aan mij of is Anton net een vampier in de Huidige Cast in de OP?
Tenminste, zo'n Twilight-''vampier''
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij hem zie ik niets opmerkelijks. Maxime ziet er pas vreemd uit op haar foto![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond sowieso die gekleurde achtergronden van vorig jaar een stuk flatterender
En Rikki ziet er uit als een paspopquote:
Al een tijdje geleden, ze is immers weer slank te zien op de castfotoquote:[..]
Inderdaad.
Sjors heeft wel een mooi kapsel gekregen. Is ze al bevallen?
Inderdaad jaquote:Nuran kijkt me aan alsof ze me heel vreemd vindt.
Mennoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef GSMboy het volgende:
Hoofdletters?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:16 schreef flanken het volgende:
voor volgende week
video gevonden voorwerp noud is iets vergeten
vaderliefde ludo lost het op
het noodlot
als zondag nina of mike veilig land weten we eigenlijk al wie er valt. volgende week gaat over nina en mike en niet over aysen. ik zou het raar vinden als aysen aanstaande zondag niet land dan geven ze automatisch door wie valt
Rikki ziet er altijd uit als een paspop.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En Rikki ziet er uit als een paspop
Er zit inderdaad geen enkele emotie meer in haar uitstralingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:36 schreef PG18 het volgende:
[..]
Rikki ziet er altijd uit als een paspop.![]()
Dat is Bartho's welbekende foto-issue: als hij vrolijk kijkt op de gezamenlijke foto, kijkt hij nors op zijn individuele foto en vice versa.quote:Tevens kijkt Jef alsof hij een beetje klaar is met GTST
Sorry ik zou voortaan met hoofdletters typen. Ik vindt land een leuke woordspelling. maar ik zou voortaan landt typen. Nogmaals mijn diepe excuus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:36 schreef PG18 het volgende:
[..]
Hoofdletters?(en het is landt )
[..]
Rikki ziet er altijd uit als een paspop.![]()
![]()
Tevens kijkt Jef alsof hij een beetje klaar is met GTST
Kijk, nu weten we waar onze Rohan zijn inspiratie vandaan haaltquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:39 schreef Roter het volgende:
Whaha, moet je dit lezen!
http://www.nu.nl/binnenla(...)dood-in-weiland.html
Je hoeft voor mij je excuses niet aan te biedenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:45 schreef flanken het volgende:
[..]
Sorry ik zou voortaan met hoofdletters typen. Ik vindt land een leuke woordspelling. maar ik zou voortaan landt typen. Nogmaals mijn diepe excuus.
Jef verteld het allemaal nog best rustigquote:
Misschien dat hij dan nog niet weet om wie het gaat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jef verteld het allemaal nog best rustig
Ik denk dat ze het pas aan het einde van de eerste aflevering zullen onthullen. Eerst zullen we alle emotionele taferelen nog wel te zien krijgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:55 schreef GSMboy het volgende:
Godver, mag hopen dat we dan die maandag meteen weten wie er dood is....
Niet dat we weer nog een halve week moeten wachten.
Ik denk datquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het pas aan het einde van de eerste aflevering zullen onthullen. Eerst zullen we alle emotionele taferelen nog wel te zien krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eerst huilt en hijgt enzo, Rik erbij,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die de politie belt, naar het ziekenhuis, en voordat ze in de ambulance stappen, of als Anton hem/haar behandelt, dan de helm afgaat. Hooguit voor het reclameblok begint.
Wacht, waarom denk ik hier over na...Helemaal super.
En als Nina dood is, een pissige Ludo....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het pas aan het einde van de eerste aflevering zullen onthullen. Eerst zullen we alle emotionele taferelen nog wel te zien krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |