Ik kwam op rtlgemist een linkje voor je tegenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
Van schrik omdat ik hem sloot kreeg ik niet zo snel een sappige TT verzonnen.
Halp
Ik interpreteer het vooral als dat hij meer spijt van heeft van het überhaupt aangaan van een relatie & verliefd zijn op Sabia. Ik denk niet dat hij haar er zozeer de schuld van geeft, maar dat hij achteraf liever had gezien dat HIJ anders gehandeld hadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, om nou Sabia de schuld te geven van je falende carrière
Ja, zo zou je het ook kunnen zien, maar ik vind het verre van 'waardig', dat hele verhaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik interpreteer het vooral als dat hij meer spijt van heeft van het überhaupt aangaan van een relatie & verliefd zijn op Sabia. Ik denk niet dat hij haar er zozeer de schuld van geeft, maar dat hij achteraf liever had gezien dat HIJ anders gehandeld had
Ik denk dat jij elke ochtend juichend uit bed zou springen als je zijn geld hadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, om nou Sabia de schuld te geven van je falende carrière
Hé, hij zit te janken dat 'ie er zoveel meer van had kunnen maken, niet ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat jij elke ochtend juichend uit bed zou springen als je zijn geld had
Ik vind dat janken wel meevallen eigenlijk en wat hij zegt komt op mij redelijk natuurlijk over.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hé, hij zit te janken dat 'ie er zoveel meer van had kunnen maken, niet ik
Ik vind het net een foute kick-boxer.quote:
Ik vind het een leukerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef static het volgende:
[..]
Ik vind het net een foute kick-boxer.
Ja, kop maar in.
Goeie vent lijkt me datquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Misschien doen deze beelden het.
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1376584507/1
En dat alles moeten verwerken in Portugal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goeie vent lijkt me dat
Nice! Beetje kleur kan geen kwaadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En dat alles moeten verwerken in Portugal.
Snel zijn nieuwe appartement in Amsterdam gezellig maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is behoorlijk goed, het is echter een verdediger, geen aanvaller, dus zijn kwaliteit is niet af te meten aan het aantal doelpunten wat hij scoort.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hé, hij zit te janken dat 'ie er zoveel meer van had kunnen maken, niet ik
Persoonlijk denk ik dat 'ie gewoon niet zo'n bijzondere voetballer is. Als je dan nog acht miljoen binnen weet te harken is dat leuk gedaan![]()
Euh, wel degelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nice! Beetje kleur kan geen kwaad
Ik zou de boel wel kunnen opvrolijken daarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, wel degelijk![]()
Of ben denk je dat hij zo'n alto is die tegen bruine muren met oranje plinten aan wil gaan staren
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, wel degelijk![]()
Of denk je dat hij zo'n alto is die tegen bruine muren met oranje plinten aan wil gaan staren
Die jongen heeft rust nodigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou de boel wel kunnen opvrolijken daarbeetje verf leuke meubeltjes, ik zou het wel weten
He, dat is bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En dat alles moeten verwerken in Portugal.
Snel zijn nieuwe appartement in Amsterdam gezellig maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie heeft het over doelpuntenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
Hij is behoorlijk goed, het is echter een verdediger, geen aanvaller, dus zijn kwaliteit is niet af te meten aan het aantal doelpunten wat hij scoort.
Kinderen wonen nu bij Sabia en Rafael in de villa aan de Alster in Hamburg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef Musthaves1 het volgende:
Maar woont die Khalid dan met zijn kinderen het meeste van de tijd of zij?
Boeiend. Mijn ouders hebben ook spijt van elkaar. Ik vind het ook spijtig voor mijn ouders (en ons) dat ze een relatie hebben gehad met elkaar en zelfs getrouwd zijn geweest. Want behalve wij (kinderen) is er niets positiefs uitgekomen, alleen maar ellende. Het kan gewoon zo zijn dat twee mensen een keuze hebben gemaakt die achteraf onjuist bleek. Best menselijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 06:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 augustus 2013 23:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik interpreteer het vooral als dat hij meer spijt van heeft van het überhaupt aangaan van een relatie & verliefd zijn op Sabia.
Leuk voor hun kinderen als ze dat later nog teruglezen.
Dat is het met geen enkele voetballer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is behoorlijk goed, het is echter een verdediger, geen aanvaller, dus zijn kwaliteit is niet af te meten aan het aantal doelpunten wat hij scoort.
Benieuwd hoe vaak hij ze ziet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kinderen wonen nu bij Sabia en Rafael in de villa aan de Alster in Hamburg.
Ach welnee, hij is gewoon goed genoeg om in het buitenland te voetballen. En dat is prima en verder dan de meeste zullen komen, maar bij een echt topclub zoals Chelsea kon hij geen potten breken en heeft hij nauwelijks gespeeld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haha, zit je lekker daar onder je steen? Dat is hier al een half jaar of zo bekend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ejjjjjjjjjjjj was dit al bekend? Niet bij mij in elk geval![]()
http://glamour.blog.nl/we(...)ia-was-gogo-danseres
‘Sabia was gogo-danseres’
Beethovenstraat toch?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:06 schreef alors het volgende:
Overigens staat hij nu in de belangstelling van West Ham en Crystal Palace (net gepromoveerd), zou wel leuk om hem weer in de Premier League te zien.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, zit je lekker daar onder je steen? Dat is hier al een half jaar of zo bekend.
Ik ben weer up to date!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nee hoor Fann, hoe kan je nou alles weten, volgen etc.
Sabia was ongeveer 17 jaar en gogodanseres in een nachtclub.
(17 jaren later, 6 augustus 2013)
Katharina, de dochter die Sabia op haar zeventiende met GoGo-clubbaas Milan B. kreeg, bracht een bezoekje aan haar moeder Sabia en haar vriend Rafael.
[ afbeelding ]
Nah.. spill the beansquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
En ze schijnt wel meer te zijn geweest dan alleen een danseres.. maar weet niet of dat wel bekend was.
Zo interpreteer ik het ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik interpreteer het vooral als dat hij meer spijt van heeft van het überhaupt aangaan van een relatie & verliefd zijn op Sabia. Ik denk niet dat hij haar er zozeer de schuld van geeft, maar dat hij achteraf liever had gezien dat HIJ anders gehandeld had
Wat is er niet 'waardig' aan? Hij haalt haar toch niet door de modder, scheldt toch niet? Ik vind dat hij het netjes brengt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zo zou je het ook kunnen zien, maar ik vind het verre van 'waardig', dat hele verhaal.
Nou, ze verdiende ook wat centjes bij als dame van lichte zedenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. spill the beanswat dan?
Inderdaad, dat de ouders (of een van de ouders) spijt hebben van elkaar betekent niet automatisch dat ze ook spijt hebben van hun kinderen. Vaak zijn die in dergelijke gevallen het enige goede.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 06:10 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Boeiend. Mijn ouders hebben ook spijt van elkaar. Ik vind het ook spijtig voor mijn ouders (en ons) dat ze een relatie hebben gehad met elkaar en zelfs getrouwd zijn geweest. Want behalve wij (kinderen) is er niets positiefs uitgekomen, alleen maar ellende. Het kan gewoon zo zijn dat twee mensen een keuze hebben gemaakt die achteraf onjuist bleek. Best menselijk.
Moet je daar geen ''bron'' voor hebben ofzo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou, ze verdiende ook wat centjes bij als dame van lichte zeden
Nou inderdaad! Dat zou voor mij ook nieuw nieuws zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet je daar geen ''bron'' voor hebben ofzo?
Gvd, ik moet nu al 3x hardop lachen om deze zin in combinatie met de eerste fotoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:15 schreef sherezade het volgende:
ik krijg overigens de kriebels van die foto , je weet niet wat het is
[ afbeelding ]
Durf ik niet te roepen, maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben, dat Sabia het gewoon 'gratis' met heel veel mannen deed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet je daar geen ''bron'' voor hebben ofzo?
Hmmmquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Durf ik niet te roepen, maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben, dat Sabia het gewoon 'gratis' met heel veel mannen deed.
De foto heeft eigenlijk overal al op het internet gestaan en in de Duitste bladen, ik denk als het haar niet was dan had Saab wel aan de bel getrokken...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:25 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Gvd, ik moet nu al 3x hardop lachen om deze zin in combinatie met de eerste foto![]()
. En dat terwijl ik in een dip zit.
Nogmaals. Hahahaha![]()
. Is zij het wel echt? Haar hele bouw van gezicht is/lijkt nu zelfs anders.
Ik hoop het ook voor haar hahaha, daarom snap ik die reacties ook niet dat iedereen het zo'n lekker wijf vindt....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:30 schreef Musthaves1 het volgende:
Wat is deeeeze. Ze lijkt hier ook al enigszins een omgebouwde man:
[ afbeelding ]
Volgens mij is zij het niet op de bovenste foto van Sherezade en ìs dat gewoon een random man verkleed als vrouw. En heeft iemand 't voor de gein de wereld zo in geroepen. Ofzo. Mag ik hopen.
Haha!
Vooral veel in SHO blijven, wordt je dip een stuk minder ergquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:25 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Gvd, ik moet nu al 3x hardop lachen om deze zin in combinatie met de eerste foto![]()
. En dat terwijl ik in een dip zit.
Nogmaals. Hahahaha![]()
. Is zij het wel echt? Haar hele bouw van gezicht is/lijkt nu zelfs anders.
Ze had die borsten moeten houden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:46 schreef sherezade het volgende:
Saab in 1997 met?? Sugardaddy? of klant?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien was er na die andere zwangerschappen niet meer veel goeds van over?quote:
Ja dat kan, maar het is toch niet óf niks óf formaatje ballon...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien was er na die andere zwangerschappen niet meer veel goeds van over?
Nee dat is natuurlijk zo. Hoe ze er nu uitzien is geen gezicht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar het is toch niet óf niks óf formaatje ballon...
Die zag er een stuk frisser uit!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:15 schreef Greys het volgende:
Nou Tubbs vond ik nog wel soort-van sekseh.
O, wat grappig om dit weer eens te zien! In gedachten inderdaad meer sexy en leuker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zag er een stuk frisser uit!![]()
[ afbeelding ]
Best een lekker koppie
Er zijn ook wel stoerderer foto's maar ik vond deze zo liefquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:31 schreef Smallish het volgende:
[..]
O, wat grappig om dit weer eens te zien! In gedachten inderdaad meer sexy en leuker.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
Heeft-ie nou blauwe ogen of is dat zo gesoept?
Lichtbruin. En misschien voldoet dit meer aan jullie jeugdherinningquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of het is gewoon de lichtval, op de ene foto lijken zijn ogen donkerder dan op de andere als
je of afbeeldingen zoekt, zal wel licht bruin zijn ofzo...
''grom''quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lichtbruin. En misschien voldoet dit meer aan jullie jeugdherinning
[ afbeelding ]
Christus nee tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:03 schreef kvd het volgende:
Sabia nu bij shownieuws over het interview van Khalid
De bild vroeg om een reactie, ze richt zich op de kinderen, verder nietsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Christus nee toch![]()
Ze moet weer het laatste woord hebben. Die man zegt één keer iets en hop, daar is ze weer.
Dat übermediageile van haar begint wel heel erge vormen aan te nemen.
Behalve als ze niks dan goeds zegt over hem (ik kijk niet), dan neem ik het terug
Oh ik dacht dat Shownieuws zelf met haar sprak/belde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:05 schreef kvd het volgende:
[..]
De bild vroeg om een reactie, ze richt zich op de kinderen, verder niets
Zo deden ze het ook voorkomen. Maar goed, dit is ook gewoon een 'geen commentaar' natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Shownieuws zelf met haar sprak/belde.
Maar als de Bild om een reactie vraagt, moet ze misschien eens gewoon 'nee' zeggen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef Noek het volgende:
Ik had Sabia nog nooit horen praten. Wat een sympathieke stem heeft ze en een mooi accent. Het deed me aan Maxima denken.
Oh lieve here god die in de hemel zijt en de bips van Don Johnson bedachtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zag er een stuk frisser uit!![]()
[ afbeelding ]
Best een lekker koppie
Hahaha beetje zelfspot is altijd leuk!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 03:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Sab WEL zwanger!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Hoe en waar vind je haar sowieso mediageil dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Christus nee toch![]()
Ze moet weer het laatste woord hebben. Die man zegt één keer iets en hop, daar is ze weer.
Dat übermediageile van haar begint wel heel erge vormen aan te nemen.
Behalve als ze niks dan goeds zegt over hem (ik kijk niet), dan neem ik het terug
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 03:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Sab WEL zwanger!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 03:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Sab WEL zwanger!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 03:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Sab WEL zwanger!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik denk dat die drang bij Raf leeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:50 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]Dit moet voor Raf toch een verademing zijn, zo'n vrouw? Alleen die drang tot voortplanten snap ik echt niet.
Omdat het lijkt of Raf sinds hij met haar is nog veel vaker in de media is dan met Syl. Er zijn toch vrij veel geposeerde kiekjes van hen samen rondgeslingerd (dus niet omdat de fotografen in de bosjes lagen). Saab met die dochter die ze ineens weer kent, die zwembadfoto, enz. Niks mis met jezelf willen laten zien, maar ik had het juist andersom verwacht denk ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe en waar vind je haar sowieso mediageil dan?
... en die quasi-zwanger pics zijn geweldigquote:
Als dat idd zo is, en dat denk ik wel, hoewel het me niet de hoofdreden van hun scheiding lijkt... Maar mag Raf dan zijn gehele verdere leven (hij is pas 30) van jou dus geen kinderen meer met andere vrouwen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 09:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat die drang bij Raf leeft.
Het enige wat mij hierin mogelijk irriteert is, als Sylvie door haar kanker geen kinderen meer mocht krijgen en dat de reden is dat ze met Raf nooit een tweede wilde, dit wel heel erg natrappen is door dit stel. Maar dan moet dat ook wel de enige reden zijn.
Oh nee ik gun het hem wel, zeker als dat zijn grote wens is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Als dat idd zo is, en dat denk ik wel, hoewel het me niet de hoofdreden van hun scheiding lijkt... Maar mag Raf dan zijn gehele verdere leven (hij is pas 30) van jou dus geen kinderen meer met andere vrouwen?
Zou Raf niet hebben geweten waarom het in het huwelijk tussen Sabia en Khalid is misgegaan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het lijkt of Raf sinds hij met haar is nog veel vaker in de media is dan met Syl. Er zijn toch vrij veel geposeerde kiekjes van hen samen rondgeslingerd (dus niet omdat de fotografen in de bosjes lagen). Saab met die dochter die ze ineens weer kent, die zwembadfoto, enz. Niks mis met jezelf willen laten zien, maar ik had het juist andersom verwacht denk ikDus dat ie met haar meer in de luwte zou gaan leven ipv alles te delen. Had altijd het gevoel dat ie dat de minst leuke kant aan Sylvie vond, dat het daar een te 'gewone' jongen voor was. Maar kennelijk vindt ie het prachtig, en zij ook
Maar zoals toegegeven, over die reactie op Boula:
[..]
... en die quasi-zwanger pics zijn geweldig
quote:Sabia Engizek deelt mening Khalid Boulahrouz over breuk niet
Sabia Engizek is het niet eens met haar ex Khalid Boulahrouz. De voetballer deed onlangs in het tijdschrift Helden uit de doeken dat hij zich tijdens hun huwelijk 'geblokkeerd' voelde.
Volgens Boulahrouz verschilden de twee te veel en was hij liever alleen tijdens hun relatie. De voetballer moest naar eigen zeggen bijvoorbeeld in tegenstelling tot Engizek niets hebben van rode lopers.
"Dit is Khalids persoonlijke mening", reageert Engizek, die tegenwoordig samen is met Rafael van der Vaart, in de Duitse krant Bild. "Als dat zijn gevoel is, is dat zijn goed recht."
Engizek vertelt dat ze andere redenen had voor de scheiding, maar die houdt ze voor zichzelf. "Ik heb het anders ervaren. Maar ik hou me niet vast aan het verleden of aan hem."
De voetbalvrouw is momenteel helemaal in de wolken met Van der Vaart, die begin dit jaar zijn huwelijk met Sylvie zag stranden. "Het belangrijkste zijn mijn kinderen, Rafael en Damian", aldus Engizek. "Ik wens Khalid hetzelfde geluk toe dat ik nu voel.
Welnee, waarom zou ik me daardoor aangevallen voelen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:32 schreef kvd het volgende:
En niet om je aan te vallen, maar het is serieus iets wat ik me nu zit af te vragen.
Een groot gezin willen kan altijd natuurlijk. (En ook compensatie wellicht, hun kinderen zijn altijd wel eens bij de vader of moeder).quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 08:50 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]Dit moet voor Raf toch een verademing zijn, zo'n vrouw? Alleen die drang tot voortplanten snap ik echt niet.
Ik ga diepquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, waarom zou ik me daardoor aangevallen voelen?
En om antwoord op je vragen te geven: ik heb geen ideeIk zei alleen maar dat mijn gevoel (en ik ken die mensen niet, dus het was op niets gebaseerd uiteraard) van te voren was dat ik had verwacht dat Sylvie degene was die van de mediagekte hield en Raf niet zoveel. En dat ik had verwacht dat hij met Sabia meer de luwte in zou duiken. Nogmaals, op helemaal niets gebaseerd, gewoon een beeld dat je bij mensen hebt dat van alle kanten mis kan zijn dus
Zo 'ver' als jij nu doet heb ik er nooit over nagedacht.
Ik denk niet dat Khalid zo'n prater is, het lijkt mij meer het type werk en prive gescheiden houden...Ik zie hem er niet voor aan om in de kleedkamer op andermans schouder uit te huilen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:32 schreef kvd het volgende:
[..]
Zou Raf niet hebben geweten waarom het in het huwelijk tussen Sabia en Khalid is misgegaan?
Die jongens hebben jaren samen gevoetbald, zowel een jaartje Hamburg als het Nederlands elftal. Zullen ze het tijdens die trainingsweken daar nooit over hebben gehad? (bv naar aanleiding van Khalids slechtere resultaten, of naar aanleiding van de scheiding? Zal Khalid nooit door zijn ervaringen van Sabia een waarschuwing naar Raf hebben doen uitgaan 'kijk uit, ze geeft niet te veel rust in de thuisbasis, wil te veel naar buiten treden in de media, kijk wat er is gebeurd met mij, Sabia en mijn carrière)
Of dat Raf via Sylvia (of Sabia zelf) hoorde waarom het huwelijk was stukgelopen?
Mijn gevoel zegt me dat hij precies wist waar hij aan begin met Sabia.
En misschien is het ook allemaal wel een tactiek, het zoveel in de media zijn. Het is een jaar waarin er erg veel voor iedereen gebeurd. Scheidingen, scheidingen die nu pas bekend worden, nieuwe liefdes voor 3 de hoofdrolspelers. Ze staan, gewild of ongewild, nu allemaal veel in de spotlights.
Door nu ook even ervoor te kiezen om met de pers en dergelijke te praten, zorgt er wel voor dat het nieuwe er voor de rest van de wereld er weer snel afgaat. Misschien dat door zo open te zijn, er wel minder op hun gejaagd gaat worden door de pers/paparazzi ed, waardoor ze sneller hun eigen gang kunnen gaan en meer in die luwte kunnen gaan leven.
En niet om je aan te vallen, maar het is serieus iets wat ik me nu zit af te vragen.
Dat zo'n beetje ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:17 schreef sherezade het volgende:
Ik denk niet dat Khalid zo'n prater is, het lijkt mij meer het type werk en prive gescheiden houden...Ik zie hem er niet voor aan om in de kleedkamer op andermans schouder uit te huilen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Khalid zo'n prater is, het lijkt mij meer het type werk en prive gescheiden houden...Ik zie hem er niet voor aan om in de kleedkamer op andermans schouder uit te huilen.
Ik denk dat mensen er vanuit gingen dat de slechtere resultaten gewoon samenhang hadden met hun kind dat ze verloren hebben....Ze hebben er eigenlijk alles aan gedaan om alles voor zich te houden, hoelang waren ze al uitelkaar voordat de scheiding bekend werd gemaakt??
Waarbij ik tegenstrijdige berichten hoorde over wie het nu stil heeft willen houden. Khalid heeft de scheidingsprocedure stil gelegd tot na het EK in '12 en wilde hierover ook niets naar buiten brengen. Ook wordt er gezegd dat Sabia juist degene was....quote:'In 2010 zijn Sabia en ik uit elkaar gegaan. De scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Ik ben daar in de media nooit over naar buiten getreden,' verklaarde de Sporting Lissabon-speler.
Dat lijkt me echt niks voor Sabia, lijkt me eerder dat ze zijn wens heeft gerespecteerd dan andersom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:24 schreef kvd het volgende:
Waarbij ik tegenstrijdige berichten hoorde over wie het nu stil heeft willen houden. Khalid heeft de scheidingsprocedure stil gelegd tot na het EK in '12 en wilde hierover ook niets naar buiten brengen. Ook wordt er gezegd dat Sabia juist degene was....
http://rtl.ksya.net/video(...)8f5267dc2150a6049fc0quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niks voor Sabia, lijkt me eerder dat ze zijn wens heeft gerespecteerd dan andersom.
Maar als getrouwde mevrouw Boulahrouz gaan er meer deuren open dan een gescheiden mevrouw Bouhlarouz, blijf je meer in de belangstelling staan. Helemaal als man ook nog eens in een ander lang woont en jij als toegewijde vrouw (voor de buitenwereld) voor de kindjes zorgt, terwijl je eigenlijk gewoon inmiddels een alleenstaande moeder bent.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar bot gezegd, ze heeft gewoon recht op het gebruik van de naam Boulahrouz, geen rechter die haar dat zou verbieden. Dus als ze echt zo'n haai is die niks om haar ex geeft, had ze gewoon én de scheiding openbaar kunnen maken én zijn naam kunnen blijven gebruiken tot in lengte van dagen...
ik niet. je hebt van die vrouwen. de ex van mijn partner heeft er ook 3 op die manierquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een groot gezin willen kan altijd natuurlijk. (En ook compensatie wellicht, hun kinderen zijn altijd wel eens bij de vader of moeder).
Ik verbaas me meer dat je als vrouw bij elke kerel wéér aan kinderen begint. Vader nr. 3.
Nee klopt, ik bedoelde met dat uithuilen ''bij wijze van spreken''quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:29 schreef kvd het volgende:
En ik heb het nooit over uithuilen gehad hè. Maar ik kan me zo voorstellen dat er in een kleedkamer/team wel wordt gesproken over waarom iemand niet lekker op het veld staat/in zijn vel zit. Als het zijn spel heeft beïnvloedt, dan heeft het het team/Oranje ook beïnvloed. Kan me voorstellen dat hij wel op een bepaalde manier verantwoording heeft moeten afleggen aan iemand. Of dat een trainer is of heel een team, geen idee. Kan me voorstellen dat een team dat ook wel te weten krijgt (ivm het vertrouwen dat je in de medespeler moet hebben.
Hoe oud is dat mens nu eigenlijk, ik zie hier altijd 34/ 35 jaar voorbij komen maar volgens mij is ze toch al ouder toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:19 schreef Injetta het volgende:
Als dochterlief net als ma Sabia nu zwanger zou worden, wordt Sabia op haar 34ste oma.... Gekke gedachte. En als ze de familietradtie voortzetten, kan ze op haar 51ste al overgrootmoeder zijn die van haar tiende man net haar laatste kind heeft gekregen.
Dat dus, het is wel heel frappant allemaal dat je eigenlijk al zoooooooolang uitelkaar bent en het dan net toevallig pas bekend maakt nadat Raf & syl zouden gaan scheiden... het is net wat te toevallig allemaalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:44 schreef kvd het volgende:
[..]
http://rtl.ksya.net/video(...)8f5267dc2150a6049fc0
Vanaf 55 seconde (alleen het jaartal klopt niet, maar goed, boulevard) 'Sabia houdt de schijn op'
vanaf 1.20 'Sabia wil de scheiding eerst geheim houden, maar gooit het in januari zelf op straat'.
Mijn gok....zolang niet bekend is dat ze zijn gescheiden, kan zij gebruik blijven maken van de naar Boulahrouz, die opende voor haar deuren, gaf haar media-aandacht....de vrouw van...
Maar dan gaan Raf en Syl scheiden en had Sabia misschien al wat met Rafael. Dan moet je dus wel bekend maken dat je inmiddels bent gescheiden, anders kan je met hem niet verder.
Ik geloof niet dat zij een wens van Khalid heeft gerespecteerd, mijns inzien heeft zij gewoon willen profiteren van die achternaam en de bijbehorende voordelen. Totdat er een betere optie beschikbaar was (van der Vaart).
Is hem dat?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
Met de vader van Katherina trouwde Sabia niet. Maar wél met Jens Thele, een bekende manager uit de Duitse muziekwereld.
Terwijlquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:59 schreef hexje het volgende:
Willeke Alberti heeft ook met 3 verschillende mannen kinderen.
Linkje doet het bij mij niet, bedoel je Jens Thele of Milan Bakrac.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
Is hem dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voortplanten is voor de dommen, als je een klein beetje nadenkt over de toekomst van de aerdbol.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:15 schreef Aventura het volgende:
Als je zat geld en tijd hebt snap ik de drang tot voortplanten wel. En Saab is ook alweer 35.
dit linkjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Linkje doet het bij mij niet, bedoel je Jens Thele of Milan Bakrac.
Milan
[ afbeelding ]
Jens Thele , ex Sabia.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
dit linkje
http://www.mopo.de/promi-(...)067148,22317878.html
Was ze daar ookal in de rouw? jeetje wat een leveloos persoonquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jens Thele , ex Sabia.
[ afbeelding ]
maar liefst 2 ijsjes nog welquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Was ze daar ookal in de rouw? jeetje wat een leveloos persoon
Dit is niet Milan, maar Karl-Heinz Schwensen, ook wel Kalle Schwensen genaamd. Bekend van de Hamburgse wallenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Linkje doet het bij mij niet, bedoel je Jens Thele of Milan Bakrac.
Sabia en Milan
[ afbeelding ]
En Jan de Bouvrie en Judith Heinsbroek.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Wat een drama om zo een ijsje te moeten eten
![]()
Ik zag Harry Mensop die boot en die knakker die aan het filmen was hoor je heel hard hijgen
Ik ben blij dat ik ongestoord een ijsje kan eten in elk gevalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:42 schreef kvd het volgende:
[..]
En Jan de Bouvrie en Judith Heinsbroek.
Toch wel sneu dat ze en zo gevolgd wordt en zo vaak op de foto moet. Zelfs een ijsje kopen lukt niet zonder dat ze steeds met mensen op de foto moet. Snap nu ook wel waarom zo niet zo vaak ijs eet, dat ijsje smelt helemaal, geeft zo'n kliederboel
En dan eet ze eens een ijsje, moet je een boot op 'dahag ijsje'. Wel leuk dat ze een nieuwe krijgt.
Brrrr wat een engnek.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:32 schreef kvd het volgende:
[..]
Dit is niet Milan, maar Karl-Heinz Schwensen, ook wel Kalle Schwensen genaamd. Bekend van de Hamburgse wallen
http://de.wikipedia.org/wiki/Kalle_Schwensen
[ afbeelding ]
Nee, het is Engizek....en een griezelquote:
We kunnen veel erover zeggen maar ik vind het wel knap hoe ze ermee om gaat, ik had geloof ik de fotograven al tig keer uitgescholden als ik iedere keer zo belaagd werd bij iedere stap die buiten de deur zet....En het geduld om altijd beleefd met iedereen op de foto te gaan, niets lijkt haar te lastig ook zelfs op haar eigen vakantie niet.....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:42 schreef kvd het volgende:
[..]
En Jan de Bouvrie en Judith Heinsbroek.
Toch wel sneu dat ze en zo gevolgd wordt en zo vaak op de foto moet. Zelfs een ijsje kopen lukt niet zonder dat ze steeds met mensen op de foto moet. Snap nu ook wel waarom zo niet zo vaak ijs eet, dat ijsje smelt helemaal, geeft zo'n kliederboel
En dan eet ze eens een ijsje, moet je een boot op 'dahag ijsje'. Wel leuk dat ze een nieuwe krijgt.
Sylvie geniet van al die aandacht, lijkt wel, ze vindt het heerlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
We kunnen veel erover zeggen maar ik vind het wel knap hoe ze ermee om gaat, ik had geloof ik de fotograven al tig keer uitgescholden als ik iedere keer zo belaagd werd bij iedere stap die buiten de deur zet....En het geduld om altijd beleefd met iedereen op de foto te gaan, niets lijkt haar te lastig ook zelfs op haar eigen vakantie niet.....
Op namen Sabia en Milan kwam ik op deze foto uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:32 schreef kvd het volgende:
[..]
Dit is niet Milan, maar Karl-Heinz Schwensen, ook wel Kalle Schwensen genaamd. Bekend van de Hamburgse wallen
http://de.wikipedia.org/wiki/Kalle_Schwensen
[ afbeelding ]
ja maar toch iedereen heeft een grens he, er zijn ook dagen dat je er geen behoefte aan hebt en na al die jaren begint het wel te vervelen lijkt me...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sylvie geniet van al die aandacht, lijkt wel, ze vindt het heerlijk.
Van jou verwachten we niet anders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
We kunnen veel erover zeggen maar ik vind het wel knap hoe ze ermee om gaat, ik had geloof ik de fotograven al tig keer uitgescholden als ik iedere keer zo belaagd werd bij iedere stap die buiten de deur zet....En het geduld om altijd beleefd met iedereen op de foto te gaan, niets lijkt haar te lastig ook zelfs op haar eigen vakantie niet.....
kom op, dat zie je toch ook wel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Van jou verwachten we niet anders.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Van jou verwachten we niet anders.
Sylvie blijft lachen, beleefd, vriendelijk, netjes, attent!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
Als ze dit niet leuk zou vinden zou ze wel incognitoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
kom op, dat zie je toch ook wel?
ja alsof dat nog helpt anno 2013quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ze dit niet leuk zou vinden zou ze wel incognitogaan toch?
Zegt degene die altijd een grafstemming lijkt te hebben..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Was ze daar ookal in de rouw? jeetje wat een leveloos persoon
Ja, of ze er nou zelf voor kiest of niet, ze blijft verbazingwekkend netjes. Het ligt niet in mijn aard om dat te kunnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
kom op, dat zie je toch ook wel?
dat bedoel ik te zeggenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, of ze er nou zelf voor kiest of niet, ze blijft verbazingwekkend netjes. Het ligt niet in mijn aard om dat te kunnen.
Nou ja, ze valt natuurlijk aardig op zo in die mooie jurk, als je écht niet herkent wil worden zou ze welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja alsof dat nog helpt anno 2013
Het is voor Sylvie gewoon part of the job.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja maar toch iedereen heeft een grens he, er zijn ook dagen dat je er geen behoefte aan hebt en na al die jaren begint het wel te vervelen lijkt me...
Zijn er genoeg die zich echt niet de moeite nemen om met iedereen op de foto te gaan of continue in oorlog zijn met de fotograven
Mijn trouwfoto's zagen er vrolijker uit dan die van haar en Boul. destijdsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zegt degene die altijd een grafstemming lijkt te hebben..
Haar afhaaletenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Is oud nieuws! Maar vond het zo lief van Sab.
Sabia deelt haar afhaaleten met een roddelmeneer.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ie_met_Rafael__.html
En nu kan ik m'n monitor poetsenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zegt degene die altijd een grafstemming lijkt te hebben..
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:10 schreef hexje het volgende:
10 keer liever Raf dan Khalid trouwens.
Hij lijkt op die aardige trainer van Obese. Radmilo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt mij ook best een aardige meneer
En jij denkt dat ik weet waar jij het over hebt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij lijkt op die aardige trainer van Obese. Radmilo.
[ afbeelding ]
Fann!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik weet waar jij het over hebt?Maar ik geloof je direct
Heb ik weleens doorheen gezapt maar meer ook nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann!Obese!
Dat is dat programma waarin Radmilo mensen die te dik zijn (meestal door de schuld van hun moeder) helpt af te vallen en Wendy van Dijk ze aan het huilen probeert te krijgen.
Tis vooral ook leuk met het topic erbij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik weleens doorheen gezapt maar meer ook nietik kan niet zo goed tegen dat soort
programma's
Daar heb ik dan weer geen verstand vanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht dat je met Obese een voetbalclub bedoelde!
omdat je zei ''aardige trainer van Obese''quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen verstand van
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
omdat je zei ''aardige trainer van Obese''![]()
Maar nu snap ik het
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar nu snap ik het
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht dat je met Obese een voetbalclub bedoelde!
Ja één trouwfoto zegt hoe een persoon is inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Mijn trouwfoto's zagen er vrolijker uit dan die van haar en Boul. destijds
[ afbeelding ]
we hebben het hier niet over hoe iemand is maar over dat ze altijd zo moe en levenloos uitzietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja één trouwfoto zegt hoe een persoon is inderdaad.
Op die trouwfoto staat Sabia inderdaad niet op haar best, maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ze er altijd moe en levenloos uitziet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
we hebben het hier niet over hoe iemand is maar over dat ze altijd zo moe en levenloos uitziet
Dat zie je gewoon regelmatig terug op foto's
maar verder zagen ze er heel gelukkig uit dit was vast de mooiste dag uit hun leven..het straalt van alle kanten
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die trouwfoto staat Sabia inderdaad niet op haar best, maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ze er altijd moe en leveloos uitziet.
ach laat maar, ben te moe om hierop verder door te gaan nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die trouwfoto staat Sabia inderdaad niet op haar best, maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ze er altijd moe en leveloos uitziet.
Moe en levenloos?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
ach laat maar, ben te moe om hierop verder door te gaan nu
kijk op google ofzoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moe en levenloos?![]()
Jammer, ik wilde je net vragen om wat foto's die van Sabia te posten.
Gedaan, maar daar kan ik geen foto's van een moeie en levenloze Sabia vindenquote:
Dat post gemiddeld 20 berichten per dag vol gal maar nu is mevrouw moe hoor. Herstel maar lekker, een jaar lijkt me prima! Daaaaaagquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
ach laat maar, ben te moe om hierop verder door te gaan nu
Foto's van Sabia waar ze er niet uitziet en daarna een rits van Sylvie die net Mari met een burn out in de kleedkamer heeft achtergelaten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Jammer, ik wilde je net vragen om wat foto's die van Sabia te posten.
heeft ze niet nodigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat post gemiddeld 20 berichten per dag vol gal maar nu is mevrouw moe hoor. Herstel maar lekker, een jaar lijkt me prima! Daaaaaag
gefrustreerde huisvrouw
[..]
Foto's van Sabia waar ze er niet uitziet en daarna een rits van Sylvie die net Mari met een burn out in de kleedkamer heeft achtergelaten?
Inderdaad ja, Sylvie met kramp in haar kaken van elke keer dezelfde glimlach op haar gezicht toveren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:16 schreef Noek het volgende:
Foto's van Sabia waar ze er niet uitziet en daarna een rits van Sylvie die net Mari met een burn out in de kleedkamer heeft achtergelaten?
zijn er genoegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedaan, maar daar kan ik geen foto's van een moeie en levenloze Sabia vinden
Kate Winslet heeft ook 3 kinderen van 3 verschillende vaders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
TerwijlWilleke
dus geweldig is.
Dus het zegt niets.
In het geval vanWilleke
althans.
Ik heb er een foto vanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Mari met een burn out in de kleedkamer
Das ook verdomd vermoeiend hoor. Steeds maar zoeken naar ellende en foto's van een vermoeide en levenloze Sabia.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:16 schreef Noek het volgende:
Dat post gemiddeld 20 berichten per dag vol gal maar nu is mevrouw moe hoor. Herstel maar lekker, een jaar lijkt me prima! Daaaaaag
Mijn hemel, die eerste foto. Daar loopt ze met haar eerste tweede/derde* kindje die net een kleine 2 maanden oud is. Net afscheid genomen van Khalid die voor een paar weken weg is. Waarschijnlijk net een traantje gelaten, misschien een gebroken nacht vanwege de baby...excuses dat ze er misschien niet heel erg florissant bij loopt (alhoewel dit nog niet eens heel erg is)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:22 schreef sherezade het volgende:
[..]
zijn er genoeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee hoor, je hoeft niet lang te zoeken...ze ziet er 9 van 10 keer smoezelig uit a la Sophie Hilbrandtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das ook verdomd vermoeiend hoor. Steeds maar zoeken naar ellende en foto's van een vermoeide en levenloze Sabia.
voor iemand van 34 jaar ziet ze er behoorlijk afgetakeld uit maar ik denk ik haar geval door gepoptquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
Oh weinig make up op de snoet betekent dus moe en levenloos.
Sophie zit meestal ook niet onder de plakkaat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee hoor, je hoeft niet lang te zoeken...ze ziet er 9 van 10 keer smoezelig uit a la Sophie Hilbrandt
nee en een borstel of een kam is voor haar ook een vreemdequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Sophie zit meestal ook niet onder de plakkaat.
LOL!!!!!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
voor iemand van 34 jaar ziet ze er behoorlijk afgetakeld uit maar ik denk ik haar geval door gepopt
Gepopt??quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
voor iemand van 34 jaar ziet ze er behoorlijk afgetakeld uit maar ik denk ik haar geval door gepopt
Dan ben ik op sterven na doodquote:
Op zaterdag 17
augustus 2013 20:28 schreef
roos85 het
volgende:
Oh weinig make up op de snoet betekent dus moe en levenloos.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan ben ik op sterven na dood
Nee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:33 schreef beequeen het volgende:
Was het eik toevallig dat Syl langs het jacht van Harry Mens en consorten liep, met haar ijsje? Zal wel niet hè?
Of naar Bospark Garderen. Het is daar zien en gezien worden maar laten we haar prijzen opdat ze netjes blijft omdat ze opgemerkt wordt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.
Daarbij ga je naar St. Tropez om gezien te worden, dus kennelijk heeft ze een prima vakantie.
Als ze rustig en ongezien vakantie had willen houden dan was ze wel naar Palm Beach gegaan.
Gezellig met de broertjes de Boer!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Of naar Bospark Garderen. Het is daar zien en gezien worden maar laten we haar prijzen opdat ze netjes blijft omdat ze opgemerkt wordt.
Bij Sylvie is niets toevalligquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:33 schreef beequeen het volgende:
Was het eik toevallig dat Syl langs het jacht van Harry Mens en consorten liep, met haar ijsje? Zal wel niet hè?
Ik snap dat ook niet, het zou echt mijn eer te na zijn om te vragen of ik met iemand op de foto magquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat die Nederlanders allemaal vragen of ze met hen op de foto wil. Wat een belachelijke lui, dat snap ik echt niet, dat doe je toch niet. En wat heb je er uberhaupt aan?Stelletje losers zijn dat.
Denk het ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als Sillepil zonder make up de straat op gaat is ze waarschijnlijk nog bloedmooi , maar ze
valt wel een stuk minder op, spijkerbroekkie aan, t-shirt, zonnebril en desnoods een hoedje en
geen hond die haar herkent volgens mij.
[ afbeelding ]
Ik ken toch wel een paar mensen bij wie ik die eer even opzij zou zetten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, het zou echt mijn eer te na zijn om te vragen of ik met iemand op de foto mag
Daar is het verschil wel heel grootquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit is dan weer een beetje eng...
[ afbeelding ]
jah...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
En zo lekker spontaan ook..
En ze dan tijdens hun vakantie lastig vallen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:47 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik ken toch wel een paar mensen bij wie ik die eer even opzij zou zetten.
Als ik weet dat ze op vakantie zijn, dan weet ik het niet. Maar goed, je weet ook niet altijd of mensen op vakantie zijn, of dat ze daar voor andere zaken zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze dan tijdens hun vakantie lastig vallen?
Ze had daar wel eens een kam door haar haren mogen halen....Sjoebelig typjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed, als ze NIET had willen opvallen was ze wel zó over straat gegaan,
[ afbeelding ]
dus ze zal het wel leuk vinden neem ik aan en dan kan je beter ook maar vriendelijk blijven want
de camera's draaien.
Ja, ze ziet er wel een beetje tokkie uit zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze had daar wel eens een kam door haar haren mogen halen....Sjoebelig typje
Die mond! Doet me denken aan een foto die Gordon laatst op Twitter posttequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:55 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Die mond! Doet me denken aan een foto die Gordon laatst op Twitter postte
[ afbeelding ]
Moe en levenloos, bedoel je?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze had daar wel eens een kam door haar haren mogen halen....Sjoebelig typje
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:28 schreef kvd het volgende:
[..]
Mijn hemel, die eerste foto. Daar loopt ze met haar eerste derde kindje die net een kleine 2 maanden oud is. Net afscheid genomen van Khalid die voor een paar weken weg is. Waarschijnlijk net een traantje gelaten, misschien een gebroken nacht vanwege de baby...excuses dat ze er misschien niet heel erg florissant bij loopt (alhoewel dit nog niet eens heel erg is)
En die tweede foto....van zo'n afstand kan je niks zeggen
fixedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:31 schreef kvd het volgende:
Trouwens, op die eerste foto is ze ook alweer zwanger van nummer 2 vier
Als je dan toch zo pietje precies doet....is het dan niet haar derde? Die eerste die nu 19 (?) is....dan Het Kindje wat tijdens de zwangerschap stierfquote:
Ook die heb ik er nu in verwerktquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je dan toch zo pietje precies doet....is het dan niet haar derde? Die eerste die nu 19 (?) is....dan Het Kindje wat tijdens de zwangerschap stierf![]()
En dan zoontje en dochtertje die nu bij haar wonen
Oh ja, verrek... *zweet van voorhoofd wist en e.e.a. gauw verbetert*quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je dan toch zo pietje precies doet....is het dan niet haar derde? Die eerste die nu 19 (?) is....dan Het Kindje wat tijdens de zwangerschap stierf![]()
En dan zoontje en dochtertje die nu bij haar wonen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, verrek... *zweet van voorhoofd wist en e.e.a. gauw verbetert*
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als Sillepil zonder make up de straat op gaat is ze waarschijnlijk nog bloedmooi , maar ze
valt wel een stuk minder op, spijkerbroekkie aan, t-shirt, zonnebril en desnoods een hoedje en
geen hond die haar herkent volgens mij.
[ afbeelding ]
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:42 schreef sherezade het volgende:
[..]hier ziet ze ook uit alsof ze onder een vrachtwagen is gekomen
Maar waarom voor op een foto? Wat heb je daar aan. Het is toch al leuk genoeg dat je iemand in levende lijve gezien hebt dan. Ik snap die hele fotodrang van tegenwoordig niet. Zeker voor op facebook of zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Als ik weet dat ze op vakantie zijn, dan weet ik het niet. Maar goed, je weet ook niet altijd of mensen op vakantie zijn, of dat ze daar voor andere zaken zijn.
Ik vind het juist leuk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:42 schreef sherezade het volgende:
ik vind haar op die foto;s niet uitzien bahquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak
Waarom maak je normaal een foto als je met familie of vrienden ergens bent? Gewoon de herinnering aan dat moment. Dat zou voor mij de reden zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar waarom voor op een foto? Wat heb je daar aan. Het is toch al leuk genoeg dat je iemand in levende lijve gezien hebt dan. Ik snap die hele fotodrang van tegenwoordig niet. Zeker voor op facebook of zo. En ook dat er tijdens een concert honderden mobieltjes in de lucht steken voor foto's of filmpjes. Geweldige actie daarom van Prince in Paradiso, dat zouden er meer moeten doen, foto's maken hup, wegwezen.
Maar wat is dan de herinnering aan dat moment? Je hebt helemaal geen moment met die persoon.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Waarom maak je normaal een foto als je met familie of vrienden ergens bent? Gewoon de herinnering aan dat moment. Dat zou voor mij de reden zijn.
En het is echt niet zo dat ik met iedereen die ik zie op de foto wil. Er zijn echt niet veel mensen bij wie ik het zou vragen (misschien 2 of 3, en hoe groot is de kans dat ik die mensen tegen zal komen?). Daarnaast, waarschijnlijk zou ik de kans ook nog gewoon laten passeren omdat ik me te opgelaten zal voelen als ik zou vragen of ik met hem/haar op de foto mag.
Ik heb DAT moment met die persoon. En een foto zou mij daar dan aan herinnerenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar wat is dan de herinnering aan dat moment? Je hebt helemaal geen moment met die persoon.
Dat is echt belachelijk!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:01 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb DAT moment met die persoon. En een foto zou mij daar dan aan herinneren
Dus Sabia is moe en levenloos, Sylvie ziet er uit alsof ze net is overreden... ik geef bij deze van harte toe dat ik razend benieuwd ben naar jouw eigen vast goddelijke verschijning, altijd om door een ringetje te halen, Joan Collins van de Lage Landen, nooit make-uploos en altijd goed gekaptquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik vind haar op die foto;s niet uitzien bah
Gênantquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, belachelijk is niet het goede woord. Het is sneu.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:42 schreef sherezade het volgende:
quote:
inderdaad ja, mij zul je niet op crocs en joggingbroek en ongekamde haren zien lopenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus Sabia is moe en levenloos, Sylvie ziet er uit alsof ze net is overreden... ik geef bij deze van harte toe dat ik razend benieuwd ben naar jouw eigen vast goddelijke verschijning, altijd om door een ringetje te halen, Joan Collins van de Lage Landen, nooit make-uploos en altijd goed gekapt
wat valt eraan te lachen, ze heeft het idd niet nodig nee...op die laatste foto is duidelijk een voorbeeld hoe je uitziet als je verkeerde make up gebruikt en een lelijke foundationquote:
Volgens mij heeft ze daar nog geen make up opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat valt eraan te lachen, ze heeft het idd niet nodig nee...op die laatste foto is duidelijk een voorbeeld hoe je uitziet als je verkeerde make up gebruikt en een lelijke foundation
als iemand dat nou toch leuk vind en het onderwerp van adoratie meewerkt, wat is dan het probleem?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, belachelijk is niet het goede woord. Het is sneu.
mij wel. het is mijn outfit als ik het kippenhok uit ga mesten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
inderdaad ja, mij zul je niet op crocs en joggingbroek en ongekamde haren zien lopen
Ik wil ook een kippenhokquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mij wel. het is mijn outfit als ik het kippenhok uit ga mesten.
maar dat doe jij natuurlijk in je minirok op je louboutins
Wel een idee.quote:
Ah! dank!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
Is haar oude account, ze twittert op een andere
Wat een raar groot hoofd op die laatste fotoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:25 schreef hexje het volgende:
Dit zijn van 15-8. Sorry als ze al gepost zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee vind ik ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een raar groot hoofd op die laatste fotoof ligt dat aan mij
jahquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:31 schreef hexje het volgende:
Ze lijkt daar echt op een lilliputter.
Linkse kindje is Damian van Raf en Syl en die andere 2 kindjes zijn van Sab en Khal.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie is nou van wie?
Links een van der vaartje, midden en rechts boulahrouzjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie is nou van wie?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Linkse kindje is Damian van Raf en Syl en die andere 2 kindjes zijn van Sab en Khal.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Links een van der vaartje, midden en rechts boulahrouzjes
Sylvie is 1.58, op foto's is Sabia groter, wat zal het zijn, 1.65? 1.70?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Khalid zijn lengte is 1.82, Sabia net als Sylvie rond de 152, 1.58 cm?
[ afbeelding ]
Zie ik nu beter.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Sylvie is 1.58, op foto's is Sabia groter, wat zal het zijn, 1.65? 1.70?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen het filmpje doelpunt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar er is nieuws!![]()
on topic![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_koel__video___.html
za 17 aug 2013, 16:24
Van der Vaart weer koel (video)
Van onze Telesportredactie
Rafael van der Vaart heeft net als vorige week tegen Schalke 04 (3-3) een doelpunt gemaakt. De aanvoerder van Hamburger SV trof tegen Hoffenheim doel vanaf de strafschopstip. Ook tegen Schalke scoorde de 30-jarige Nederlander vanaf elf meter. Bekijk HIER de penalty.
Van der Vaart maakte in de 44e minuut gelijk. Eerder had Roberto Firmino de 0-1 voor de gasten geproduceerd. Bij de rust is het 1-1. De treffer hielp HSV niet. Na de pauze liep Hoffenheim uit naar een 1-5 zege.
maar volgens mij had Fluitertje dat ook al gepost
Deze vind ik mooi.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:42 schreef sherezade het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |