quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als Sillepil zonder make up de straat op gaat is ze waarschijnlijk nog bloedmooi , maar ze
valt wel een stuk minder op, spijkerbroekkie aan, t-shirt, zonnebril en desnoods een hoedje en
geen hond die haar herkent volgens mij.
[ afbeelding ]
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:42 schreef sherezade het volgende:
[..]hier ziet ze ook uit alsof ze onder een vrachtwagen is gekomen
Maar waarom voor op een foto? Wat heb je daar aan. Het is toch al leuk genoeg dat je iemand in levende lijve gezien hebt dan. Ik snap die hele fotodrang van tegenwoordig niet. Zeker voor op facebook of zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:51 schreef kvd het volgende:
[..]
Als ik weet dat ze op vakantie zijn, dan weet ik het niet. Maar goed, je weet ook niet altijd of mensen op vakantie zijn, of dat ze daar voor andere zaken zijn.
Ik vind het juist leuk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:42 schreef sherezade het volgende:
ik vind haar op die foto;s niet uitzien bahquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak
Waarom maak je normaal een foto als je met familie of vrienden ergens bent? Gewoon de herinnering aan dat moment. Dat zou voor mij de reden zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar waarom voor op een foto? Wat heb je daar aan. Het is toch al leuk genoeg dat je iemand in levende lijve gezien hebt dan. Ik snap die hele fotodrang van tegenwoordig niet. Zeker voor op facebook of zo. En ook dat er tijdens een concert honderden mobieltjes in de lucht steken voor foto's of filmpjes. Geweldige actie daarom van Prince in Paradiso, dat zouden er meer moeten doen, foto's maken hup, wegwezen.
Maar wat is dan de herinnering aan dat moment? Je hebt helemaal geen moment met die persoon.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Waarom maak je normaal een foto als je met familie of vrienden ergens bent? Gewoon de herinnering aan dat moment. Dat zou voor mij de reden zijn.
En het is echt niet zo dat ik met iedereen die ik zie op de foto wil. Er zijn echt niet veel mensen bij wie ik het zou vragen (misschien 2 of 3, en hoe groot is de kans dat ik die mensen tegen zal komen?). Daarnaast, waarschijnlijk zou ik de kans ook nog gewoon laten passeren omdat ik me te opgelaten zal voelen als ik zou vragen of ik met hem/haar op de foto mag.
Ik heb DAT moment met die persoon. En een foto zou mij daar dan aan herinnerenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar wat is dan de herinnering aan dat moment? Je hebt helemaal geen moment met die persoon.
Dat is echt belachelijk!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:01 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb DAT moment met die persoon. En een foto zou mij daar dan aan herinneren
Dus Sabia is moe en levenloos, Sylvie ziet er uit alsof ze net is overreden... ik geef bij deze van harte toe dat ik razend benieuwd ben naar jouw eigen vast goddelijke verschijning, altijd om door een ringetje te halen, Joan Collins van de Lage Landen, nooit make-uploos en altijd goed gekaptquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik vind haar op die foto;s niet uitzien bah
Gênantquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, belachelijk is niet het goede woord. Het is sneu.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:42 schreef sherezade het volgende:
quote:
inderdaad ja, mij zul je niet op crocs en joggingbroek en ongekamde haren zien lopenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus Sabia is moe en levenloos, Sylvie ziet er uit alsof ze net is overreden... ik geef bij deze van harte toe dat ik razend benieuwd ben naar jouw eigen vast goddelijke verschijning, altijd om door een ringetje te halen, Joan Collins van de Lage Landen, nooit make-uploos en altijd goed gekapt
wat valt eraan te lachen, ze heeft het idd niet nodig nee...op die laatste foto is duidelijk een voorbeeld hoe je uitziet als je verkeerde make up gebruikt en een lelijke foundationquote:
Volgens mij heeft ze daar nog geen make up opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat valt eraan te lachen, ze heeft het idd niet nodig nee...op die laatste foto is duidelijk een voorbeeld hoe je uitziet als je verkeerde make up gebruikt en een lelijke foundation
als iemand dat nou toch leuk vind en het onderwerp van adoratie meewerkt, wat is dan het probleem?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, belachelijk is niet het goede woord. Het is sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |