Ik kwam op rtlgemist een linkje voor je tegenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
Van schrik omdat ik hem sloot kreeg ik niet zo snel een sappige TT verzonnen.
Halp
Ik interpreteer het vooral als dat hij meer spijt van heeft van het überhaupt aangaan van een relatie & verliefd zijn op Sabia. Ik denk niet dat hij haar er zozeer de schuld van geeft, maar dat hij achteraf liever had gezien dat HIJ anders gehandeld hadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, om nou Sabia de schuld te geven van je falende carrière
Ja, zo zou je het ook kunnen zien, maar ik vind het verre van 'waardig', dat hele verhaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik interpreteer het vooral als dat hij meer spijt van heeft van het überhaupt aangaan van een relatie & verliefd zijn op Sabia. Ik denk niet dat hij haar er zozeer de schuld van geeft, maar dat hij achteraf liever had gezien dat HIJ anders gehandeld had
Ik denk dat jij elke ochtend juichend uit bed zou springen als je zijn geld hadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, om nou Sabia de schuld te geven van je falende carrière
Hé, hij zit te janken dat 'ie er zoveel meer van had kunnen maken, niet ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat jij elke ochtend juichend uit bed zou springen als je zijn geld had
Ik vind dat janken wel meevallen eigenlijk en wat hij zegt komt op mij redelijk natuurlijk over.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hé, hij zit te janken dat 'ie er zoveel meer van had kunnen maken, niet ik
Ik vind het net een foute kick-boxer.quote:
Ik vind het een leukerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef static het volgende:
[..]
Ik vind het net een foute kick-boxer.
Ja, kop maar in.
Goeie vent lijkt me datquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Misschien doen deze beelden het.
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1376584507/1
En dat alles moeten verwerken in Portugal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goeie vent lijkt me dat
Nice! Beetje kleur kan geen kwaadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En dat alles moeten verwerken in Portugal.
Snel zijn nieuwe appartement in Amsterdam gezellig maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is behoorlijk goed, het is echter een verdediger, geen aanvaller, dus zijn kwaliteit is niet af te meten aan het aantal doelpunten wat hij scoort.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hé, hij zit te janken dat 'ie er zoveel meer van had kunnen maken, niet ik
Persoonlijk denk ik dat 'ie gewoon niet zo'n bijzondere voetballer is. Als je dan nog acht miljoen binnen weet te harken is dat leuk gedaan![]()
Euh, wel degelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nice! Beetje kleur kan geen kwaad
Ik zou de boel wel kunnen opvrolijken daarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, wel degelijk![]()
Of ben denk je dat hij zo'n alto is die tegen bruine muren met oranje plinten aan wil gaan staren
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, wel degelijk![]()
Of denk je dat hij zo'n alto is die tegen bruine muren met oranje plinten aan wil gaan staren
Die jongen heeft rust nodigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zou de boel wel kunnen opvrolijken daarbeetje verf leuke meubeltjes, ik zou het wel weten
He, dat is bij mij in de buurt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En dat alles moeten verwerken in Portugal.
Snel zijn nieuwe appartement in Amsterdam gezellig maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie heeft het over doelpuntenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
Hij is behoorlijk goed, het is echter een verdediger, geen aanvaller, dus zijn kwaliteit is niet af te meten aan het aantal doelpunten wat hij scoort.
Kinderen wonen nu bij Sabia en Rafael in de villa aan de Alster in Hamburg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef Musthaves1 het volgende:
Maar woont die Khalid dan met zijn kinderen het meeste van de tijd of zij?
Boeiend. Mijn ouders hebben ook spijt van elkaar. Ik vind het ook spijtig voor mijn ouders (en ons) dat ze een relatie hebben gehad met elkaar en zelfs getrouwd zijn geweest. Want behalve wij (kinderen) is er niets positiefs uitgekomen, alleen maar ellende. Het kan gewoon zo zijn dat twee mensen een keuze hebben gemaakt die achteraf onjuist bleek. Best menselijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 06:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 15 augustus 2013 23:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik interpreteer het vooral als dat hij meer spijt van heeft van het überhaupt aangaan van een relatie & verliefd zijn op Sabia.
Leuk voor hun kinderen als ze dat later nog teruglezen.
Dat is het met geen enkele voetballer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is behoorlijk goed, het is echter een verdediger, geen aanvaller, dus zijn kwaliteit is niet af te meten aan het aantal doelpunten wat hij scoort.
Benieuwd hoe vaak hij ze ziet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kinderen wonen nu bij Sabia en Rafael in de villa aan de Alster in Hamburg.
Ach welnee, hij is gewoon goed genoeg om in het buitenland te voetballen. En dat is prima en verder dan de meeste zullen komen, maar bij een echt topclub zoals Chelsea kon hij geen potten breken en heeft hij nauwelijks gespeeld.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haha, zit je lekker daar onder je steen? Dat is hier al een half jaar of zo bekend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 01:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ejjjjjjjjjjjj was dit al bekend? Niet bij mij in elk geval![]()
http://glamour.blog.nl/we(...)ia-was-gogo-danseres
‘Sabia was gogo-danseres’
Beethovenstraat toch?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:06 schreef alors het volgende:
Overigens staat hij nu in de belangstelling van West Ham en Crystal Palace (net gepromoveerd), zou wel leuk om hem weer in de Premier League te zien.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, zit je lekker daar onder je steen? Dat is hier al een half jaar of zo bekend.
Ik ben weer up to date!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nee hoor Fann, hoe kan je nou alles weten, volgen etc.
Sabia was ongeveer 17 jaar en gogodanseres in een nachtclub.
(17 jaren later, 6 augustus 2013)
Katharina, de dochter die Sabia op haar zeventiende met GoGo-clubbaas Milan B. kreeg, bracht een bezoekje aan haar moeder Sabia en haar vriend Rafael.
[ afbeelding ]
Nah.. spill the beansquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
En ze schijnt wel meer te zijn geweest dan alleen een danseres.. maar weet niet of dat wel bekend was.
Zo interpreteer ik het ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik interpreteer het vooral als dat hij meer spijt van heeft van het überhaupt aangaan van een relatie & verliefd zijn op Sabia. Ik denk niet dat hij haar er zozeer de schuld van geeft, maar dat hij achteraf liever had gezien dat HIJ anders gehandeld had
Wat is er niet 'waardig' aan? Hij haalt haar toch niet door de modder, scheldt toch niet? Ik vind dat hij het netjes brengt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zo zou je het ook kunnen zien, maar ik vind het verre van 'waardig', dat hele verhaal.
Nou, ze verdiende ook wat centjes bij als dame van lichte zedenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. spill the beanswat dan?
Inderdaad, dat de ouders (of een van de ouders) spijt hebben van elkaar betekent niet automatisch dat ze ook spijt hebben van hun kinderen. Vaak zijn die in dergelijke gevallen het enige goede.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 06:10 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Boeiend. Mijn ouders hebben ook spijt van elkaar. Ik vind het ook spijtig voor mijn ouders (en ons) dat ze een relatie hebben gehad met elkaar en zelfs getrouwd zijn geweest. Want behalve wij (kinderen) is er niets positiefs uitgekomen, alleen maar ellende. Het kan gewoon zo zijn dat twee mensen een keuze hebben gemaakt die achteraf onjuist bleek. Best menselijk.
Moet je daar geen ''bron'' voor hebben ofzo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou, ze verdiende ook wat centjes bij als dame van lichte zeden
Nou inderdaad! Dat zou voor mij ook nieuw nieuws zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet je daar geen ''bron'' voor hebben ofzo?
Gvd, ik moet nu al 3x hardop lachen om deze zin in combinatie met de eerste fotoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:15 schreef sherezade het volgende:
ik krijg overigens de kriebels van die foto , je weet niet wat het is
[ afbeelding ]
Durf ik niet te roepen, maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben, dat Sabia het gewoon 'gratis' met heel veel mannen deed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet je daar geen ''bron'' voor hebben ofzo?
Hmmmquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Durf ik niet te roepen, maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben, dat Sabia het gewoon 'gratis' met heel veel mannen deed.
De foto heeft eigenlijk overal al op het internet gestaan en in de Duitste bladen, ik denk als het haar niet was dan had Saab wel aan de bel getrokken...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:25 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Gvd, ik moet nu al 3x hardop lachen om deze zin in combinatie met de eerste foto![]()
. En dat terwijl ik in een dip zit.
Nogmaals. Hahahaha![]()
. Is zij het wel echt? Haar hele bouw van gezicht is/lijkt nu zelfs anders.
Ik hoop het ook voor haar hahaha, daarom snap ik die reacties ook niet dat iedereen het zo'n lekker wijf vindt....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:30 schreef Musthaves1 het volgende:
Wat is deeeeze. Ze lijkt hier ook al enigszins een omgebouwde man:
[ afbeelding ]
Volgens mij is zij het niet op de bovenste foto van Sherezade en ìs dat gewoon een random man verkleed als vrouw. En heeft iemand 't voor de gein de wereld zo in geroepen. Ofzo. Mag ik hopen.
Haha!
Vooral veel in SHO blijven, wordt je dip een stuk minder ergquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:25 schreef Musthaves1 het volgende:
[..]
Gvd, ik moet nu al 3x hardop lachen om deze zin in combinatie met de eerste foto![]()
. En dat terwijl ik in een dip zit.
Nogmaals. Hahahaha![]()
. Is zij het wel echt? Haar hele bouw van gezicht is/lijkt nu zelfs anders.
Ze had die borsten moeten houden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:46 schreef sherezade het volgende:
Saab in 1997 met?? Sugardaddy? of klant?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien was er na die andere zwangerschappen niet meer veel goeds van over?quote:
Ja dat kan, maar het is toch niet óf niks óf formaatje ballon...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien was er na die andere zwangerschappen niet meer veel goeds van over?
Nee dat is natuurlijk zo. Hoe ze er nu uitzien is geen gezicht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar het is toch niet óf niks óf formaatje ballon...
Die zag er een stuk frisser uit!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:15 schreef Greys het volgende:
Nou Tubbs vond ik nog wel soort-van sekseh.
O, wat grappig om dit weer eens te zien! In gedachten inderdaad meer sexy en leuker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zag er een stuk frisser uit!![]()
[ afbeelding ]
Best een lekker koppie
Er zijn ook wel stoerderer foto's maar ik vond deze zo liefquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:31 schreef Smallish het volgende:
[..]
O, wat grappig om dit weer eens te zien! In gedachten inderdaad meer sexy en leuker.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
Heeft-ie nou blauwe ogen of is dat zo gesoept?
Lichtbruin. En misschien voldoet dit meer aan jullie jeugdherinningquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of het is gewoon de lichtval, op de ene foto lijken zijn ogen donkerder dan op de andere als
je of afbeeldingen zoekt, zal wel licht bruin zijn ofzo...
''grom''quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lichtbruin. En misschien voldoet dit meer aan jullie jeugdherinning
[ afbeelding ]
Christus nee tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:03 schreef kvd het volgende:
Sabia nu bij shownieuws over het interview van Khalid
De bild vroeg om een reactie, ze richt zich op de kinderen, verder nietsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Christus nee toch![]()
Ze moet weer het laatste woord hebben. Die man zegt één keer iets en hop, daar is ze weer.
Dat übermediageile van haar begint wel heel erge vormen aan te nemen.
Behalve als ze niks dan goeds zegt over hem (ik kijk niet), dan neem ik het terug
Oh ik dacht dat Shownieuws zelf met haar sprak/belde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:05 schreef kvd het volgende:
[..]
De bild vroeg om een reactie, ze richt zich op de kinderen, verder niets
Zo deden ze het ook voorkomen. Maar goed, dit is ook gewoon een 'geen commentaar' natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Shownieuws zelf met haar sprak/belde.
Maar als de Bild om een reactie vraagt, moet ze misschien eens gewoon 'nee' zeggen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef Noek het volgende:
Ik had Sabia nog nooit horen praten. Wat een sympathieke stem heeft ze en een mooi accent. Het deed me aan Maxima denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |