Die zag er een stuk frisser uit!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:15 schreef Greys het volgende:
Nou Tubbs vond ik nog wel soort-van sekseh.
O, wat grappig om dit weer eens te zien! In gedachten inderdaad meer sexy en leuker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zag er een stuk frisser uit!![]()
[ afbeelding ]
Best een lekker koppie
Er zijn ook wel stoerderer foto's maar ik vond deze zo liefquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:31 schreef Smallish het volgende:
[..]
O, wat grappig om dit weer eens te zien! In gedachten inderdaad meer sexy en leuker.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef SEMTEX het volgende:
Heeft-ie nou blauwe ogen of is dat zo gesoept?
Lichtbruin. En misschien voldoet dit meer aan jullie jeugdherinningquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of het is gewoon de lichtval, op de ene foto lijken zijn ogen donkerder dan op de andere als
je of afbeeldingen zoekt, zal wel licht bruin zijn ofzo...
''grom''quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lichtbruin. En misschien voldoet dit meer aan jullie jeugdherinning
[ afbeelding ]
Christus nee tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:03 schreef kvd het volgende:
Sabia nu bij shownieuws over het interview van Khalid
De bild vroeg om een reactie, ze richt zich op de kinderen, verder nietsquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Christus nee toch![]()
Ze moet weer het laatste woord hebben. Die man zegt één keer iets en hop, daar is ze weer.
Dat übermediageile van haar begint wel heel erge vormen aan te nemen.
Behalve als ze niks dan goeds zegt over hem (ik kijk niet), dan neem ik het terug
Oh ik dacht dat Shownieuws zelf met haar sprak/belde.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:05 schreef kvd het volgende:
[..]
De bild vroeg om een reactie, ze richt zich op de kinderen, verder niets
Zo deden ze het ook voorkomen. Maar goed, dit is ook gewoon een 'geen commentaar' natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Shownieuws zelf met haar sprak/belde.
Maar als de Bild om een reactie vraagt, moet ze misschien eens gewoon 'nee' zeggen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef Noek het volgende:
Ik had Sabia nog nooit horen praten. Wat een sympathieke stem heeft ze en een mooi accent. Het deed me aan Maxima denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |