Hij lijkt op die aardige trainer van Obese. Radmilo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt mij ook best een aardige meneer
En jij denkt dat ik weet waar jij het over hebt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij lijkt op die aardige trainer van Obese. Radmilo.
[ afbeelding ]
Fann!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik weet waar jij het over hebt?Maar ik geloof je direct
Heb ik weleens doorheen gezapt maar meer ook nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann!Obese!
Dat is dat programma waarin Radmilo mensen die te dik zijn (meestal door de schuld van hun moeder) helpt af te vallen en Wendy van Dijk ze aan het huilen probeert te krijgen.
Tis vooral ook leuk met het topic erbij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik weleens doorheen gezapt maar meer ook nietik kan niet zo goed tegen dat soort
programma's
Daar heb ik dan weer geen verstand vanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht dat je met Obese een voetbalclub bedoelde!
omdat je zei ''aardige trainer van Obese''quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen verstand van
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
omdat je zei ''aardige trainer van Obese''![]()
Maar nu snap ik het
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar nu snap ik het
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht dat je met Obese een voetbalclub bedoelde!
Ja één trouwfoto zegt hoe een persoon is inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Mijn trouwfoto's zagen er vrolijker uit dan die van haar en Boul. destijds
[ afbeelding ]
we hebben het hier niet over hoe iemand is maar over dat ze altijd zo moe en levenloos uitzietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja één trouwfoto zegt hoe een persoon is inderdaad.
Op die trouwfoto staat Sabia inderdaad niet op haar best, maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ze er altijd moe en levenloos uitziet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
we hebben het hier niet over hoe iemand is maar over dat ze altijd zo moe en levenloos uitziet
Dat zie je gewoon regelmatig terug op foto's
maar verder zagen ze er heel gelukkig uit dit was vast de mooiste dag uit hun leven..het straalt van alle kanten
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die trouwfoto staat Sabia inderdaad niet op haar best, maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ze er altijd moe en leveloos uitziet.
ach laat maar, ben te moe om hierop verder door te gaan nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die trouwfoto staat Sabia inderdaad niet op haar best, maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ze er altijd moe en leveloos uitziet.
Moe en levenloos?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
ach laat maar, ben te moe om hierop verder door te gaan nu
kijk op google ofzoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moe en levenloos?![]()
Jammer, ik wilde je net vragen om wat foto's die van Sabia te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |