Nee, het is Engizek....en een griezelquote:
We kunnen veel erover zeggen maar ik vind het wel knap hoe ze ermee om gaat, ik had geloof ik de fotograven al tig keer uitgescholden als ik iedere keer zo belaagd werd bij iedere stap die buiten de deur zet....En het geduld om altijd beleefd met iedereen op de foto te gaan, niets lijkt haar te lastig ook zelfs op haar eigen vakantie niet.....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:42 schreef kvd het volgende:
[..]
En Jan de Bouvrie en Judith Heinsbroek.
Toch wel sneu dat ze en zo gevolgd wordt en zo vaak op de foto moet. Zelfs een ijsje kopen lukt niet zonder dat ze steeds met mensen op de foto moet. Snap nu ook wel waarom zo niet zo vaak ijs eet, dat ijsje smelt helemaal, geeft zo'n kliederboel
En dan eet ze eens een ijsje, moet je een boot op 'dahag ijsje'. Wel leuk dat ze een nieuwe krijgt.
Sylvie geniet van al die aandacht, lijkt wel, ze vindt het heerlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
We kunnen veel erover zeggen maar ik vind het wel knap hoe ze ermee om gaat, ik had geloof ik de fotograven al tig keer uitgescholden als ik iedere keer zo belaagd werd bij iedere stap die buiten de deur zet....En het geduld om altijd beleefd met iedereen op de foto te gaan, niets lijkt haar te lastig ook zelfs op haar eigen vakantie niet.....
Op namen Sabia en Milan kwam ik op deze foto uit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:32 schreef kvd het volgende:
[..]
Dit is niet Milan, maar Karl-Heinz Schwensen, ook wel Kalle Schwensen genaamd. Bekend van de Hamburgse wallen
http://de.wikipedia.org/wiki/Kalle_Schwensen
[ afbeelding ]
ja maar toch iedereen heeft een grens he, er zijn ook dagen dat je er geen behoefte aan hebt en na al die jaren begint het wel te vervelen lijkt me...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sylvie geniet van al die aandacht, lijkt wel, ze vindt het heerlijk.
Van jou verwachten we niet anders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
We kunnen veel erover zeggen maar ik vind het wel knap hoe ze ermee om gaat, ik had geloof ik de fotograven al tig keer uitgescholden als ik iedere keer zo belaagd werd bij iedere stap die buiten de deur zet....En het geduld om altijd beleefd met iedereen op de foto te gaan, niets lijkt haar te lastig ook zelfs op haar eigen vakantie niet.....
kom op, dat zie je toch ook wel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Van jou verwachten we niet anders.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Van jou verwachten we niet anders.
Sylvie blijft lachen, beleefd, vriendelijk, netjes, attent!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
Als ze dit niet leuk zou vinden zou ze wel incognitoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
kom op, dat zie je toch ook wel?
ja alsof dat nog helpt anno 2013quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ze dit niet leuk zou vinden zou ze wel incognitogaan toch?
Zegt degene die altijd een grafstemming lijkt te hebben..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Was ze daar ookal in de rouw? jeetje wat een leveloos persoon
Ja, of ze er nou zelf voor kiest of niet, ze blijft verbazingwekkend netjes. Het ligt niet in mijn aard om dat te kunnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
kom op, dat zie je toch ook wel?
dat bedoel ik te zeggenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, of ze er nou zelf voor kiest of niet, ze blijft verbazingwekkend netjes. Het ligt niet in mijn aard om dat te kunnen.
Nou ja, ze valt natuurlijk aardig op zo in die mooie jurk, als je écht niet herkent wil worden zou ze welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja alsof dat nog helpt anno 2013
Het is voor Sylvie gewoon part of the job.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja maar toch iedereen heeft een grens he, er zijn ook dagen dat je er geen behoefte aan hebt en na al die jaren begint het wel te vervelen lijkt me...
Zijn er genoeg die zich echt niet de moeite nemen om met iedereen op de foto te gaan of continue in oorlog zijn met de fotograven
Mijn trouwfoto's zagen er vrolijker uit dan die van haar en Boul. destijdsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zegt degene die altijd een grafstemming lijkt te hebben..
Haar afhaaletenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Is oud nieuws! Maar vond het zo lief van Sab.
Sabia deelt haar afhaaleten met een roddelmeneer.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ie_met_Rafael__.html
En nu kan ik m'n monitor poetsenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zegt degene die altijd een grafstemming lijkt te hebben..
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:10 schreef hexje het volgende:
10 keer liever Raf dan Khalid trouwens.
Hij lijkt op die aardige trainer van Obese. Radmilo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt mij ook best een aardige meneer
En jij denkt dat ik weet waar jij het over hebt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij lijkt op die aardige trainer van Obese. Radmilo.
[ afbeelding ]
Fann!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik weet waar jij het over hebt?Maar ik geloof je direct
Heb ik weleens doorheen gezapt maar meer ook nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann!Obese!
Dat is dat programma waarin Radmilo mensen die te dik zijn (meestal door de schuld van hun moeder) helpt af te vallen en Wendy van Dijk ze aan het huilen probeert te krijgen.
Tis vooral ook leuk met het topic erbij.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik weleens doorheen gezapt maar meer ook nietik kan niet zo goed tegen dat soort
programma's
Daar heb ik dan weer geen verstand vanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht dat je met Obese een voetbalclub bedoelde!
omdat je zei ''aardige trainer van Obese''quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen verstand van
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
omdat je zei ''aardige trainer van Obese''![]()
Maar nu snap ik het
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar nu snap ik het
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht dat je met Obese een voetbalclub bedoelde!
Ja één trouwfoto zegt hoe een persoon is inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Mijn trouwfoto's zagen er vrolijker uit dan die van haar en Boul. destijds
[ afbeelding ]
we hebben het hier niet over hoe iemand is maar over dat ze altijd zo moe en levenloos uitzietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja één trouwfoto zegt hoe een persoon is inderdaad.
Op die trouwfoto staat Sabia inderdaad niet op haar best, maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ze er altijd moe en levenloos uitziet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
we hebben het hier niet over hoe iemand is maar over dat ze altijd zo moe en levenloos uitziet
Dat zie je gewoon regelmatig terug op foto's
maar verder zagen ze er heel gelukkig uit dit was vast de mooiste dag uit hun leven..het straalt van alle kanten
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die trouwfoto staat Sabia inderdaad niet op haar best, maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ze er altijd moe en leveloos uitziet.
ach laat maar, ben te moe om hierop verder door te gaan nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die trouwfoto staat Sabia inderdaad niet op haar best, maar ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ze er altijd moe en leveloos uitziet.
Moe en levenloos?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
ach laat maar, ben te moe om hierop verder door te gaan nu
kijk op google ofzoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moe en levenloos?![]()
Jammer, ik wilde je net vragen om wat foto's die van Sabia te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |