http://rtl.ksya.net/video(...)8f5267dc2150a6049fc0quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niks voor Sabia, lijkt me eerder dat ze zijn wens heeft gerespecteerd dan andersom.
Maar als getrouwde mevrouw Boulahrouz gaan er meer deuren open dan een gescheiden mevrouw Bouhlarouz, blijf je meer in de belangstelling staan. Helemaal als man ook nog eens in een ander lang woont en jij als toegewijde vrouw (voor de buitenwereld) voor de kindjes zorgt, terwijl je eigenlijk gewoon inmiddels een alleenstaande moeder bent.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar bot gezegd, ze heeft gewoon recht op het gebruik van de naam Boulahrouz, geen rechter die haar dat zou verbieden. Dus als ze echt zo'n haai is die niks om haar ex geeft, had ze gewoon én de scheiding openbaar kunnen maken én zijn naam kunnen blijven gebruiken tot in lengte van dagen...
ik niet. je hebt van die vrouwen. de ex van mijn partner heeft er ook 3 op die manierquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een groot gezin willen kan altijd natuurlijk. (En ook compensatie wellicht, hun kinderen zijn altijd wel eens bij de vader of moeder).
Ik verbaas me meer dat je als vrouw bij elke kerel wéér aan kinderen begint. Vader nr. 3.
Nee klopt, ik bedoelde met dat uithuilen ''bij wijze van spreken''quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:29 schreef kvd het volgende:
En ik heb het nooit over uithuilen gehad hè. Maar ik kan me zo voorstellen dat er in een kleedkamer/team wel wordt gesproken over waarom iemand niet lekker op het veld staat/in zijn vel zit. Als het zijn spel heeft beïnvloedt, dan heeft het het team/Oranje ook beïnvloed. Kan me voorstellen dat hij wel op een bepaalde manier verantwoording heeft moeten afleggen aan iemand. Of dat een trainer is of heel een team, geen idee. Kan me voorstellen dat een team dat ook wel te weten krijgt (ivm het vertrouwen dat je in de medespeler moet hebben.
Hoe oud is dat mens nu eigenlijk, ik zie hier altijd 34/ 35 jaar voorbij komen maar volgens mij is ze toch al ouder toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:19 schreef Injetta het volgende:
Als dochterlief net als ma Sabia nu zwanger zou worden, wordt Sabia op haar 34ste oma.... Gekke gedachte. En als ze de familietradtie voortzetten, kan ze op haar 51ste al overgrootmoeder zijn die van haar tiende man net haar laatste kind heeft gekregen.
Dat dus, het is wel heel frappant allemaal dat je eigenlijk al zoooooooolang uitelkaar bent en het dan net toevallig pas bekend maakt nadat Raf & syl zouden gaan scheiden... het is net wat te toevallig allemaalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:44 schreef kvd het volgende:
[..]
http://rtl.ksya.net/video(...)8f5267dc2150a6049fc0
Vanaf 55 seconde (alleen het jaartal klopt niet, maar goed, boulevard) 'Sabia houdt de schijn op'
vanaf 1.20 'Sabia wil de scheiding eerst geheim houden, maar gooit het in januari zelf op straat'.
Mijn gok....zolang niet bekend is dat ze zijn gescheiden, kan zij gebruik blijven maken van de naar Boulahrouz, die opende voor haar deuren, gaf haar media-aandacht....de vrouw van...
Maar dan gaan Raf en Syl scheiden en had Sabia misschien al wat met Rafael. Dan moet je dus wel bekend maken dat je inmiddels bent gescheiden, anders kan je met hem niet verder.
Ik geloof niet dat zij een wens van Khalid heeft gerespecteerd, mijns inzien heeft zij gewoon willen profiteren van die achternaam en de bijbehorende voordelen. Totdat er een betere optie beschikbaar was (van der Vaart).
Is hem dat?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
Met de vader van Katherina trouwde Sabia niet. Maar wél met Jens Thele, een bekende manager uit de Duitse muziekwereld.
Terwijlquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:59 schreef hexje het volgende:
Willeke Alberti heeft ook met 3 verschillende mannen kinderen.
Linkje doet het bij mij niet, bedoel je Jens Thele of Milan Bakrac.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
Is hem dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voortplanten is voor de dommen, als je een klein beetje nadenkt over de toekomst van de aerdbol.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:15 schreef Aventura het volgende:
Als je zat geld en tijd hebt snap ik de drang tot voortplanten wel. En Saab is ook alweer 35.
dit linkjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Linkje doet het bij mij niet, bedoel je Jens Thele of Milan Bakrac.
Milan
[ afbeelding ]
Jens Thele , ex Sabia.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
dit linkje
http://www.mopo.de/promi-(...)067148,22317878.html
Was ze daar ookal in de rouw? jeetje wat een leveloos persoonquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jens Thele , ex Sabia.
[ afbeelding ]
maar liefst 2 ijsjes nog welquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
Was ze daar ookal in de rouw? jeetje wat een leveloos persoon
Dit is niet Milan, maar Karl-Heinz Schwensen, ook wel Kalle Schwensen genaamd. Bekend van de Hamburgse wallenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Linkje doet het bij mij niet, bedoel je Jens Thele of Milan Bakrac.
Sabia en Milan
[ afbeelding ]
En Jan de Bouvrie en Judith Heinsbroek.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Wat een drama om zo een ijsje te moeten eten
![]()
Ik zag Harry Mensop die boot en die knakker die aan het filmen was hoor je heel hard hijgen
Ik ben blij dat ik ongestoord een ijsje kan eten in elk gevalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:42 schreef kvd het volgende:
[..]
En Jan de Bouvrie en Judith Heinsbroek.
Toch wel sneu dat ze en zo gevolgd wordt en zo vaak op de foto moet. Zelfs een ijsje kopen lukt niet zonder dat ze steeds met mensen op de foto moet. Snap nu ook wel waarom zo niet zo vaak ijs eet, dat ijsje smelt helemaal, geeft zo'n kliederboel
En dan eet ze eens een ijsje, moet je een boot op 'dahag ijsje'. Wel leuk dat ze een nieuwe krijgt.
Brrrr wat een engnek.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:32 schreef kvd het volgende:
[..]
Dit is niet Milan, maar Karl-Heinz Schwensen, ook wel Kalle Schwensen genaamd. Bekend van de Hamburgse wallen
http://de.wikipedia.org/wiki/Kalle_Schwensen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |