abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 01:46:39 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130156147
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die zag er een stuk frisser uit! :Y

[ afbeelding ]

Best een lekker koppie O+
Oh lieve here god die in de hemel zijt en de bips van Don Johnson bedacht

* off topic flauwvalt *
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_130157549
Sab WEL zwanger!!

_O- :')
pi_130158140
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:25 schreef Ole het volgende:
Jij bent toch ho,,,?
:')
Go hard or go home
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 08:06:26 #104
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_130158168
quote:
16s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 03:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Sab WEL zwanger!!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hahaha beetje zelfspot is altijd leuk!
pi_130158206
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Christus nee toch :{

Ze moet weer het laatste woord hebben. Die man zegt één keer iets en hop, daar is ze weer.
Dat übermediageile van haar begint wel heel erge vormen aan te nemen.

Behalve als ze niks dan goeds zegt over hem (ik kijk niet), dan neem ik het terug :+
Hoe en waar vind je haar sowieso mediageil dan?
Go hard or go home
pi_130158477
quote:
Sab WEL zwanger!!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:D Dit moet voor Raf toch een verademing zijn, zo'n vrouw? Alleen die drang tot voortplanten snap ik echt niet.
pi_130158502
quote:
Sab WEL zwanger!!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hahahaha :D
know'm sayin?
word? word.
pi_130158864
quote:
Sab WEL zwanger!!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O- _O_
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:45:08 #109
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130159082
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:50 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

:D Dit moet voor Raf toch een verademing zijn, zo'n vrouw? Alleen die drang tot voortplanten snap ik echt niet.
Ik denk dat die drang bij Raf leeft.
Het enige wat mij hierin mogelijk irriteert is, als Sylvie door haar kanker geen kinderen meer mocht krijgen en dat de reden is dat ze met Raf nooit een tweede wilde, dit wel heel erg natrappen is door dit stel. Maar dan moet dat ook wel de enige reden zijn.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:37:12 #110
163650 Greys
pi_130159739
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:13 schreef Noek het volgende:

[..]

Hoe en waar vind je haar sowieso mediageil dan?
Omdat het lijkt of Raf sinds hij met haar is nog veel vaker in de media is dan met Syl. Er zijn toch vrij veel geposeerde kiekjes van hen samen rondgeslingerd (dus niet omdat de fotografen in de bosjes lagen). Saab met die dochter die ze ineens weer kent, die zwembadfoto, enz. Niks mis met jezelf willen laten zien, maar ik had het juist andersom verwacht denk ik :) Dus dat ie met haar meer in de luwte zou gaan leven ipv alles te delen. Had altijd het gevoel dat ie dat de minst leuke kant aan Sylvie vond, dat het daar een te 'gewone' jongen voor was. Maar kennelijk vindt ie het prachtig, en zij ook :D

Maar zoals toegegeven, over die reactie op Boula:

quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:12 schreef Greys het volgende:
True. Ik zat iets te hoog in de boom :@
... en die quasi-zwanger pics zijn geweldig :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130160101
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:45 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik denk dat die drang bij Raf leeft.
Het enige wat mij hierin mogelijk irriteert is, als Sylvie door haar kanker geen kinderen meer mocht krijgen en dat de reden is dat ze met Raf nooit een tweede wilde, dit wel heel erg natrappen is door dit stel. Maar dan moet dat ook wel de enige reden zijn.
Als dat idd zo is, en dat denk ik wel, hoewel het me niet de hoofdreden van hun scheiding lijkt... Maar mag Raf dan zijn gehele verdere leven (hij is pas 30) van jou dus geen kinderen meer met andere vrouwen?
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:05:26 #112
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130160167
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 11:01 schreef alors het volgende:

[..]

Als dat idd zo is, en dat denk ik wel, hoewel het me niet de hoofdreden van hun scheiding lijkt... Maar mag Raf dan zijn gehele verdere leven (hij is pas 30) van jou dus geen kinderen meer met andere vrouwen?
Oh nee ik gun het hem wel, zeker als dat zijn grote wens is.
Ik vind alleen dat als de gezondheid van Sylvie de reden is, het wat respectloos, want in dat geval is het niet een bewuste keuze dat dat tweede kind er nooit kwam. Alle andere redenen, carrière of wat dan ook, gaat dat argument ook volledig overboord.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:24:37 #113
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_130160499
Schrijfster Carlijn Vis .

Schrijfster Carlijn Vis kruipt wekelijks ‘in de huid van’ iemand die in het nieuws is. Deze week Sabia Engizek.

Sloerie, slet, verrader, golddigger, zwanger, ik word voor vanalles uitgemaakt in de media, maar het interesseert me geen kut. ‘I got him’.

Soms geloof ik zelf niet dat het is gelukt.

Natuurlijk komt er een broertje of zusje voor Damian en mijn drie koters, geweldig toch, een liefdesbaby, helemaal mijn ding. Over kinderen moet je vooral niet te lang nadenken, gewoon doen.

Die beelden van Rafaels hand over mijn buik, daar ben ik trots op, van mij mag de hele wereld zien hoe lief hij voor mij is. Haar gaf hij een klap, mij aait hij over mijn buik. Verschil moet er zijn. Iedere keer dat ik haar zie huilen, geef ik mezelf in gedachten tien punten erbij op de ladder ‘Sylvie – Sabia’.

De Duitse roddelbladen smullen van mij en Rafael, van mij vooral. Meestal geniet ik daarvan, behalve als mijn nagelstylist begint over mijn verleden als Go-Go-danseres, dat vind ik iets minder leuk. Ik heb geen spijt van de dingen die ik heb gedaan, maar sommige dingen hou ik liever voor mezelf. Dat ik banksaldo’s check bijvoorbeeld, of in staat ben om in de eerste weken van een relatie al een dikke auto te ritselen.

Met Raf ook. Die villa waar we nu in wonen, dat heb ik toch bijzonder snel geregeld. De pers pakt zoiets ook meteen op, ideaal is dat. Fotografen liggen in de tuin, journalisten aan de deur en ons paleisje wordt al genoemd op de rondvaartboten. In de krant schrijven ze wat we per maand aan huur betalen en hoeveel vierkante meter de villa is. Anderhalf keer zo duur als het appartement waar hij met Sylvie woonde. Dat zegt toch iets over wat hij voor mij voelt? Over wat wij hebben samen?

Mijn schoonmoeder Lolita wil het niet horen. En ook niet zien, zegt ze. Ze vindt het niet nodig dat wij steeds staan te tongen in het openbaar. Maar ik weet: zoenende foto’s staan binnen het uur op internet. En zijn hand op mijn buik, doet het helemaal goed. Vlak daarna hing een woeste Lolita aan de telefoon, of ik niet goed snik ben. Zeker wel, ik ben helemaal bij de tijd en binnenkort zelfs overtijd.

http://www.hpdetijd.nl/20(...)binnenkort-overtijd/
pi_130161789
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat het lijkt of Raf sinds hij met haar is nog veel vaker in de media is dan met Syl. Er zijn toch vrij veel geposeerde kiekjes van hen samen rondgeslingerd (dus niet omdat de fotografen in de bosjes lagen). Saab met die dochter die ze ineens weer kent, die zwembadfoto, enz. Niks mis met jezelf willen laten zien, maar ik had het juist andersom verwacht denk ik :) Dus dat ie met haar meer in de luwte zou gaan leven ipv alles te delen. Had altijd het gevoel dat ie dat de minst leuke kant aan Sylvie vond, dat het daar een te 'gewone' jongen voor was. Maar kennelijk vindt ie het prachtig, en zij ook :D

Maar zoals toegegeven, over die reactie op Boula:

[..]

... en die quasi-zwanger pics zijn geweldig :D
Zou Raf niet hebben geweten waarom het in het huwelijk tussen Sabia en Khalid is misgegaan?
Die jongens hebben jaren samen gevoetbald, zowel een jaartje Hamburg als het Nederlands elftal. Zullen ze het tijdens die trainingsweken daar nooit over hebben gehad? (bv naar aanleiding van Khalids slechtere resultaten, of naar aanleiding van de scheiding? Zal Khalid nooit door zijn ervaringen van Sabia een waarschuwing naar Raf hebben doen uitgaan 'kijk uit, ze geeft niet te veel rust in de thuisbasis, wil te veel naar buiten treden in de media, kijk wat er is gebeurd met mij, Sabia en mijn carrière)
Of dat Raf via Sylvia (of Sabia zelf) hoorde waarom het huwelijk was stukgelopen?

Mijn gevoel zegt me dat hij precies wist waar hij aan begin met Sabia.
En misschien is het ook allemaal wel een tactiek, het zoveel in de media zijn. Het is een jaar waarin er erg veel voor iedereen gebeurd. Scheidingen, scheidingen die nu pas bekend worden, nieuwe liefdes voor 3 de hoofdrolspelers. Ze staan, gewild of ongewild, nu allemaal veel in de spotlights.
Door nu ook even ervoor te kiezen om met de pers en dergelijke te praten, zorgt er wel voor dat het nieuwe er voor de rest van de wereld er weer snel afgaat. Misschien dat door zo open te zijn, er wel minder op hun gejaagd gaat worden door de pers/paparazzi ed, waardoor ze sneller hun eigen gang kunnen gaan en meer in die luwte kunnen gaan leven.

En niet om je aan te vallen, maar het is serieus iets wat ik me nu zit af te vragen.
pi_130162004
quote:
Sabia Engizek deelt mening Khalid Boulahrouz over breuk niet
Sabia Engizek is het niet eens met haar ex Khalid Boulahrouz. De voetballer deed onlangs in het tijdschrift Helden uit de doeken dat hij zich tijdens hun huwelijk 'geblokkeerd' voelde.

Volgens Boulahrouz verschilden de twee te veel en was hij liever alleen tijdens hun relatie. De voetballer moest naar eigen zeggen bijvoorbeeld in tegenstelling tot Engizek niets hebben van rode lopers.
"Dit is Khalids persoonlijke mening", reageert Engizek, die tegenwoordig samen is met Rafael van der Vaart, in de Duitse krant Bild. "Als dat zijn gevoel is, is dat zijn goed recht."
Engizek vertelt dat ze andere redenen had voor de scheiding, maar die houdt ze voor zichzelf. "Ik heb het anders ervaren. Maar ik hou me niet vast aan het verleden of aan hem."
De voetbalvrouw is momenteel helemaal in de wolken met Van der Vaart, die begin dit jaar zijn huwelijk met Sylvie zag stranden. "Het belangrijkste zijn mijn kinderen, Rafael en Damian", aldus Engizek. "Ik wens Khalid hetzelfde geluk toe dat ik nu voel.
pi_130162227
Geweldig die foto's van "zwangere"Sabia! Ik hou van mensen met een beetje zelfspot. :*

Ik heb overigens niets tegen gold diggers. Als je op een makkelijke manier rijk kunt worden, why not? Ik zie het als een win-win situatie.. de meeste van die voetballers zouden zonder hun vette bankrekening nooit zo'n mooie vrouw aan hun zijde hebben gehad.

Soms zou ik willen dat ik een grotere slet ben :7
you're just jealous because the voices are talking to me
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:31:53 #117
163650 Greys
pi_130162929
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:32 schreef kvd het volgende:
En niet om je aan te vallen, maar het is serieus iets wat ik me nu zit af te vragen.
Welnee, waarom zou ik me daardoor aangevallen voelen? :D

En om antwoord op je vragen te geven: ik heb geen idee :P Ik zei alleen maar dat mijn gevoel (en ik ken die mensen niet, dus het was op niets gebaseerd uiteraard) van te voren was dat ik had verwacht dat Sylvie degene was die van de mediagekte hield en Raf niet zoveel. En dat ik had verwacht dat hij met Sabia meer de luwte in zou duiken. Nogmaals, op helemaal niets gebaseerd, gewoon een beeld dat je bij mensen hebt dat van alle kanten mis kan zijn dus :)
Zo 'ver' als jij nu doet heb ik er nooit over nagedacht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130163052
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 08:50 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Een groot gezin willen kan altijd natuurlijk. (En ook compensatie wellicht, hun kinderen zijn altijd wel eens bij de vader of moeder).

Ik verbaas me meer dat je als vrouw bij elke kerel wéér aan kinderen begint. Vader nr. 3.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_130163125
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Welnee, waarom zou ik me daardoor aangevallen voelen? :D

En om antwoord op je vragen te geven: ik heb geen idee :P Ik zei alleen maar dat mijn gevoel (en ik ken die mensen niet, dus het was op niets gebaseerd uiteraard) van te voren was dat ik had verwacht dat Sylvie degene was die van de mediagekte hield en Raf niet zoveel. En dat ik had verwacht dat hij met Sabia meer de luwte in zou duiken. Nogmaals, op helemaal niets gebaseerd, gewoon een beeld dat je bij mensen hebt dat van alle kanten mis kan zijn dus :)
Zo 'ver' als jij nu doet heb ik er nooit over nagedacht.
Ik ga diep ;)

probleempje van mij hoor, ik denk altijd te veel en te diep na en vanuit verschillende standpunten. Levert wel eens ruzie op met de omgeving, want als zij een probleem hebben met iets of iemand, dan moet ik het met hen eens zijn, ja en amen zeggen. Terwijl ik het probleem dan ook van een andere kant probeer te belichten...leuk joh, dan heb ik ook altijd even een probleem met diegene die zijn verhaal wkwijt wil bij mij :')
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:15:32 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_130163994
Als je zat geld en tijd hebt snap ik de drang tot voortplanten wel. En Saab is ook alweer 35.
pi_130164035
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:32 schreef kvd het volgende:

[..]

Zou Raf niet hebben geweten waarom het in het huwelijk tussen Sabia en Khalid is misgegaan?
Die jongens hebben jaren samen gevoetbald, zowel een jaartje Hamburg als het Nederlands elftal. Zullen ze het tijdens die trainingsweken daar nooit over hebben gehad? (bv naar aanleiding van Khalids slechtere resultaten, of naar aanleiding van de scheiding? Zal Khalid nooit door zijn ervaringen van Sabia een waarschuwing naar Raf hebben doen uitgaan 'kijk uit, ze geeft niet te veel rust in de thuisbasis, wil te veel naar buiten treden in de media, kijk wat er is gebeurd met mij, Sabia en mijn carrière)
Of dat Raf via Sylvia (of Sabia zelf) hoorde waarom het huwelijk was stukgelopen?

Mijn gevoel zegt me dat hij precies wist waar hij aan begin met Sabia.
En misschien is het ook allemaal wel een tactiek, het zoveel in de media zijn. Het is een jaar waarin er erg veel voor iedereen gebeurd. Scheidingen, scheidingen die nu pas bekend worden, nieuwe liefdes voor 3 de hoofdrolspelers. Ze staan, gewild of ongewild, nu allemaal veel in de spotlights.
Door nu ook even ervoor te kiezen om met de pers en dergelijke te praten, zorgt er wel voor dat het nieuwe er voor de rest van de wereld er weer snel afgaat. Misschien dat door zo open te zijn, er wel minder op hun gejaagd gaat worden door de pers/paparazzi ed, waardoor ze sneller hun eigen gang kunnen gaan en meer in die luwte kunnen gaan leven.

Ik denk niet dat Khalid zo'n prater is, het lijkt mij meer het type werk en prive gescheiden houden...Ik zie hem er niet voor aan om in de kleedkamer op andermans schouder uit te huilen.
Ik denk dat mensen er vanuit gingen dat de slechtere resultaten gewoon samenhang hadden met hun kind dat ze verloren hebben....Ze hebben er eigenlijk alles aan gedaan om alles voor zich te houden, hoelang waren ze al uitelkaar voordat de scheiding bekend werd gemaakt??
pi_130164183
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:17 schreef sherezade het volgende:

Ik denk niet dat Khalid zo'n prater is, het lijkt mij meer het type werk en prive gescheiden houden...Ik zie hem er niet voor aan om in de kleedkamer op andermans schouder uit te huilen.

Dat zo'n beetje ja.
Ik zie hem ook niet 'diep gaan' met de jongens in de kleedkamer.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_130164264
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:17 schreef sherezade het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen er vanuit gingen dat de slechtere resultaten gewoon samenhang hadden met hun kind dat ze verloren hebben....Ze hebben er eigenlijk alles aan gedaan om alles voor zich te houden, hoelang waren ze al uitelkaar voordat de scheiding bekend werd gemaakt??
quote:
'In 2010 zijn Sabia en ik uit elkaar gegaan. De scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Ik ben daar in de media nooit over naar buiten getreden,' verklaarde de Sporting Lissabon-speler.
Waarbij ik tegenstrijdige berichten hoorde over wie het nu stil heeft willen houden. Khalid heeft de scheidingsprocedure stil gelegd tot na het EK in '12 en wilde hierover ook niets naar buiten brengen. Ook wordt er gezegd dat Sabia juist degene was....
pi_130164349
En ik heb het nooit over uithuilen gehad hè. Maar ik kan me zo voorstellen dat er in een kleedkamer/team wel wordt gesproken over waarom iemand niet lekker op het veld staat/in zijn vel zit. Als het zijn spel heeft beïnvloedt, dan heeft het het team/Oranje ook beïnvloed. Kan me voorstellen dat hij wel op een bepaalde manier verantwoording heeft moeten afleggen aan iemand. Of dat een trainer is of heel een team, geen idee. Kan me voorstellen dat een team dat ook wel te weten krijgt (ivm het vertrouwen dat je in de medespeler moet hebben.
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:34:55 #125
43556 miss_dynastie
pi_130164465
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:24 schreef kvd het volgende:
Waarbij ik tegenstrijdige berichten hoorde over wie het nu stil heeft willen houden. Khalid heeft de scheidingsprocedure stil gelegd tot na het EK in '12 en wilde hierover ook niets naar buiten brengen. Ook wordt er gezegd dat Sabia juist degene was....
Dat lijkt me echt niks voor Sabia, lijkt me eerder dat ze zijn wens heeft gerespecteerd dan andersom.
pi_130164666
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt niks voor Sabia, lijkt me eerder dat ze zijn wens heeft gerespecteerd dan andersom.
http://rtl.ksya.net/video(...)8f5267dc2150a6049fc0

Vanaf 55 seconde (alleen het jaartal klopt niet, maar goed, boulevard :') ) 'Sabia houdt de schijn op'
vanaf 1.20 'Sabia wil de scheiding eerst geheim houden, maar gooit het in januari zelf op straat'.

Mijn gok....zolang niet bekend is dat ze zijn gescheiden, kan zij gebruik blijven maken van de naar Boulahrouz, die opende voor haar deuren, gaf haar media-aandacht....de vrouw van...
Maar dan gaan Raf en Syl scheiden en had Sabia misschien al wat met Rafael. Dan moet je dus wel bekend maken dat je inmiddels bent gescheiden, anders kan je met hem niet verder.

Ik geloof niet dat zij een wens van Khalid heeft gerespecteerd, mijns inzien heeft zij gewoon willen profiteren van die achternaam en de bijbehorende voordelen. Totdat er een betere optie beschikbaar was (van der Vaart).
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:21:26 #127
43556 miss_dynastie
pi_130165430
Maar bot gezegd, ze heeft gewoon recht op het gebruik van de naam Boulahrouz, geen rechter die haar dat zou verbieden. Dus als ze echt zo'n haai is die niks om haar ex geeft, had ze gewoon én de scheiding openbaar kunnen maken én zijn naam kunnen blijven gebruiken tot in lengte van dagen...
pi_130165721
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar bot gezegd, ze heeft gewoon recht op het gebruik van de naam Boulahrouz, geen rechter die haar dat zou verbieden. Dus als ze echt zo'n haai is die niks om haar ex geeft, had ze gewoon én de scheiding openbaar kunnen maken én zijn naam kunnen blijven gebruiken tot in lengte van dagen...
Maar als getrouwde mevrouw Boulahrouz gaan er meer deuren open dan een gescheiden mevrouw Bouhlarouz, blijf je meer in de belangstelling staan. Helemaal als man ook nog eens in een ander lang woont en jij als toegewijde vrouw (voor de buitenwereld) voor de kindjes zorgt, terwijl je eigenlijk gewoon inmiddels een alleenstaande moeder bent.

Kijk naar alle andere ex-voetbalvrouwen. Die staan alleen nog in de spotlight als ze of van tevoren zelf al bekend waren of als ze iets zijn gaan doen waardoor ze bekend bleven.
  † In Memoriam † zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:52:16 #129
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130166182
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Een groot gezin willen kan altijd natuurlijk. (En ook compensatie wellicht, hun kinderen zijn altijd wel eens bij de vader of moeder).

Ik verbaas me meer dat je als vrouw bij elke kerel wéér aan kinderen begint. Vader nr. 3.
ik niet. je hebt van die vrouwen. de ex van mijn partner heeft er ook 3 op die manier
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:59:23 #130
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_130166358
Willeke Alberti heeft ook met 3 verschillende mannen kinderen.
pi_130166905
Als dochterlief net als ma Sabia nu zwanger zou worden, wordt Sabia op haar 34ste oma.... Gekke gedachte. En als ze de familietradtie voortzetten, kan ze op haar 51ste al overgrootmoeder zijn die van haar tiende man net haar laatste kind heeft gekregen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_130167196
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:29 schreef kvd het volgende:
En ik heb het nooit over uithuilen gehad hè. Maar ik kan me zo voorstellen dat er in een kleedkamer/team wel wordt gesproken over waarom iemand niet lekker op het veld staat/in zijn vel zit. Als het zijn spel heeft beïnvloedt, dan heeft het het team/Oranje ook beïnvloed. Kan me voorstellen dat hij wel op een bepaalde manier verantwoording heeft moeten afleggen aan iemand. Of dat een trainer is of heel een team, geen idee. Kan me voorstellen dat een team dat ook wel te weten krijgt (ivm het vertrouwen dat je in de medespeler moet hebben.
Nee klopt, ik bedoelde met dat uithuilen ''bij wijze van spreken'' :)
pi_130167223
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:19 schreef Injetta het volgende:
Als dochterlief net als ma Sabia nu zwanger zou worden, wordt Sabia op haar 34ste oma.... Gekke gedachte. En als ze de familietradtie voortzetten, kan ze op haar 51ste al overgrootmoeder zijn die van haar tiende man net haar laatste kind heeft gekregen.
Hoe oud is dat mens nu eigenlijk, ik zie hier altijd 34/ 35 jaar voorbij komen maar volgens mij is ze toch al ouder toch?
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:31:35 #134
384473 Tuinfluitert
pi_130167263
Milan Bakrac was 19 jaar toen hij vader werd van dochter Katharina.
pi_130167277
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:44 schreef kvd het volgende:

[..]

http://rtl.ksya.net/video(...)8f5267dc2150a6049fc0

Vanaf 55 seconde (alleen het jaartal klopt niet, maar goed, boulevard :') ) 'Sabia houdt de schijn op'
vanaf 1.20 'Sabia wil de scheiding eerst geheim houden, maar gooit het in januari zelf op straat'.

Mijn gok....zolang niet bekend is dat ze zijn gescheiden, kan zij gebruik blijven maken van de naar Boulahrouz, die opende voor haar deuren, gaf haar media-aandacht....de vrouw van...
Maar dan gaan Raf en Syl scheiden en had Sabia misschien al wat met Rafael. Dan moet je dus wel bekend maken dat je inmiddels bent gescheiden, anders kan je met hem niet verder.

Ik geloof niet dat zij een wens van Khalid heeft gerespecteerd, mijns inzien heeft zij gewoon willen profiteren van die achternaam en de bijbehorende voordelen. Totdat er een betere optie beschikbaar was (van der Vaart).
Dat dus, het is wel heel frappant allemaal dat je eigenlijk al zoooooooolang uitelkaar bent en het dan net toevallig pas bekend maakt nadat Raf & syl zouden gaan scheiden... het is net wat te toevallig allemaal

Gewoon een kwestie van'' gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt''
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:46:20 #136
384473 Tuinfluitert
pi_130167700
Met de vader van Katherina trouwde Sabia niet. Maar wél met Jens Thele, een bekende manager uit de Duitse muziekwereld.
pi_130168012
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
Met de vader van Katherina trouwde Sabia niet. Maar wél met Jens Thele, een bekende manager uit de Duitse muziekwereld.
Is hem dat?

http://www.mopo.de/promi-(...)067148,22317878.html
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:00:09 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130168097
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:59 schreef hexje het volgende:
Willeke Alberti heeft ook met 3 verschillende mannen kinderen.
Terwijl O+ Willeke O+ dus geweldig is.
Dus het zegt niets.

In het geval van O+ Willeke O+ althans.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:01:01 #139
384473 Tuinfluitert
pi_130168117
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:57 schreef sherezade het volgende:

[..]

Is hem dat?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje doet het bij mij niet, bedoel je Jens Thele of Milan Bakrac.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tuinfluitert op 17-08-2013 18:52:38 (Foto was van Sabia en wallenbaas.) ]
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:03:33 #140
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130168179
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:15 schreef Aventura het volgende:
Als je zat geld en tijd hebt snap ik de drang tot voortplanten wel. En Saab is ook alweer 35.
Voortplanten is voor de dommen, als je een klein beetje nadenkt over de toekomst van de aerdbol.
Maar goed, misschien dat het geld ook wel naar de dommen gaat. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_130168233
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Milan
[ afbeelding ]
dit linkje
http://www.mopo.de/promi-(...)067148,22317878.html
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:27:43 #142
384473 Tuinfluitert
pi_130168965
quote:
Jens Thele , ex Sabia.

pi_130169885
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:27 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Jens Thele , ex Sabia.

[ afbeelding ]
Was ze daar ookal in de rouw? jeetje wat een leveloos persoon
pi_130170608
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:23 schreef sherezade het volgende:

[..]

maar liefst 2 ijsjes nog wel :D
_O- Wat een drama om zo een ijsje te moeten eten :'(

Ik zag Harry Mens :o op die boot en die knakker die aan het filmen was hoor je heel hard hijgen :')
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:32:05 #146
184769 crew  Deisyy
pi_130170617
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:58 schreef sherezade het volgende:

[..]

Was ze daar ookal in de rouw? jeetje wat een leveloos persoon
8)7 _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_130170630
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:01 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Sabia en Milan
[ afbeelding ]
Dit is niet Milan, maar Karl-Heinz Schwensen, ook wel Kalle Schwensen genaamd. Bekend van de Hamburgse wallen
http://de.wikipedia.org/wiki/Kalle_Schwensen
pi_130170852
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

_O- Wat een drama om zo een ijsje te moeten eten :'(

Ik zag Harry Mens :o op die boot en die knakker die aan het filmen was hoor je heel hard hijgen :')
En Jan de Bouvrie en Judith Heinsbroek.

Toch wel sneu dat ze en zo gevolgd wordt en zo vaak op de foto moet. Zelfs een ijsje kopen lukt niet zonder dat ze steeds met mensen op de foto moet. Snap nu ook wel waarom zo niet zo vaak ijs eet, dat ijsje smelt helemaal, geeft zo'n kliederboel ;)
En dan eet ze eens een ijsje, moet je een boot op 'dahag ijsje'. Wel leuk dat ze een nieuwe krijgt.
pi_130170879
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:42 schreef kvd het volgende:

[..]

En Jan de Bouvrie en Judith Heinsbroek.

Toch wel sneu dat ze en zo gevolgd wordt en zo vaak op de foto moet. Zelfs een ijsje kopen lukt niet zonder dat ze steeds met mensen op de foto moet. Snap nu ook wel waarom zo niet zo vaak ijs eet, dat ijsje smelt helemaal, geeft zo'n kliederboel ;)
En dan eet ze eens een ijsje, moet je een boot op 'dahag ijsje'. Wel leuk dat ze een nieuwe krijgt.
Ik ben blij dat ik ongestoord een ijsje kan eten in elk geval :D
pi_130170908
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:32 schreef kvd het volgende:

[..]

Dit is niet Milan, maar Karl-Heinz Schwensen, ook wel Kalle Schwensen genaamd. Bekend van de Hamburgse wallen
http://de.wikipedia.org/wiki/Kalle_Schwensen
[ afbeelding ]
Brrrr wat een engnek. (8>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')