Dat post gemiddeld 20 berichten per dag vol gal maar nu is mevrouw moe hoor. Herstel maar lekker, een jaar lijkt me prima! Daaaaaagquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
ach laat maar, ben te moe om hierop verder door te gaan nu
Foto's van Sabia waar ze er niet uitziet en daarna een rits van Sylvie die net Mari met een burn out in de kleedkamer heeft achtergelaten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:12 schreef Deisyy het volgende:
Jammer, ik wilde je net vragen om wat foto's die van Sabia te posten.
heeft ze niet nodigquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat post gemiddeld 20 berichten per dag vol gal maar nu is mevrouw moe hoor. Herstel maar lekker, een jaar lijkt me prima! Daaaaaag
gefrustreerde huisvrouw
[..]
Foto's van Sabia waar ze er niet uitziet en daarna een rits van Sylvie die net Mari met een burn out in de kleedkamer heeft achtergelaten?
Inderdaad ja, Sylvie met kramp in haar kaken van elke keer dezelfde glimlach op haar gezicht toveren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:16 schreef Noek het volgende:
Foto's van Sabia waar ze er niet uitziet en daarna een rits van Sylvie die net Mari met een burn out in de kleedkamer heeft achtergelaten?
zijn er genoegquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedaan, maar daar kan ik geen foto's van een moeie en levenloze Sabia vinden
Kate Winslet heeft ook 3 kinderen van 3 verschillende vaders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
TerwijlWilleke
dus geweldig is.
Dus het zegt niets.
In het geval vanWilleke
althans.
Ik heb er een foto vanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Mari met een burn out in de kleedkamer
Das ook verdomd vermoeiend hoor. Steeds maar zoeken naar ellende en foto's van een vermoeide en levenloze Sabia.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:16 schreef Noek het volgende:
Dat post gemiddeld 20 berichten per dag vol gal maar nu is mevrouw moe hoor. Herstel maar lekker, een jaar lijkt me prima! Daaaaaag
Mijn hemel, die eerste foto. Daar loopt ze met haar eerste tweede/derde* kindje die net een kleine 2 maanden oud is. Net afscheid genomen van Khalid die voor een paar weken weg is. Waarschijnlijk net een traantje gelaten, misschien een gebroken nacht vanwege de baby...excuses dat ze er misschien niet heel erg florissant bij loopt (alhoewel dit nog niet eens heel erg is)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:22 schreef sherezade het volgende:
[..]
zijn er genoeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee hoor, je hoeft niet lang te zoeken...ze ziet er 9 van 10 keer smoezelig uit a la Sophie Hilbrandtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das ook verdomd vermoeiend hoor. Steeds maar zoeken naar ellende en foto's van een vermoeide en levenloze Sabia.
voor iemand van 34 jaar ziet ze er behoorlijk afgetakeld uit maar ik denk ik haar geval door gepoptquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
Oh weinig make up op de snoet betekent dus moe en levenloos.
Sophie zit meestal ook niet onder de plakkaat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee hoor, je hoeft niet lang te zoeken...ze ziet er 9 van 10 keer smoezelig uit a la Sophie Hilbrandt
nee en een borstel of een kam is voor haar ook een vreemdequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Sophie zit meestal ook niet onder de plakkaat.
LOL!!!!!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
voor iemand van 34 jaar ziet ze er behoorlijk afgetakeld uit maar ik denk ik haar geval door gepopt
Gepopt??quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
voor iemand van 34 jaar ziet ze er behoorlijk afgetakeld uit maar ik denk ik haar geval door gepopt
Dan ben ik op sterven na doodquote:
Op zaterdag 17
augustus 2013 20:28 schreef
roos85 het
volgende:
Oh weinig make up op de snoet betekent dus moe en levenloos.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan ben ik op sterven na dood
Nee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:33 schreef beequeen het volgende:
Was het eik toevallig dat Syl langs het jacht van Harry Mens en consorten liep, met haar ijsje? Zal wel niet hè?
Of naar Bospark Garderen. Het is daar zien en gezien worden maar laten we haar prijzen opdat ze netjes blijft omdat ze opgemerkt wordt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.
Daarbij ga je naar St. Tropez om gezien te worden, dus kennelijk heeft ze een prima vakantie.
Als ze rustig en ongezien vakantie had willen houden dan was ze wel naar Palm Beach gegaan.
Gezellig met de broertjes de Boer!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Of naar Bospark Garderen. Het is daar zien en gezien worden maar laten we haar prijzen opdat ze netjes blijft omdat ze opgemerkt wordt.
Bij Sylvie is niets toevalligquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:33 schreef beequeen het volgende:
Was het eik toevallig dat Syl langs het jacht van Harry Mens en consorten liep, met haar ijsje? Zal wel niet hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |