Memory Lanequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:59 schreef Elan het volgende:
90's forum zou ook leuk zijn of bestaat dat al.
Niet eens Louis van Gaal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf maandag 2 september, topshowtwitter:.
Je hebt trafassi net gemist bij de rekenkamer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Stijn, is er vandaag iets leuks op tv?
Ik zou het niet weten. Ik stel voor dat je hier eens kijkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Wist niet dat ze nog bij elkaar waren...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt trafassi net gemist bij de rekenkamer.
Blade 2 om 22.35quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Good for nothing...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik stel voor dat je hier eens kijkt.
gr gr henk, ria en de kids
Wij hebben voor 80% hetzelfde elftal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Deze helden gaan mij naar de top van het klassement brengen. Gezien de huidige stand ben ik niet bang dat iemand bij me afkijkt.
Het was 1 iemand. Of is dat niet die dude van kleine wasjes, grote wasjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wist niet dat ze nog bij elkaar waren...
Bram van Polenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Deze helden gaan mij naar de top van het klassement brengen. Gezien de huidige stand ben ik niet bang dat iemand bij me afkijkt.
Eriksen gaat je veel punten opleveren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen gaat je veel punten opleveren.
Edgar Burgos heet hij geloof ik en was de zanger van trafassi.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was 1 iemand. Of is dat niet die dude van kleine wasjes, grote wasjes.
Kijk dan gewoon geen TV.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het meest kansloze programma wat ik ooit heb gezien.
Heerlijk man die kinderen gaan echt helemaal los en die ouders kijken gewoon mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het meest kansloze programma wat ik ooit heb gezien.
Ik heb vandaag nog geen tv gekeken en eigenlijk ook nog niks in de gids gezien waarvoor ik hem aan ga zetten.quote:
Het feit dat ze die doorgedraaide ouders werkelijk een podium gunnen vind ik al triest genoeg. Zoals je zegt is het wel leuk dat ze dan dat soort acties zien gebeuren ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerlijk man die kinderen gaan echt helemaal los en die ouders kijken gewoon mee.
Je zal je eigen tienerdochter maar aan de lul van een of andere dronken Pool moeten zien sabbelen en dan niets mogen zeggen.
Definieer duur.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom zijn pistache noten zo duur?
Rutte.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
Omdat ze lekker zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 15-08-2013 om 21:11:31Consequently PSV will probably miss Bakkali in next week’s CL play-off game vs AC Milan. What an unbelievable amateurism. Too much too soon. reageer retweet
Gewoon niet teveel bij nadenken die Engelsen zijn sowieso gestoord met die hoeveelheden die ze drinken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het feit dat ze die doorgedraaide ouders werkelijk een podium gunnen vind ik al triest genoeg. Zoals je zegt is het wel leuk dat ze dan dat soort acties zien gebeuren ja.
Achteraf lullen dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:raymondverheije twitterde op donderdag 15-08-2013 om 21:11:31Consequently PSV will probably miss Bakkali in next week’s CL play-off game vs AC Milan. What an unbelievable amateurism. Too much too soon. reageer retweet
Echt ordinaire mensenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel bij nadenken die Engelsen zijn sowieso gestoord met die hoeveelheden die ze drinken.
Je ziet ze ook vaak genoeg kotsen boven de WC-pot.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel bij nadenken die Engelsen zijn sowieso gestoord met die hoeveelheden die ze drinken.
Damn..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk niet eens vers gebrande die zijn nog duurder.
Raymond Verheijen is sowieso maar een triest geval, toch vond ik het een leuke tweet om met jullie te delen.quote:
Dat Engelsen zoveel kunnen zuipen is echt een fabeltje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een kansloze eikel is dat toch ook, bij bijna iedere spierblessure twittert die idioot dat dat met hem erbij niet was gebeurd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt. Ik dacht dat het in hun DNA zat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Engelsen zoveel kunnen zuipen is echt een fabeltje.
Ze kunnen wel veel zuipen, maar ze zijn dan vaak ook in coma.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Notendopje houdt ze vers toch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Damn..
En moet je ze dan zeker zelf ook nog uit die notenschulpies halen ook?
Die is nog meer vol van zichzelf dan Louis dat is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een kansloze eikel is dat toch ook, bij bijna iedere spierblessure twittert die idioot dat dat met hem erbij niet was gebeurd.
Ze zuipen pisbier van 3-4 procent.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen wel veel zuipen, maar ze zijn dan vaak ook in coma.
In mexico dronken ze gewoon allemaal Tequilla, ze gingen ook allemaal over hun nek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zuipen pisbier van 3-4 procent.
Was een keer op tv.. zo'n Rus vertelde dat je de vodka met een rode dop of iets roods erin moest kopen want dat was echt goede..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
Voor de echte alcoholisten moet je toch echt naar het oosten.
Britten, Schotten Ieren drinken echt veel meer dan Nederlanders gemiddeld gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Kurwa polen en Russen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef Caland het volgende:
Voor de echte alcoholisten moet je toch echt naar het oosten.
Hier is er meer drugs problematiek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Britten, Schotten Ieren drinken echt veel meer dan Nederlanders gemiddeld gezien.
Natuurlijk zullen er ook Nederlanders zijn die anderhalve liter JW naar binnen gieten maar over het algemeen is de alcoholproblematiek en hoeveelheden daar veel groter dan hier.
Op het afgelopen EK was hij mee voor Rusland, die ploeg was toen helemaal niet fit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is nog meer vol van zichzelf dan Louis dat is.
Ook dat is een fabeltje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier is er meer drugs problematiek.
Valt wel mee Nederlanders zijn wel iets sneller van de pillen en mdma omdat dat hier relatief goedkoop is en makkelijk aan te komen is. Pillen hier zijn ook sterker komt omdat Nederland exporteur nummer 1 is of was van die rommel dus je dit dicht bij de bron.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier is er meer drugs problematiek.
Alcohol zit wat meer in de cultuur ingebakken daar ja. Maar dat het zulke stevige zuipers zijn vind ik altijd wel meevallen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Britten, Schotten Ieren drinken echt veel meer dan Nederlanders gemiddeld gezien.
Natuurlijk zullen er ook Nederlanders zijn die anderhalve liter JW naar binnen gieten maar over het algemeen is de alcoholproblematiek en hoeveelheden daar veel groter dan hier.
Sowieso kun je hier volgens mij veel makkelijker aan pillen en pep komen dan in de meeste andere landen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee Nederlanders zijn wel iets sneller van de pillen en mdma omdat dat hier relatief goedkoop is en makkelijk aan te komen is. Pillen hier zijn ook sterker komt omdat Nederland exporteur nummer 1 is of was van die rommel dus je dit dicht bij de bron.
Misschien gedragen ze zich dan gewoon debieler.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Alcohol zit wat meer in de cultuur ingebakken daar ja. Maar dat het zulke stevige zuipers zijn vind ik altijd wel meevallen.
Het eilandsyndroom. Zodra ze eraf komen gaan ze zich debiel gedragen. Maar het stelt maar weinig voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien gedragen ze zich dan gewoon debieler.
In Lloret had je destijds een gedeelte dat "The Barn" heette en daar ging het meer los dan in de rest van alle kroegen bij elkaar.
Elke avond Guardia Civile die de boel kwam schoonvegen, ambulances kotsende meisjes van 14 die aangerand werden, vechten met de politie echt een grote teringbende.
In Llorret konden die brabo's er oo wat van hoor, gvd, wat een tyfus debielenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien gedragen ze zich dan gewoon debieler.
In Lloret had je destijds een gedeelte dat "The Barn" heette en daar ging het meer los dan in de rest van alle kroegen bij elkaar.
Elke avond Guardia Civile die de boel kwam schoonvegen, ambulances kotsende meisjes van 14 die aangerand werden, vechten met de politie echt een grote teringbende.
Idd die zijn ook vrij simpel zeg maar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Llorret konden die brabo's er oo wat van hoor, gvd, wat een tyfus debielen.
Volgens mij doet iedereen daar wel debiel, net als in Salou en meer van die plaatsenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In Llorret konden die brabo's er oo wat van hoor, gvd, wat een tyfus debielen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd die zijn ook vrij simpel zeg maar.
In het najaar krijg je Oh Oh Cherso met Tukkers dat zal ook wel weer helemaal nergens over gaan.
Ik krijg nu al plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd die zijn ook vrij simpel zeg maar.
In het najaar krijg je Oh Oh Cherso met Tukkers dat zal ook wel weer helemaal nergens over gaan.
Ik nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij doet iedereen daar wel debiel, net als in Salou en meer van die plaatsen
Tukkers hebben vaak mooie droge humor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg nu al plaatsvervangende schaamte
quote:Gemeentebelangen Twenterand maakt zich grote zorgen over de realitysoap 'Oh Oh Cherso' met Tukkers. Het programma geeft volgens de gemeenteraadsfractie een verkeerd signaal, door te promoten dat veel bier drinken oké is.
Dat is wel waar ja Enkhuizen is ook zo'n cokedorp.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar komt ook gewoon dat de meeste uit dorpen zijn en kleinere steden. Net zoals in de kop van noord-holland, daar gebruikt echt bijna iedereen fucking pep en drinken ook kk veel.
nerdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben trouwens net lvl 9 geworden, jongens!
[ afbeelding ]
stoer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er vrij complex uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Zal even m'n sterkste char opsnuffelen.quote:
Heb je Skyrim weleens gespeeld? Morrowind is deel 3 in die reeks (The Elder Scrolls), Skyrim deel 5.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er vrij complex uit.
Soort van Diablo of iets?
Oke bedankt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Zal even m'n sterkste char opsnuffelen.
Skyrimquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je Skyrim weleens gespeeld? Morrowind is deel 3 in die reeks (The Elder Scrolls), Skyrim deel 5.
Skyrim vond ik niks veel te moeilijk had ook altijd teveel spullen mee in die zak die moest je dan weggooien en dan had je weer iets verkeerds weggegooid waardoor een deur niet open kon. Sta je daar met je zwaard te kloppen op die deur.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je Skyrim weleens gespeeld? Morrowind is deel 3 in die reeks (The Elder Scrolls), Skyrim deel 5.
Je kunt het ook gedeeltelijk met iemand eens zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent het eens of je bent het niet eens.
Haten op GTAquote:
Nerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wel gay is, is dat ik mijn lvl 79 orc berserker (custom class) nooit meer heb kunnen vinden. Die hele save was gewoon ineens pleite
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt het ook gedeeltelijk met iemand eens zijn.
Ja ok.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wel gay is, is dat ik mijn lvl 79 orc berserker (custom class) nooit meer heb kunnen vinden. Die hele save was gewoon ineens pleite
Je kunt een save downloaden van Chatnow hoewel dat gay is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De stad is te leeg, fucking saai.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haten op GTAIII en VC waren geniaal, SA was wel nice, IV niet kunnen spelen omdat kutport.
Op Discovery zeker?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf je hebt gewoon een serie over extreme waterparks
Nu breekt mijn klomp.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Het vage is dat je meestal nog blijft kijken ook...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Dat wilde ik eerst doen, maar toen besefte ik me dat ik heteroseksueel ben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom draag je klompen? Koop deze:
[ afbeelding ]
Jep heb ik vaak bij series.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het vage is dat je meestal nog blijft kijken ook...
Ik heb ze, niks mis mee. Zijn heerlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst doen, maar toen besefte ik me dat ik heteroseksueel ben.
Een van de eerste ajacieden waar ik normaal mee kan praten over Ajax/PSVquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef Smoofie het volgende:
Nubreektmijnklomp, wat een prachtuser was dat
Ik zag/zie hem nog posten hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:47 schreef Smoofie het volgende:
Nubreektmijnklomp, wat een prachtuser was dat
Waarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag/zie hem nog posten hoor.
Je moeder is best wel tof.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Saints Row 3 is trouwens best wel tof, ik dacht, ik meld het even.
Weet ik.quote:
Turkse jongen bedoel je.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef Tyron het volgende:
Een Marrokaanse jongen linkte dit nummer op facebook:
Ik raad het jullie allemaal aan.
Die valuepack is best chill he.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Helaas, m'n ene nichtje is getrouwd en de ander is vast te jong voor je.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij geen leuke nichtjes die iemand uit het westen zoeken?
Wat is jong.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas, m'n ene nichtje is getrouwd en de ander is vast te jong voor je.
Gratis op PS plusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gezien ja, denk alleen dat ik de huidige humble bundle (zo heet da) niet aanschaf... ookal krijg je dan BF3 voor minder dan een dollarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die valuepack is best chill he.
Laatst stond er weer eentje met BF3 .
Volgens mij is ze een jaar of 14, 15.quote:
15 kan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een jaar of 14, 15.
Als kanjer een liedje was.quote:
quote:Een Live Action Role Playing Game, afgekort tot LARP of LRP (van Live Role Playing) is een role playing game waaraan enkele tientallen tot honderden spelers tegelijkertijd in een verhaal meespelen. De spelers zijn allen bij het verhaal betrokken en de handelingen van de spelers zijn niet van tevoren vastgelegd, maar er zijn wel bepaalde richtlijnen. Elke speler heeft namelijk zelf een "personage" verzonnen en probeert naar de persoonlijkheid van dit personage te handelen. Spelers reageren op gebeurtenissen, waarbij bijna alle acties geïmproviseerd worden.
Daar staat toch geen neger bij ..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik moest het opzoeken.
[ afbeelding ]
Raja
islamitisch nummer ja?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo klinkt bijna elk islamitsch nummer.
Ja. Arabische/turkse etc, al die shit is the same.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef mrstylo het volgende:
Raja is van de The Opposites?
[..]
islamitisch nummer ja?
Het ging me even om het larpen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar staat toch geen neger bij ..
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo klinkt bijna elk islamitsch nummer.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging me even om het larpen.
Ik denk dat Raja de enige larpende neger is.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Arabische/turkse etc, al die shit is the same.
vanaf 0:53
Hoe vaak ik dat wel niet hoor op utube
Hij is zijn elven armor aan het aantrekkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is wel ineens heel stil van Ranja zijn kant nu ik zijn geheim heb prijs gegeven
Jeetje, straks krijg ik zijn plastic zwaard nog in mijn nek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is zijn elven armor aan het aantrekken
Zou hij ook van die nep-puntoortjes hebben?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is zijn elven armor aan het aantrekken
Iraans bestaat niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:59 schreef Elan het volgende:
Iraans is de moeilijkste/meest complexe taal toch mrstylo?
Dan kan je beter Blade II kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Drop Zone is best wel een slechte film, en geeneens leuk slecht in dit geval.
Inderdaad matigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Drop Zone is best wel een slechte film, en geeneens leuk slecht in dit geval.
Sowieso Bladequote:
Net vrij dacht ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Wesley zit nu in de bak toch of is ie alweer vrij?
House of Chton is pas kut (Blade 4)quote:
The Bloodravequote:
Wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
House of Chton is pas kut (Blade 4)Andere acteur ook, geen flikker aan.
Blade: The Series (TV Series 2006– ) - IMDbquote:
Jij bent niet gezondquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
Blade: The Series (TV Series 2006– ) - IMDb
WTFSticky Fingaz speelt Blade.
Die tv serie kende ik dan wel, of ja wist dat die er was. Nooit gekeken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blade: The Series (TV Series 2006– ) - IMDb
Tv-serie kennelijk.
Je gebruikt wel erg veel 'kanjer'.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
Wesley Snipes is een kanjer bazen naam.
Ik stop al.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gebruikt wel erg veel 'kanjer'.
Wesley blijft een kut naam dus nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
Wesley Snipes is een kanjer bazen naam.
Laatste underworld was kut.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind de Underworld films tof.
Bill Nighy en Michael Sheen zijn bad ass erin
En Kate Beckinsale is one hell of a MILF
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de definitie van een kanjer
Je beseft dat kanjer een normaal Nederlands woord is hé? Dit was een compliment.quote:
Tuurlijk, je zit gewoon in geheimtaal te schelden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat kanjer een normaal Nederlands woord is hé? Dit was een compliment.
Ondankbaar kreng
Dan is het goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat kanjer een normaal Nederlands woord is hé? Dit was een compliment.
Ondankbaar kreng
Wat is 'een kanker' dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zit gewoon in geheimtaal te schelden.
Niet van mijn kant. Ik eis een nieuwe muis, want niet kunnen scrollen is echt vertyft.quote:
Maar jij hebt dan ook al bijna een midlife crisis.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik hou die jongerentaal niet meer bij als je het niet erg vindt.
......╚⊙ ⊙╝quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet van mijn kant. Ik eis een nieuwe muis, want niet kunnen scrollen is echt vertyft.
Niet overdrijven. Al is hij al wel bijna op een leeftijd dat je niet meer gemakkelijk wordt aangenomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook al bijna een midlife crisis.
quote:
Moest je duizendpoot erlangs? Arme ziel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
......╚⊙ ⊙╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
Ja, eens. Dat hele kliekje is vrij kinderachtig. (Op Caland na)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind in geheimtaal schelden typisch iets voor Feyenoorders.
Ik snap ook niet dat Stylo het overneemt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Dat hele kliekje is vrij kinderachtig. (Op Caland na)
Stylo is hopeloos op zoek naar een groepering waar hij bij mag horen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Stylo het overneemt.
Happel wordt ook iets te rebelsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Dat hele kliekje is vrij kinderachtig. (Op Caland na)
Je bedoelt dat Happel binnenkort in elkaar geslagen wordt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Happel wordt ook iets te rebelsDie jongeman moet eens met beide beentjes op de grond worden gezet.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stylo is hopeloos op zoek naar een groepering waar hij bij mag horen.
Zo veel koerden zijn er niet in Nederland.
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:12 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben er niet gerust op jongens... Ontwijk dit topic al de hele week en kijk niet meer op vz. Zondag heeft er hard ingehakt bij mij en t nieuws van Siem maakt het allemaal nog erger.
Ik vind jou de laatste tijd zeer leuke grappen maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo is wel de enige moslim die echt 72 maagden ontmoette.
Onzin. Koerden hebben grote gezinnen, maar 72 zussen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Dankjewelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou de laatste tijd zeer leuke grappen maken.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
......╚⊙ ⊙╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
...╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
Je snapt hem niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Koerden hebben grote gezinnen, maar 72 zussen?
Gisteravond had hij een goede grap, alleen bracht hem dat teveel vleugels.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou de laatste tijd zeer leuke grappen maken.
True story. Ik ging te ver.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteravond had hij een goede grap, alleen bracht hem dat teveel vleugels.
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Hij bedoelt dat FOK vol met maagden zit.quote:
Oh.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat FOK vol met maagden zit.
Waarom kan ik niet reageren in je fotoboek? Wel aankloten, maar de consequenties niet willen dragenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteravond had hij een goede grap, alleen bracht hem dat teveel vleugels.
Boehoe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet reageren in je fotoboek? Wel aankloten, maar de consequenties niet willen dragen
Saind leeft nog. Saind gaat zondag naar AJaxquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Waar is Saind eigenlijk? Overleden aan een overdosis alcohol?
Okequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saind leeft nog. Saind gaat zondag naar AJax
Van Gaal weer met zijn obsessie om lekker hard te trainenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet echt de meest achterlijke botsing ooit zijn geweest.
Gewoon uit je doppen kijken en kijken waar je looptquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal weer met zijn obsessie om lekker hard te trainen
GOED GEDAAN KUIJT. LEKKER HET DUEL INGEGAAN DE GUZMAN. GOEEEED ZOOOOOOquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal weer met zijn obsessie om lekker hard te trainen
Het is gewoon de schuld van de FIFA met die achterlijke kutoefeninterlandsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon uit je doppen kijken en kijken waar je loopt
Aldus geo4kant, profvoetballer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon uit je doppen kijken en kijken waar je loopt
Die organiseert de KNVB toch echt zelf. Puur om geldtechnische redenenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van de FIFA met die achterlijke kutoefeninterlands
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GOED GEDAAN KUIJT. LEKKER HET DUEL INGEGAAN DE GUZMAN. GOEEEED ZOOOOOO
Nee de vrachtwagen van zijn eigen bende. Hoeveel pech kun je hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
Haha, denk je rustig naar beneden te vallen word je aangereden door een vrachtwagen.
Geo4kant die als kind 3x een hersenschudding heeft gehad omdat hij niet omzich heen keek. I know that feel dus ik weet waar ik over praat.quote:
Nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geo4kant die als kind 3x een hersenschudding heeft gehad omdat hij niet omzich heen keek. I know that feel dus ik weet waar ik over praat.
Ik was als kind best goed in busjessommen. Ik ben dus een wiskundige.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geo4kant die als kind 3x een hersenschudding heeft gehad omdat hij niet omzich heen keek. I know that feel dus ik weet waar ik over praat.
Gewoon goed uit je doppen kijken. Alsof hij weet wat voor oefening het was of hoe het gebeurde.quote:
Hm, ik was er niet van op de hoogte dat kraaij jr. een mening had.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon goed uit je doppen kijken. Alsof hij weet wat voor oefening het was of hoe het gebeurde.
Volgens Kraaij jr. een nogal belachelijke oefening waar iedereen met bal door elkaar moest rennen, sprinten, passen. Dan kan je nog wel eens botsen.
Ik geloof Kraaij jr denk ik.
Ik hoef geen profvoetballer te zijn om te snappen dat je daar geen kut aan hebt als prof voetballer..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon goed uit je doppen kijken. Alsof hij weet wat voor oefening het was of hoe het gebeurde.
Volgens Kraaij jr. een nogal belachelijke oefening waar iedereen met bal door elkaar moest rennen, sprinten, passen. Dan kan je nog wel eens botsen.
We hebben een kenner.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoef geen profvoetballer te zijn om te snappen dat je daar geen kut aan hebt als prof voetballer..
Een verhaal van Hans waarin hij Sophie niet noemt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach sowieso deze film duurt wat.. tot half 1? Dan heb je 7 uur slaap, is normaal/goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck slaap. Dat kan ik achter het stuur nog.
Rekenen is je ding niet he?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach sowieso deze film duurt wat.. tot half 1? Dan heb je 7 uur slaap, is normaal/goed.
Nee dan moet ik bij iemand staan, en dan nog rijden. De wekker staat om 6:00.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach sowieso deze film duurt wat.. tot half 1? Dan heb je 7 uur slaap, is normaal/goed.
00.30 slapen en om 07.30 in de auto stappen. Oke 5minuutjes dan voor aankleden en tanden poetsen.quote:
Ja prima primaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy, nog een leuke verjaardag gehad?
Littlerabbit moet zich nog scheren en er zijn mensen die sochtends douchen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
00.30 slapen en om 07.30 in de auto stappen. Oke 5minuutjes dan voor aankleden en tanden poetsen.
*vindtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je niet doen, vind hij niet leuk.
Ik slaap de hele week van 1 tot 6. Gaat best prima.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dan moet ik bij iemand staan, en dan nog rijden. De wekker staat om 6:00.
Valt nog mee eigenlijk ja. Maar janken is lekker
Bedankt voor het vertrouwen. Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit moet zich nog scheren en er zijn mensen die sochtends douchen.
Hoezo. Hij is toch gezellig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je niet doen, vind hij niet leuk.
Viel me ook op ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
De special effects zijn inmiddels wat verouderd
Mensen die dat niet doen zijn echt vies.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit moet zich nog scheren en er zijn mensen die sochtends douchen.
Nou, niet als je het tegenover Olympus is fallen zet hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
De special effects zijn inmiddels wat verouderd
Maar littlerabbit moet nadenken in het werk wat hij doet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap de hele week van 1 tot 6. Gaat best prima.
Ja, eens. Dan ben je echt een varken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen zijn echt vies.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jouw posts moet ik nog altijd aan onze zeer amusante conversatie op het fotoboek denken.
Goed punt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar littlerabbit moet nadenken in het werk wat hij doet.
Ik ook. Het heeft mijn leven verrijkt. Je merkt aan sommige mensen gewoon dat ze zo'n geweldige ervaring missen, maar ik zal geen namen noemen. Stijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jouw posts moet ik nog altijd aan onze zeer amusante conversatie op het fotoboek denken.
En je onderbroek binnenste buiten keren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
Douche.. gewoon ff met een washandje een keer over je oksels en pens/armen/nek gaan, prima..
Het spijt me, ik zal het binnenkort weer eens voortzetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Het heeft mijn leven verrijkt. Je merkt aan sommige mensen gewoon dat ze zo'n geweldige ervaring missen, maar ik zal geen namen noemen. Stijn.
Jammer dat jij toen het gesprek hebt afgekapt.
Je spoort niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
Douche.. gewoon ff met een washandje een keer over je oksels en pens/armen/nek gaan, prima..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |