00.30 slapen en om 07.30 in de auto stappen. Oke 5minuutjes dan voor aankleden en tanden poetsen.quote:
Ja prima primaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy, nog een leuke verjaardag gehad?
Littlerabbit moet zich nog scheren en er zijn mensen die sochtends douchen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
00.30 slapen en om 07.30 in de auto stappen. Oke 5minuutjes dan voor aankleden en tanden poetsen.
*vindtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je niet doen, vind hij niet leuk.
Ik slaap de hele week van 1 tot 6. Gaat best prima.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dan moet ik bij iemand staan, en dan nog rijden. De wekker staat om 6:00.
Valt nog mee eigenlijk ja. Maar janken is lekker
Bedankt voor het vertrouwen. Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit moet zich nog scheren en er zijn mensen die sochtends douchen.
Hoezo. Hij is toch gezellig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je niet doen, vind hij niet leuk.
Viel me ook op ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
De special effects zijn inmiddels wat verouderd
Mensen die dat niet doen zijn echt vies.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit moet zich nog scheren en er zijn mensen die sochtends douchen.
Nou, niet als je het tegenover Olympus is fallen zet hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
De special effects zijn inmiddels wat verouderd
Maar littlerabbit moet nadenken in het werk wat hij doet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap de hele week van 1 tot 6. Gaat best prima.
Ja, eens. Dan ben je echt een varken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen zijn echt vies.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jouw posts moet ik nog altijd aan onze zeer amusante conversatie op het fotoboek denken.
Goed punt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar littlerabbit moet nadenken in het werk wat hij doet.
Ik ook. Het heeft mijn leven verrijkt. Je merkt aan sommige mensen gewoon dat ze zo'n geweldige ervaring missen, maar ik zal geen namen noemen. Stijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jouw posts moet ik nog altijd aan onze zeer amusante conversatie op het fotoboek denken.
En je onderbroek binnenste buiten keren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
Douche.. gewoon ff met een washandje een keer over je oksels en pens/armen/nek gaan, prima..
Het spijt me, ik zal het binnenkort weer eens voortzetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Het heeft mijn leven verrijkt. Je merkt aan sommige mensen gewoon dat ze zo'n geweldige ervaring missen, maar ik zal geen namen noemen. Stijn.
Jammer dat jij toen het gesprek hebt afgekapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |