Die organiseert de KNVB toch echt zelf. Puur om geldtechnische redenenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van de FIFA met die achterlijke kutoefeninterlands
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GOED GEDAAN KUIJT. LEKKER HET DUEL INGEGAAN DE GUZMAN. GOEEEED ZOOOOOO
Nee de vrachtwagen van zijn eigen bende. Hoeveel pech kun je hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
Haha, denk je rustig naar beneden te vallen word je aangereden door een vrachtwagen.
Geo4kant die als kind 3x een hersenschudding heeft gehad omdat hij niet omzich heen keek. I know that feel dus ik weet waar ik over praat.quote:
Nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geo4kant die als kind 3x een hersenschudding heeft gehad omdat hij niet omzich heen keek. I know that feel dus ik weet waar ik over praat.
Ik was als kind best goed in busjessommen. Ik ben dus een wiskundige.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geo4kant die als kind 3x een hersenschudding heeft gehad omdat hij niet omzich heen keek. I know that feel dus ik weet waar ik over praat.
Gewoon goed uit je doppen kijken. Alsof hij weet wat voor oefening het was of hoe het gebeurde.quote:
Hm, ik was er niet van op de hoogte dat kraaij jr. een mening had.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon goed uit je doppen kijken. Alsof hij weet wat voor oefening het was of hoe het gebeurde.
Volgens Kraaij jr. een nogal belachelijke oefening waar iedereen met bal door elkaar moest rennen, sprinten, passen. Dan kan je nog wel eens botsen.
Ik geloof Kraaij jr denk ik.
Ik hoef geen profvoetballer te zijn om te snappen dat je daar geen kut aan hebt als prof voetballer..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon goed uit je doppen kijken. Alsof hij weet wat voor oefening het was of hoe het gebeurde.
Volgens Kraaij jr. een nogal belachelijke oefening waar iedereen met bal door elkaar moest rennen, sprinten, passen. Dan kan je nog wel eens botsen.
We hebben een kenner.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoef geen profvoetballer te zijn om te snappen dat je daar geen kut aan hebt als prof voetballer..
Een verhaal van Hans waarin hij Sophie niet noemt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach sowieso deze film duurt wat.. tot half 1? Dan heb je 7 uur slaap, is normaal/goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fuck slaap. Dat kan ik achter het stuur nog.
Rekenen is je ding niet he?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach sowieso deze film duurt wat.. tot half 1? Dan heb je 7 uur slaap, is normaal/goed.
Nee dan moet ik bij iemand staan, en dan nog rijden. De wekker staat om 6:00.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach sowieso deze film duurt wat.. tot half 1? Dan heb je 7 uur slaap, is normaal/goed.
00.30 slapen en om 07.30 in de auto stappen. Oke 5minuutjes dan voor aankleden en tanden poetsen.quote:
Ja prima primaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Davy, nog een leuke verjaardag gehad?
Littlerabbit moet zich nog scheren en er zijn mensen die sochtends douchen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
00.30 slapen en om 07.30 in de auto stappen. Oke 5minuutjes dan voor aankleden en tanden poetsen.
*vindtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je niet doen, vind hij niet leuk.
Ik slaap de hele week van 1 tot 6. Gaat best prima.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dan moet ik bij iemand staan, en dan nog rijden. De wekker staat om 6:00.
Valt nog mee eigenlijk ja. Maar janken is lekker
Bedankt voor het vertrouwen. Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit moet zich nog scheren en er zijn mensen die sochtends douchen.
Hoezo. Hij is toch gezellig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je niet doen, vind hij niet leuk.
Viel me ook op ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
De special effects zijn inmiddels wat verouderd
Mensen die dat niet doen zijn echt vies.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit moet zich nog scheren en er zijn mensen die sochtends douchen.
Nou, niet als je het tegenover Olympus is fallen zet hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
De special effects zijn inmiddels wat verouderd
Maar littlerabbit moet nadenken in het werk wat hij doet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap de hele week van 1 tot 6. Gaat best prima.
Ja, eens. Dan ben je echt een varken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen zijn echt vies.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jouw posts moet ik nog altijd aan onze zeer amusante conversatie op het fotoboek denken.
Goed punt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar littlerabbit moet nadenken in het werk wat hij doet.
Ik ook. Het heeft mijn leven verrijkt. Je merkt aan sommige mensen gewoon dat ze zo'n geweldige ervaring missen, maar ik zal geen namen noemen. Stijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jouw posts moet ik nog altijd aan onze zeer amusante conversatie op het fotoboek denken.
En je onderbroek binnenste buiten keren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
Douche.. gewoon ff met een washandje een keer over je oksels en pens/armen/nek gaan, prima..
Het spijt me, ik zal het binnenkort weer eens voortzetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Het heeft mijn leven verrijkt. Je merkt aan sommige mensen gewoon dat ze zo'n geweldige ervaring missen, maar ik zal geen namen noemen. Stijn.
Jammer dat jij toen het gesprek hebt afgekapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |