True story. Ik ging te ver.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteravond had hij een goede grap, alleen bracht hem dat teveel vleugels.
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo is wel de enige moslim die echt 72 maagden ontmoette.
Hij bedoelt dat FOK vol met maagden zit.quote:
Oh.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat FOK vol met maagden zit.
Waarom kan ik niet reageren in je fotoboek? Wel aankloten, maar de consequenties niet willen dragenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteravond had hij een goede grap, alleen bracht hem dat teveel vleugels.
Boehoe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet reageren in je fotoboek? Wel aankloten, maar de consequenties niet willen dragen
Saind leeft nog. Saind gaat zondag naar AJaxquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Waar is Saind eigenlijk? Overleden aan een overdosis alcohol?
Okequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saind leeft nog. Saind gaat zondag naar AJax
Van Gaal weer met zijn obsessie om lekker hard te trainenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet echt de meest achterlijke botsing ooit zijn geweest.
Gewoon uit je doppen kijken en kijken waar je looptquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal weer met zijn obsessie om lekker hard te trainen
GOED GEDAAN KUIJT. LEKKER HET DUEL INGEGAAN DE GUZMAN. GOEEEED ZOOOOOOquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal weer met zijn obsessie om lekker hard te trainen
Het is gewoon de schuld van de FIFA met die achterlijke kutoefeninterlandsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon uit je doppen kijken en kijken waar je loopt
Aldus geo4kant, profvoetballer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon uit je doppen kijken en kijken waar je loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |