Die valuepack is best chill he.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Saints Row 3 is trouwens best wel tof, ik dacht, ik meld het even.
Helaas, m'n ene nichtje is getrouwd en de ander is vast te jong voor je.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij geen leuke nichtjes die iemand uit het westen zoeken?
Wat is jong.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas, m'n ene nichtje is getrouwd en de ander is vast te jong voor je.
Gratis op PS plusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Saints Row 3 is trouwens best wel tof, ik dacht, ik meld het even.
Gezien ja, denk alleen dat ik de huidige humble bundle (zo heet da) niet aanschaf... ookal krijg je dan BF3 voor minder dan een dollarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die valuepack is best chill he.
Laatst stond er weer eentje met BF3 .
Volgens mij is ze een jaar of 14, 15.quote:
15 kan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een jaar of 14, 15.
Als kanjer een liedje was.quote:
quote:Een Live Action Role Playing Game, afgekort tot LARP of LRP (van Live Role Playing) is een role playing game waaraan enkele tientallen tot honderden spelers tegelijkertijd in een verhaal meespelen. De spelers zijn allen bij het verhaal betrokken en de handelingen van de spelers zijn niet van tevoren vastgelegd, maar er zijn wel bepaalde richtlijnen. Elke speler heeft namelijk zelf een "personage" verzonnen en probeert naar de persoonlijkheid van dit personage te handelen. Spelers reageren op gebeurtenissen, waarbij bijna alle acties gemproviseerd worden.
Daar staat toch geen neger bij ..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik moest het opzoeken.
[ afbeelding ]
Raja
islamitisch nummer ja?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo klinkt bijna elk islamitsch nummer.
Ja. Arabische/turkse etc, al die shit is the same.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef mrstylo het volgende:
Raja is van de The Opposites?
[..]
islamitisch nummer ja?
Het ging me even om het larpen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar staat toch geen neger bij ..
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo klinkt bijna elk islamitsch nummer.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging me even om het larpen.
Ik denk dat Raja de enige larpende neger is.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Arabische/turkse etc, al die shit is the same.
vanaf 0:53
Hoe vaak ik dat wel niet hoor op utube
Hij is zijn elven armor aan het aantrekkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is wel ineens heel stil van Ranja zijn kant nu ik zijn geheim heb prijs gegeven
Jeetje, straks krijg ik zijn plastic zwaard nog in mijn nek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is zijn elven armor aan het aantrekken
Zou hij ook van die nep-puntoortjes hebben?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is zijn elven armor aan het aantrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |