Hij is zijn elven armor aan het aantrekkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is wel ineens heel stil van Ranja zijn kant nu ik zijn geheim heb prijs gegeven
Jeetje, straks krijg ik zijn plastic zwaard nog in mijn nek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is zijn elven armor aan het aantrekken
Zou hij ook van die nep-puntoortjes hebben?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is zijn elven armor aan het aantrekken
Iraans bestaat niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:59 schreef Elan het volgende:
Iraans is de moeilijkste/meest complexe taal toch mrstylo?
Dan kan je beter Blade II kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Drop Zone is best wel een slechte film, en geeneens leuk slecht in dit geval.
Inderdaad matigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Drop Zone is best wel een slechte film, en geeneens leuk slecht in dit geval.
Sowieso Bladequote:
Net vrij dacht ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Wesley zit nu in de bak toch of is ie alweer vrij?
House of Chton is pas kut (Blade 4)quote:
The Bloodravequote:
Wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
House of Chton is pas kut (Blade 4)Andere acteur ook, geen flikker aan.
Blade: The Series (TV Series 2006– ) - IMDbquote:
Jij bent niet gezondquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
Blade: The Series (TV Series 2006– ) - IMDb
WTFSticky Fingaz speelt Blade.
Die tv serie kende ik dan wel, of ja wist dat die er was. Nooit gekeken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blade: The Series (TV Series 2006– ) - IMDb
Tv-serie kennelijk.
Je gebruikt wel erg veel 'kanjer'.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
Wesley Snipes is een kanjer bazen naam.
Ik stop al.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gebruikt wel erg veel 'kanjer'.
Wesley blijft een kut naam dus nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
Wesley Snipes is een kanjer bazen naam.
Laatste underworld was kut.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind de Underworld films tof.
Bill Nighy en Michael Sheen zijn bad ass erin
En Kate Beckinsale is one hell of a MILF
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de definitie van een kanjer
Je beseft dat kanjer een normaal Nederlands woord is hé? Dit was een compliment.quote:
Tuurlijk, je zit gewoon in geheimtaal te schelden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat kanjer een normaal Nederlands woord is hé? Dit was een compliment.
Ondankbaar kreng
Dan is het goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat kanjer een normaal Nederlands woord is hé? Dit was een compliment.
Ondankbaar kreng
Wat is 'een kanker' dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zit gewoon in geheimtaal te schelden.
Niet van mijn kant. Ik eis een nieuwe muis, want niet kunnen scrollen is echt vertyft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |